اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

حداقل حقوق ساعتی در کانادا

حداقل حقوق ساعتی در کانادا

در این مقاله می خواهیم موضوع حداقل حقوق ساعتی در کانادا را مورد بررسی قرار دهیم. با ما باشید.حداقل حقوق ساعتی در کانادا با توجه به عوامل مختلفی تعیین می گردد.

در این مقاله می خواهیم موضوع حداقل حقوق ساعتی در کانادا را مورد بررسی قرار دهیم. با ما باشید.حداقل حقوق ساعتی در کانادا با توجه به عوامل مختلفی تعیین می گردد. میزان حقوق ممکن است در ایالات مختلف کانادا متفاوت باشد.

میزان حقوق شغل هایی که دارای اتحادیه هستند، در جلسه ای که کارفرمایان و کارمندان حضور دارند، هر 12 تا 16 ماه یک بار تعیین می گردد.

اینفوگرافیک حداقل حقوق ساعتی در کانادا

اینفوگرافیک حداقل حقوق ساعتی در کانادا

در این مقاله با کمک از مشاورین الست گروپ، این موضوع را بیشتر بررسی می نماییم. شرکت الست گروپ، معتبرترین موسسه مهاجرتی در این زمینه می باشد.

ویدئو حداقل حقوق ساعتی در کانادا

عناوین مقاله:
کار و زندگی در کانادا به چه شکل است؟
مهاجرت کاری به کانادا چگونه است؟
شرایط سنی ویزای کار کانادا به چه شکل است؟
عوامل موثر بر میزان دستمزد در کانادا چیست؟
ساعت کاری در کانادا چند ساعت است؟
قانون کار در کانادا به چه صورت است؟
مشاغل پردرآمد کانادا چه مشاغلی است؟
مخارج زندگی در کانادا به چه شکل است؟
حقوق یک کارگر ساده در کانادا چقدر است؟
کار در کانادا برای ایرانیان چطور است؟
آیا امکان افزایش درآمد در کانادا وجود دارد؟
مزایای مهاجرت به کانادا چیست؟
مهاجرت تحصیلی به کانادا به چه شکل است؟
خرید ماشین در کانادا به چه صورت است؟
اجاره خانه و یا خرید خانه در کانادا به چه شکل است؟
سخن پایانی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حداقل حقوق ساعتی در کانادا با ما همراه باشید.

 

کار و زندگی در کانادا به چه شکل است؟

کار و زندگی در کانادا به چه شکل است؟

کشور کانادا که یکی از پیشرفته ترین و زیباترین کشورهای دنیا است، در شمال قاره آمریکا واقع شده است. از لحاظ وسعت، دومین کشور پهناور دنیا بعد از روسیه است. کانادا از ده استان و سه ایالت تشکیل شده است که مرکز آن شهر اوتاوا است ولی بزرگترین شهر آن تورنتو است. 

کانادا پر از جاذبه های گردشگری است چرا که سه عدد از اقیانوس ها مانند اقیانوس آرام، اقیانوس اطلس و اقیانوس منجمد شمالی در اطراف آن واقع شده است. همچنین بزرگترین آبشار دنیا، آبشار نیاگارا در مرز بین کانادا و آمریکا واقع شده است.

زندگی در کانادا از کیفیت بالایی برخوردار است،. به طوری که هر ساله در لیست بهترین کشورها برای زندگی قرار می گیرد. این کشور از جنبه های گوناگونی مانند اقتصادی، حمل و نقل، درمانی، آموزشی، ارتباطات اجتماعی، ثروت سازی در صدر لیست قرار می گیرد به طوری که با داشتن حداقل حقوق ساعتی در کانادا، می توان زندگی به نسبت خوب و با کیفیتی داشت.

مردمی که در کانادا زندگی می کنند، از زندگی در کانادا رضایت دارند و سطح امید به زندگی و شادی در این کشور بالا است. سطح کلی جرم در کانادا بسیار پایین است.

مردم کانادا مردمی عاشق و مهربان هستند و در بیشتر موارد، روابط خوبی با مهاجرین دارند. زندگی با مردمی که شاد هستند و امید به زندگی در آن ها زیاد است، می تواند لذتبخش باشد.

اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید می توانید از طریق یکی از بهترین شرکت های مهاجرتی، الست گروپ، کارهای مهاجرتی خود را بدون هیچ دردسری و در کمترین زمان ممکن انجام دهید.

مهاجرت کاری به کانادا چگونه است؟

مهاجرت کاری به کانادا چگونه است؟

قبل از هر چیز برای آن که در کانادا مشغول به کار شوید و به فکر حداقل حقوق ساعتی در کانادا باشید، باید به فکر اخذ مجوز کار یا همان ویزای کاری باشید.
یکی از راه های اقامت در کانادا ورود به این کشور با ویزای کار است. برای اخذ ویزای کاری یا همان مجوز کار در کانادا، از دو روش می توان به این کشور مهاجرت کرد:

کارفرمای کانادایی به شما پیشنهاد کار بدهد

چنان چه کارفرمای کانادایی نامه ای مبنی بر دعوت به همکاری برای شما صادر کند، شما می توانید با در دست داشتن سایر مدارک، برای مهاجرت اقدام کنید. می توانید از این طریق اقامت سایر افراد خانواده را نیز بگیرید و با خود ببرید.

از طریق تحصیلات و توانایی درخواست کار بدهید

اگر شما دارای تحصیلات عالیه هستید و در شغل خاصی مهارت دارید، می توانید برای گرفتن ویزای کار اقدام کنید.

توجه داشته باشید که برای مهاجرت از طریق ویزای کاری، حتما باید مدرک آیلتس زبان داشته باشید و با نمره خوب از این آزمون خارج شده باشید. دومین شرطی که باید حتما داشته باشید، تمکن مالی است. به این معنا که شما تعهد می دهید که می توانید از پس هزینه های زندگی در این کشور بر بیایید.

یکی دیگر از راه هایی که می توانید به سادگی ویزای کار اخذ کنید، سرمایه گذاری در این کشور است. کشور کانادا از افرادی که دارای ایده های جدید هستند و می خواهند در این کشور سرمایه گذاری کنند، به شدت استقبال می کند.

اگر قصد سرمایه گذاری در این کشور را دارید و یا قصد مهاجرت به این کشور را دارید، با الست گروپ، بهترین موسسه مهاجرتی؛ در ارتباط باشید.

شرایط سنی ویزای کار کانادا به چه شکل است؟

شرایط سنی ویزای کار کانادا به چه شکل است؟

بیشتر کشو های پیشرفته و مدرن مانند کانادا شرایط ویژه ای برای ورود مهاجران به کشورشان در نظر گرفته اند. یکی از این شرایط برای ویزای کاری، شرط سنی است. معمولا افراد زیر 40 سال شانس بیشتری برای ورود به کشور دارند.

از آنجایی که سن بازنشستگی در کشور کانادا 60 سالگی است؛ بنابراین کانادا نیروهای کاری می پذیرد که حداقل 20 سال بتوانند در این کشور کار کنند.

البته افراد بالای 40 سال نیز می توانند برای مهاجرت به کانادا اقدام کنند ولی شاید برای ورود به کانادا با ویزای کاری کمی به مشکل و سختگیری روبرو شوند.

از آنجایی که حتی داشتن حداقل حقوق ساعتی در کانادا می تواند یک زندگی آرام و شاد را برای افراد ایجاد کند، در مقابل امنیت شغلی که دولت به مهاجران می دهد، انتظار دارد که مهاجران قبل از رسیدن به 60 سالگی، با داشتن حداقل 20 سال سابقه کاری، به پیشرفت اقتصادی کانادا کمک کرده باشند.

البته کار مهاجرت برای افرادی که قصد دارند سرمایه گذاری در این کشور انجام دهند، با سختگیری کمتری در رابطه با سن انجام می شود. یعنی اگر بالای 40 سال دارید اما سرمایه گذار هستید، به راحتی می توانید به این کشور مهاجرت کنید و پاسپورت کانادایی بگیرید.

تیم مهاجرتی الست گروپ با داشتن سابقه کاری زیاد و کسب تجربه در خصوص کمک به مهاجران، می تواند انتخاب خوبی برای افرادی باشد که قصد مهاجرت به کانادا، این کشور پهناور و مدرن را دارند.

عوامل موثر بر میزان دستمزد در کانادا چیست؟

عوامل موثر بر میزان دستمزد در کانادا چیست؟

یکی از دغدغه های اصلی کسانی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند، وضعیت کار و دستمزد در این کشور است. میزان حقوق در کانادا وابسته به شرایط و عواملی، برای هر شغلی متغیر است:

میزان مهارت

داشتن مهارت در کاری که انجام می دهید، می تواند روی درآمد شما تاثیر گذار باشد. هر چقدر که توانایی شما برای انجام کارها بیشتر باشد، دستمزد بیشتری دریافت می کنید.

میزان تحصیلات

بیشتر افراد مشغول به کار در کانادا در حوزه تحصیلی خود فعالیت می کنند. هر چقدر که میزان تحصیلات مربوطه بیشتر و تخصصی تر باشد، شغل های حساس تر و بالاتری واگذار می شود که این عامل روی میزان دستمزدی که دریافت می کنید، تاثیرگذار است.

نوع شغل

نوع کاری که انجام می دهید، بر حداقل حقوق ساعتی در کانادا اثرگذار است. هر چقدر شغل تخصصی تر باشد، میزان دستمزد بالاتر می رود که در مقابل این دستمزد بالا، خدمات با کیفیتی دریافت می شود.

منطقه استانی

گاهی در مناطق استانی بر اساس نیاز شغلی که آن منطقه احتیاج دارد، میزان درآمد بالاتر می رود.  بر اساس تحقیقات انجام شده؛ منطقه آلبرتا در کانادا و ساسکاچوان و کبک جزو مناطقی هستند که میزان درآمد سالیانه در آن ها بیشتر بوده است.

سابقه کاری

میزان سابقه کاری روی دستمزد افراد تاثیرگذار است. با این که انتظار می رود هر چقدر سابقه کاری بالاتر باشد، دستمزد افزایش پیدا کند، اما در این بین افرادی که بین 5 تا 10 سال سابقه کاری دارند، تا 36 درصد افزایش حقوق خواهند داشت.                         

شیفت کاری

گاهی پیش می آید که افراد به صورت نیمه وقت یا پاره وقت کار می کنند. میزان ساعت کار می تواند روی دستمزد تاثیر بگذارد.

تعداد پرسنل

گاهی پیش می آید که تعداد افرادی زیر نظر شما کار می کنند. تعداد بالای پرسنل که تحت مدیریت شما در حال انجام کار هستند، در واقع مهارت شما را در مدیریت نشان می دهد که این امر می تواند روی قیمت تاثیرگذار باشد.

جنسیت

جنسیت یکی دیگر از عواملی است که می تواند میزان دستمزد دریافتی را تا حدود 5 درصد تحت تاثیر قرار دهد.

برای انجام کارهای مهاجرت خود و گرفتن اقامت کاری می توانید با مشاوران مجرب تیم الست گروپ در تماس باشید.

ساعت کاری در کانادا چند ساعت است؟

ساعت کاری در کانادا چند ساعت است؟

حداقل حقوق ساعتی در کانادا بر اساس میزان کاری که انجام می شود، تعیین می گردد. ساعت کاری که توسط دولت تعیین شده است، 8 ساعت کاری در شبانه روز است. به عبارت دیگر 40 ساعت در طول هفته باید کرد.

معمولا ساعت کاری از 9 صبح آغاز شده و 5 عصر به پایان می رسد. اما ممکن است با توجه به توافق کارفرما و کارمند، ساعت شروع و یا پایان متفاوت باشد.
طبق قانونی که دولت تعیین کرده است، معمولا همه افراد می توانند یک روز در هفته را تعطیل باشند. معمولا آن یک روز تعطیلی روز یکشنبه است.

چنان چه در طول هفته، روز دیگری نیز تعطیل باشد، ساعت کاری کمتر از 8 ساعت خواهد بود. البته همه این موارد به صورت قانون کلی است و در نهایت طبق قرارداد همکاری عمل خواهد شد.
برای هر 8 ساعت کار، دو زمان بیست دقیقه ای زمان استراحت خواهد بود که می توان طبق توافق با کارفرما، آن زمان را برای ساعت ناهار تنظیم کرد. چرا که ساعت ناهار به شکل جداگانه ای استراحت نخواهد داشت.

از آنجایی که قوانین کانادا برای کار کردن خیلی سخت و محکم است، هر فرد نمی تواند بیش از 48 ساعت در هفته کار کند. کارفرما نمی تواند کارمند را مجبور کند که در هفته بیش از 48 ساعت کار کند. چنان چه کارمند در مورد کار بیش از زمان تعیین شده نارضایتی داشته باشد، طبق قانون با کارفرما رفتار خواهد شد.

البته شغل های مختلفی وجود دارد که میزان ساعات کاری آن ها منعطف است و ممکن است بنا بر نیاز جامعه کم و زیاد شود.

برای مثال ساعت کاری پرستاران و آتش نشانان و شغل هایی از این قبیل، منعطف خواهد بود. چنان چه اضافه تر از میزان تعیین شده کار انجام گیرد، حقوق و مزایای بیشتری به آن ها تعلق می گیرد.

چنان چه تمایل دارید به طور دقیق تر در مورد ساعت کاری شغل خاصی اطلاعات کسب کنید، می توانید با همکاران و کارشناسان بخش پشتیبانی تیم الست گروپ در تماس باشید.

قانون کار در کانادا به چه شکل است؟

قانون کار در کانادا به چه شکل است؟

برای همه مهاجرین لازم و ضروری است که از قوانین آن کشور به خوبی اطلاعات داشته باشند، چرا که عدم اجرای قوانین می تواند باعث جریمه شدن و حتی در مواردی باعث به زندان رفتن فرد شود.
در کانادا خیلی روی قوانین کار و حمایت از حقوق کارگر تاکید می شود.

همچنین قوانینی برای مبارزه با تبعیض نژادی و جنسیت در قوانین کاری کانادا دیده می شود.
حداقل حقوق ساعتی در کانادا در مشاغلی که اتحادیه و یا صنف دارند، در جلسه ای که بین کارفرمایان و کارگران تشکیل می شود، تعیین می گردد. این جلسه حدودا هر ساله برگزار می شود.

ساعت کاری در کانادا 8 ساعت برای هر روز و حدود 40 ساعت برای هر هفته است. چنان چه اضافه تر از ساعت کاری مشغول به کار شوید، اضافه کاری به شما تعلق می گیرد. میزان دستمزد اضافه کاری نیز بر اساس توافق بین شما و کارفرما خواهد بود.

جالب است بدانید که طبق قانون، همه کارمندان در سال می توانند از دو هفته مرخصی با حقوق استفاده کنند. چنان چه مدت زمان همکاری کمتر از یک سال باشد، تعداد روزهای مرخصی بر حسب تعداد روزهایی که فرد به کار مشغول بوده است، محاسبه می شود.

مرخصی زایمان در کانادا و در بیشتر ایالت های کانادا با یک قانون مشخص قابل استفاده است. یکی از مرخصی هایی که به مادران باردار تعلق می گیرد، بین 15 تا 18 هفته است که در این مد،ت از 70 تا 75 درصد حقوق خود برخوردار خواهند شد.

همچنین نوع دیگری از مرخصی زایمان وجود دارد که هم مادر و هم پدر می توانند از این مرخصی برخوردار شوند که در این صورت، حقوق بین 50 تا 55 درصد به هر دو طرف پرداخت خواهد شد.

همچنین خانم های باردار می توانند حدود 15 هفته قبل از زایمان درخواست مرخصی دهند که در این مدت، حقوقی شامل حال آن ها نمی شود.

با این که بیشتر قوانین کار در ایالت های کانادا شبیه به هم هستند، اما ممکن است تفاوت های جزئی در قوانین کار دیده شود که بهتر است قبل از مهاجرت، از تمام قوانین کاری استان مقصد، اطلاعات کافی داشته باشید.

بدین منظور می توانید با مشاوران کاربلد شرکت مهاجرتی الست گروپ در تماس باشید.

مشاغل پر درآمد در کانادا چه مشاغلی است؟

مشاغل پر درآمد در کانادا چه مشاغلی است؟

در یکی دو سال اخیر که تقریبا تمامی کشورهای دنیا تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفتند، آسیب جدی به بخش کار و اقتصاد کشورها وارد شد.
کانادا نیز یکی از کشورهایی است که از گزند این ویروس در امان نماند و از لحاظ اقتصادی دچار آسیب دیدگی های زیادی شد. اما با توجه به واکسیناسیون همگانی که صورت گرفت و کم رنگ تر شدن اثر این ویروس، کسب و کارها دوباره به راه افتاد و چرخ اقتصاد نیز به چرخه افتاد.

از آنجایی که کانادا اقتصاد بزرگی دارد و نیروی کار کم، نیروی کار خود را از میان مهاجران تامین می کند. با توجه به میزان پذیرش هر شغل در سال قبل یعنی سال 2021، لیستی از مشاغل پردرآمد کانادا برای شما عزیزان آماده کرده ایم. حداقل حقوق ساعتی در کانادا در این لیست لحاظ شده است:

نماینده بخش فروش

از آنجایی که یک نماینده در بخش فروش می تواند تاثیر زیادی روی فروش محصولات و کسب درآمد برای آن فروشگاه و یا شرکت را داشته باشد، بنابراین میزان استخدام در این ردیف شغلی بسیار بالا بوده است و مبلغ حقوق به ازای هر ماه کار، چیزی در حدود 52 تا 64 هزار دلار متغیر بوده است که مبلغ چشمگیری است.

حسابداری

از آنجایی که موفقیت هر کسب و کاری به حسابداری و حساب و کتاب دقیق بستگی دارد، پس این شغل نیز جزء یکی از پولسازترین شغل ها در کانادا است. میزان دستمزد برای هر ماه بین 63 تا 75 هزار دلار متغیر است. حسابداری در ردیف شغل های اساسی در کانادا رتبه بندی شده است.

پرستاری

یکی از شغل های مهم که مورد نیاز هر کشوری است، پرستاری است. این شغل از درآمد خوبی نیز برخوردار است. در زمان کرونا، کانادا با کمبود پرستار مواجه شد. پیش بینی می شود که تعداد پرستار زیادی بتوانند از طریق شغل خود به این کشور مهاجرت کنند.

طراحان و مهندسان نرم افزار

اهمیت این شغل نیز بر کسی پوشیده نیست و جزء مشاغل گروه اول کانادا دسته بندی شده است.

طراحی سایت و اپلیکیشن و سایر موارد مربوطه، یکی از پولسازترین شغل ها معرفی شده اند. میانگین درآمد چیزی در حدود 83 هزار دلار تا 99 هزار دلار تخمین زده شده است.

شغل های زیادی هستند که در فهرست پولسازترین مشاغل آورده شده اند که در این قسمت، به مهم ترین ها پرداخته شد. شرکت مهاجرتی الست گروپ به شما کمک می کند تا بتوانید کارهای مهاجرتی خود را به راحتترین شکل انجام دهید و در پولسازترین ایالت مربوط به شغل خود، کار پیدا کنید.

مخارج زندگی در کانادا به چه شکل است؟

مخارج زندگی در کانادا به چه شکل است؟

این که با داشتن حداقل حقوق ساعتی در کانادا می توان از عهده مخارج زندگی برآمد یا نه؛ سوالی است که در ذهن بیشتر مهاجران ایجاد می شود. 

از آنجایی که کانادا یک کشور پیشرفته است و همه چیز طبق حساب و کتاب و قانون پیش می رود و همچنین روند تورم در این کشور خیلی کم است، پس می توان با خیال راحتتری این کشور را در لیست کشورهایی قرار داد که بتوان برای مهاجرت به آن فکر کرد.

کانادا کشوری است که در آن ده استان و سه قلمرو وجود دارد. از بین استان های کانادا، کلگری که در آلبرتا واقع شده است، شهری با بیشترین هزینه زندگی است. این شهر بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد و یکی از شهرهایی در کانادا است که بیشترین هزینه های زندگی را دارد. هزینه زندگی در کلگری حدود 23 درصد بیشتر از متوسط کشوری است.

از میان سایر شهرهای کانادا، بروکس که در جنوب شرقی آلبرتا واقع شده است، شهری با کمترین هزینه زندگی است. هزینه زندگی در این شهر چیزی در حدود یک درصد کمتر از متوسط هزینه زندگی میانگین در کانادا است.

از میان شهرهای ویکتوریا، ونکوور جزء یکی از شهرهای گران با چیزی در حدود 38 درصد، بیشتر از هزینه های زندگی است.

از میان شهرهای ویکتوریا، در آبستفورد هزینه های زندگی چیزی در حدود 17 درصد از ونکوور کمتر است.

تورنتو که یکی از شهرهای استان انتاریو می باشد، یکی از گران ترین شهرهای کانادا با متوسط 71 درصد گرانتر نسبت به سایر شهرهای کانادا است.

در این استان، شهر ویندزور یکی از شهرهای به نسبت ارزانتر نسبت به تورنتو است. هزینه زندگی در این شهر چیزی حدود 27 درصد ارزانتر از تورنتو است.
در قسمت بالا هزینه زندگی در سه مورد از استان های کانادا بررسی شد.

اگر قصد مهاجرت به استان خاصی از کانادا را دارید، می توانید با تیم خبره موسسه مهاجرتی الست گروپ در ارتباط باشید و سوالات خود را در خصوص هزینه های زندگی در استان بپرسید.

حقوق یک گارگر ساده در کانادا چقدر است؟

حقوق یک گارگر ساده در کانادا چقدر است؟

حداقل حقوق ساعتی در کانادا، توسط ایالت های مختلف تعیین می شود و این مبلغ در هر ایالت متفاوت است. حداقل دستمزد، میزان حقوق، تعطیلات ایالتی، اضافه کار و بیمه و ... در هر ایالت متفاوت است و جداگانه تعیین می شود.

قانون حداقل دستمزد در سال 1918 برای حمایت از زنان، کودکان و کارگرانی که عضو اتحادیه نبودند، تصویب شد.
حداقل حقوق کارگر ساده  به ازای هر یک ساعت کار در سال 2022 کانادا به شرح زیر است:
•    استان آلبرتا - 15 دلار برای هر یک ساعت
•    بریتیش کلمبیا – 11.81 دلار 
•    مونیتابا – 11.90 دلار 
•    نیوبرانزویک – 75/11 دلار 
•    لابرادور و نیوفاندلند – 50/12 دلار 
•    قلمرو شمال غرب – 46/13 
•    نوا اسکوشیا – 95/12 دلار 
•    نوناوت – 25/14 دلار 
•    جزیره پرنس ادوارد مبلغ 13 دلار 
•    ساسکاچوان 12 دلار 
•    یوکان نیز به ازای هر ساعت کار 14 دلار
با این که مبلغ حقوق به ازای انجام هر یک ساعت کار بیان شد، اما این مبالغ ممکن است به دلیل توانایی در انجام کار، رضایت کارفرما، سابقه و ... کمی بیشتر شود.

چیزی که واضح و مشخص است این است که حقوق کارگران در جامعه رعایت می شود و به عدالت، دستمزد دریافت می کنند. دستمزد دریافتی برای کارگران می تواند حداقل های زندگی مانند خانه، ماشین، پوشاک، تفریحات و ... را به سادگی فراهم کند.

برای مثال؛ کارگری که در استان ساسکاچوان مشغول به کار است و به ازای هر ساعت کار 12 دلار دریافت می کند، به ازای 8 ساعت کار در شبانه روز 96 دلار دریافت می کند. حقوق ماهیانه وی برای یک ماه با احتساب 4 روز تعطیلی در ماه، چیزی در حدود 2496 دلار می شود.

کار در کانادا برای ایرانیان چطور است؟

کار در کانادا برای ایرانیان چطور است؟

همان طور که گفته شد، مردم کانادا مردمی مهربان هستند و پذیرای مهاجرین می باشند. از آنجایی که در چند سال گذشته ایرانیان زیادی به کانادا مهاجرت کرده اند و بیشتر در شهرهای ونکوور، مونترال و تورنتو اسکان یافته اند، در این کشور احساس غربت نخواهید کرد.

از آنجایی که در کشورمان ایران عزیز، زیر ساخت های پزشکی خیلی خوب بوده است و سواد پزشکان و پرستاران بالا است و در کار خود مهارت دارند، دولت کانادا با آغوش گرم از این قشر استقبال می کند.

همچنین خیلی دیگر از هموطنان تمایل دارند که سرمایه های خود را در کشورهای خارجی مانند کانادا، سرمایه گذاری کنند که در این مورد هم مورد حمایت دولت کانادا قرار می گیرند.

به علاوه بیشتر ایرانی ها دارای سواد دانشگاهی هستند که این امر در وضعیت استخدامی می تواند به آن ها خیلی کمک کند تا در رشته تحصیلی خود شروع به کار کنند. همچنین هستند ایرانی هایی که تمایل دارند تا تحصیلات خود را در کانادا ادامه دهند.

تحصیل در کانادا گزینه بسیار عالی برای انجام کارهای اقامتی و همچنین مشغول شدن به کار است.

از آنجایی که قوانین کانادا بر پایه عدالت و ضد تبعیض و شایسته سالاری بنا شده است، می تواند خیال شما را از بابت حداقل حقوق ساعتی در کانادا و دستمزد راحت کند که بابت هر یک ساعت کاری که انجام می دهید، حقوق عادلانه ای دریافت خواهید کرد.

اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید و به دنبال یک شرکت مهاجرتی خوب و کار بلد هستید که در کمترین زمان ممکن کارهای اقامت شما را در کشور کانادا انجام دهد، ما به شما تیم تخصصی مهاجرت الست گروپ را معرفی می کنیم.

به آسانی و بدون نگرانی کارهای مهاجرتی خود را به الست گروپ بسپارید و از اقامت در کانادا لذت ببرید.

آیا امکان افزایش درآمد در کانادا وجود دارد؟

آیا امکان افزایش درآمد در کانادا وجود دارد؟

یکی از سوالاتی که ذهن مهاجرین را به خود مشغول می کند، این است که آیا امکان آفزایش درآمد وجود دارد؟
در پاسخ باید گفت که با این که حداقل حقوق ساعتی در کانادا نرخ مشخصی در هر ایالت دارد، اما امکان افزایش درآمد وجود خواهد داشت. افزایش درآمد تحت تاثیر عوامل مختلفی است که در ادامه به آن می پردازیم:

پیدا کردن مهارت کاری

ممکن است در ابتدا مهارت کافی برای انجام کار را نداشته باشید، اما به مرور بتوانید به مهارت خوبی برای انجام کارهای محوله برسید که در این صورت میزان دستمزد شما افزایش پیدا خواهد کرد.

سابقه کاری

افزایش سابقه کاری یکی دیگر از عواملی است که روی میزان حقوق تاثیرگذار خواهد بود. معمولا افرادی که بین 5 تا 10 سال سابقه کاری دارند، از بیشترین حقوق برخوردار خواهند شد و چیزی در حدود 36 درصد افزایش حقوق خواهند داشت.

سطح تحصیلات

سطح تحصیلات یکی دیگر از عواملی است که روی میزان درآمد تاثیر گذار است. اگر بتوانید سطح تحصیلات خود را ارتقا دهید، انتظار حقوق بیشتری را داشته باشید.

رفتن به استان دیگر

از آنجایی که میزان حقوق در هر ایالت متفاوت است. ممکن است بابت کاری که انجام می دهید، بتوانید در ایالت دیگری حقوق بیشتری دریافت کنید.

اضافه کاری

اگر علاوه بر کاری که انجام می دهید، اضافه کاری نیز انجام دهید، می توانید روی درآمد بیشتری حساب کنید.

خوشبختانه قوانین کار در کانادا جوری تنظیم شده است که عدالت رعایت شود و هر کس بر میزان کاری که انجام می دهد، حقوق دریافت می کند. پس امکان پیشرفت کاری و افزایش درآمد در این کشور وجود دارد.

برای پیدا کردن کار، سایت های معتبری هستند که می توانید به آن ها مراجعه کنید و یا با کارشناسان الست گروپ در ارتباط باشید.

مزایای مهاجرت به کانادا چیست؟

مزایای مهاجرت به کانادا چیست؟

همه می دانیم که دل کندن از وطن و خانواده بسیار سخت است و کسی دوست ندارد که کشورش را ترک کند. کسانی که مهاجرت می کنند، باید مزایایی از این مهاجرت دریافت کنند که ارزش دوری از خانواده را داشته باشد.
در ادامه چندین مورد از مزایای مهاجرت به کانادا را بررسی می کنیم:

زندگی در یک کشور مدرن

یکی از مزایای زندگی در کانادا این است که می توانید از امکانات زیادی برای زندگی برخوردار شوید. امکانات زیاد و پیشرفته ای هستند که در دسترس مردم قرار گرفته اند که به داشتن زندگی بهتر آنان کمک کند. همین امر باعث شده است که رضایت مردم از زندگی بیشتر شده باشد. 

برخورداری از حقوق خوب شهروندی

هنگامی که شما بتوانید پاسپورت کانادایی بگیرید، شما دیگر کانادایی شده اید و همانند یک شهروند کانادایی از تمامی حق و حقوق شهروندی برخوردار خواهید شد. البته نگران نباشید، کانادایی ها مردمانی مهربان هستند و با شما به خوبی رفتار خواهند کرد.

ایرانی های مقیم کانادا

نگران نباشید، تنها نیستید. ایرانی هایی هستند که قبل از شما مهاجرت کرده اند. می توانید با آن ها در ارتباط باشید. هم احساس تنهایی نخواهید کرد و هم می توانید راه و روش های زندگی در کانادا را از ایشان بپرسید و از تجربیات آن ها بهره ببرید.

درآمد کافی برای زندگی

می توانید به راحتی یک زندگی عادی و خوب با داشتن حداقل حقوق ساعتی در کانادا  داشته باشید. دولت کانادا برای شما امنیت شغلی ایجاد خواهد کرد تا بتوانید به راحتی به زندگی خود ادامه دهید.

میزان مزایای مهاجرت به کانادا زیاد است.

فقط چند مورد از مهم ترین ها مطرح شد. اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید و به دنبال شرکت مهاجرتی می گردید که بتواند همراه شما در طی مسیر مهاجرت باشد، با مشاوران زبده موسسه الست گروپ در ارتباط باشید.

مهاجرت تحصیلی به کانادا به چه شکل است؟

مهاجرت تحصیلی به کانادا به چه شکل است؟

یکی دیگر از روش های مهاجرتی به کانادا، تحصیل کردن در این کشور است. با تحصیل کردن در این کشور و همچنین داشتن سابقه کار و دیگر فاکتورهای لازم، بعد از مدتی می توانید برای اقامت دائم درخواست دهید.

اولین سوالی که در اینجا برای دانشجویان مطرح می شود، این است که آیا دانشجویان اجازه کار در کانادا را خواهند داشت؟
پاسخ به این سوال مثبت است.

دانشجویان می توانند در هفته به مدت 20 ساعت را کار کنند و از حداقل حقوق ساعتی در کانادا برخوردار شوند.
برای تحصیل در کانادا حداقل شرایطی نیاز است:

سن

افرادی که زیر 45 سال سن دارند، واجد شرایط بهتری برای مهاجرت تحصیلی هستند.

تمکن مالی

داشتن تمکن مالی یکی دیگر از شرایطی است که دانشجوی مهاجر باید داشته باشد. دانشجو باید بتواند هزینه زندگی در کانادا را بپردازد که از قرار 833 دلار در ماه و 10 هزار دلار در سال است.

گپ تحصیلی

داشتن گپ تحصیلی زیر 5 سال، یکی دیگر از شرایط مهاجرتی تحصیلی است. به فاصله اخذ آخرین مدرک تحصیلی تا اقدام برای مهاجرت، گپ تحصیلی می گویند.

نامه پذیرش از دانشگاه

مورد مهم دیگری که حتما باید آن را داشته باشید، نامه پذیرش دانشگاه یا کالج است. این به بدان معناست که ابتدا باید توسط دانشگاهی در کانادا مورد پذیرش قرار گرفته باشید تا بتوانید برای مهاجرت اقدام کنید.

مدرک زبان

مدرک زبان نیز یکی از پیش نیازهای مهاجرت است و هر فردی که قصد مهاجرت را داشته باشد، باید مدرک زبان معتبر ارائه کند.

اگر شما شرایط بالا را دارید و به فکر مهاجرت هستید، با مشاوران موسسه مهاجرتی معتبر الست گروپ تماس بگیرید و همه چیز را برای داشتن یک مهاجرت خوب و عالی به ایشان بسپارید.

خرید ماشین در کانادا به چه صورت است؟

خرید ماشین در کانادا به چه صورت است؟

همه افراد خارجی در کانادا می توانند خودرو بخرند، یعنی حتی اگر فرد خارجی به عنوان توریست به این کشور سفر کرده باشد، می تواند ماشین بخرد.

خرید ماشین با قیمتی مناسب یکی از ایده آل های افرادی است که قصد مهاجرت به کانادا را دارند. از آنجایی که خودرو در این کشور مصرفی است و نه سرمایه ای؛ بنابراین قیمت خودروها بسیار مناسب است. 
حتی بازار خرید خودرو دست دوم در کانادا بسیار گرم است و افراد می توانند با پرداخت هزینه کمتری، خودرو بخرند.

یعنی افراد با داشتن حداقل حقوق ساعتی در کانادا، به راحتی می توانند خودرو نو و یا دست دوم بخرند. قیمت خودرو دست دوم  در کانادا بین 2000 تا 4000 دلار متفاوت است که برای بسیاری از افراد، این قیمت مناسب باور کردنی نیست.

همچنین امکان خرید خودرو به صورت نقد و اقساط وجود دارد و اگر فردی قصد خرید خودرو به صورت اقساط را داشته باشد، می تواند به راحتی خودرو بخرد به شرط این که تا پایان اقساط نمی تواند ماشین را به فروش برساند.

به علاوه فرد باید دارای گواهینامه ای باشد که از نظر دولت کانادا دارای اعتبار است. برای گرفتن گواهینامه، فرد می تواند گواهینامه خود را در هنگام ورود به کانادا اعطا کند و درخواست گواهینامه معادل کند. اما گاهی پیش می آید که فرد دوباره مجبور بشود تا امتحان رانندگی بدهد.

از آنجایی که قوانین راهنمایی و رانندگی در این کشور بسیار سخت و حساس است، فرد بدون داشتن گواهینامه نمی تواند ماشین بخرد.
به علاوه برای خرید ماشین باید بیمه نامه معتبر داشت که این بیمه نامه از روی گواهی نامه صادر می شود و اگر فرد گواهینامه نداشته باشد، نمی تواند خودرو بخرد.

اما در مقابل هستند افرادی که تمایل دارند تا به جای خرید خودرو، آن را کرایه کنند که چنین امکانی نیز فراهم است. فرد می تواند برای چند ماه خودرو را کرایه کند که در پایان قرارداد، یا می تواند آن را بخرد و یا خودرو را تحویل دهد.

برای کرایه خودرو باید حساب بانکی فعال و معتبر داشت.

این مورد برای مهاجرین در ابتدا کمی سخت است چرا که حساب بانکی فعال ندارند و باید مدتی را صبر کنند. البته برای سهولت کارمهاجرین، دولت کانادا بانک هایی را معرفی کرده است که مهاجرین می توانند برای فعال سازی حساب و اعتبار سازی، به آن بانک ها مراجعه کنند.

اجاره خانه و یا خرید خانه در کانادا به چه شکل است؟

اجاره خانه و یا خرید خانه در کانادا به چه شکل است؟

یکی دیگر از نگرانی افرادی که قصد مهاجرت دارند، خرید و یا اجاره منزل است. آن ها می خواهد بدانند که آیا با داشتن حداقل حقوق ساعتی در کانادا نیز می توانند منزلی را کرایه کنند و یا حتی بخرند؟
خرید خانه به افرادی که از طریق ویزای تحصیلی و یا کاری به کانادا مهاجرت کرده اند، تا دائمی نشدن کارهای اقامت، احتیاطا تا یک سال اول توصیه نمی شود.

میزان هزینه های اجاره در شهرهای مختلف کانادا متفاوت است. به طور میانگین برای اجاره آپارتمان یک خوابه، حدودا 1500 دلار و اجاره آپارتمان دو خوابه چیزی در حدود 2000 دلار و برای آپارتمان سه خوابه چیزی در حدود 2500 دلار باید هزینه کرد.

البته این اعداد و ارقام به صورت میانگین است و در شهرهایی همچون تورنتو و ونکوور که هزینه های زندگی بالاتر است، مبلغ بیشتری باید پرداخت شود.
از طریق سایت های اینترنتی و همچنین مشاورین املاک می توانید منزلی مناسب و نزدیک به محل کار خود پیدا کنید تا بتوانید در هزینه های رفت و آمد نیز صرفه جویی کنید.

توجه به این نکته، مهم و ضروری است که از طریق اجاره کردن خانه در کانادا نمی توان اقامت دائم این کشور را به دست آورد.

ولی یکی از راه های گرفتن اقامت، خرید خانه در کانادا همراه با داشتن سایر شرایط مانند سرمایه گذاری در این کشور خواهد بود.

شهرهای تورنتو، مونترال، ونکوور و کلگری جزو شهرهایی هستند که برای ادامه زندگی بسیار مطلوب و ایده آل هستند. اگر به دنبال بهترین شهرهای کانادا برای زندگی هستید، این شهرها را به شما پیشنهاد می کنیم.

سخن پایانی

سخن پایانی

کانادا یکی از کشورهای مهاجر پذیر است. می توانید به آن به عنوان گزینه ای برای مهاجرت نگاه کنید. بهتر است تحقیق کنید و ببینید مهاجرت برای شما از طریق داشتن کدام ویزا بهتر است.
چنان چه از طریق ویزای کاری مهاجرت کنید، می توانید بعد از گذشت چند سال، کارهای اقامت دائم خود را انجام دهید و پاسپورت کانادایی بگیرید.

در راه مهاجرت، به کمک تیمی ماهر و متخصص احتیاج خواهید داشت که در مرحله به مرحله کارهای مهاجرتی، همراه و مشاور شما باشد. بدین منظور می توانید با شرکت الست گروپ، مهاجرت به کانادا را به راحتی انجام دهید. 

شما عزیزان می توانید سوالات مهاجرتی خود را در بخش نظرات بپرسید تا از مشاوره رایگان بهره مند شوید.