اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

اقامت دائم کانادا

اقامت دائم کانادا

در این مقاله می خواهیم به بررسی موضوع اقامت دائم کانادا بپردازیم. ما را همراهی نمایید.

اقامت دائم کانادا یک مسئله مهم است که باعث شده است تا بسیاری از کسانی که به دنبال مهاجرت هستند، به آن بیاندیشند.

در این مقاله می خواهیم به بررسی موضوع اقامت دائم کانادا بپردازیم. ما را همراهی نمایید.

اقامت دائم کانادا یک مسئله مهم است که باعث شده است تا بسیاری از کسانی که به دنبال مهاجرت هستند، به آن بیاندیشند. کشور کانادا با در اختیار داشتن فرصت های بی شمار از نظر سرمایه گذاری، کاری و اقتصادی و همچنین امکانات عالی  برای تحصیل و داشتن یک زندگی و رفاه اجتماعی مناسب، به عنوان یک مقصد مهم برای مهاجران تلقی می شود که می تواند تاثیر زیادی در فرآیند مهاجرت مهاجران داشته باشد.

به همین منظور هم توصیه شده است که به اقامت دائم کانادا توجه ویژه داشته باشیم. بسیاری از کسانی که به دنبال مهاجرت کردن هستند، اقامت دائم را به عنوان هدف مهاجرت خود می دانند و رسیدن به اقامت دائم باعث می شود که این افراد بتوانند در کشوری دیگر حق شهروندی گرفته و در آن کشور به زندگی، کار و تحصیل مشغول شوند.

اینفوگرافیک اقامت دائم کانادا

اینفوگرافیک اقامت دائم کانادا

با توجه به این نکات، قصد داریم تا در این مقاله اطلاعات مهمی در رابطه با زندگی در کشور کانادا و همچنین اقامت دائم کشور کانادا در اختیار شما قرار بدهیم و نکات بسیار زیادی را در این زمینه با شما درمیان بگذاریم. در این راستا می توانید با مشاورین مجرب شرکت الست گروپ در ارتباط باشید.

ویدئو اقامت دائم کانادا

موسسه مهاجرتی الست گروپ، از معتبرترین موسسات مهاجرتی در این زمینه می باشد. توجه داشته باشید که اقامت کردن در کشور کانادا می تواند فرصت های بسیار زیادی در اختیار شما قرار بدهد و به همین منظور هم توصیه کردیم این مطلب را تا انتها همراه ما باشید تا از شرایط، مدارک لازم، انواع اقامت و روش هایی که می توانید با کمک این روش ها به اقامت دائم در کشور کانادا برسید را مورد بررسی کامل قرار بدهیم.

این مطلب را از دست ندهید تا ضمن بررسی مواردی که در بالا گفته شد، در رابطه با پرسش های زیر نیز توضیحات کاملی به شما ارائه بدهیم. 
عناوین مقاله: 
تصمیم به مهاجرت
چرا مهاجرت کردن یک مسئله مهم است؟
مهاجرت کردن به کشوری دیگر چه فوایدی دارد؟
انواع مهاجرت 
انواع اقامت چیست؟ 
اقامت با مهاجرت شغلی
اقامت با مهاجرت تحصیلی
اقامت دائم کانادا
چگونه اقامت دائم کانادا را به دست بیاوریم؟
مراحل اخذ اقامت دائم کانادا
مزایای اقامت دائم کانادا
هزینه های لازم برای اقامت دائم کانادا
بهترین شرکت و وکلای حقوقی برای اقامت دائم کانادا کدامند؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اقامت دائم کانادا با ما همراه باشید.

تصمیم به مهاجرت

تصمیم به مهاجرت

مهاجرت کردن مسئله ای است که امروزه بسیاری تصمیم به انجام آن دارند. مهاجرت می تواند فصل مهمی در زندگی شما باشد و اهمیت بسیار زیادی هم برای کسانی که به دنبال مهاجرت کردن هستند، دارد. اما این که چرا مهاجرت مهم است، سوالی است که به آن در ادامه خواهیم پرداخت.

درحال حاضر، می دانیم که مهاجرت کردن می تواند مزایای بسیار زیادی داشته باشد که البته توجه به این مزایا هم مهم است. بسیاری از افراد، مهاجرت را به عنوان یک فرصت مناسب برای زندگی و کار و تحصیل می دانند و به همین دلیل هم از مهاجرت کردن استفاده می کنند تا بتوانند در کشوری دیگر به تحصیل و کار بپردازند.

اما مسئله دیگر این است که بدانیم مهاجرت از کجا شکل گرفته است. در حقیقت مهاجرت کردن انسان ها یک مسئله مهم است که ریشه در تاریخ زندگی انسان دارد. از گذشته تا به امروزه انسان های زیادی بودند که به دنبال مهاجرت کردن از طریق روش های مختلف بودند.

همین مسئله باعث شده است که مهاجرت کردن به عنوان یک اصل مهم شناخته شود. چرا که بنیان بسیاری از تمدن های بزرگ جهان با کمک مهاجرت کردن نهاده شده است و همین مسئله باعث شده است که مهاجرت کردن برای بسیاری از افراد متخصص در این حوزه اهمیت پیدا کند.

بسیاری از شهرها و تمدن ها و کشورها با کمک مهاجران ساخته شده است و در گذشته نیز انتقال اطلاعات و تجارب و بررسی کردن شرایط کشورهای دیگر تنها با کمک مهاجرت کردن و اقامت داشتن در کشوری دیگر امکانپذیر بوده است.  با در نظر گرفتن این موارد، دانستیم که مهاجرت کردن می تواند یک مزیت فوق العاده برای شما محسوب شود،

البته اگر به ریشه های این مسئله و دلایل مهاجرت کردن توجه ویژه ای داشته باشید و بدانید که مهاجرت کردن چگونه و به چه دلیلی شروع شده است و امروزه به چه دلیلی مهاجرت کردن در صدر وقایع زندگی بسیاری از افراد قرار دارد. بسیاری از افراد به دنبال مهاجرت کردن برای یک زندگی بهتر هستند.

معمولا شرایط زندگی هر فردی باعث می شود که یک فرد برای مهاجرت کردن اقدام کند و این موضوع نشان می دهد که مهاجرت کردن تا چه اندازه درزندگی افراد مختلف دخیل بوده و نقش مهمی هم در زندگی افراد بازی می کند.

مهاجرت کردن می تواند یک فرایند پر چالش باشد و همچنین نظرات مختلفی نیز پیرامون آن وجود داشته باشد اما داشتن یک راه منسجم و آگاهی داشتن از قوانین مهاجرتی و شرایط کشور مقصد می تواند تا حد زیادی مشکلات مربوط به مهاجرت افراد را برطرف کند.

با این تفاسیر، در ادامه مطلب بیشتر در رابطه با شرکت الست گروپ و همچنین اقامت دائم کانادا صحبت خواهیم کرد و اطلاعات خوبی در این زمینه در اختیار شما قرار خواهیم داد تا فرآیند مهاجرت را بشناسید و بهتر در رابطه با مهاجرت کردن اطلاعات کسب کنید.

چرا مهاجرت کردن یک مسئله مهم است؟

چرا مهاجرت کردن یک مسئله مهم است؟

اگر هنوز نمی دانید که چرا مهاجرت کردن یک مسئله مهم است و چرا به مهاجرت به چشم یک مقوله مهم و با ارزش نگاه میک نند، در این بخش از مقاله قصد داریم تا در رابطه با اهمیت مهاجرت اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار بدهیم. مهاجرت کردن یک فصل جدید در زندگی هر شخصی می باشد و همین مسئله هم باعث شده است که مهاجرت کردن را به عنوان یک مسئله جدی نگاه کنند.

مهاجرت می تواند از جنبه های مختلف مورد اهمیت واقع شود. برای مثال از جنبه های فردی، می دانیم که مهاجرت برای افراد از نظر فردی و پیشرفت و امکاناتی که می تواند در زندگی و رفاه شخص ایجاد شود، اهمیت دارد.

همچنین، مهاجرت کردن می تواند از نظر عملکرد نیز برای شخص مناسب باشد. چرا که مهاجرت کردن، عملکرد شما را کمی جهانی تر و بهتر می کند و کار شما را در یک چارچوب جهانی قرار می دهد. از سوی دیگر هم مهاجرت می تواند مفید باشد. چرا که شما را به کل وارد یک جهان جدیدتر می کند. شما لازم است که از روز بعد از مهاجرت خود، با افرادی در ارتباط باشید که زبان صحبت کردن آن ها با شما فرق دارد.

همچنین در مسائلی مانند مسائل فرهنگی و ... نیز به مراتب شرایط متفاوت تر است. این تفاوت شاید برای بسیاری ترسناک باشد اما به باور کارشناسان این مسئله، برای روحیه همه افراد مناسب است. چرا که می تواند تا حد زیادی در پیشرفت و جهش زندگی افراد کمک کرده و آن ها را برای استقلال بیشتر و پیشرفت سریعتر یاری بدهد.

به همین دلیل است که ما روز به روز شاهد پیشرفت درصد مهاجرت افراد هستیم و همین مسئله باعث شده است که آمار مهاجرت بیشتر شده و نیازمند به افرادی باشیم که اطلاعات کافی در زمینه مهاجرت دارند و می توانند راهنمای خوبی برای  کسانی باشند که به مهاجرت کردن پرداخته و این موضوع برایشان اهمیت ویژه ای دارد.

به همین منظور هم توصیه شده است که از نیروهای آشنا و کار بلد استفاده کنیم و به همین دلیل هم شرکت الست گروپ تاسیس شده است تا به عنوان یک شرکت فعال در زمینه مهاجرت و یک تیم مهاجرتی عالی، به شما در رسیدن به هدفتان در مهاجرت، بهترین راهنمایی ها را ارائه بدهد.

مهاجرت کردن به کشوری دیگر چه فوایدی دارد؟

مهاجرت کردن به کشوری دیگر چه فوایدی دارد؟

مهاجرت کردن به کشوری دیگر همواره یک مسئله مهم بوده است و در رابطه با اهمیت این موضوع بارها صحبت کردیم و نکات بسیار زیادی نیز ارائه دادیم. اما دانستیم که مهاجرت کردن می تواند در کنار اهمیتی که دارد، مزایای بی شماری نیز داشته باشد

و هر فردی که به عنوان یک نیروی مهاجر شناخه می شود، می تواند از مزایای مهاجرت کردن استفاده کرده و به زندگی در کشوری دیگر بپردازد.  مهاجرت کردن در شرایطی که فرد به شکلی اصولی مهاجرت کند، می تواند مزیت های بسیار زیادی داشته باشد.

بهتر است در رابطه با مهاجرت اصولی بیشتر صحبت کنیم. مهاجرت اصولی در حقیقت مهاجرتی است که شما تمامی شرایط را برای زندگی در کشور مقصد داشته باشید و از طرف دیگر هم، بتوانید مهاجرت خود را با برنامه ریزی  دقیق جلو ببرید و هدفتان از مهاجرت صرفا زندگی در یک کشور دیگر نباشد، بلکه هدف شما بیشتر از این ها باشد.

مهاجرت کردن به این معنی است که شما قرار است در جای دیگری زندگی کنید اما این زندگی همچنان نیازمند شغل، درآمد و تحصیل کردن است و اگر برای همه این موارد برنامه دقیقی وجود نداشته باشد و اطلاعات کافی در رابطه با کشور مقصد نداشته باشید، قطعا با مشکلاتی در مسیر مهاجرت خود روبرو می شوید که این مشکلات می تواند مسیر مهاجرت شما را با چالش ها و ناهمواری های بسیار زیادی روبرو کند.

همین مسئله هم به ما نشان می دهد که مهاجرت جدای از یک مسیر ناهموار، یک مسیر پر چالش است که مقصد و هدفی زیبا و روشن برای شما در پی خواهد داشت و برای این منظور باید همه اطلاعات لازم  را در اختیار داشته باشید تا بتوانید از این مسیر عبور کنید.

حال اگر مهاجرت شما به شکلی برنامه ریزی شده و اصولی پیش برود، شما شاهد فواید و مزایای بی شمار مهاجرت کردن خواهید بود. مهاجرت کردن به معنی زندگی در یک کشور پیشرفته است که همین مسئله هم باعث پیشرفت روز افزون شما و رسیدن به جایگاه و هدفی که مد نظر دارید، خواهد شد.

از سوی دیگر هم مهاجرت کردن نشاندهنده این است که می توانید از فرصت های جدید در مقیاسی جهانی و بزرگ تر از آن چه تا امروز در نظر داشته اید، استفاده کنید تا به اهداف بلند خود دست پیدا کنید. شما می توانید از امکانات و شرایط زندگی در یک کشور پیشرفته و ایده آل بهره مند شوید و در کنار این مسئله، می توانید حتی در برخی موارد، خانواده خود را نیز با خود ببرید.

از سوی دیگر هم مهاجرت کردن به کشورهای پیشرفته و تراز اول جهانی می تواند باعث رشد شخصیت و سوابق کاری و علمی شما شود و از سوی دیگر یک رزومه درخشان علمی و کاری برای شما محسوب می شود.

با همه این ها دانستیم که مهاجرت کردن فوایدی دارد که در زندگی شما تاثیر مستقیم دارد.

به همین منظور توصیه می شود که مهاجرت را به عنوان یک اصل مهم در نظر داشته باشید و در این مسیر اگر به راهنمایی افراد متخصص نیازمند بودید، کارشناسان شرکت الست گروپ می توانند به شما کمک  برسانند و اطلاعات خوبی در اختیار شما قرار بدهند.

انواع مهاجرت

انواع مهاجرت

مهاجرت کردن انواع مختلفی دارد و شما باید هدفتان از مهاجرت مشخص باشد تا متوجه باشید که چه روش مهاجرتی می تواند برای شما مناسب تر باشد. مهاجرت از نوع شغلی، تحصیلی، سرمایه گذاری و یا صرفا برای داشتن یک زندگی بهتر است.

شما می توانید به راحتی با روش هایی مانند سرمایه گذاری و یا خرید ملک در برخی کشو ها به آنجا مهاجرت کرده و شهروند آن کشور شوید و هر زمان که لازم بود، به راحتی به این کشورها مراجعه کرده و از مزایای شهروندی خود بهره مند شوید.

به همین دلیل است که مهاجرت کردن می تواند در انواع مختلف خود، تابع شرایط هر فردی باشد و هر فرد با توجه به شرایطی که دارد و هدفی که دارد، یک نوع مهاجرت را انتخاب کند. کسانی که به دنبال تحصیل کردن هستند، به مهاجرت تحصیلی برای رسیدن به هدف خود فکر می کنند.

کسانی که به دنبال داشتن یک شغل خوب در یک اقتصاد پویا و فعال هستند هم به این مسئله دقت می کنند که داشتن شغل در یک کشور پیشرفته مزایای بسیاری زیادی برای آن ها خواهد داشت. با همه این ها می دانیم که مهاجرت کردن یک مسئله مهم است و باید حتما به نوع مهاجرتی که انتخاب می کنید، توجه ویژه ای داشته باشید.

امروزه این مسئله به عنوان یک مسئله رایج شناخته می شود که هر فردی با توجه به شرایطی که دارد، دست به مهاجرت و زندگی در کشور دیگر بزند. اما این که چه نوع مهاجرتی برای شما مناسب تر است هم مسئله دیگری است.

کارشناسان شرکت الست گروپ معتقدند که مهاجرت کردن با کمک مشاوران و وکلای حقوقی می تواند مزیت های زیادی داشته باشد که یکی از مهمترین مزیت های این روش مهاجرت، کمک گرفتن و بهره مند شدن از تجربیات افرادی است که روش های مختلف مهاجرت کردن را می دانند و در پرونده های مهاجرتی مختلف نیز این روش ها را بررسی کرده اند.

به همین دلیل این افراد با توجه به هدفی که دارید، بهتر می توانند به شما در این مسیر کمک کنند که ما توصیه می کنیم حتما از مشاوران شرکت الست گروپ در این مسیر پر چالش کمک بگیرید تا بتوانید مسیر مهاجرت خود را هموارتر از گذشته پیش بگیرید.

توجه داشته باشید که یکی از اهداف مهاجرت می تواند گرفتن حق شهروندی کشور مقصد باشد

و به همین دلیل هم مهاجرت کردن برای اخذ اقامت دائم، یکی از معمول ترین اهداف مهاجرت است که ما در رابطه با مهاجرت برای اقامت دائم کانادا نیز در این مقاله نکات بسیار زیادی را مطرح کرده ایم.

انواع اقامت چیست؟

انواع اقامت چیست؟

ما از انواع مهاجرت و همچنین دلایل مختلفی که افراد برای مهاجرت کردن اقدام می کنند، صحبت کردیم . اما شاید جالب باشد که بدانید جدای از مهاجرت کردن، اقامت کردن نیز انواع مختلفی دارد که تا حد زیادی نیز تابع نوع مهاجرت و درنهایت هدف شماست. برخی افراد بر این باورند که مهاجرت کردن و اقامت داشتن در کشوری دیگر به یک معناست.

درحالی که چنین نیست. مهاجرت شما ممکن است برای تحصیل در کشوری دیگر باشد اما اقامت شما از نوع اقامت تحصیلی محسوب نمی شود، بلکه صرفا اقامت شما یک نوع اقامت موقت تا پایان زمان تحصیلات است. پس دانستیم که اقامت داشتن به دو دسته اقامت موقت و دائم تقسیم می شود.

افرادی که برای کار، تحصیل و مواردی از این دست به کشوری مهاجرت می کنند، اقامت آن ها در آن کشور موقتی است و بعد از پایان مدت اقامت، لازم است که فورا خاک آن کشور را ترک کرده و به موطن خود بازگردند. این موضوع در زمانی که شما برای یک سفر تفریحی اقدام می کنید نیز رایج است.

برخی از کشورها هستند که برای مسافران نیز شرایطی این چنینی مطرح می کنند و شما لازم است که با اخذ اقامت موقت از نوع توریستی، در بازه زمانی چند ماهه و یا حتی یک ماهه در کشور مقصد خود اقامت دریافت کنید. بعد از اتمام اقامت شما، باید سفر خود را تمام کرده و از کشور مقصد خارج شوید. این موضوع دقیقا همان دلیلی است که ما این نوع اقامت را اقامت موقت می دانیم که البته مدت زمان این اقامت بستگی به شرایط شما و ویزایی که دریافت کرده اید، دارد.

ویزای تحصیلی معمولا شامل اقامت تا پایان دوره تحصیل شماست، درحالی که اقامت کاری نیز به قرارداد کاری شما و البته میزان زمانی که دولت برای شما تعیین کرده است، بستگی دارد که می توانید برای کاریابی و استخدام و درنهایت شروع به کار، اقدام کنید. به همین دلیل همه این موارد می تواند تابع یک سری شرایط خاص خود باشد و به هر حال این شرایط به خود شما بستگی دارد.

ما نمی توانیم بگوییم که شما صرفا باید از مهاجرت و یا اقامت موقت استفاده کنید یا حتما باید به دنبال اقامت دائم باشید.

چرا که این موضوع به شما و شرایط و اهداف شما بستگی دارد. در ادامه بیشتر در رابطه با این نوع اقامت صحبت خواهیم کرد و اطلاعات خوبی نیز به شما ارائه خواهیم داد.

اقامت با مهاجرت شغلی

اقامت با مهاجرت شغلی

مهاجرت شغلی یکی از محبوب ترین روش هایی است که افراد برای زندگی کردن در کشورهای دیگر استفاده می کنند. مهاجرت شغلی بر پایه برنامه‌ ریزی‌هایی است که یک فرد برای داشتن یک شغل بهتر در یک اقتصاد پویاتر برای خود دارد.

در حقیقت مهاجرت شغلی به ما نشان می‌دهد که ما تا چه اندازه شانس این را داریم که بتوانیم در یک کشور پیشرفته تر به کار بپردازیم. داشتن یک شغل ایده آل در یک کشور مطرح می تواند رویای هر کسی باشد. مهاجرت شغلی می‌تواند دقیقا یکی از همین موارد باشد که می‌تواند کمک کند تا رویاهای شما به حقیقت بپیوندد.

مهاجرت شغلی به شما نشان می دهد که شما تا چه اندازه شانس داشتن یک زندگی بهتر در یک کشور پیشرفته تر و همچنین داشتن یک شغل ایده آل برای خود را دارید. توضیح بسیاری از کارشناسان این است که حتما مهاجرت شغلی را به عنوان یکی از برنامه‌های خود در نظر بگیرید.

اگر شما تخصص کافی برای کار کردن در یک محیط کاری مناسب را دارید و یا می‌توانید با کمک تخصص خود درآمد داشته باشید، مهاجرت شغلی می تواند به شما کمک ویژه ای بکند. چرا که مهاجرت شغلی دقیقاً برای کسانی است که می‌خواهند با کمک تخصص و مهارت های خود در این کشور، به زندگی و کار بپردازند.

داشتن کار ایده آل در یک کشور می تواند از مزیت‌های مهاجرت شغلی باشد. به همین منظور هم بسیاری از افرادی که می شناسیم، با کمک مهاجرت شغلی توانستند رویای خود را به حقیقت تبدیل کرده و در یک کشور پیشرفته تر به کار و تحصیل بپردازند.

مهاجرت شغلی فرصت های بسیار خوبی را از نظر کاری برای شما فراهم می‌کند و همان طور که از نامش پیداست، یک روش مهاجرتی است تا شما بتوانید به راحتی برای یک زندگی بهتر و یک کار حرفه‌ای در یک کشور پیشرفته اقدام کنید. این موضوع با توجه به ساختار قانون هایی که کشورهای مختلف برای مهاجران در نظر گرفتند، می‌تواند برای شما مزیت های بسیار زیادی داشته باشد.

توصیه بسیاری از متخصصان بر این است که حتماً از روش های قانونی و همچنین روش های اصولی برای مهاجرت شغلی بهره ببرید تا بتوانید خودتان را برای داشتن یک زندگی بهتر در کشوری پیشرفته تر محک بزنید.

پیرامون این موضوع، ما در ادامه مطالب بیشتری را برای شما مطرح خواهیم کرد و توضیحات بیشتری را در رابطه با مشاوره و همچنین راهنمایی در زمینه مهاجرت شغلی به شما ارائه خواهیم داد. همچنین بعد از آن در رابطه با اقامت دائم کانادا صحبت می‌کنیم و می‌گوییم که چرا شرکت الست گروپ یکی از بهترین شرکت‌ها برای شما می باشد.

اقامت با مهاجرت تحصیلی

اقامت با مهاجرت تحصیلی

مهاجرت با استفاده از اقامت تحصیلی در طرف دیگر قرار دارد. شما می توانید با استفاده از پذیرش گرفتن در دانشگاه‌های کشورهای پیشرفته مانند کانادا، بتوانید در آن کشور به صورت موقتی اقامت داشته باشید.

اقامت داشتن در یک کشور پیشرفته و بهره بردن از مزایای زندگی در دانشگاه پیشرفته آن کشور می‌تواند برای شما مزایای بسیار زیادی داشته باشد. این موضوعی است که بسیاری از افراد به آن فکر می کنند.

بسیاری از دانشجویان و دانش‌آموزان و کسانی که به فکر تحصیل در کشورهای دیگر هستند، به فکر اقامت تحصیلی بوده و همواره به دنبال راه هایی هستند که بتوانند با استفاده از تحصیل کردن در دانشگاه های آن کشورها به صورت موقت اقامت داشته باشند.

این نوع اقامت می تواند مخصوص کسانی باشد که توانستند پذیرش از دانشگاه‌های کشورهای دیگر داشته باشند. این پذیرش می‌تواند مزیت‌های بسیار زیادی از جمله افزایش سابقه و رزومه علمی آن ها و همچنین رشد تحصیلی آن ها داشته باشد.

امکانات پیشرفته کشورهای دیگر به آن ها این امکان را نیز می دهد که بتوانند بعد از تحصیل کردن در رشته مورد نظر خود در همان کشور به کار و زندگی بپردازند. موضوع نیز به شرایط اقامت آن ها و موارد دیگری بستگی دارد.

اما معمولاً با راهنمایی مشاوران الست گروپ، شما می توانید بعد از اقامت تحصیلی، برای کار و همچنین داشتن شغل مناسب در همان کشور اقدام کنید که البته این موضوع نیز می‌تواند مزیت‌های مهاجرت شغلی را نصیب شما کند. با در نظر گرفتن این موارد، می توانیم حدس بزنیم که مهاجرت شغلی تا چه اندازه می‌تواند برای شما مفید باشد.

اما بیشتر از آن، مهاجرت تحصیلی است که می‌تواند مزیت‌های بیشتری برای شما در نظر بگیرد.

برای مهاجرت تحصیلی به یک کشور لازم است که رزومه تحصیلی مناسبی داشته باشید یا از یکی از دانشگاه های کشور پذیرش گرفته باشید که پذیرش گرفتن از این دانشگاه ها نیز مستلزم رزومه تحصیلی و همچنین تسلط به زبان آن کشور می باشد.

با در نظر گرفتن این موارد، مسیر چندان سختی در پیش نداریم و با کمک مشاوران شرکت الست گروپ می توانید به راحتی در کشور کانادا یا هر کشور دیگری به اقامت از طریق مهاجرت تحصیلی بپردازید.

اقامت دائم کانادا

اقامت دائم کانادا

اقامت دائم کانادا یکی از روش هایی است که می توانید به راحتی برای همیشه در کشور کانادا اقامت داشته باشید و به نوعی، حق شهروندی کانادا را دریافت کنید. اقامت دائم کانادا مزیت های بسیاری زیادی دارد و به همین دلیل هم بسیاری از افراد برای اقامت دائم کانادا اقدام می کنند.

در رابطه با مزایای اقامت دائم کانادا، در ادامه صحبت خواهیم کرد. اما نکته مهم این است که اقامت دائم کانادا را چگونه می توانید به دست بیاورید و این اقامت به چه معناست؟ اقامت دائم کانادا به این معناست که شما برای خروج از خاک کانادا نیازمند زمان خاصی نیستید و به نوعی کشور کانادا شما را به عنوان شهروند آن کشور محسوب می کند.

در عناوین گذشته، ما در رابطه  با اقامت هایی همچون اقامت تحصیلی، شغلی و توریستی صحبت کردیم و گفتیم که با توجه به شرایطی که دارید و مواردی که در ویزای شما درج می شود، شما لازم است که ظرف مدت زمانی کم یا زیاد، خاک کانادا را ترک کرده و اقامت شما باطل می شود.

در این شرایط، اقامت موقت شما برقرار بوده و با اتمام زمان، اقامت موقت شما نیز به اتمام رسیده است. اما زمانی که صحبت از اقامت دائم می شود، به این معناست که شما بعد از گذشت زمانی از اقامت خود، اگر شرایط لازم را داشته باشید، دولت کانادا شما را به عنوان شهروند آن کشور می شناسد و شما دارای تابعیت، پاسپورت، حق رای و کلیه حقوق و مزیای شهروندی کشور کانادا خواهید بود و این یک مزیت بزرگ برای کسانی است که شرایط اقامت موقت در کشور کانادا را تجربه کرده اند.

چرا که برخی حقوق برای کسانی که دارای اقامت موقت هستند، سلب می شود و به همین دلیل هم رسیدن به حق شهروندی می تواند مزیت های بسیار زیادی برای آن ها داشته باشد.

پیرامون این مسئله در ادامه بیشتر صحبت می کنیم و اقامت دائم کانادا را به شما معرفی خواهیم کرد.

چگونه اقامت دائم کانادا را به دست بیاوریم؟

چگونه اقامت دائم کانادا را به دست بیاوریم؟

به دست آوردن اقامت دائم هرکشوری نیازمند طی کردن مراحل خاصی است که دولت آن کشور این مراحل را مشخص می کند. برخی کشورها هستند که بعد از مدتی اقامت شما در خاک آن مثلا به مدت 5 سال، به شما حق شهروندی می دهند. برخی کشورهای دیگر در ازای تخصص و مهارتی که دارید و با توجه به نوع مهاجرت شما در اقامت موقتتان، این شرایط را برای شما برقرار می کنند.

در رابطه با کشور کانادا هم مانند هر کشور دیگری لازم است که الزامات مربوط به اقامت را داشته باشید تا بتوانید حق شهروندی کشور کانادا را به دست آورده و در این کشور به راحتی به اقامت بپردازید. اقامت کشور کانادا مزیت های بسیار زیادی دارد که باعث می شود هر فردی به فکر کسب اقامت دائم کانادا و حق شهروندی  کشور کانادا باشد.

اقامت دائم کانادا و داشتن پاسپورت کانادایی می تواند برای شما مزیت هایی داشته باشد که اعتبار پاسپورت کانادا، بهره مند شدن از حقوق مساوی با شهروندان کانادایی ومواردی از این دست را شامل می شود. اما این که شما چگونه می توانید به این حقوق دست پیدا کنید، نیازمند طی کردن مراحل مختلف و تهیه مدارک و تکمیل مستنداتی است که معمولا دولت کانادا از شما درخواست می کند.

همچنین لازم است که در طی این مراحل، یک سری از شروط دولت کانادا را نیز داشته باشید تا بتوانید در این کشور اقامت کنید. به همین منظور بسیاری از کارشناسان هستند که در این زمینه به مراجعین خود اطلاعات کامل تری ارائه می دهند.

در حقیقت اگر شما می خواهید که در کشور کانادا اقامت دائم اخذ کنید، باید این مسیر را به درستی طی کنید و تمامی مدارک و اسنادی که دولت کانادا از شما درخواست می کند را به صورت کامل تهیه کرده و با راهنمایی وکلای حقوقی شرکت الست گروپ، ارائه بدهید تا بتوانید شانس خود را برای اخذ اقامت دائم و شهروندی کانادا افزایش بدهید.

با همه این ها همچنان توصیه ما این است که از مشاوران و وکلای الست گروپ به عنوان بهترین تیم مهاجرتی برای اقامت دائم کانادا کمک بگیرید تا کلیه روش های لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار بدهند.

مراحل اخذ اقامت دائم کانادا

مراحل اخذ اقامت دائم کانادا

در مرحله اول، شما باید با کارشناسان شرکت الست گروپ در ارتباط باشید تا شما را از باقی مراحل فرآیند اخذ اقامت دائم کانادا مطلع کنند. راهنمایی کارشناسان الست گروپ، شانس شما را در اخذ پذیرش بیشتر نموده و به همین دلیل هم توصیه هایی که از سوی کارشناسان می شود را باید حتما جدی بگیرید.

در مرحله بعد بایستی برای تهیه مدارک خواسته شده و بررسی آن ها توسط وکلای مهاجرتی اقدام کنید.

معمولا دولت کانادا یک سری شروط برای اقامت دائم شما تعیین می کند که با کمک مشاوران می توانید این موارد را بررسی کرده و با توجه به شرایطی که دارید، این شروط را تکمیل کرده و درنهایت مدارک خود را به سفارت یا به اداره مهاجرت ارائه بدهید.

بعد از آن، با توجه به شانس پذیرش شما و احتمال پذیرشی که دارید، می توانید از اقامت دائم کانادا بهره مند شده و از امکانات و شرایطی که دولت کانادا در اختیار شما قرار می دهد، استفاده کنید.

مزایای اقامت دائم کانادا

مزایای اقامت دائم کانادا

اقامت دائم کانادا مزیت های بسیار زیادی برای مهاجرین دارد. این مدل اقامت می تواند برای شما یک زندگی ایده آل را رقم بزند و شما از تمامی مزایای یک شهروند کانادا بهره مند شوید. تنها کافیست به این مسئله توجه داشته باشید که اقامت دائم کانادا به چه شکل اخذ شده و چگونه می توانید از مزایای این اقامت بهره ببرید. اقامت دائم کانادا می تواند به شما در مرحله اول، مزایای اعتبار پاسپورت کانادایی را بدهد.

کسانی که از پاسپورت کانادایی استفاده می کنند، می دانند که این پاسپورت معمولا از مزیای بسیار زیادی برای دارنده آن برخوردار است و به همین دلیل هم پاسپورت کانادا یکی از مزیت های حق شهروندی کانادا محسوب می شود. در مرحله دوم نیز باید بدانیم که شما به عنوان یک شهروند کانادا از چه حقوقی بهره مند هستید.

شهروندان کانادا می توانند از حق تحصیل رایگان فرزندان خود استفاده کنند.

همچنین این حق را نیز دارند که بتوانند از خدماتی مانند بیمه و ... نیز بهره مند شده و حق رای و تحصیل و کار نا محدود در کانادا را دارند.

همه این ها می تواند یک فرصت ایده آل برای کسانی باشد که هنوز برای اقامت دائم کانادا اقدام نکرده اند. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با روش های اقامت دائم کانادا، حتما با کارشناسان الست گروپ در ارتباط باشید تا اطلاعات بیشتری در این رابطه به شما بدهند.

هزینه های لازم برای اقامت دائم کانادا

هزینه های لازم برای اقامت دائم کانادا

اقامت دائم کانادا در کنار مزایایی که دارد، شامل هزینه هایی نیز هست. مسئله ما صرفا هزینه های زندگی در کانادا و هزینه های اولیه مهاجرت به کانادا نیست، بلکه منظور کلیه هزینه هایی است که در طی فرآیند اخذ اقامت دائم کانادا باید در نظر داشته باشید.

این هزینه ها بخش مهمی از فرآیندهای اخذ اقامت دائم شما را شامل می شود. به همین منظور برای بسیاری از مراجعین، این موضوع اولویت دارد. حال می دانیم که باید یک سری هزینه ها را در نظر داشته باشیم. هزینه هایی که در رابطه با آن صحبت می شود، به میزانی نیست که بتوان به صورت دقیق بیان کرد. چرا که این موضوع به عوامل مختلفی وابسته است که می تواند در هزینه نهایی اقامت شما تاثیر داشته باشد.

مواردی مانند هزینه های اسناد و مدارک و تهیه و تکمیل آن ها، هزینه های مربوط به وقت سفارت، هزینه ای که دولت کانادا برای پیگیری امور شما در نظر دارد و همچنین هزینه هایی که باید برای  سفر به کشوری دیگر برای دریافت وقت سفارت پرداخت کنید.

همه این موارد در کنار هزینه های مصاحبه و رفتن به کشور کانادا می تواند بخشی از هزینه هایی باشد که لازم است تا پرداخت شود.

با توجه به گسترده بودن این موضوع و شرایطی که هر شخص دارد، نمی توان میزان مشخصی را برای هزینه های شما در نظر گرفت و این موضوع تا حد زیادی تابع شرایط شماست.

به همین دلیل هم توصیه می کنیم که حتما در ادامه این عنوان در رابطه با هزینه های سفر به کانادا و اخذ اقامت دائم این کشور، اطلاعات کامل تری از ما دریافت کنید.

بهترین شرکت و وکلای حقوقی برای اقامت دائم کانادا کدامند؟

بهترین شرکت و وکلای حقوقی برای اقامت دائم کانادا کدامند؟

در طول مقاله بارها در رابطه با بهترین شرکت ها صحبت کردیم. مسئله این است که بسیاری از ما امروزه با حجم زیادی از تبلیغات روبرو هستیم که هرکدام خودشان را در هر زمینه شغلی بهترین می دانند. این یک موضوع کاملا طبیعی است و این بخشی از فرآیند هر کسب و کاری محسوب می شود که خودش را در زمینه کاری خود بهترین بداند.

نکته جالب توجه اما این است که شما بدانید چگونه می توانید بهترین ها را در میان این حجم از تبلیغات شناسایی کرده و از خدمات با کیفیت آن ها استفاده کنید.

مسئله برای ما روشن است. شاید در نگاه اول این موضوع مشکل باشد اما بعد از مدتی درمی یابیم که می توانیم به راحتی بهترین ها را بشناسیم و از خدمات آن ها بهره ببریم. خدماتی که معمولا بهترین متخصصان به ما ارائه می دهند، برآمده از دانش و تجربیات آن ها و همچنین رضایت مشتریان و مراجعین آن هاست. از سوی دیگر هم معمولا بهترین شرکت ها تعرفه خدمات خود را متناسب با کیفیت خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهند، انتخاب می کنند.

برای مثال برخی شرکت ها هستند که با توجه به خدماتی که می دهند، تعرفه های بیشتری دریافت می کنند که این موضوع بعد از مدتی قابل تشخیص است. اما معمولا بهترین ها در ازای بهترین خدماتی که ارائه می دهند، بهترین تعرفه ها را نیز ارائه می کنند.

از طرف دیگر هم باید میزان مسئولیت پذیری هر شرکت را نیز بدانیم و از این طریق نیز سعی کنیم تا شرکت هایی را برای دریافت خدمات انتخاب کنیم که نسبت به خدماتی که ارائه می دهند، مسئولیت  بیشتری دارند و به این موضوع اهمیت می دهند.

با همه این نکات، ما شرکت الست گروپ را به عنوان یکی از بهترین ها در این زمینه انتخاب کردیم و در رابطه با این شرکت، اطلاعات بیشتری به شما ارائه دادیم. اگر شما هم می خواهید از خدمات الست گروپ در زمینه اخذ اقامت کانادا بهره مند شوید، حتما با کارشناسان موسسه مهاجرتی الست گروپ در ارتباط باشید.