اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

قوانین جدید مهاجرت به کانادا

قوانین جدید مهاجرت به کانادا

در این مقاله، می خواهیم موضوع قوانین جدید مهاجرت به کانادا را مورد بررسی قرار دهیم. همراه ما بمانید.

کانادا یکی از پرطرفدارترین مقاصد مهاجرتی در سطح جهان و کشورمان ایران است. سالانه تعداد زیادی از افراد در سراسر جهان تقاضای مهاجرت به کانادا را دارند.

در این مقاله، می خواهیم موضوع قوانین جدید مهاجرت به کانادا را مورد بررسی قرار دهیم. همراه ما بمانید.

کانادا یکی از پرطرفدارترین مقاصد مهاجرتی در سطح جهان و کشورمان ایران است. سالانه تعداد زیادی از افراد در سراسر جهان تقاضای مهاجرت به کانادا را دارند. سطح بالای رفاهی کانادا و شرایط خیلی خوب این کشور از نظر استانداردهای زندگی، باعث شده است که متقاضیان زیادی درخواست مهاجرت به این کشور پیشرفته را داشته باشند.

به دلیل سطح بالای درخواست های مهاجرت به این کشور، مهاجرت به کشور کانادا جنبه رقابتی بسیار شدیدی پیدا کرده است. به گونه ای که عملا اقدام مهاجرت به کانادا به تنهایی و بدون استفاده از خدمات ارائه شده توسط شرکت های مهاجرتی معتبر امکانپذیر نمی باشد.

یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های مهاجرتی به ویژه در زمینه مهاجرت به کانادا موسسه مهاجرتی الست گروپ می باشد. در واقع شرکت مهاجرتی الست گروپ با بهره گیری از بهترین و با تجربه ترین کارشناسان و کارکنان، ضمن آشنایی کامل با قوانین جدید مهاجرت به کانادا، امکان یک مهاجرت مطمئن و بدون دغدغه برای کسانی که قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارند، فراهم می آورد.

یکی از بزرگترین چالش هایی که در زمینه مهاجرت به کانادا معمولا برای افراد پیش می آید، عدم آشنایی کافی با قوانین مهاجرت به خصوص قوانین جدید مهاجرت به کانادا می باشد. چرا که این قوانین مهاجرتی همواره مورد تجدید و ارزیابی قرار می گیرند و مرتبا به روز می شوند.

موسسه مهاجرتی الست گروپ به عنوان یکی از بهترین گروه های مهاجرتی با بهره گیری از زبده ترین کارشناسان و آگاهی و تسلط بسیار بالای آنان، با جدیدترین و به روزترین قوانین، آماده انجام مشاوره های مهاجرتی به کلیه افرادی می باشد که قصد مهاجرت به کانادا را دارند.

در مقاله قوانین جدید مهاجرت به کانادا، در تلاشیم تا توضیحات مختصری پیرامون قوانین جدید مهاجرت به کانادا ارائه نمائیم. آگاهی از قوانین جدید مهاجرت به کانادا در واقع به شما کمک می کند که با یک دید بازتر و روشن تر، برنامه مهاجرتی خود را دنبال کنید.

آشنایی با قوانین جدید مهاجرت به کانادا در کنار دریافت مشاوره از شرکت مهاجرتی الست گروپ به عنوان یکی از برجسته ترین و معتبرترین شرکت های مهاجرتی به افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند، کمک می کند که مهاجرت بدون دغدغه و کم ریسکی را به یکی از بهترین مقاصد مهاجرتی دنیا داشته باشند.

جالب توجه این که بر اساس برآوردها، میزان تمایل افراد برای مهاجرت به کانادا نسبت به سایر کشورهای پیشرفته و مهاجر پذیر در چند سال اخیر افزایش چشمگیری داشته است، چرا که کشور کانادا نسبت به سایر کشورهای مهاجر پذیر به لحاظ امکانت زندگی، اشتغال مناسب، فرهنگ مهاجر پذیری، امنیت، جذابیت های سرمایه گذاری و سایر موارد دیگر، برتری محسوسی دارد.

در بین ایرانیان نیز میزان گرایش به مهاجرت به کانادا به خاطر پتانسیل های بالای این کشور همه ساله در حال افزایش است. توجه به این نکته ضروری می باشد که بهترین روش و امن ترین روش مهاجرت به کانادا اقدام از طریق شرکت مهاجرتی الست گروپ به عنوان بهترین گروه مهاجرتی است. تجربه ارزنده کارشناسان و کارکنان شرکت مهاجرتی الست گروپ در زمینه مهاجرت به کشور کانادا می تواند به شما کمک کند که در سریعترین زمان ممکن و با فراغ بال و آسودگی خاطر، برنامه مهاجرتی خود را دنبال نمائید.

اینفوگرافیک قوانین جدید مهاجرت به کانادا

اینفوگرافیک قوانین جدید مهاجرت به کانادا

با توجه به قوانین جدید مهاجرت به کانادا، یک شخص به تنهایی نمی تواند زمینه مهاجرت به کانادا را برای خود فراهم آورد. در واقع امروزه برای داشتن یک مهاجرت موفقیت آمیز به کشور کانادا باید از توانایی افراد متخصص در این زمینه حتما استفاده نمود. شرکت مهاجرتی الست گروپ به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین شرکت های مهاجرتی در زمینه مهاجرت به کشور کانادا می باشد.

ویدئو قوانین جدید مهاجرت به کانادا

شرکت الست گروپ با بهره گیری از بهترین و خوشنام ترین افرادی که در زمینه مهاجرت به کشور کانادا از تخصص و تبحر بالایی برخوردارند، زمینه یک مهاجرت موفقیت آمیز و مطمئن را برای کسانی که برای داشتن آینده ای روشن تر و بهتر و دستیابی به سطح بالاتری از رفاه و آزادی قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارند، فراهم می نماید. 

عناوین مقاله:
چه روش هایی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد؟
مزایای مهاجرت به کانادا چیست؟
روند کاری شرکت الست گروپ

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قوانین جدید مهاجرت به کانادا با ما همراه باشید.

 

چه روش هایی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد؟

چه روش هایی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد؟

یکی از مواردی که باعث شده است که کشور کانادا تبدیل به یک مقصد مهاجرتی محبوب برای مهاجران باشد، تنوع در شیوه های مهاجرت به این کشور می باشد. کانادا طیف وسیعی از انواع مهاجرت را پیش روی کسانی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند، قرار می دهد.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری (مهاجرت از طریق  سرمایه گذاری به کشور کانادا به دلیل خدماتی که دولت کانادا و ایالت های مختلف کاناد به مهاجرینی که تقاضای این نوع مهاجرت را می دهد، جزء  پر استقبال ترین روش های مهاجرتی به این کشور می باشد)، مهاجرت از طریق برنامه استارت آپی (روش به نسبت جدیدی از مهاجرت است که در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است.)، مهاجرت از طریق تحصیل در این کشور (کشور کانادا یکی از بهترین نظام های آموزشی در سطح جهان را دارا می باشد و دانشگاه های این کشور دارای امکانات بسیار بالا و سطح کیفی عالی می باشند.

در این نوع مهاجرت، فرد امکان اشتغال در کشور کانادا و همچنین اقامت در این کشور را دارد.)، تا مهاجرت از طریق جاب آفر، بخشی از روش های متنوع مهاجرت به کانادا می باشد. البته همه این روش ها، قوانین، شرایط و ویژگی های خاص خود را دارد که برای انتخاب بهترین روش مهاجرتی برای خودتان می توانید از مشاوره های گروه مهاجرتی الست گروپ به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های مهاجرتی در سطح کشور استفاده نمائید.

نکته حائز اهمیت در مورد انواع روش های مهاجرتی به کشور کانادا که باید به آن اشاره گردد، این است که قوانین مربوط به مهاجرت از طریق هر یک از این روش ها به طور پیاپی در حال به روز شدن و جدیدتر شدن می باشد.

بنابراین لازم است که برای مهاجرت بهتر و مطمئن تر، حتما با قوانین جدید مهاجرتی به کشور کانادا آشنایی داشته باشید. شرکت مهاجرتی الست گروپ با بهره گیری از بهترین و با تجربه ترین کارشناسان و مشاوران در زمینه انواع مهاجرت به کانادا، می تواند در این زمینه کمک شایان توجهی به افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند، داشته باشد.

برخی از انواع روش های مهاجرتی به کشور کانادا عبارتند از:

برخی از انواع روش های مهاجرتی به کشور کانادا عبارتند از:

مهاجرت از طریق استارت آپ ویزا:

مهاجرت از طریق استارت آپ ویزا:

مهاجرت از طریق استارت آپ ویزا یکی از مطمئن ترین و در عین حال جدیدترین روش های ممکن برای مهاجرت به کانادا می باشد. امروزه کشور کانادا مانند سایر کشورهای توسعه یافته و دارای اقتصاد پویا، پذیرای مهاجران از طریق کار استارت آپی می باشد و از آن استقبال می نماید.

امروزه در واقع استارت آپ ها یکی از بهترین روش ها برای رشد، توسه و بالندگی اقتصادی محسوب می گردند. به همین دلیل کشورهای پیشرفته برای توسعه اقتصادی به دنبال بسط و توسعه این نوع کسب و کارها می باشند و به صاحبان این نوع کسب و کارها خدمات بسیار متنوع و مناسب تشویقی ارائه می نمایند. استارت آپ ها عبارتند از کسب و کارهای نوپا و خلاقانه ای که بیشتر در زمینه تکنولوژی های جدید فعالیت می کنند.

با وجود این که مهاجرت از طریق کسب و کار استارت آپی بسیار مورد توجه کشور کانادا می باشد، با این وجود به دلیل حجم بالای درخواست های مهاجرتی از طریق این روش در سال های اخیر، سختگیری ها در خصوص پذیرش برنامه استارت آپی بسیار بیشتر شده است. بنابراین هر ساله قوانین جدید مهاجرتی در مورد این روش مهاجرتی اجرا می گردد.

خوشبختانه موسسه مهاجرتی الست گروپ یکی از با تجربه ترین شرکت های مهاجرتی در زمینه اخذ ویزای استارت آپی می باشد که افراد می توانند با استفاده از مشاوره های کارکنان این شرکت به شکل کاملا مطمئن و در آرامش خاطر کامل، ویزای استارت آپی کشور کانادا را دریافت نمایند.

قوانین جدید وضع شده در زمینه مهاجرت از طریق کسب و کار استارت آپی به حدی پیچیده و سختگیرانه می باشد که بدون کمک گرفتن از شرکت های مهاجرتی معتبری مانند موسسه مهاجرتی الست گروپ، عملا امکان اخذ ویزا از طریق این روش مهاجرتی تقریبا ناممکن است. مزیت بزرگ شرکت مهاجرتی الست گروپ به عنوان یکی از برترین شرکت های مهاجرتی، این است که در تمامی مراحل اخذ ویزای استارت آپی تا دریافت اقامت کشور کانادا و اخذ شهروندی آن در کنار شما خواهد بود.

مهاجرت از طریق تحصیل به کشور کانادا:

مهاجرت از طریق تحصیل به کشور کانادا:

استانداردهای آموزشی بسیار بالای کشور کانادا این کشور را به یک مقصد مهاجرتی بسیار جذاب برای دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل دارند، مبدل نموده است. دانشگاه های بسیار معتبری در کشور کانادا وجود دارند که سطح کیفی آن ها شهرت جهانی دارد و در زمره برترین دانشگاه های جهان قرار می گیرند.

از جمله دانشگاه تورنتو، بریتیش کلمبیا و مونترال در این دسته قرار دارند. با توجه به سطح کیفی بالای دانشگاه های کشور کانادا، استقبال فراوانی از سوی مهاجران برای مهاجرت از طریق تحصیل به کشور کانادا وجود دارد. برای دریافت ویزای دانشجویی کشور کانادا، سن متقاضی باید حداقل 18 سال باشد.

همچنین تسلط و مهارت کافی به زبان انگلیسی، شانس فرد برای اخذ ویزای دانشجویی کانادا را بسیار بالاتر می برد. یکی دیگر از موارد مهمی که می تواند اثر مثبتی در موفقیت فرد برای دریافت ویزای دانشجویی داشته باشد، کسب نمره های بالا در تمامی دروس تخصصی آخرین مقطع تحصیلی می باشد.

موسسه مهاجرتی الست گروپ به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های مهاجرتی، می تواند راهنما و مشاور امین شما در مسیر مهاجرت به کانادا باشد. شما با گرفتن مشاوره از کارشناسان مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ می توانید با قوانین جدید مهاجرت به کانادا به طور کامل آگاهی پیدا کنید و با دیدی کاملا باز، متناسب ترین روش مهاجرت را با توجه به شرایط و ویژگی های خود انتخاب کنید.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری:

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری:

کانادا یکی از بهترین و مطمئن ترین کشورهایی است که سرمایه گذاری در آن بازدهی مطلوبی را برای افراد به ارمغان خواهد آورد. کشور کانادا برای کسانی که به منظور سرمایه گذاری قصد مهاجرت به این کشو را دارند، طرح های تشویقی بسیار خوبی در نظر گرفته است.

طیف وسیعی از سرمایه گذاری ها با بازدهی متفاوت وجود دارد که می توان در کشور کانادا صورت پذیرد. به دلیل گستردگی و تنوع بالای انواع سرمایه گذاری در کشور کانادا، انتخاب زمینه سرمایه گذاری که بهترین نتیجه را برای فرد در بر داشته باشد مسئله بسیار مهمی است. شرکت مهاجرتی الست گروپ بی تردید یکی از باتجربه ترین شرکت های مهاجرتی در زمینه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری می باشد.

کارشناسان خبره شرکت مهاجرتی الست گروپ با در نظر گرفتن میزان سرمایه شما، میزان ریسک پذیری و سایر ویژگی های شما و همچنین بررسی و تحلیل قوانین جدید مهاجرت به کانادا، بهترین راهکار و زمینه را برای سرمایه گذاری شما پیشنهاد می دهند.

ویژگی شاخص الست گروپ به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های مهاجرتی این است که از لحظه ای که شما تصمیم به مهاجرت به کشور کانادا را می گیرید، تا زمان اخد ویزا، اقامت، اخذ شهروندی و اقامت دائم، در کنار شما خواهد بود. از جمله دلایلی که می توان از آن ها به عنوان مزیت های مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کشور کانادا دانست، می توان به ثبات اقتصادی در کشور کانادا اشاره کرد.

میزان تورم به عنوان یکی از شاخص های اصلی ثبات اقتصادی همواره در کشور کانادا حتی نسبت به سایر کشورهای توسعه یافته پایین تر است، به همین دلیل سرمایه گذاری در کشور کانادا به دلیل تورم پایین آن قابل توجیه است. مسئله دیگری که باعث جذابیت سرمایه گذاری در کشور کانادا شده است، وجود امکانات رفاهی و شغلی بسیار مطلوب است.

شما زمانی که بخواهید بیزینس و شغل مورد نظر خود را در این کشور با سرمایه خود پیاده سازی کنید، روند راه اندازی کسب و کار برای شما تسهیل می گردد و حتی امتیازهایی نیز برای شما در نظر گرفته می شود.
 
زمانی که شما بخواهید از طریق سرمایه گذاری به کشور کانادا مهاجرت کنید، می توانید اعضای خانواده خود را نیز به همراه داشته باشید و دغدغه ای از بابت دور بودن از اعضای خانواده خود نداشته باشید. کانادا دارای یک اقتصاد بسیار پیشرفته  و رو به جلو می باشد. نظم اقتصادی در کشور کانادا مثال زدنی و کم نظیر است.

اقتصاد کشور کانادا بسیار پویا و فعال می باشد و خطر رکود، آن را تهدید نمی کند. پر واضح است که سرمایه گذاری در یک اقتصاد رو به پیشرفت و منظم، بازدهی مطلوبی را نصیب اشخاص سرمایه گذار می کند. بنابراین امنیت سرمایه گذاری در کشور کانادا تقریبا منحصر به فرد و عالی می باشد.

شخصی که قصد مهاجرت به کشور کانادا از طریق سرمایه گذاری دارد، هیچ نیازی به داشتن تحصیلات عالیه نداشته و مدرک تحصیلی مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا به شیوه سرمایه گذاری، دیپلم می باشد. یکی دیگر از شاخص های پویایی اقتصاد، پایین بودن نرخ بیکاری است. کشور کانادا از نظر پایین بودن نرخ بیکاری در ردیف کشورهای برتر دنیا می باشد.

از جمله امتیازاتی که کشور کانادا برای کسانی  که از طریق سرمایه گذاری به این کشور وارد شده اند در نظر گرفته شده است، امکان دریافت اقامت دائم کانادا و اخذ شهروندی کشور کانادا برای این افراد می باشد. در کشور کانادا، برای حمایت از کسب و کارهای نوپا و سرمایه گذاری هایی که در این کشور صورت می پذیرد، میزان مالیات معقولانه و متناسبی در نظر می گیرند تا این گونه کسب و کارها بتوانند پر رونق تر باشند و بیشتر پیشرفت نمایند.

از آن جایی که کشور کانادا یک کشور مهاجرپذیر است، به همین دلیل انواع مختلف فرهنگ ها در این کشور با آسودگی خاطر و فراغ بال زندگی می کنند. پذیرش فرهنگ های مختلف و نبود تعصبات قومیتی و نژادی در کشور کانادا باعث ایجاد احساس آرامش در مهاجران و در نتیجه رونق کسب و کار آنان می گردد.

مهاجرت به کانادا از طریق جاب آفر:

مهاجرت به کانادا از طریق جاب آفر:

بدون تردید یکی از امن ترین و مطمئن ترین روش های مهاجرت به کشور کانادا، مهاجرت از طریق برنامه جاب آفر می باشد. در این نوع مهاجرت، شما یک پیشنهاد کاری از طرف یک کارفرما از کشور کانادا دریافت می کنید و بر اساس آن، اقدام به مهاجرت به کشور کانادا می نمائید.

اولین و مهمترین مسئله ای که در این نوع مهاجرت باید مد نظر قرار گیرد، معتبر بودن پیشنهاد کاری است که از طرف کارفرما برای فرد ارسال می گردد. اولین ویژگی یک پیشنهاد کاری معتبر، تمام وقت بودن آن است. بر اساس پیشنهاد کاری که شما دریافت می کنید، شما می توانید اقدام به دریافت ویزای کار و اقامت دائم کشور کانادا اقدام نمائید.

باید توجه داشت که یکی از مزایای مهاجرت از طریق پیشنهاد شغلی این می باشد که شما این امکان را دارید که آن را به اقامت دائم کانادا تبدیل کنید. البته یکی از پیش شرط های صدور ویزای کار موقت برای افراد، داشتن تسلط کافی بر زبان انگلیسی یا فرانسوی می باشد. البته مهاجرت از طریق پیشنهاد شغلی با وجود مزایای زیادی که دارد، چالش ها و موانع خاص خود را هم دارد.

قوانین سختگیرانه ای در مورد مهاجرت به کانادا از طریق پیشنهاد کاری از سوی دولت کانادا در نظر گرفته شده است. از جمله موارد دیگری که در برنامه مهاجرت از طریق ویزای کار مورد ارزیابی قرار می گیرد، سوابق کاری، وضعیت تاهل و شرایط سنی افراد می باشد.

برای تضمین موفقیت برنامه مهاجرتی به کانادا از هر نوعی از جمله مهاجرت از طریق جاب آفر، حتما می باید با چشمانی باز و با بهره گیری از مشاوره های شرکت های مهاجرتی معتبری مانند شرکت مهاجرتی الست گروپ اقدام نمود.

موسسه مهاجرتی الست گروپ با داشتن یک تیم متخصص و با تجربه در زمینه انواع مهاجرت به کانادا که آشنایی کاملی با قوانین جدید مهاجرت به کانادا دارند، می تواند بهترین راهنما و مشاور شما در زمینه مهاجرت به کانادا باشد. با همکاری و مشاوره با شرکت مهاجرتی الست گروپ، شما و خانوده تان می تواند یک مهاجرت بدون دغدغه و در آرامش خاطر کامل را تجربه نماید.

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج:

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج:

یکی دیگر از راه های مهاجرت به کانادا، مهاجرت از طریق ازدواج با یک شهروند کانادایی می باشد. البته این روش مهاجرت بر خلاف ظاهر آن، چندان هم آسان نمی باشد. در سال های اخیر، قوانین جدید و بسیار سختگیرانه ای در مورد این نوع مهاجرت به کانادا در نظر گرفته شده است.

مهاجرت به کانادا از طریق تولد فرزند در آن کشور:

مهاجرت به کانادا از طریق تولد فرزند در آن کشور:

این نوع مهاجرت نیز در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. البته این نوع مهاجرت در ایران عمدتا توسط افراد معروف و در اصطلاح سلبریتی ها صورت می پذیرد. افرادی که فرزندان خود را در کانادا به دنیا بیاورند، می توانند سیتیزن کانادا شوند.

اگر فردی فرزند خود را در خاک کانادا به دنیا بیاورد، پدر و مادر فرزند نیز می توانند تابعیت کشور کانادا را دریافت کنند و به عنوان شهروند این کشور لحاظ می گردند. البته والدین کودک برای اخذ تابعیت کانادا باید تا 18 سالگی وی صبر کنند. سپس فرزند می تواند برای اقامت پدر و مادر خود از طریق اسپانسر شیپ اقدام نماید.
 
همان گونه که پیشتر نیز عنوان گردید، یکی از عوامل جذابیت کانادا به عنوان یک کشور مهاجر پذیر، تنوع روش های مهاجرتی به این کشور می باشد. بنابراین هر فردی با در نظر گرفتن شرایط خاص خود می تواند با استفاده از یکی از این روش ها اقدام به مهاجرت به کشور کانادا نماید.

البته با توجه به رقابتی بودن مهاجرت به کانادا به دلیل تقاضای زیاد مهاجران برای موفقیت در این راه، حتما باید از طریق شرکت های مهاجرتی معتبر و دارای سابقه درخشانی مانند شرکت مهاجرتی الست گروپ برای رسیدن به هدف کمک گرفت. کارشناسان و کارکنان الست گروپ، جزء با سابقه ترین و با تجربه ترین افراد در زمینه مهاجرت به کشورهای توسعه یافته به ویژه کانادا می باشند.

شرکت الست گروپ به صورت شبانه روزی و کاملا رایگان آماده ارائه خدمات مشاوره ای برای افرادی است که برای دستیابی به رفاه بیشتر و کیفیت زندگی بالاتر، به دنبال مهاجرت به کانادا می باشند. شما با اقدام از طریق شرکت مهاجرتی الست گروپ می توانید در سریع ترین زمان و با آرامش خاطر کامل، برنامه مهاجرتی خود را دنبال نمائید.

شرکت مهاجرتی الست گروپ به عنوان یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین شرکت های مهاجرتی در تمامی مراحل برنامه مهاجرتی شما در کنارتان خواهد بود و با بهره گیری از خدمات شرکت مهاجرتی الست گروپ می توانید با توجه به شرایط خودتان، مناسب ترین نوع مهاجرت به کانادا را انتخاب کنید.

باید به این نکته توجه داشت که با توجه به قوانین جدید مهاجرتی به کانادا که در این کشور اجرا می گردد، شرایط مهاجرت به کانادا نسبت به گذشته بسیار دشوارتر شده است.

با این وجود با توجه به رو به رشد بودن اقتصاد کشور کانادا و مهاجرپذیر بودن این کشور، اگر از روش های درستی و با شناخت کامل اقدام کنید، احتمال موفقیت وجود دارد. برای آگاهی کامل از قوانین جدید مهاجرت به کانادا، می توانید از مشاوره بهترین کارشناسان این حوزه در شرکت مهاجرتی الست گروپ استفاده نمائید.

مزایای مهاجرت به کانادا چیست؟

مزایای مهاجرت به کانادا چیست؟

امنیت زندگی در کانادا:

امنیت زندگی در کانادا:

یکی از ویژگی های کشور کانادا به عنوان یک کشور مهاجر پذیر که موجب استقبال مهاجرین برای مهاجرت به این کشور گردیده است، امنیت زندگی در کشور کانادا می باشد. موقعیت جغرافیایی کانادا به گونه ای است که هیچ گونه خطر جدی تروریستی آن را تهدید نمی کند.

کانادا معمولا در نزاع های بین المللی بی طرف می باشد و بیشترین تمرکز خود را برای پیشرفت اقتصادی، بالا بردن سطح رفاهی شهروندان خود، افزایش کیفیت زندگی و رفاه اجتماعی برای مردم معطوف نموده است. بنابراین شهروندان این کشور بدون دغدغه و در آرامش خاطر به زندگی روزمره خود می پردازند. میزان وقوع جرم و درگیری در کشور کانادا بسیار پایین تر از متوسط جهانی می باشد.

در میان مردم کانادا، تعصبات قومی و نژادی جایگاهی ندارد

در میان مردم کانادا، تعصبات قومی و نژادی جایگاهی ندارد

مردم این کشور اصولا افرادی خونگرم و مهربان هستند که به خوبی وجود مهاجران در کشور خود را پذیرفته اند و بودن مهاجران در کشورشان را موجب رشد و پیشرفت کشور خود می دانند و با آن ها همانند شهروندان عادی برخورد می کنند. دولت کانادا نیز امکانات مناسبی را برای مهاجران این کشور در نظر می گیرد و با آن ها مانند شهروندان اصلی خود رفتار می نماید و حقوق آن ها را ضایع نمی کند.

بنابراین زندگی در کشور کانادا برای کسانی که به این کشور مهاجرت می کنند، چندان چالش برانگیز نمی باشد و مهاجران می توانند به راحتی خود را با شرایط جدید وفق داده و زندگی توام با آرامشی را در این کشور داشته باشند.

به بیان دیگر می توان گفت که کشور کانادا به دلیل پذیرش مهاجران از سراسر جهان، یک کشور چند ملیتی محسوب می گردد.

به همین دلیل حقوق اقلیت ها در این کشور به خوبی حفظ می گردد. مردم کانادا برای تفاوت های فرهنگی و مذهبی کلیه اقلیت های این کشور احترام قائل می شوند. مهاجران در این کشور احساس غریبگی نمی کنند و به دلیل وجود فرهنگ های متفاوت، احساس گسستگی و جدایی نمی کند و خود را راحت تر با شرایط جدید سازگار می نمایند.

خدمات و امکانات رفاهی در نظر گرفته شده در کشور کانادا در سطح کیفی مطلوبی می باشد.

سیستم آموزشی و خدمات درمانی که توسط کانادا به مردم این کشور ارائه می گردد، جزء کم نظیرترین ها در سطح جهان و حتی در میان کشورهای توسعه یافته می باشد. با وجود این که سیستم آموزشی کانادا در زمره بهترین سیستم های آموزشی دنیاست، ولی میزان هزینه های آن در مقایسه با سایر کشورهای توسعه یافته ای مانند استرالیا و آمریکا کمتر می باشد.

همین امر کانادا را مبدل به یک مقصد جذاب برای کسانی که قصد ادامه تحصیل دارند، می نماید. پس از فراغت از تحصیل نیز افراد از شانس بسیار خوبی برای یافتن شغل مناسب در این کشور برخوردارند و می توانند اقامت این کشور را دریافت کنند. کسانی که از طریق ویزای تحصیلی در کانادا اقامت دارند، می توانند برای همسر و فرزندان خود ویزای کار کانادا را دریافت کنند.

شاخص امید به زندگی به عنوان یکی از شاخص های مهم کیفیت زندگی در کشور کانادا بسیار بالاست و در زمره برترین کشورهای دنیا قرار دارد. مردم کانادا عموما مردمانی شاد و پرانرژی می باشند. متوسط عمر افراد در کشور کانادا بالای 80 سال می باشد و کیفیت زندگی سالمندان این کشور در میان سایر کشورهای جهان جایگاه بسیار بالایی دارد و جزء بهترین ها می باشد.

دولت کانادا امکان مهاجرت افراد به همراه اعضای خانواده را برای مهاجران فراهم می آورد.

دولت کانادا امکان مهاجرت افراد به همراه اعضای خانواده را برای مهاجران فراهم می آورد.

بی تردید یکی از بزرگترین دغدغه هایی که افراد مهاجر با آن مواجه می شوند، همراه بردن اعضای  خانواده در هنگام مهاجرت می باشد. کانادا بر خلاف برخی دیگر از کشورهای مهاجر پذیر، امکان همراهی خانواده در زمان مهاجرت برای مهاجران را تسهیل می نماید. رویکرد و دیدگاه اصلی کشور کانادا در مورد مهاجران این است که زمانی که مهاجران با اعضای خانواده خود به این کشور مهاجرت می کنند، شهروندان مفیدتر و بهتری می توانند برای این کشور باشند. 
 
5- ثبات اقتصادی در کشور کانادا مزیت مهم دیگر این کشور برای مهاجران است. اقتصاد کانادا مبتنی بر صنعت و کشاورزی است و معمولا مانند سایر کشورهای توسعه یافته دیگر، دستخوش تغییرات ناگهانی و بحران نمی شود. بنابراین مهاجران می توانند در این کشور با امنیت خاطر بالا به زندگی خود بپردازند.

به دلیل ثبات اقتصادی و امنیت سرمایه گذاری در این کشور، کانادا یکی از محبوب ترین کشورها برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری می باشد. در چند سال اخیر، پول کانادا ارزش خود را در سطح جهان حفظ نموده است و دلار کشور کانادا در زمره بهترین ارزهای دنیا قرار دارد.

ذکر این نکته خالی از لطف نمی باشد که بیشتر افراد صاحب نظر در زمینه اقتصاد، وضعیت اقتصادی کانادا را رو به پیشرفت ارزیابی می کنند و معتقدند که وضعیت اقتصادی کشور کانادا در زمره بهترین اقتصادهای دنیاست و پتانسیل رشد بیشتر را نیز دارا می باشد.

کشور کانادا از نظر میزان خدمات عمومی که به شهروندان خود ارائه می دهد، در میان برترین کشورهای دنیا جای دارد.

وجود تعداد زیاد کتابخانه های عمومی، پارک ها و فضای سبز و بهترین امکانات تفریحی، نشاندهنده بالا بودن سطح رفاه و کیفیت زندگی در این کشور می باشد. این کشور خدمات بسیار کم نظیری را برای افراد آسیب پذیر جامعه مانند معلولان در نظر گرفته است.

با وجود این که کشور کانادا یکی از صنعتی ترین کشورهای دنیا می باشد، ولی از نظر پاکی هوا این کشور جزء سالم ترین و پاک ترین کشورهای دنیا می باشد.

حوزه های اشتغال این کشور دارای گستردگی بالایی است، بنابراین افراد با مهارت های شغلی متنوع می توانند در ایالت های این کشور مشغول به کار و زندگی شوند.

ازنظر ویژگی ها و جذابیت های طبیعی، کانادا در سطح دنیا جزء بهترین ها می باشد. جاذبه های طبیعی این کشور شگفت انگیز می باشد. کانادا نیز مانند کشور ایران کشوری چهار فصل می باشد و در این کشور می توان در طول سال، تفریحات متنوعی از تفریحات آبی گرفته تا اسکی روی برف را انجام دهید.

این کشور از نظر برخورداری از منابع طبیعی و معدنی بسیار غنی می باشد. برای نمونه می توان گفت که کشور کانادا دارای بیشترین میزان منابع آب های شیرین جهان می باشد. برخورداری از منابع غنی گازی و نفتی، معادن آلومینیوم، آهن و الماس، از دیگر ویژگی های کشور کانادا می باشد.

عدالت اجتماعی:

عدالت اجتماعی:

همان گونه که پیشتر عنوان گردید، مردم و دولت کانادا حقوق اقلیت ها و مهاجران این کشور را رعایت می کنند. در کشور کانادا امکان رشد و پیشرفت برای همه افراد حتی مهاجران به خوبی فراهم شده است.

تنها ملاک دستیابی به موفقیت در کشور کانادا، سختکوشی بیشتر می باشد. در کانادا علاوه بر این که تبعیض های قومیتی و نژادی وجود ندارد، تبعیض جنسیتی و سنی نیز دیده نمی شود. مهمترین رکن برای دستیابی به موفقیت های شغلی، توانایی و شایستگی های فرد می باشد. بنابراین افراد در هر سن و سال و با هر جنسیتی می توانند بدون نگرانی از تبعیض و یا سوگیری و فقط با اثبات توانمندی و شایستگی های خود به موقعیت های مناسب کاری دست پیدا کنند.

امکان تحصیل رایگان:

امکان تحصیل رایگان:

در کشور کانادا تحصیل  و استفاده از امکانات آموزشی در مقاطع ابتدایی و دبیرستان کاملا رایگان می باشد. مدارس دولتی این کشور از سطح مطلوبی به لحاظ کیفی برخوردارند.    
همان گونه که در توضیحات مزایای مهاجرت به کشور کانادا عنوان شد، کانادا یکی از بهترین کشورهای دنیا و جذاب ترین آن ها برای مهاجرت می باشد. بنابراین میزان درخواست ها برای مهاجرت به این کشور همه ساله افزایش می یابد.

بنابراین کشور کانادا در تلاش است که با وضع قوانین جدید مهاجرتی به کانادا، بهترین و شایسته ترین افراد را از بین تمامی افراد گزینش کند تا با بهره گیری از توانمندی همین مهاجران، زمینه رشد و پیشرفت روز افزون خود را فراهم آورد.

در چنین شرایطی، شانس موفقیت برای مهاجرت به کشور کانادا زمانی افزایش می یابد که افراد آشنایی کامل و مناسبی با قوانین مهاجرت جدید این کشور داشته باشند. شرکت مهاجرتی الست گروپ یکی از معتبرترین شرکت های مهاجرتی است که می تواند در مسیر مهاجرت به کانادا، کلیه موانع را از سر راه شما برداشته و به شما کمک کند که مهاجرتی بدون استرس و در آرامش خاطر کامل داشته باشید.

سوابق مهاجرت های موفقیت آمیزی که افراد از طریق شرکت مهاجرتی الست گروپ داشته اند، گویای توانایی های بالای موسسه مهاجرتی الست گروپ در زمینه مهاجرت به کانادا می باشد. در نگاه اول شاید به نظر برسد که قوانین جدید مهاجرت به کانادا، امکان مهاجرت به این کشور را بسیار دشوار، چالش براگیز و حتی غیرممکن نموده است.

ولی باید به این نکته توجه داشته باشیم که شرکت های مهاجرتی با سابقه و معتبری مانند شرکت مهاجرتی الست گروپ با بهره گیری از بهترین و برجسته ترین کارکنان، این چالش ها و سختی ها را به فرصت تبدیل می نمایند. درصد موفقیت شما در مهاجرت به کانادا تا حد زیادی به انتخاب یک روش مناسب برای مهاجرت به کانادا بستگی دارد.

شاید شما تجارب ناموفقی از مهاجرت را در میان افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را داشته اند، در اطراف خود دیده باشید.

علت اصلی عدم موفقیت این افراد در مسیر مهاجرت به کشور کانادا، عدم آگاهی به قوانین جدید مهاجرت می باشد. شما با انتخاب شرکت مهاجرتی الست گروپ به عنوان راهنما و مشاور خود در زمینه مهاجرت به کانادا، می توانید مهاجرتی بدون دغدغه و تنش داشته باشید.

روند کاری شرکت الست گروپ

روند کاری شرکت الست گروپ

شرکت مشاوره الست گروپ به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های مهاجرتی، در خصوص قوانین جدید مهاجرت به کانادا، امکانات و شرایط ویژه ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. بین شرکت مهاجرتی الست گروپ و افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند، ابتدا یک قرارداد همکاری کاملا شفاف منعقد می گردد.

شاخصه مهم قراردادهای کاری که شرکت مهاجرتی الست گروپ با متقاضیان مهاجرت منعقد می کند، این است که موسسه مهاجرتی الست گروپ متعهد به انجام دادن تمامی موارد ذکر شده در متن قرارداد می باشد و در صورت عدم پایبندی این شرکت به تعهدات خود، این شرکت وجه پرداخت شده توسط شما را بدون کم و کاست عودت می دهد.

پس از انعقاد قرارداد، مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ، به فرد متقاضی بر اساس شرایط وی مشاوره می دهند. در واقع با راهنمایی کارشناسان خبره گروه مهاجرتی الست گروپ، قوانین جدید مهاجرت به کانادا و همچنین بهترین و مناسب ترین روش مهاجرت به کانادا برای فرد متقاضی تعیین می گردد.

بعد از آشنایی با قوانین جدید مهاجرت به کانادا و انتخاب روش مهاجرت، گروه مهاجرتی الست گروپ در تمامی مراحل فرآیند مهاجرت فرد به کانادا، در کنار متقاضی خواهد بود و اقدام به پیگیری و حل مشکلات احتمالی موجود در مسیر مهاجرت وی می نماید.

در واقع خدمات پشتیبانی ارائه شده توسط شرکت مهاجرتی الست گروپ، بی نظیر می باشد. یکی از چالش های بزرگی که اغلب افراد در فرآیند مهاجرت به کانادا و سایر کشورهای توسعه یافته و مهاجر پذیر با آن مواجه می شوند، نداشتن سطح مهارت زبان مناسب برای مهاجرت به این کشورها می باشد.

موسسه مهاجرتی الست گروپ، این مشکل را از سر راه متقاضیان مهاجرت برداشته است. در واقع موسسه مهاجرتی الست گروپ به صورت رایگان اقدام به آموزش زبان برای متقاضیان مهاجرت می نماید تا با افزایش سطح مهارت زبان خودشان به سطح مطلوب، دغدغه ای از این بابت نداشته باشند.

ذکر این نکته ضروری است که شرکت مهاجرتی الست گروپ، کلیه مجوزهای قانونی در زمینه مهاجرت را از مراجع قانونی کشور دارا می باشد. همچنین امکان پرداخت وجه قرارداد به صورت رایگان را برای مشتریان خود فراهم آورده است.