اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

نمونه جاب آفر برای سفارت کانادا

نمونه جاب آفر برای سفارت کانادا

در این مقاله، می خواهیم موضوع نمونه جاب آفر برای سفارت کانادا را مورد بررسی قرار دهیم. همراه ما باشید.

امروزه؛ مهاجرت و شیوه های گوناگون و متنوع آن، برای افرادی که از وضعیت زندگی خود رضایت ندارند، مورد توجه زیادی قرار گرفته است. یکی از این شیوه های مهاجرتی، جاب آفر یا قرارداد استخدامی می باشد. در این مطلب، به موضوع نمونه جاب آفر برای سفارت کانادا و موارد مرتبط با آن می پردازیم. ما را همراهی نمایید.

در این مقاله، می خواهیم موضوع نمونه جاب آفر برای سفارت کانادا را مورد بررسی قرار دهیم. همراه ما باشید.

امروزه؛ مهاجرت و شیوه های گوناگون و متنوع آن، برای افرادی که از وضعیت زندگی خود رضایت ندارند، مورد توجه زیادی قرار گرفته است. یکی از این شیوه های مهاجرتی، جاب آفر یا قرارداد استخدامی می باشد. در این مطلب، به موضوع نمونه جاب آفر برای سفارت کانادا و موارد مرتبط با آن می پردازیم. ما را همراهی نمایید.

اینفوگرافیک نمونه جاب افر برای سفارت کانادا

اینفوگرافیک نمونه جاب افر برای سفارت کانادا

آن چه در این نوشتار کاربردی، مورد ارزیابی قرار می گیرد:
جاب آفر چیست؟
شرایط جذب نیروی خارجی
آیا job offer که کارتالا می گیرد، واقعی است؟
در صورتی که کارفرما از استخدام شما در کشور کانادا منصرف شود، چه اتفاقی روی می دهد؟
فرآیند دریافت جاب آفر کشور کانادا، چقدر زمان نیاز دارد؟
به چه دلیل اغلب وکلا و یا کمپانی های مهاجرتی در عرصه job offer خدماتی را ارائه نمی نمایند؟
شرایط لازم برای اخذ job offer کانادا چیست؟
چه مشاغلی برای دریافت job offer مناسب هستند؟
درآمد مشاغل متعدد در کشور کانادا به چه میزان است؟
هزینه زندگی در کانادا چگونه است؟
روند جاب آفر چه مدت زمان می برد؟
شهرها و استان های مناسب برای جاب آفر
پس از چه مدتی می توان اقامت دائم کشور کانادا را اخذ نمود؟
آیا امکان پیوست همزمان خانواده از طریق نمونه جاب آفر برای سفارت کانادا امکانپذیراست؟
شرایط تحصیلی، کاری و زندگی فرزند و همسر متقاضی، در کشور کانادا به چه شکلی است؟ 
دریافت تابعیت کانادا به روش job offer چگونه است؟
مدارک لازم به منظور اخذ job offer کانادا چیست؟
خدمات شرکت مهاجرتی کارتالا در عرصه job offer کانادا چیست؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمونه جاب آفر برای سفارت کانادا با ما همراه باشید.

 

جاب آفر چیست؟

جاب آفر چیست؟

قرارداد استخدامی که از سوی یک شرکت به شکل رسمی ثبت و مندرج می گردد را Job offer (جاب آفر) می گویند. در این قرارداد استخدامی، بایستی کلیه توافقات طرفین و همچنین شرایط کاری کارمند و کارفرما، به شکل دقیق، کامل، روشن و دقیق معین باشد. کارفرما در قرارداد فوق، کارمند را برای مدت معینی استخدام می نماید. البته در نمونه جاب آفر برای سفارت کانادا، بایستی به چند نکته نیز توجه نمایید:

 

رزومه و یا یک (CV) قدرتمند تهیه نماید.

اصلی ترین و یا مهم ترین سندی که می تواند بر روی کارفرما اثرات مثبتی را بر جای گذارد، (رزومه) است. حتماً بایستی در سی وی خود کسب و کار قبلی و همچنین تجاربی را که مرتبط با شغل درخواستی شما در کشور کانادا در ارتباط هستند را فهرست نمایید. مشاغلی را که در رزومه ی خود قرار داده اید، بایستی دارای قابلیت برقراری ارتباط باشد و لازم است که یکی از کسب و کارها نیز در جریان باشد. به عبارتی آخرین حرفه شما، بایستی شغلی باشد که در حال حاضر به آن فعالیت دارید.

 

برای چند شغل (Apply) نکنید.

با توجه به این که در حال حاضر شغل های متعددی در کشور کانادا موجود است و شاید فکر کنید که تک تک این کسب و کارها در اختیار شما قرار دارند و اخذ job offer کانادا برای هر یک از این مشاغل برای شما مقدور است، بایستی به این نکته توجه نمایید که برای تمامی مشاغل، Apply نکنید و تمام تلاش خود را انجام دهید که قابل اعتماد باشید.

انجام این امر نه تنها تاثیر مثبتی را برای شما به همراه ندارد، بلکه ممکن است اثرات منفی را نیز بر جای گذارد. اغلب کارفرمایان در پی استخدام کارمند به صورت پاره وقت هستند، که شاید در این راستا برای (PR) نیز به مشکل برخورند. بایستی به این نکته توجه نمایید که به منظور اخذ اقامت دائم کانادا بایستی job offer یک ساله این کشور اروپایی را نیز به همراه داشته باشید.

 

فعال بوده و اپلیکیشن کسب و کار خود را دنبال نمایید.

هنگامی که تقاضای کسب و کار خود را به سایر تقاضاهای خود وارد می نمایید، ممکن است درخواست شما در بین میلیون ها تقاضا گم شود. لذا لازم است که از طریق تماس و یا فرستادن ایمیل از این که کارفرمای شما اپلیکیشن را دریافت نموده است، اطمینان کامل حاصل نمایید. نکته حائز اهمیت این است که اگر گواهی اپلیکیشن را به روش ایمیل دریافت نمودید، با قدردانی، پاسخ این تاییدیه را همراه نمایید.

 

در job offer بایستی اطلاعاتی را که در زیر به آن اشاره می نماییم به شکل تکمیل شده نیز موجود باشد: 

•    ذکر مشخصات دقیق و کامل کارمند مانند اطلاعات تماس، نام، نشانی محل سکونت، شماره پاسپورت  از جمله مدارکی است که فرد بایستی در قرارداد شغلی خود عنوان نماید.
•    مشخصات کامل و دقیق کافرما نظیر نام قانونی و رسمی شرکت، شماره ثبت و نشانی ثبت از جمله موارد دیگری است که در این سری از قراردادهای شغلی نیز بایستی ذکر شود.
•    توصیف دقیق و کامل وظایف کارمند و همچنین عنوان کسب و کار کارمند، یکی دیگر از مواردی است که در جاب آفر بایستی به شکل کامل عنوان شود.
•    مدت زمان ارزش قرارداد و همچنین زمان دقیق آغاز فعالیت نیز بایستی در معاهده های استخدامی به شکل کامل ذکر گردد.
•    حقوق ماهانه ناخالص کارمند و همچنین مزایا، پاداش، کمیسیون و سایر دریافتی های کارمند نیز در جاب آفر عنوان گردد.
•    در این سری از قراردادهای استخدامی بایستی شروط مرخصی کارمند نیز بیان شود.
•    شرایط، ضوابط و همچنین توافقات میان کارمند و همچنین کارفرما نیز بایستی به صورت کامل در قراردادهای استخدامی فوق عنوان شود.
کلیه موارد نامبرده از اطلاعات دقیق و کامل نمونه جاب آفر برای سفارت کانادا است که بایستی به شکل رسمی و منظم تنظیم گردد. قرارداد استخدامی و یا (job offer) بایستی به امضاء کارفرما و همچنین کارمند برسد و با تایید قانونی کارفرما نیز به رسمیت شناخته می شود. این سری از قراردادها می تواند به صورت سربرگ قانونی کارفرما نیز منتشر گردد.

 

شرایط جذب نیروی خارجی

شرایط جذب نیروی خارجی

مگر فرصت این که کشور کانادا نیروی کانادایی پیدا نکند و نسبت به جذب نیروی خارجی اقدام ننماید، وجود دارد؟
کانادا کشوری است که با فقدان جمعیت و همچنین افت شدید نیروهای کار نیز روبرو است. چنان چه کارفرمایان و یا صنعتگران نتوانند نیروهای کاری خود را از اشخاص مقیم و یا شهروندان این کشور انتخاب نمایند، بایستی برای تامین نیروهای خود از خارج از کشور نیرو جذب نمایند.

بر همین اساس، در قوانین و ضوابط مهاجرت این کشور، ساز و کارهایی طراحی شده است که کارفرمایان با رعایت تعادل و شرایط سنجیده بتوانند، برای برطرف نمودن این فقدان، جذب نیرو را از خارج از کشور جبران کنند. در این راستا طرح های مهاجرتی مختلفی نیز وجود دارد نظیر طرح های مهاجرتی استانی، ویزای کار، طرح حوزه آتلانتیک و همچنین طرح مهاجرت به اغلب شهرهای کم جمعیت و در حال توسعه و موارد دیگر که تمامی آن ها برای جذبی هدفمند در انتخاب نیروهای کار خارجی عنوان گردیده است.

 

آیا job offer که کارتالا می گیرد، واقعی است؟

آیا job offer که الست گروپ می گیرد، واقعی است؟

بهتر است بدانید که کلیه جاب آفرهای شرکت مهاجرتی کارتالا، کاملاً واقعی و حقیقی بوده و افراد متقاضی برای نمونه جاب آفر برای سفارت کانادا در هنگام ورود به این کشور، بایستی در محل کار خود حضور به هم رسانند. نیروهای انسانی جذب شده، هر ماه بر مبنای معاهده و همچنین ضوابط اداره کار کانادا از مزیت های قانونی مانند بیمه درمانی، حقوق و غیره نیز برخوردار می شوند.

افراد متقاضی از این طریق می توانند به راحتی اقامت این کشور را دریافت نمایند. همان طور که اشاره نمودیم، امروزه این کشور جزء کشورهایی است که به علت کمبود نیروی انسانی می توان به شیوه های متعدد، ویزای کار را از طریق job offer کانادای کارتالا به دست آورد. دریافت ویزای کار به عنوان یکی از پرطرفدارترین شیوه های مهاجرتی متقاضیان به کشور کانادا است. به این علت که شما با پیدا کردن پیشنهاد شغلی در کشور کانادا و پرداخت مالیات و بیمه از این امکان برخوردارید تا مجوز اقامت و پاسپورت کانادایی را نیز اخذ نمایید.

 

در صورتی که کارفرما از استخدام شما در کشور کانادا منصرف شود، چه اتفاقی روی می دهد؟

در صورتی که کارفرما از استخدام شما در کشور کانادا منصرف شود، چه اتفاقی روی می دهد؟

چنان چه بعد از ورود شخص متقاضی به کانادا، کارفرما انصراف دهد، براساس نوع ویزا و همچنین اقامت متقاضی، با شخص برخورد قانونی می شود. دلیل کلی رد تقاضای ویزای کشور کانادا تشخیص آفیسر(افسر) ویزای سفارت کشور کاناداست. به این علت که شما برای ورود به این کشور نتوانسته اید آفیسر را قانع نمایید که به شکل موقت در کشور کانادا مانده و تنها قصد مهاجرت دارید.

بر همین اساس، شما بایستی به منظور اخذ ویزای کانادا، به صورت برنامه ریزی شده اقدام نمایید. چنان چه در نمونه جاب آفر برای سفارت کانادا، افیسر ویزای شما را ریجکت نماید، اقدام دوباره شما برای اخذ ویزای کانادا دشوارتر خواهد شد، بنابراین نخستین تقاضای شما در این امر بسیار حائز اهمیت است.

به این ترتیب نیروی کار خارجی از زمان ورود به کانادا شامل ضوابط اداره مهاجرت و کار بر مبنای نوع اقامت و ویزای خود می شود که از نظر قوانین و ضوابط اداره بیمه و کار، هیچ تفاوتی با نیروی های انسانی کانادایی خود ندارد.

 

حال لازم است دلایلی که سبب گردیده تا کارفرما از نمونه جاب آفر برای سفارت کانادا منصرف شود را بیان نماییم:

-    عدم توان مالی به منظور فراهم کردن هزینه های مهاجرت به کشور کانادا، یکی از مواردی است که سبب منصرف شدن کارفرما از استخدام شما می شود.
-    عدم استطاعت مالی شخص متقاضی برای فراهم کردن هزینه های سفر شما، دلیل دیگر انصراف کارفرما از عقد قرارداد کاری است.
-    متقاعد نشدن آفیسر ویزا برای این که فرد متقاضی قصد اقامت در کانادا را ندارد.
-    پاسپورت سفید و همچنین داشتن سوء پیشینه شخص متقاضی از دیگر مواردی است که سبب منصرف شدن کارفرما از استخدام وی می شود.
-    از جمله موارد دیگر که منجر به منصرف شدن کارفرما از استخدام شخص متقاضی می شود را می توان به عدم طرحی دقیق برای مهاجرت و همچنین جعلی بودن مدارک وی و یا صحت نداشتن مدارک درخواستی نیز متذکر شد.
تمامی موارد ذکر شده از جمله دلایلی است که سبب انصراف شخص متقاضی از سوی کارفرما می شود.

 

فرآیند دریافت جاب آفر کشور کانادا، چقدر زمان نیاز دارد؟

فرآیند دریافت جاب آفر کشور کانادا، چقدر زمان نیاز دارد؟

به شکل کلی مدت زمان لازم برای اخذ جاب آفر کانادا به تخصص، شغل، سطح زبان و همچنین مهارت های شخص متقاضی نمونه جاب آفر برای سفارت کانادا بستگی دارد. همچنین نوع طرح مهاجرتی که وی برای آن اقدام می نماید نیز در مدت زمان لازم برای اخذ جاب آفر کانادا موثر است.

از هنگامی که فرد متقاضی برای کار درخواست خود را ارائه می دهد، تقریباً بالغ بر هشت ماه زمان نیاز دارد تا از این طریق بتواند به نتایج قابل قبولی به منظور اخذ نمونه جاب آفر برای سفارت کانادا دست یافته و معاهده کاری خود را با کارفرمای مربوطه نیز نهایی نماید. بنابراین یکی از اصلی ترین مسائل برای اشخاص، مدتی زمانی است که انجام فرآیند درخواستی به طول می انجامد و شخص بعد از آن این امکان را دارد که با توجه به اخذ ویزای خود و سفر به کانادا اقدام نمایند.

 

به چه دلیل اغلب وکلا و یا کمپانی های مهاجرتی در عرصه job offer خدماتی را ارائه نمی نمایند؟

این موضوع چندین علت دارد:
•    کانادا کشوری گسترده است و این که یک شخص و یا کمپانی بتواند بخش وسیعی از بازار کار و یا صنعت این کشور را تحت پوشش خود قرار دهد، امری سخت و دشوار است. 
•    جاب آفری  که به اخذ اقامت و یا ویزا منجر نشود، هیچ ارزش قانونی ندارد. بنابراین جاب آفر بایستی طبق شروط ویزای کار و اقامت دائم به روش طرح های مهاجرتی باشد و به این علت، جست و جوی جاب آفر مطلوب برای نیروهای کار خارجی امری سخت و مشکل است.
•    ضوابط و شرایط استخدام متقاضیان کار خارجی پیوسته در حال تغییر است و براساس بازه زمانی، یافتن موقعیت شغلی مناسب، کسب نتیجه و همچنین تغییر ضوابط، اغلب موسسات و یا وکلا این ریسک را متقبل نمی شوند.
•    مشاغل لازم برای طرح های متعدد، پیوسته با تغییر و تحول همراه هستند که این امر سبب می گردد تا اغلب وکلا از دردسرهای حاصل از این سری از مهاجرت های جاب آفر کانادا نیز فاصله بگیرند.
دلایل عنوان شده از جمله مواردی است که سبب گردیده تا شرکت های مهاجرتی و یا وکلا از ارائه خدمات جاب آفر خودداری نمایند.

 

شرایط لازم برای اخذ job offer کانادا چیست؟

شرایط لازم برای اخذ job offer کانادا چیست؟

از مهمترین و نخستین شروط لازم به منظور اخذ جاب آفر، برخورداری از سوابق و همچنین تحصیلات تخصصی است. اما بایستی متذکر شویم که صرف برخورداری از job offer علتی بر اخذ اقامت کاری نمی شود. از دیگر شرایط اخذ اقامت کشور کانادا به این صورت است که:
o    شخص متقاضی نمونه جاب آفر برای سفارت کانادا در هنگام ارسال تقاضا، نبایستی بیشتر از چهل و پنج سال باشد.
o    یکی از شرایط موجود برای اخذ ویزای اقامت، به حداقل مدرک تحصیلی شخص متقاضی (دیپلم) اختصاص دارد، اما داشتن مدارک معتبر دانشگاهی نیز در این امر می تواند یکی دیگر از بزرگترین مزیت ها به شمار آید.
o    سطح زبان درخواستی بر مبنای گروه شغلی مورد تقاضای فرد متقاضی معین می گردد. براین اساس کسب و کارهای ساده به مدرک زبان (IELTS 5.0) و کادر درمانی و نیروهای مهندسی به (IELTS 6.0) و همچنین کارگرهای ماهر و مشاغل مهارتی به ( IELTS 5.5) نیاز دارند.
o    فرد متقاضی بایستی حداقل به مدت دوازده ماه سوابق کاری را به صورت تمام وقت در مدت سه سال گذشته نیز داشته باشد.
o    یکی دیگر از شرایط دریافت اقامت کانادا را بایستی به این نکته متذکر شویم که فرد متقاضی بایستی جزو کسب و کارهای ضروری در کانادا بر مبنای طرح مد نظر باشند.
همان طور که گفتیم، job offer کانادا مسیری مهم و حیاتی است که با در اختیار داشتن شرایط و یا همان پیشنهاد شغلی ارزشمند از سوی کارفرمای کانادایی، این هدف را برای دستیابی به کشور کانادا هموارتر می سازد. در مجموع؛ به منظور اخذ نمونه جاب آفر برای سفارت کانادا، بایستی شرایط زیر را دارا باشید:
شخص کارفرما بایستی کانادایی باشد، در این راستا پیشنهاد کاری کمپانی های غیر کانادایی این امکان را ندارند که شرایط job offer کشور کانادا را دارا باشند. پیشنهاد کاری بایستی به شکل پایدار باشد. همچنین کارفرما بایستی برای اشخاص متقاضی، ماهانه حقوق مشخصی را تعیین نماید.

لازم به ذکر است که استانداردهای کاری در این کشور زیاد بوده و دولت این کشور در این راستا احترام های بسیاری برای متقاضیان خارجی قائل می گردد. بنابراین حقوق، لازمه اخذ job offer است. از شرایط مهم دیگری که بایستی متذکر شویم، به مدت زمان کاری اختصاص دارد که بایستی در پیشنهاد کاری به شکل تمام وقت (فول تایم) باشد که بر مبنای ضوابط کاری کشور فوق، در هفته سی ساعت خواهد بود. شغلی که پیشنهاد می گردد، بایستی به شکلی باشد که به مدت دوازده ماه بعد از اخذ اقامت دائم نیز برقرار باشد و به شکل قراردادی، پیمانکاری و یا فصلی نباشد.

 

چه مشاغلی برای دریافت job offer مناسب هستند؟

چه مشاغلی برای دریافت job offer مناسب هستند؟

با توجه به مواردی که در خصوص نمونه جاب آفر برای سفارت کانادا بیان نمودیم، ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که چه مشاغلی برای دریافت job offer مناسب هستند؟ 
محدودیت شغلی رشته ها و مشاغلی که می توانند برای این طرح تقاضا ارائه نمایند، وجود ندارد. به شکل کلی در این رابطه دو شرط اساسی وجود دارد:
1)    مهارت و شغل مورد نظر در فهرست (NOC) کانادا و یا در کسب و کارهای طبقه بندی شده ملی نیز موجود باشد.
2)    شغل به علت فقدان نیروهای کاری در آن شهر کارفرما از این امکان برخوردار باشد تا گواهی نامه استخدام جذب متقاضیان کار خارجی را اخذ نماید. 
با توجه به ظرفیت مشاغل لازم، می توان مشاغلی را که در زیر بیان می نماییم را به عنوان پرطرفدارترین مشاغل بیان نمود:
کشاورزی، مشاغل ساده، هتلداری، کار در زمینه گردشگری و خدمات پذیرایی، صنایع تولیدی و استخراج از جمله مشاغل پرتقاضا در کشور کانادا است.
کارگر ماهر و تکنیسین فنی در زمینه صنایع، لوله کشی، ساخت و ساز، جوشکاری، تاسیسات، کامپیوتر، آشپزی، برق، آرایشگری و تعمیرات در کانادا بسیار پرطرفدار است.
مشاغل مهندسی در عرصه های برق، مکانیک، صنایع، کامپیوتر، عمران، معدن، مخابرات، شیمی و غیره
از دیگر مشاغل پرتقاضا در کشور کانادا را می توان به دامداری، کشاورزی و باغداری متذکر شد.
مشاغل دیگری مربوط به پتروشیمی، نفت، گاز و پلیمر از جمله موارد دریافت جاب آفر کانادا هستند.
پرسنل بهداشت و درمان نظیر ماما، متخصص رادیولوژی و آزمایشگاه، پرستار و پزشک برای دریافت جاب آفر کانادا مناسب هستند.
مدیر مالی، کارشناس بازاریابی و فروش، مدیران متخصص، حسابدار و مشاغل مربوط به مدیریت کسب و کارها از جمله موارد دیگری هستند که جزء مشاغل مناسب به منظور دریافت جاب آفر کانادا به شمار می آیند.
البته لازم به ذکر است که:

 

این کشور هر ساله لیستی از مشاغل را بر مبنای نیاز بازار کاری کانادا انتشار می دهد که بر مبنای سیستم(NOC) در چهار گروه رده بندی می شود:

1)    گروه (O): مشاغل مدیریتی
2)    گروه (A): مشاغل رده بالا که مستلزم تحصیلات دانشگاهی نظیر مهندسی، پزشکی، وکالت و غیره است.
3)    گروه (B): کسب و کارهای فنی همچون جوشکاری، تعمیرکاری و غیره
4)    گروه (C): کسب و کارهایی نظیر رانندگی، آشپزی، آرایشگر
بنابراین با توجه به این رده بندی، مشاغلی را که اشاره نمودیم، از کسب و کارهایی هستند که برای دریافت job offer کانادا مناسب هستند.
براساس رده بندی مشاغل و همچنین کسب و کارهای مناسب به منظور دریافت جاب آفر کانادا که اشاره نمودیم، لازم است مزیت هایی که این مشاغل در کشور کانادا برای شما به ارمغان می آورد نیز مواردی را بیان نماییم:
-    بهره وری از امنیت اقتصادی و آرامش و وجود ثبات در شرایط اقتصادی حاکم بر کشور کانادا، یکی از مزیت های موجود بر مشاغل نامبرده است.
-    این کشور در خصوص مسائل سیاسی با سایر کشورهای دیگر درگیری کمتری داشته و در برابر ابر قدرت ها و دیگر کشورها، سیاست بی طرفی را دنبال می نماید.
-    یکی دیگر از مزیت های مشاغل موجود در کشور کانادا برای دریافت جاب آفر را می توان به بهره وری و سطح کیفی بالای شرایط بهداشت و درمان موجود در این کشور متذکر شد.
-    کشور کانادا دارای بالاترین کیفیت سیستم آموزشی است که این امر، یکی دیگر از مزیت های مشاغل مناسب در این کشور محسوب می شود.
-    داشتن منابع طبیعی بسیار و در نهایت در اختیار داشتن دارایی های ملی و طبیعی موجود در این کشور اروپایی از دیگر مزیت های مشاغل مناسب در کانادا است.
-    یکی از اصلی ترین مزیت های مشاغل مناسب به منظور دریافت نمونه جاب آفر برای سفارت کانادا را می توان به تقلیل میزان جرائم موجود در این کشور متذکر شد.

 

درآمد مشاغل متعدد در کشور کانادا به چه میزان است؟

درآمد مشاغل متعدد در کشور کانادا به چه میزان است؟

میزان حقوق دریافتی در کشور کانادا بر مبنای استانداردهای موجود در هر شهر و بر پایه ضوابط تصویب شده از سوی وزارت کار استان و مرتبط برای کسب و کارها متفاوت بوده است. به شکل کلی، کمترین حقوق و یا اداره کار بر مبنای استان مربوطه متفاوت است:
1)    بریتیش کلمبیا در هر ساعت حقوقی در حدود (14.6) دلار کانادا را برای متقاضیان نیروی کار در نظر گرفته است.
2)    آلبرتا، در هر ساعت پانزده دلار کانادا را برای نیروی کار خارجی خود در نظر گرفته است.
3)    شهر ساسکاچوان حقوق در نظر گرفته برای نیروی کار را (11.45)دلار کانادا در ساعت در نظر می گیرد.
4)    وزارت کار استان مانیتوبا در هر ساعت (11.9) دلار کانادا را برای متقاضیان در مشاغل متعدد لحاظ می نماید.
5)    براساس قوانین مصوب وزارت کار، استان اونتاریو برای مشاغل مختلف مبلغ (14.25) دلار کانادا را برای متقاضیان نیروی کار لحاظ می نمایند.
لازم به ذکر است که مبالغ عنوان شده برای کسب و کارهای ساده، ساعتی است. پرسنل های شرکت ها بر مبنای نوع  قرارداد و تخصصشان حقوق متفاوتی را در ماه دریافت می نمایند.

 

البته متوسط حقوق نیروهای متخصص و ماهر در کانادا به شکل حدودی در سال دو هزار و بیست میلادی به این شکل است:

البته متوسط حقوق نیروهای متخصص و ماهر در کانادا به شکل حدودی در سال دو هزار و بیست میلادی به این شکل است:

سالانه چهل و هشت هزار دلار کانادا برای نیروهای اداری در این کشور در نظر گرفته می شود.
وزارت کار این کشور برای خدمات پذیرایی، سالانه حقوقی در حدود بیست و پنج هزار دلار کانادا برای متقاضیان این سری از مشاغل در نظر گرفته است.
شصت و هشت هزار دلار کانادا برای مشاغل مرتبط به عمران و ساختمان سازی در سال اختصاص می یابد.
معلمین که از طریق نمونه جاب آفر برای سفارت کانادا اقدام نموده اند، در سال حقوقی در حدود پنجاه و هشت هزار دلار کانادا را دریافت می نمایند.
مشاغل مرتبط به فاینانس و بیمه در طول سال، مبلغی در حدود هفتاد و شش هزار دلار کانادا را از وزارت کار این کشور دریافت می نمایند.
مدیران و مشاغل بهداشت و درمان به ترتیب در طول سال در حدود هفتاد و پنج هزار تا پنجاه و پنج هزار دلار کانادا را دریافت می نمایند.
مشاغل مربوط به نفت، معدن و استخراج منابع طبیعی در طول سال، در حدود صد و پانزده هزار دلار کانادا را از وزارت کار این کشور دریافت می کنند.
خدمات فنی حرفه ای هفتاد و شش هزار و همچنین حمل و نقل، شصت و یک هزار دلار کانادا را در طی سال برای اشتغال در رشته های مرتبط در این کشور دریافت می نمایند.
مشاغلی مانند لوله کشی، تاسیسات و تهویه مطبوع و غیره نیز در حدود صد هزار دلار کانادا را در طول سال براساس قوانین مصوب وزارت کار دریافت می نمایند.

 

تاثیر تجربه و مهارت کار بر میزان درآمد مشاغل مختلف

با توجه به درآمد مشاغل متعدد و همچنین متوسط حقوق متقاضیان نیروی کار متخصص و ماهر، لازم است در خصوص تاثیر تجربه و مهارت کار بر میزان درآمد مشاغل مختلف در کشور کانادا نیز متذکر شویم که:
یکی از پارامترهای اثرگذار به منظور پیدا کردن شغل مناسب از طریق نمونه جاب آفر برای سفارت کانادا این است که هر چه افراد از تجارب کاری بیشتری مرتبط به رشته تحصیلی خود برخوردار باشند، به مراتب حقوق بیشتری را دریافت می نمایند. به این ترتیب افرادی که بین دو الی پنج سال سابقه کاری داشته باشند، تقریباً بالغ بر سی و دو درصد از کارگرانی که به تازگی از طریق جاب آفر کانادا در مشاغل مرتبط استخدام شده اند، ماهانه حقوق دریافت می نمایند.

بر همین اساس، افرادی که بالغ بر پنج سال تجارب شغلی را کسب نموده اند، تقریباً سی و شش درصد دستمزد از وزارت کار استان دریافت می نمایند. در مجموع؛ افرادی که بالغ بر ده سال سوابق شغلی دارند، به مراتب دو برابر افرادی که به تازگی از این طریق به اشتغال پرداخته اند دستمزد دریافت می نمایند. نکته حائز اهمیت این است که ملاک سوابق شغلی در کشور کانادا، داشتن (بیمه) است. در حقیقت اشخاص با نشان دادن سوابق بیمه در طی زمان اشتغال خود در کشور کانادا، می توانند تجارب کاری و سابقه خود را به دولت این کشور اثبات نمایند.

 

هزینه زندگی در کانادا چگونه است؟

هزینه زندگی در کانادا چگونه است؟

کشور کانادا اغلب در HDI (نمودار توسعه انسانی سالانه سازمان ملل) که ترکیبی از سنجش تحصیلات، امید به زندگی و درآمد سرانه است، توانسته است بالاترین رتبه را کسب نماید. همچنین راندمان یک اقتصاد مناسب و قدرتمند کشور، پیش بینی می شود که اغلب مردم از مناطق متعدد دنیا علاقه مند باشند که از پتانسیل های عالی این کشور بهره مند شوند و به شیوه های متعدد و یا از طریق نمونه جاب آفر برای سفارت کانادا به این کشور مهاجرت نمایند.

این کشور به دلیل وابستگی به کشور انگلیس و همچنین پیشینه اروپایی خود، سالانه از افراد بسیاری در رشته ها و یا مشاغل متعدد استقبال می نماید. به طور کلی بعضی از مهاجرانی که برای اشتغال، این کشور اروپایی را انتخاب کرده اند، به این نتیجه دست یافتند که هزینه های زندگی در کانادا نسبت به سایر کشورهای دیگر به مراتب کمتر بوده است.

در مجموع، هزینه های زندگی در کشور کانادا بر مبنای شرایط زندگی و شهر متفاوت بوده است. به این علت که هیچ استان و یا شهری از شرایط یکسانی برای زندگی برخوردار نیستند. بایستی خاطر نشان کنیم که شخصی که برای اشتغال در یکی از بزرگترین شهرهای کانادا اقامت می کند، با فردی که در مناطق دور افتاده این کشور در یکی از گروه های شغلی مناسب کانادا به اشتغال می پردازد، هزینه های مشابهی را متحمل نمی گردد. بنابراین متوسط هزینه زندگی برای هر نفر در این کشور، تقریباً ماهانه در حدود هزار تا هزار و پانصد دلار کانادا است. این مبلغ در ماه برای زندگی در یک خانواده چهار نفره، سه هزار و پانصد دلار کانادا است.

 

روند جاب آفر چه مدت زمان می برد؟

روند جاب آفر چه مدت زمان می برد؟

برای هر یک از طرح های مهاجرتی job offer شرایط متعددی وجود دارد که به هر یک از آن ها اشاره می نماییم:

•    شیوه نخستی که به منظور job offer کانادا وجود دارد، اشتغال در شاخه های فنی و همچنین مهارتی در کانادا است. بعد از این که شما با یکی از کمپانی های مهاجرتی، معاهده ی خود را امضاء می نمایید، شرکت فوق با توجه به انجام مراحل مهاجرتی شما پایبند و پیگیر تمامی امور شما به منظور نمونه جاب آفر برای کانادا می شود. شرکت مهاجرتی کارتالا برای انجام این سری از مهاجرت ها به شش تا نه ماه زمان احتیاج دارد تا از این طریق بتواند تمامی امور مورد نیاز را انجام دهد و در انتها ویزای شما را اخذ نماید.

•    اشتغال به کار از طریق طرح مهاجرتی کارگر ساده، مورد دیگر برای دریافت جاب آفر کانادا است. در این شیوه از زمانی که شما باکارتالا قرارداد کاری خود را امضا می نمایید، تقریباً در حدود یک سال زمان نیاز است تا تمامی فرآیند مرتبط به مهاجرت انجام گیرد و نهایتاً ویزای شخص متقاضی نیز صادر گردد.

•    در انتها، مهاجرت از طریق اشتغال به فعالیت در شهرهایی از کشور کانادا که دارای جمعیت محدودی بوده، در پی جذب نیروی کار در هر حوزه ی شغلی نیز می گردند. در این طرح مهاجرتی، زمانی که شخص معاهده کاری خود را با شرکت مهاجرتی کارتالا امضا می نماید، شرکت تمامی فرآیند مهاجرت و همچنین مراحل آن را تقریباً در حدود دوازده ماه به طول می انجامد و در این زمان ویزای درخواستی صادر و در اختیار شما قرار می گیرد. البته در شرایطی که اوضاع به خوبی پیش رود و تمامی امور سریع تر انجام شود، این فرآیند شاید در مدت نه ماه انجام شود. لذا بهتر است یک بازه زمانی نه تا دوازده ماهه را برای اخذ ویزای خود به کشور کانادا در نظر بگیرید.
کلیه موارد ذکر شده از فرآیند زمانی دریافت جاب آفر کانادا است.

 

کدام شهرها و یا استان ها برای جاب آفر کانادا مناسب هستند؟

کدام شهرها و یا استان ها برای جاب آفر کانادا مناسب هستند؟

با توجه به نیاز این کشور، استان ها و یا شهرهای بسیاری هستند که درخواست جذب نیروهای کار خارجی دارند. اما مناسب ترین شهرها برای جذب متقاضیان کار خارجی بر مبنای بازارکار، شرایط شغلی و زندگی به این صورت است:
1)    تورنتو 2) مونترئال 3) کبک 4) کلگری 5) ادمونتون 6) هایفاکس 7) ساسکاتون 8) اوتاوا

 

پس از چه مدتی می توان اقامت دائم کشور کانادا را اخذ نمود؟

مدت زمان اخذ اقامت کشور کانادا بستگی به طرح نمونه جاب آفر برای سفارت کانادا دارد که شخص متقاضی به این روش مایل است تا تقاضای اقامت دائمی را به دولت این کشور ارائه نماید.

اغلب طرح ها به فرد متقاضی، چنان چه واجد شرایط باشند، این امکان را فراهم می سازد که هنگام ورود به این کشورها، تقاضای اقامت دائم ارائه دهند. به طور متوسط، اشخاص تا مدت دو سال بعد از ورود به این کشور به روش کار، اقامت خود را اخذ می نمایند.

 

آیا امکان پیوست همزمان خانواده از طریق نمونه جاب آفر برای سفارت کانادا امکانپذیراست؟

متقاضیانی که به روش اقامت دائم و یا ویزای کار به کانادا وارد می شوند، از این امکان برخوردارند که تمامی اعضای خانواده را هم به صورت همزمان به این کشور اروپایی ببرند

و به این ترتیب آن ها را نیز از مزیت های زندگی در این کشور پیشرفته برخوردار نمایند.

 

شرایط تحصیلی، کاری و زندگی فرزند و همسر متقاضی، در کشور کانادا به چه شکلی است؟

شرایط تحصیلی، کاری و زندگی فرزند و همسر متقاضی، در کشور کانادا به چه شکلی است؟

اشخاصی که به روش ویزای کار به این کشور اروپایی وارد می شوند، می توانند به شکل همزمان تقاضای اقامت همسر و فرزندان رده سنی کمتر از هجده سال (مجرد) را به دولت این کشور ارائه نمایند. به این ترتیب همسر وی می تواند به شکل نامحدود در کشور کانادا با توجه به رشته مرتبط تحصیلی خود به اشتغال بپردازد، به شرطی که در این راستا مجوزهای لازم را کسب نماید و شغل درخواستی وی نیازی به اخذ مجوزهای دولتی نداشته باشد.

مشاغلی نظیر پزشکی، پرستاری، مشاوره مهاجرت، وکالت، حسابداری و غیره به سپری نمودن دوره ها، حضور در آزمون و عضویت وی در انجمن های مرتبط نیازمند است تا از این طریق، شخص متقاضی جدا از نوع سکونت، مجوز انجام کار در کشور کانادا را داشته باشد. همسر شخص متقاضی در نمونه جاب آفر برای سفارت کانادا می تواند در کالج ها و یا دانشگاه های این کشور اروپایی ثبت نام نموده و به ادامه تحصیل بپردازد و از مزیت های تبعه کانادایی نیز که شامل تحصیل رایگان در این کشور است، بهره مند شود.

البته شهروندان و یا دانشجویان بومی کانادا نیز برای ادامه تحصیلات دانشگاهی خود بایستی مبلغی را به عنوان شهریه پرداخت نمایند اما شهریه های آن ها از سایر دانشجویان بین المللی به مراتب بسیار کمتر خواهد بود. در خصوص فرزندان شخص متقاضی نیز بایستی بیان نماییم که آن ها نیز می توانند از تحصیلات رایگان دولتی تا اتمام دبیرستان بهره مند شوند. تمام اعضای خانواده شخص متقاضی تحت حمایت های بیمه درمانی کشور کانادا نیز قرار می گیرند. برای اشخاصی که از طریق اقامت دائم به خاک این کشور وارد می شوند، این فرصت را دارند که فرزندان رده سنی کمتر از بیست و دو سال (مجرد) را همراه با خود به کشور کانادا ببرند.

 

دریافت تابعیت کانادا به روش job offer چگونه است؟

دریافت تابعیت کانادا به روش job offer چگونه است؟

اشخاصی که اقامت دائم خود به کانادا را دریافت نموده اند، اگر از یکی از شرایط زیر برخوردار باشند، می توانند تقاضای شهروندی این کشور را ارائه نمایند:
1)    حضور مداوم در کشور کانادا با اقامت دائم به مدت سه سال 2) حضور پیوسته در این کشور اروپایی به مدت دو سال و غیر مستمر(دوازده ماه) در یک بازه زمانی پنج ساله 
شخص متقاضی در نمونه جاب آفر برای سفارت کانادا بایستی به زبان فرانسوی و یا انگلیسی نیز تسلط کافی داشته باشد و در تست های آشنایی با جامعه و تاریخ کانادا شرکت کرده و نمره قبولی را دریافت نماید.

 

مدارک لازم برای اخذ job offer کانادا چیست؟

مدارک لازم برای اخذ جاب آفر کانادا به شرح زیر است:
o    گذرنامه معتبر فرد متقاضی 
o    کارت ملی، شناسنامه فرد و کلیه اعضاء خانواده همراه با سند ازدواج که بایستی به صورت رسمی به زبان انگلیسی ترجمه شود.
o    کلیه مدارک تحصیلی از دیپلم به بعد همراه با ریز نمرات که بایستی به زبان انگلیسی ترجمه شود.
o    ترجمه قانونی کلیه سوابق شغلی مانند تاییدیه اشتغال به کار و سوابق بیمه به زبان انگلیسی 
o    سابقه آموزشی و همچنین تاییدیه های آموزشی از جمله مدارک دیگر برای اخذ job offer کانادا است که بایستی به زبان انگلیسی ترجمه شود.
o    گواهی زبان انگلیسی درخواستی سازمان مهاجرت کانادا، به طور مثال IELTS با (CLB) حداقل به مدت شش ماه 
o    نامه گواهی (LMIA) از سازمان کار برای مجوز استخدام متقاضیان کار خارجی و داشتن job offer از کارفرمایی کانادایی از دیگر مدارک مورد نیاز به منظور مهاجرت به کشور کاناد است.
ارائه کلیه مدارک فوق و ترجمه ی رسمی آن ها به زبان انگلیسی از سوی متقاضی، سبب تسریع روند امور مهاجرتی به کشور کانادا می شود.

 

خدمات شرکت مهاجرتی کارتالا در عرصه job offer کانادا چیست؟

خدمات شرکت مهاجرتی الست گروپ در عرصه job offer کانادا چیست؟

خدمات این شرکت مهاجرتی برای مهاجرت تضمینی به کشور کانادا به روش جاب آفر به شرح زیر است:
1.    برآورد شخص متقاضی برای برخورداری از شرایط لازم به منظور ویزای کار کانادا یکی از خدمات کارتالا محسوب می شود.
2.    این شرکت مهاجرتی جمع آوری کلیه مدارک مورد نیاز برای اخذ جاب آفر، گواهی های مورد نیاز و همچنین ویزای کار شخص متقاضی را به صورت کامل انجام می دهد.
3.    اخذ گواهی های اولیه از سازمان های لازم به منظور اخذ مجوز کار، یکی دیگر از خدمات شرکت مهاجرتی کارتالا برای متقاضیان در جاب آفر کانادا است.
4.    اخذ نامه گواهی (LMIA) و برنامه ریزی برای سفر فرد متقاضی، از دیگر خدمات این شرکت مهاجرتی است.
5.    این شرکت برای رزرو زمان شخص متقاضی از سفارت کانادا در ترکیه، همراه وی بوده است.
6.    مشاوره و همراهی فرد متقاضی برای مصاحبه و مرحله انگشت نگاری در سفارت این کشور در ترکیه، یکی دیگر از خدماتی است که این شرکت مهاجرتی برای متقاضیان در نظر گرفته است. 
7.    این شرکت سعی می نماید که در هنگام ورود برای اسکان، کد مالیاتی، ثبت نامه بیمه و اخذ کد بیمه، همراه فرد متقاضی به کشور کانادا باشد.
8.    یکی دیگر از خدماتی که کارتالا برای متقاضیان به کشور کانادا در نظر گرفته است، همراهی نمودن آنها برای آغاز فعالیت در نزد کارفرمایی کانادایی است. 
کلیه موارد نامبرده از خدماتی است که شرکت مهاجرتی کارتالا برای افراد متقاضی جاب آفر کانادا در نظر گرفته است. البته کلیه خدمات این شرکت تضمینی بوده و افراد می توانند مهاجرت تضمینی را از طریق این شرکت تجربه نمایند.
«با کارتالا، اعتماد را تجربه کنید»