اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

مهاجرت به آلمان تضمینی

مهاجرت به آلمان تضمینی

در این مقاله به موضوع مهاجرت به آلمان تضمینی می پردازیم. لطفا تا انتهای این مقاله کاربردی، با ما باشید.

برای مهاجرت به کشورهای مختلف دنیا، شیوه های گوناگونی وجود دارد. اما یکی از دغدغه های افرادی که قصد مهاجرت دارند، تضمینی بودن این شیوه ها می باشد. همراه ما باشید تا این موضوع را بیشتر بررسی نماییم.

در این مقاله به موضوع مهاجرت به آلمان تضمینی می پردازیم. لطفا تا انتهای این مقاله کاربردی، با ما باشید.

برای مهاجرت به کشورهای مختلف دنیا، شیوه های گوناگونی وجود دارد. اما یکی از دغدغه های افرادی که قصد مهاجرت دارند، تضمینی بودن این شیوه ها می باشد. همراه ما باشید تا این موضوع را بیشتر بررسی نماییم.

اینفوگرافیک مهاجرت به آلمان تضمینی

اینفوگرافیک مهاجرت به آلمان تضمینی

آن چه در این نوشتار کاربردی، مورد ارزیابی قرار می گیرد:
انواع ویزاها و شیوه های مهاجرتی متعدد به منظور مهاجرت به آلمان تضمینی چیست؟
ویزای تحصیلی
ویزای کاری 
بلوکارت
ویزای آموزش دوره های مهارتی
ویزای ویژه ی معادل سازی مدرک تحصیلی
ویزای خود اشتغالی
ویزای پیوست خانواده
از چه طریق متوجه شویم که مناسب ترین شیوه به منظور مهاجرت به جمهوری فدرال آلمان برای ما چیست؟
شیوه های تضمینی مهاجرت به کشور آلمان را نام ببرید؟
چه تضمینی برای مهاجرت به کشور آلمان وجود دارد؟
شرایط لازم برای هر یک از شیوه های متعدد مهاجرت به آلمان تضمینی چیست؟
مدارک لازم برای هر یک از شیوه های مهاجرت به آلمان تضمینی را نام ببرید؟
خدمات کارتالا در عرصه مهاجرت تضمینی به کشور آلمان را نام ببرید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به آلمان تضمینی با ما همراه باشید.

 

انواع ویزاها و شیوه های مهاجرتی متعدد به منظور مهاجرت به آلمان تضمینی چیست؟

انواع ویزاها و شیوه های مهاجرتی متعدد به منظور مهاجرت به آلمان تضمینی چیست؟

امروزه کلیه ضوابط و قوانین حاکم بر روش های مهاجرت به آلمان تضمینی و همچنین انواع ویزاهای کشور آلمان در مجموعه ای به نام قوانین اقامت آلمان که هر ساله در حال به روز رسانی می باشد، مندرج گردیده است.

اصلی ترین روش های مهاجرت به جمهوری فدرال آلمان شامل مواردی به شرح زیر است:

 

ویزای تحصیلی

این ویزا به اشخاصی اختصاص دارد که در یک مقطع دانشگاهی پذیرش تحصیلی دارند و مایلند در این راستا تحصیلات دانشگاهی خود را در این کشور اروپایی پشت سر بگذرانند. جمهوری فدرال آلمان برای متقاضیان و همچنین دانشجویان در کلیه مقاطع تحصیلی، مناسب ترین بستر را مهیا ساخته تا بتوانند به راحتی در این کشور ادامه تحصیل دهند. برمبنای آخرین شرایط پذیرفته شدگان و یا دارندگان تحصیلی در این کشور اروپایی برای اخذ ویزای تحصیلی، دوره های فوق لیسانس و دکترا با مدرک زبان در کوتاهترین زمان در مقابل دیگر متقاضیان برای مهاجرت به آلمان مصاحبه های لازم را انجام می دهند.

بایستی بیان نمود که زمان اعلام شده برای انجام این گفت و گوهای تحصیلی، حدود سه الی چهار هفته است. البته به منظور تحصیل در مقطع لیسانس در این کشور اروپایی، برخورداری از مدرک دیپلم برای تمامی متقاضیان تحصیلی امری ضروری و در عین حال پیش نیاز به حساب می آید.

برای دریافت ویزای تحصیلی به جمهوری فدرال آلمان، داشتن قبولی از دانشگاه های این کشور ضروری است. بهتر است بدانید که این کشور اروپایی دارای معتبرترین و بهترین دانشگاه در دنیا است که بالا بودن سطح علمی آن سبب گردیده که اکثر دانشجویان بین المللی برای ادامه تحصیل و همچنین گرفتن ویزای آلمان، اقدامات لازم را انجام دهند.

 

ویزای کاری

ویزای فوق مختص افرادی است که با کارفرمایان آلمانی خود قرارداد کاری دارند و مایلند تا برای کار در این کشور اروپایی، همچون یک نیروی کار حاذق و خبره به جمهوری فدرال آلمان سفر نمایند. در مجموع؛ یکی دیگر از شیوه های مهاجرت به آلمان تضمینی از طریق ویزای کاری است که به عنوان یکی از مناسب ترین شیوه های دریافت اقامت به این کشور اروپایی به شمار می آید. بنابراین به متقاضیان توصیه می شود که در صورت برخورداری از این ویزا، از شیوه های دیگر برای مهاجرت استفاده نکنند. دو شیوه به منظور دریافت اقامت از طریق کار در کشور آلمان وجود دارد که عبارتند از:

شیوه نخست: یافتن شغل از طریق (Job Offer) یا پیشنهاد کاری است. به این صورت که شخص متقاضی به منظور اخذ دعوت نامه برای استخدام توسط کارفرما می تواند در رابطه با کار نسبت به دریافت اقامت در این کشور اقدامات لازم را انجام دهد. لازم به ذکر است که این متد، شیوه ی آسانی برای مهاجرت به آلمان محسوب نمی شود. چنان چه متقاضی کار پیدا نشد، کارفرمای آلمانی این امکان را دارد که برای فرد خارجی، پیشنهاد کاری و یا دعوت نامه ای را صادر نماید. به منظور جذب نیرو؛ نخست بایستی به مدت نود روز در این کشور اروپایی، آگهی شود. چنان چه کارفرمایان موفق به جذب نیروی کاری نشدند، می توانند مجدداً سه ماه دیگر آگهی خود را در اتحادیه اروپایی انجام دهند.

در صورتی که از بیست و هشت کشور (عضو اتحادیه اروپا) فردی جویای کار یافت نشد، کارفرمایان این امکان را دارند تا اقدامات لازم را برای جذب نیرو در خارج از اتحادیه انجام دهند. کارفرما بایستی در حدود نود روز در جمهوری فدرال آلمان و همچنین به مدت نود روز در سایر کشورهای عضو اتحادیه شینگن نسبت به آگهی استخدام، اقدام نماید.

شیوه دوم: برای دریافت اقامت از این طریق، ویزای (جست و جوی کار) در این کشور است. به این منظور، برخورداری از مهارت های کافی و همچنین تخصص مورد نیاز در این عرصه امری مهم و ضروری است. البته علت اصلی و مهم بالا بودن درصد تقاضا برای درخواست ویزای کار این کشور را می توان به پایین بودن نرخ بیکاری و همچنین میانگین درآمد بالای آن نسبت به سایر کشورهای اروپایی متذکر شد که در نهایت این امر سبب می گردد، شیوه مهاجرت به آلمان تضمینی شود.

 

بلوکارت

بلوکارت

از دیگر شیوه های مهاجرت به آلمان را می توان به ویزای بلوکارت اشاره نمود. این ویزا ویژه افرادی است که با حقوق عالی و همچنین مدرک تحصیلی معتبر در یکی از شرکت های آلمانی استخدام شده اند و مایلند تا همچون یک نیروی مجرب و متخصص در این کشور اروپایی، اقدام به فعالیت نمایند.

در حقیقت Blue Card (کارت آبی) نوعی مجوز کار و همچنین زندگی در آلمان و یا سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا است که به اشخاصی ارائه می گردد که بیرون از قلمرو اروپا به کشورهای فوق مهاجرت نموده اند. همچنین در عرصه های تحصیلی و همچنین کاری نیز موفق بوده اند و به عبارتی از مهارت و تخصص بسیاری نیز برخوردار هستند.

لازم به ذکر است که کارت فوق که هم طراز با گرین کارت های امریکایی است، به این علت (کارت آبی) نامگذاری می شوند که بیانگر پرچم به رنگ آبی این اتحادیه اروپایی است. دارندگان این کارت که مایلند مهاجرت تضمینی به این کشور داشته باشند، با در اختیار داشتن بلوکارت می توانند هر سه ماه الی چهار سال، این کارت را مجدداً تمدید نمایند که این امر سبب می گردد تا کلیه حق و حقوق قانونی موجود در این کشور برای این افراد در نظر گرفته شود.

این افراد در مقابل فعالیتی که در این کشور انجام می دهند، حقوقی را دریافت می نمایند که تبعه اتحادیه اروپا اخذ می نمایند. براساس قانون؛ تساوی حقوق مرتبط به رفاه اجتماعی و یا تحصیل در حال حاضر هنوز مصوبات لازم  اخذ نگردیده، اما تلاش براین است که برابری حقوق در آن نیز کاملاً رعایت گردد. بهتر است متذکر شویم که اعتبار بلوکارت در اتحادیه اروپا، تقریباً بین یک الی چهار سال بوده است. ضوابط قوانین بلوکارت در کلیه کشورهای اروپایی برابر بوده و مطابق ماده قانونی EG به شماره 2002/1030 بستگی دارد.

 

ویزای آموزش دوره های مهارتی

ویزای آموزش دوره های مهارتی

اشخاصی که در دوره های آموزشی اوسبیلدونگ پذیرش می شوند و مایلند که دوره های آموزشی فوق را در این کشور اروپایی پشت سر بگذارنند، می توانند از طریق این ویزا برای مهاجرت به آلمان تضمینی اقدام نمایند. جمهوری فدرال آلمان اشخاصی را که در پی فرصت های آموزشی و یا شغلی هستند، حمایت می نماید.

ارائه ی کلیه این خدمات بر عهده آژانس استخدام آلمان است. بنابراین اگر مایلید در آلمان شغلی را بیابید و از این طریق به این کشور اروپایی مهاجرت نمایید، مناسب ترین گزینه دوره های اوسبیلدونگ برای حضور در برنامه های آموزشی حرفه ای و تحصیلی است. آلمان که به عنوان پیشرفته ترین و در عین حال صنعتی ترین کشورهای اروپایی به شمار می آید، توانسته به صورت متدوال جذابیت های ویژه ی را برای مهاجرت متقاضیان در نظر گیرد تا از این طریق مهاجرت به آلمان تضمینی به منظور کار و همچنین تحصیل فراهم آید. شایان ذکر است؛ یکی از مسائلی که در حال حاضر سبب نگرانی خانواده ها شده است، هزینه آموزش دوره های مهارتی در این کشور است.

در این راستا بایستی بیان نماییم که دانشگاه هایی در کشور آلمان برپاست که در برخی از خاص ترین رشته ها نظیر بیزینس، فیزیوتراپی، مکاترونیک و اغلب رشته های تحصیلی دانشجو می پذیرد و شرایط اقدام به فعالیت از همان سال نخست آغاز به تحصیل را برای ایشان فراهم می سازد. به این دوره ها، کارتحصیل آلمان و یا اوسبیلدونگ می گویند. به این مفهوم که با تکنیک اوسبیلدونگ (کارتحصیل آلمان) فعالیت شخص دانشجو از آغاز دوره های تحصیلی تضمین می گردد و فعالیت ایشان با تحصیل در دوره های فوق به صورت همزمان صورت می پذیرد.

 

ویزای ویژه ی معادل سازی مدرک تحصیلی

ویزای ویژه ی معادل سازی مدرک تحصیلی

ویزای فوق ویژه ی نیروهای کاری زبده و متخصص و همچنین بهداشت و درمان است که برای مهاجرت به آلمان تضمینی احتیاج به معادل سازی مدارک تحصیلی خود دارند و بایستی در دوره آزمون های (صلاحیت سنجی) و یا دوره های تطبیقی نیز شرکت نمایند. دلیل معادل سازی رشته های فوق این است که رشته های مرتبط نیروهای باسابقه و متبحر هستند و مقدار قابلیت هایشان بایستی در رشته های مربوطه براساس استانداردهای کشور آلمان تعیین گردد.

بنابراین شرایط معادل سازی مدارک تحصیلی در سایر کشورها و ایران با یکدیگر مغایرت داشته اما به شکل کلی شیوه اقدام به این امر در اغلب کشورها یکسان است. برای انجام این کار، شخص متقاضی مهاجرت، بایستی کلیه مدارک تخصصی و تحصیلی را به همراه کپی ریز نمرات به زبان کشور مقصد که جمهوری فدرال آلمان است، ترجمه کند.

در برخی موارد شاید شخص متقاضی مایل است بعد از ورود به آلمان، اقدام به معادل سازی مدرک تحصیلی برای اخذ اقامت دائم بپردازد که برای این امر، سایت ها و همچنین مراکز معتبری در هر کشور واقع گردیده که برای پرداخت هزینه ها و مراجعه به آن ها به روش (کردیت کارت) می توان مبادرت نمود.

در برخی از مواقع نیز شخص متقاضی به صورت همزمان با انجام دادن روند مهاجرتی به روش سایت نسبت به معادل سازی اقدام می نماید تا از این طریق سبب تسریع در پروسه کاری خود شود. در این راستا شما با مساعدت و یاری از مشاوران و وکلای مجرب در حوزه مهاجرت می توانید مهاجرت به آلمان تضمینی را به بهترین شکل و بدون هیچ مشکلی انجام دهید.

ویزای معادل سازی مختص نیروهای بهداشت و درمان است که شاید نیاز باشد تا دارندگان این مدرک تحصیلی، کلیه مدارک خود را به منظور معادل سازی و بررسی بیشتر به مراکز علوم پزشکی مرتبط در هر کشور، ارسال نمایند. البته مدارک معادل سازی به مدت پنج سال دارای اعتبار بوده و بعد از این مدت، شخص متقاضی بایستی برای انجام معادل سازی مجدداً اقدامات لازم را انجام دهد.

 

ویزای خود اشتغالی

اشخاصی که مایلند تا کسب و کار و یا بیزینسی را در جمهوری فدرال آلمان راه اندازی نمایند، برای مهاجرت به آلمان تضمینی از ویزای خود اشتغالی استفاده می نمایند. در مجموع یکی از شیوه های اخذ ویزای خود اشتغالی و یا راه اندازی کسب و کار در جمهوری فدرال آلمان، ثبت شرکت است که در انواع متعددی در این کشور اروپایی دایر هستند.

شرکت های مسئولیت محدود و همچنین سهامی عام که شخص متقاضی می تواند از طریق ویزای خود اشتغالی به آلمان مهاجرت نماید، از جمله مواردی است که می توان در این راستا متذکر شد. البته افراد متقاضی ویزای خود اشتغالی بایستی به مهمترین مسئله یعنی مالیات در این کشور اروپایی دقت نمایند.

به این علت که پرداخت مالیات، مهمترین شاخص اقتصادی در عرصه تشکیل کسب و کار در اغلب کشورهاست. به منظور انجام روند خود اشتغالی به روش ثبت شرکت و یا کارآفرینی در این کشور اروپایی، نخست بایستی مقدار سهام، نام شرکت، اشخاص سهامدار، نوع تجارت و همچنین محل دفتر، تعیین و ثبت گردد.

 

ویزای پیوست خانواده

ویزای پیوست خانواده

این ویزا، مختص اشخاصی است که والدین و یا همسرشان ساکن این کشور اروپایی هستند. برای اخذ ویزای فوق بایستی مراحلی را پشت سر بگذاریم تا تمامی اعضای خانواده بتوانند به آسانی نسبت به اقامت این کشور اقدام نمایند.

موضوع مهاجرت به آلمان تضمینی برای اغلب خانواده ها با مشکلاتی همراه گردیده است. به این صورت که یکی از افراد خانواده و یا همسر شما در یکی از کشورهای اروپایی مانند آلمان زندگی می کنند و شما بنا بر دلایل شغلی و یا تحصیلی مجبور به اقامت در کشور دیگری هستید که این امر سبب گردیده برای اکثر افراد، دردسرساز باشد و این فاصله شرایط زندگی را برای آن ها دشوار و سخت تر نماید.

برهمین اساس دولت این کشور، ویزایی را با عنوان (ویزای پیوست خانواده) به منظور برطرف نمودن مشکلات این گروه از مهاجران در نظر گرفته است. با در اختیار داشتن این ویزا، اعضای خانواده فردی که در آلمان به شکل قانونی اقامت دارند، از این امکان برخوردارند که به شکل دائم و یا موقتی در این کشور اروپایی ساکن شوند و از مزیت های آن نیز بهره مند گردند.

بهتر است بدانید که ویزای فوق برای خانواده هایی که ساکن کشورهای اروپایی هستند و یا افرادی که در این کشورها زندگی نمی کنند، صادر می گردد. اشخاصی که ویزای فوق برایشان صادر می گردد، این امکان را دارند که از امنیت شغلی موجود در این کشور نیز بهره مند شوند.

هنگامی که این ویزا برای این گروه از افراد صادر می گردد، دیگر به اقامت و یا مجوز شغلی نیازی نداشته و صدور این ویزا، سبب سهولت در کسب و کارشان نیز می شود. با ویزای پیوست خانواده، می توان زمان بیشتری را در آلمان سپری نمود و ویزای فوق را به مجوز اقامت نیز تبدیل نمود.
کلیه موارد ذکر شده از مهمترین روش های مهاجرت به آلمان تضمینی است که افراد متقاضی می توانند از یکی از این شیوه ها برای مهاجرت به آلمان اقدام نمایند.

 

از چه طریق متوجه شویم که مناسب ترین شیوه برای مهاجرت به آلمان چیست؟

از چه طریق متوجه شویم که مناسب ترین شیوه برای مهاجرت به آلمان چیست؟

مناسب ترین شیوه مهاجرت هر شخص، برمبنای پیشینه و تاریخچه، طرح ها و اهداف آتی وی متغیر بوده است. به شکل کلی نمی توان مسیر مشخصی را جبرایهت مهاجرت تمامی افراد متقاضی توصیه نمود زیرا هر فرد با توجه به شرایط موجود و امکانات در اختیار داشته می تواند بهترین شیوه را برای مهاجرت به آلمان تضمینی انتخاب نماید. فاکتورهایی که می توانند روی این موضوع تاثیرگذار باشند:

1)    میزان تحصیلات شخص متقاضی 2) سوابق و یا رزومه ی کاری 3) مهارت و توانایی وی 4) اهداف و طرح های فرد متقاضی 5) پیشینه آموزشی غیر دانشگاهی 6) موقعیت خانوادگی و همچنین استطاعت مالی 
از جمله موارد موثر در انتخاب مناسب ترین شیوه مهاجرت به کشور آلمان است.

در مجموع؛ هر شخصی به منظور تعیین مسیر مهاجرت، علاوه بر موقعیت و یا پیشینه خود و سایر موارد نامبرده که متذکر شدیم، بایستی ضوابط و قوانین اقامت و مهاجرت این کشور را نیز در نظر بگیرند تا از این طریق با توجه به مدارک مورد نیاز و یا دلایل اخذ ویزا برای دریافت آن و یا اقامت موقت و یا دائم در این کشور از شرایط مرتبط برخوردار باشند و یا بایستی از دیگر شیوه های مهاجرت برای اخذ ویزا نیز استفاده نمایند. اما براساس تجربیات به دست آمده از مهاجرت به این کشور اروپایی، بیشترین متدهای کاربردی با بالاترین درصد موفقیت، شیوه های اقامت از طریق تحصیل و یا کار به آلمان بوده است.

 

شیوه های تضمینی مهاجرت به کشور آلمان را نام ببرید؟

شیوه های تضمینی مهاجرت به کشور آلمان را نام ببرید؟

به طور کلی در عرصه مهاجرت برای افراد متقاضی، هیچ ضمانتی وجود ندارد و هیچ یقینی براساس اخذ پذیرش و یا قراردادهای کاری و همچنین ویزا برای عموم به رسمیت نیز شناخته نشده است. اما در مجموع؛ گروه هایی که به آن اشاره می نماییم، درصد شانس بیشتری را برای موفقیت در این امر دارا هستند:

اشخاصی که دارای سوابق تحصیلی عالی و درخشانی هستند نظیر تحصیل در بهترین دانشگاه ها، سوابق تحقیقاتی، بالاترین معدل، داشتن مدرک زبان معتبر با بالاترین نمره و انگیزه نامه توانمند برای ادامه تحصیل نیز می تواند در این راستا به اخذ مهاجرت به آلمان تضمینی به افراد متقاضی کمک مهمی نماید. همچنین در صورت عدم فواصل میان مقاطع تحصیلی گذشته و گپ تحصیلی، می توانند برای تحصیل در این کشور اروپایی اقدامات لازم را انجام دهند و به این صورت نسبت به ویزای تحصیلی اقدام نمایند.

گروه دیگر از افرادی که می توانند از روش های تضمینی مهاجرت به این کشور بهره مند شوند، می توان به اشخاصی که دارای مدرک پزشکی و یا دانشگاهی فنی مهندسی هستند نیز متذکر شد. البته در این راستا، ایشان بایستی دارای سوابق کاری تخصصی و همچنین مرتبط نیز باشند و چنان چه نسبت به اخذ مدرک زبان آلمانی اقدام نموده باشند، می توانند به منظور ویزای کاری و یا همان Blue Card نیز اقدامات لازم را انجام دهند.

متخصصین بهداشت و درمان و همچنین پرستاران دارای مدرک کارشناسی، این امکان را دارند که تقاضای معادل سازی مدارک تحصیلی خود را از طریق شیوه هایی که اشاره نمودیم، انجام دهند. همچنین با در اختیار داشتن مدرک زبان آلمانی می توانند به این کشور سفر نموده و با گذراندن یک دوره تطبیقی مرتبط به منظور معادل سازی مدرک تحصیلی خود، اقدامات لازم را انجام دهند.

از دیگر شیوه های تضمینی مهاجرت به آلمان را می توان به نیروی های کار ماهر اشاره نمود. این افراد که دارای مدرک فنی و حرفه ای و سوابق کاری مربوط و از همه مهمتر مدرک زبان آلمانی نیز هستند، این امکان را دارند که به منظور اخذ مجوز کار و همچنین معادل سازی خود در این کشور اروپایی، اقدام نمایند.

کارآفرینان و همچنین مدیران که علاوه بر بهترین ایده ها برای کسب و کار خود از سرمایه کافی نیز برخوردار هستند، می توانند با عرضه طرح های مالی و اجرایی خود و بیان استطاعت مالی کافی، تقاضای (ویزای خود اشتغالی) ارائه دهند و به این کشور اروپایی سفر کرده و کسب و کار خود را راه اندازی نمایند.
 
کلیه موارد ذکر شده، از شیوه های تضمینی مهاجرت به آلمان است.

 

چه تضمینی برای مهاجرت به آلمان وجود دارد؟

چه تضمینی برای مهاجرت به آلمان وجود دارد؟

برای اخذ ویزا، هیچ ضمانتی وجود ندارد. زیرا عدم صدور ویزا و یا تصمیم صدور آن و اقامت، بر عهده کنسول و یا سفارت است. اما کمپانی های مشاور مهاجرت و یا شرکت کاریابی بین المللی و یا مهاجرتی، با برخورداری از مهارت و علم کافی در این راستا می توانند به روش تکنیک هایی که بیان می نماییم، درصد ریسک مهاجرت را تا حد بسیار زیادی کاهش دهند:
•    یکی از مواردی که سبب مهاجرت به آلمان تضمینی می شود، آگاهی کامل از ضوابط و قوانین مهاجرتی است که می تواند در این راستا درصد ریسک مهاجرت را کاهش دهد.
•    آگاهی کامل از عرف و همچنین موقعیت بازار کار موجود در هر کشور نیز می تواند به متقاضیان برای انجام مهاجرت کمک شایانی نماید.
•    آگاهی داشتن از صنعت یا همان کار و حرفه موجود در هر کشور می تواند ریسک مهاجرت را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.
•    شخص متقاضی بایستی به کلیه اصول اخذ ویزا و اقامت، تسلط کافی داشته باشد.
•    آگاهی کامل از دستگاه های اداری برای صدور اقامت و نیز دنبال نمودن امور اداری در کشور مقصد می تواند در کاهش ریسک مهاجرت نیز تاثیرگذار باشد.
•    ضمانت برگشت وجه پرداختی از سوی شرکت های مهاجرتی در صورتی که شخص متقاضی در انجام مهاجرت بنا به هر دلیلی با عدم موفقیت همراه گردد، از دیگر متدهایی است که می تواند درصد ریسک مهاجرت را به حداقل برساند. 
•    از دیگر شیوه هایی که می تواند مهاجرت تضمینی را برای شما به همراه داشته باشد، برخورداری از شبکه ارتباطی بسیار قوی و توانمند در کشور آلمان است.
کلیه موارد نامبرده از شیوه هایی است که مهاجرت به آلمان تضمینی را برای شما به همراه دارد.

 

شرایط لازم برای هر یک از شیوه های متعدد مهاجرت به آلمان تضمینی چیست؟

شرایط لازم برای هر یک از شیوه های متعدد مهاجرت به آلمان تضمینی چیست؟

شرایط لازم برای هر یک از شیوه ها به منظور مهاجرت به آلمان، به این ترتیب است:

 

شرایط ویزای تحصیلی

1)    یکی از شرایط اخذ ویزای تحصیلی را می توان به بالاترین معدل در مقطع پیشین اشاره نمود.
2)    برخورداری از مدرک زبان انگلیسی و یا آلمانی در سطح (B1) یا (B2) یکی دیگر از شرایط اخذ ویزای تحصیلی به آلمان است.
3)    هر چند شرایط سنی شخص متقاضی تاثیر چندانی برای اخذ ویزای تحصیلی ندارد، اما دانشگاه های آلمان، سن مناسب را بر مبنای مقطع تحصیلی مورد نظر، لحاظ می نمایند. مثلا در مقطع تحصیلی فوق لیسانس، رده سنی کمتر از سی سال را در نظر می گیرند.
4)    از دیگر شرایط ویزای تحصیلی به کشور آلمان، برخورداری از استطاعت مالی به منظور فراهم نمودن هزینه های زندگی در این کشور اروپایی در هنگام ادامه تحصیل است.

 

شرایط ویزای کار

شرایط ویزای کار

-    برخورداری از مدرک فنی و حرفه ای و یا دانشگاهی مورد تایید و همچنین قابل معادل سازی در کشور آلمان، یکی از شرایط موجود دریافت ویزای کار است.
-    افراد متقاضی که مایلند از طریق ویزای کار به آلمان مهاجرت نمایند، بایستی حداقل به مدت بیست و چهار ماه (دوسال) از سوابق کاری معتبر و مرتبط نیز برخوردار باشند.
-    تخصص و همچنین مهارت در عرصه کاری مرتبط، از دیگر شرایط اخذ ویزای کار در کشور آلمان است.
-    دریافت ویزای کار به آلمان، بدون داشتن مدرک زبان به هیچ عنوان مقدور نخواهد بود. بر همین اساس، یکی دیگر از شروط آن، تسلط به زبان آلمانی در سطح (B1) یا (B2) است.

 

بلوکارت (Blue Card)

-    شرایط دریافت ویزای بلوکارت یا همان کارت آبی همچون شرایط موجود در ویزای کار یعنی مدرک دانشگاهی، سوابق کاری و یا پیشنهاد کاری است.
-    برخورداری از معاهده استخدامی از طریق کارفرما با حقوقی بیشتر از مصوبه موجود در اداره کار و اموراجتماعی کشور آلمان برای اخذ Blue Card از دیگر شرایط اخذ ویزا به روش بلوکارت است. 
-    این ویزا تنها به پذیرفته شدگان مدرک دانشگاهی کارشناسی تعلق می گیرد.

 

شرایط ویزای ویژه معادل سازی مدرک تحصیلی

-    برخورداری از مدارک دانشگاهی معتبر قابل تطبیق در کشور آلمان یکی از شرایط موجود اخذ این ویزا است.
-    دانشجویانی که مایلند از طریق ویزای فوق به این کشور مهاجرت نمایند، بایستی دارای سوابق کاری مربوط به رشته تحصیلی خود باشند.
-    از دیگر شرایط معادل سازی مدرک تحصیلی در این کشور، به گذراندن دوره های آموزشی تکمیلی اختصاص دارد.
-    تسلط و همچنین دانش کافی به زبان آلمانی یکی دیگر از شرایط ویزای معادل سازی مدرک تحصیلی در این کشور اروپایی است.

 

شرایط ویزای خود اشتغالی

متقاضیانی که مایلند مهاجرت به آلمان تضمینی را برای دریافت ویزای خود اشتغالی تجربه نمایند، بایستی از شرایط زیر برخوردار باشند:
o    برخورداری از ایده ی مناسب در حرفه و پیشه خود به منظور تجاری سازی و همچنین پیاده سازی آن در آلمان، یکی از شرایط اخذ ویزای فوق است. 
o    شخص متقاضی که در عرصه ایده بیزینس خود مایل است از طریق ویزای خود اشتغالی به این کشور مهاجرت نماید، بایستی از سوابق کاری و همچنین تحصیلی مرتبط نیز برخوردار باشد.
o    یکی از شرایط اخذ ویزای خود اشتغالی، به برخورداری از تمکن مالی شخص برای راه اندازی کسب و کار مورد نظر است.

 

شرایط ویزای اوسبیلدونگ

شرایط ویزای اوسبیلدونگ

چنان چه مایلید در دوره های آموزشی اوسبیلدونگ آلمان شرکت نمایید، بهتر است از شرایط زیر مطلع باشید:
•    یکی از شرایط اخذ ویزای فوق به برخورداری از انگیزه کافی به منظور حضور در این دوره هاست که می تواند در این راستا به متقاضیان مهاجرت به کشور آلمان کمک زیادی نماید.
•    از دیگر شرایط لازم برای پذیرش در دوره های فوق، برخورداری از علم کافی در زبان آلمانی به همراه مدارک مرتبط زبان است.
•    یکی از مهمترین شرایط قبولی در دوره های اوسبیلدونگ آلمان، برخورداری از مدرک دیپلم تحصیلی دوازده ساله است. نکته حائز اهمیتی که در این خصوص بایستی متذکر شویم این است که میانگین معدل مورد نیاز برای پذیرش در دوره های فوق (معدل هجده) است که البته بایستی قابل تطبیق نیز باشد. 
•    بعضی از دوره های آموزشی اوسبیلدونگ و همچنین مدارس، شرایط سنی برای پذیرش دارند که شخص متقاضی بایستی کمتر از این محدودیت سنی را دارا باشد. (محدودیت سنی برای گذراندن این دوره ها با داشتن مدرک دیپلم، حداکثر تا رده سنی بیست و سه سال است).
کلیه موارد نامبرده از شرایط لازم در شیوه های مختلف مهاجرت به آلمان تضمینی است که می تواند به اخذ ویزا در کوتاهترین زمان ممکن به شما کمک شایانی نماید.

 

مدارک لازم برای هر یک از شیوه های مهاجرت به آلمان تضمینی را نام ببرید؟

مدارک لازم برای هر یک از شیوه های مهاجرتی به این کشور اروپایی به این ترتیب است: 

 

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای تحصیلی

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای تحصیلی

-    گذرنامه امضا شده که حداقل تاریخ انقضای آن به مدت شش ماه باشد.
-    یکی از مدارک ضروری به منظور اخذ ویزای تحصیلی به آلمان، ترجمه شناسنامه شخص متقاضی به زبان آلمانی و یا انگلیسی است.
-    رزومه شغلی فرد مرتبط به رشته تحصیلی، یکی دیگر از مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی به جمهوری فدرال آلمان است.
-    Motivatuion letter (انگیزه نامه) با امضای شخص متقاضی به منظور ادامه تحصیل در جمهوری فدرال آلمان از دیگر مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی است.
-    ترجمه دیپلم و همچنین ریز نمرات مقاطع تحصیلی از دیگر مدارک ضروری به منظور اخذ ویزای تحصیلی در این کشور اروپایی است.
-    اصل نامه پذیرش و همچنین گواهی درخواست تحصیلی شخص متقاضی از یکی از معتبرترین دانشگاه های آلمان از مدارک دیگری است که برای اخذ ویزای تحصیلی در این کشور ضروری است.
-    ارائه اصل مدرک زبان انگلیسی و یا آلمانی بر مبنای نیاز دانشگاه مرتبط نیز از مدارک مورد نیاز دیگر دریافت ویزای تحصیلی است.
ترجمه کلیه مدارک تحصیلی بایستی مورد تایید سفارت جمهوری فدرال آلمان قرار گیرد. البته در گام نخست، مدارک فوق بایستی مورد تایید وزارت امور خارجه باشد. سپس از سوی سفارت این کشور نیز تایید گردد.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کاری

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کاری

در حال حاضر یکی از محبوب ترین شیوه های مهاجرت کاری به این کشور اروپایی از طریق ویزای (جست و جوی کار) است که در این راستا به مدارک لازم برای اخذ ویزای کار می پردازیم. زیرا یکی از مهمترین موارد در بخش مهاجرت کاری به جمهوری فدرال آلمان است. به منظور اخذ ویزای کار به این کشور، بایستی مدارک مطابق روند خاصی تهیه شود که ممکن است هر گونه کمبود و یا نقصی در فراهم کردن مدارک، منجر به مسدود نمودن پرونده شخص متقاضی در سفارت گردد که براساس طولانی بودن زمان انتظار این ویزا، پیشنهاد می شود تا پیش از مراجعه به سفارت و تحویل مدارک، درباره چینش این سری از مدارک با یک وکیل مجرب و متبحر مشاوره نمایید.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کاری به سفارت آلمان:

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کاری به سفارت آلمان:

1)    گذرنامه، ترجمه شناسنامه به زبان آلمانی یا انگلیسی 3) رزومه ی شغلی و تحصیلی و همچنین انگیزه نامه در خصوص ورود به این کشور و وضعیت طرح کاریابی فرد متقاضی 4) ترجمه مدارک تحصیلی 5) ترجمه گواهی شغلی 6) ارائه مدارک زبان آلمانی 7) مجوز کاری از اداره امور خارجی و همچنین اداره کار 
همچنین معادل سازی مدرک تحصیلی در کشور آلمان از سوی سازمان های دولتی مرتبط و نیز معاهده کاری در آلمان با کارفرما با در نظر گرفتن موقعیت ویزای کاری از جمله مدارکی است که برای اخذ ویزای کاری به کشور آلمان مورد نیاز است.

مدارک مورد نیاز به منظور اخذ بلوکارت (Blue Card)

در زمان درخواست ویزای بلوکارت آلمان به مدارک زیر نیاز داریم:
همچون سایر مدارکی که برای اخذ ویزای کاری متذکر شدیم، ترجمه شناسنامه به زبان آلمانی و یا انگلیسی، گذرنامه، انگیزه نامه، رزومه و یا سوابق شغلی، ترجمه آخرین مدرک تحصیلی و همچنین:
-    معادل سازی مدارک تحصیلی در کشور آلمان از سوی سازمان های دولتی مرتبط
-    ارائه مدرک زبان آلمانی و همچنین پیمان نامه با مرکز آموزشی تطبیقی در موارد لزوم از دیگر مدارک لازم اخذ ویزای فوق است.
-    ترجمه تاییدیه دوره ی آموزش غیر دانشگاهی نیز از جمله موارد مورد نیاز اخذ ویزای بلوکارت است.
-    مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای خود اشتغالی 
افراد متقاضی جویای کار به آلمان، برای مهاجرت تضمینی به این کشور اروپایی بایستی مدارکی مانند گذرنامه، انگیزه نامه، رزومه، ترجمه شناسنامه، ترجمه مدارک آخرین مقطع تحصیلی، ترجمه گواهی شغلی، مدرک معادل سازی توسط جمهوری فدرال آلمان و همچنین:
-    ارائه طرح کسب و کار (بیزینس پلن) و همچنین کار تایید شده از سوی اتاق بازرگانی و صنعت
-    ترجمه بیزینس و یا اسناد شرکت در ایران
از جمله موارد دیگری است که برای دریافت ویزای خود اشتغالی به این کشور اروپایی مورد نیاز است.

 

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای اوسبیلدونگ

مبنای کلیه مهاجرت های تحصیلی بر این اساس است که در گام نخست، شخص متقاضی بایستی پذیرش تحصیلی را دریافت نموده و سپس برای اخذ ویزای تحصیلی به آلمان، اقدامات لازم را انجام دهد.

بنابراین از جمله مدارکی که برای اخذ ویزای فوق مورد نیاز است، همچون مدارک ویزای خوداشتغالی و یا تحصیلی به علاوه ترجمه تاییدیه دوره ی آموزش غیر دانشگاهی و همچنین شغلی است که افراد متقاضی مهاجرت به این کشور اروپایی برای دریافت ویزای تضمینی بایستی به سفارت این کشور ارائه نمایند. 

 

خدمات کارتالا در عرصه مهاجرت تضمینی به جمهوری فدرال آلمان را نام ببرید؟

خدمات الست گروپ در عرصه مهاجرت تضمینی به جمهوری فدرال آلمان را نام ببرید؟

این شرکت مهاجرتی، کلیه خدماتی که در این قسمت از مقاله بیان می نماییم را برای متقاضیان به این کشور اروپایی در نظر می گیرند:
1.    مشاوره های لازم در عرصه تعیین مناسب ترین روش مهاجرتی به جمهوری فدرال آلمان، یکی از خدماتی است که این شرکت برای متقاضیان در نظر گرفته است.
2.   کارتالا سعی می نماید که به منظور جمع آوری کلیه مدارک مورد نیاز به صورت جامع و همچنین مشاوره در حوزه روش ترجمه و آماده نمودن مدارک به منظور پیشگیری از صدمات احتمالی، متقاضیان را نیز همراهی نماید.
3.    یکی از مهمترین خدماتی که این شرکت مهاجرتی برای انجام مهاجرت تضمینی برای متقاضیان کشور آلمان در نظر گرفته است، ارائه فراگیری زبان به شکل آنلاین و کاملاً رایگان است.
4.    این شرکت، کلیه مراحل معادل سازی مدارک آموزشی و همچنین تحصیلی در کشور آلمان را نیز بر عهده دارد که یکی دیگر از خدمات کارتالا می باشد.
5.    هماهنگی های لازم برای دوره های آموزشی تطبیقی و همچنین تست صلاحیت سنجی الزامی و غیره، از دیگر خدمات این شرکت مهاجرتی است.
6.    اخذ پذیرش کاری، تحصیلی و یا نام نویسی در مدارس آموزشی اوسبیلدونگ آلمان از جمله خدمات مهاجرتی دیگری است که کارتالا برای متقاضیان در نظر گرفته است.
7.   کارتالا سعی می کند که به منظور اخذ کلیه گواهی های لازم از ارگان های دولتی مرتبط، همراه شخص متقاضی باشد تا از این طریق، روند کاری مهاجرت تضمینی به آلمان سریعتر صورت پذیرد.
8.    برای جمع آوری کلیه مدارک به منظور تقاضای ویزا و همچنین آماده سازی به منظور مصاحبه شخص متقاضی در سفارت آلمان، از دیگر خدمات کارتالا است که پیوسته همراه متقاضیان می باشد.
9.    با توجه به نیاز شخص متقاضی برای اخذ ویزا از سفارت جمهوری فدرال آلمان در ایران، از خدمات دیگر این شرکت مهاجرتی است.
10.    کارتالا سعی می نماید که در هنگام ورود برای کلیه امور حقوقی، اداری، کارت اقامت، بیمه، اسکان و سایر موارد، همراه متقاضیان مهاجرت به این کشور اروپایی باشد.
کلیه موارد نامبرده از خدمات شرکت مهاجرتی کارتالا است که می تواند سبب تسریع در روند مهاجرت افراد متقاضی به جمهوری فدرال آلمان گردد. البته لازم به ذکر است که کلیه خدمات این شرکت تضمینی بوده و افراد می توانند با خاطری آسوده، تمامی امور مهاجرتی خود را به این شرکت واگذار نمایند. 
« با کارتالا اعتماد را تجربه کنید »