خرید خانه در کانادا

در باره خرید خانه در کانادا چه می‌دانید؟ برای درک بیشتر این ‌موضوع، در ادامه با ما همراه باشید.

بدون‌ شک تهیه و خرید خانه در یکی از کشورهای خارجی مساله‌ای پر از چالش و نگرانی می‌باشد.

در باره خرید خانه در کانادا چه می‌دانید؟ برای درک بیشتر این ‌موضوع، در ادامه با ما همراه باشید.

بدون‌ شک تهیه و خرید خانه در یکی از کشورهای خارجی مساله‌ای پر از چالش و نگرانی می‌باشد.

به دلیل این ‌که کشور کانادا یک کشور بسیار پیشرفته می‌باشد و تعداد بسیاری از ایرانیان اقامت این کشور را از آن خود کرده‌اند، بحث خرید خانه در کانادا همواره به ‌عنوان یکی از نگرانی‌های مهاجران در بدو ورود به این کشور می‌باشد.

البته بهتر است که با گذشت چندین سال از اقامت خود اقدام به خرید خانه در کشور کانادا کنید. اما در هر صورت به دلیل عدم آگاهی و کمبود اطلاعات در این زمینه ممکن است مشکلات بسیار زیادی سد راه شما شود. به دلیل این‌ که در این زمینه اطلاعات کافی ندارید، سوالات بسیار زیادی در ذهن شما مطرح گردد.

یکی از مهم‌ترین سوالات برای مهاجران این است که آیا شرایط خرید خانه در کانادا را خواهند داشت و از لحاظ قانونی چه نکاتی در زمینه خرید خانه در کانادا وجود دارد؟ تمامی تلاش ما بر این است تا در این مطلب به‌ صورت تخصصی و علمی شرایط خرید خانه در کانادا را مورد بررسی و ارزیابی قرار بدهیم.

اینفوگرافیک خرید خانه در کانادا

اینفوگرافیک خرید خانه در کانادا

زیرا هیچ‌ گونه تفاوتی برای خرید خانه به واسطه شهروندان کانادایی و غیر کانادایی در نظر گرفته نمی‌شود و همه افراد از حقوق برابری برخوردار هستند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. اگر همچنان سوالات بیشتری در این زمینه دارید، می‌توانید برای مهاجرت به کشور کانادا و خرید خانه، از مشاوره‌های شرکت الست گروپ بهره‌مند شوید. الست گروپ، معتبرترین موسسه مهاجرتی در این زمینه به شمار می آید.

ویدئو خرید خانه در کانادا

مطالبی که در ادامه این مبحث ارائه می‌دهیم، عبارتند از:
چه افرادی قادر به خرید خانه در کانادا می‌باشند؟
اطلاعات بیشتر در مورد کشور کانادا
شرایط خرید خانه در کانادا چگونه است؟
نکات مهم در باره خرید خانه در کانادا
خرید خانه در کانادا برای تازه واردها
شرایط خرید آپارتمان در کانادا چگونه است؟
خرید ملک تجاری در کانادا
شرایط خرید خانه در کانادا با وام
مراحل خرید خانه در کانادا چگونه می‌باشد؟
موارد مذاکره در قرارداد خرید خانه در کانادا
نحوه پرداخت هزینه در خرید خانه در کانادا
خرید ملک در کانادا با ویزای توریستی
میانگین قیمت خرید خانه در کانادا چگونه است؟
برآورد و شناخت قیمت زمین در کانادا
خرید خانه با قیمت مناسب در کانادا
میانگین قیمت خانه‌ در استان‌ های کانادا
میانگین قیمت خانه در شهرهای مهم کانادا
نحوه پرداخت هزینه خرید خانه در کانادا
شرایط اقامت از طریق خرید خانه در کانادا چگونه است؟
سیاست‌های متعدد دولت کانادا
مالیات مالکیت خانه در کانادا
جمع ‌بندی مطالب

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید خانه در کانادا با ما همراه باشید.

 

چه افرادی قادر به خرید خانه در کانادا می‌باشند؟

چه افرادی قادر به خرید خانه در کانادا می‌باشند؟

در راستای شناخت بیشتر این مسائل، باید بدانید که قوانین متفاوتی برای شهروندان کشورهای مختلف برای خرید خانه در کانادا در نظر گرفته ‌شده است. مهم‌ترین موضوعی که در بسیاری از مناطق کانادا برای خرید خانه توسط افراد خارجی در نظر گرفته می‌شود، پرداخت ۱۵ درصد مالیات مازاد می‌باشد.

پس در کل، قوانین تعیین ‌شده ای برای خارجی‌ها به‌ منظور خرید خانه وجود دارد. مسئله مهم این است که برای متقاضیان خارجی که نیم بیشتری از سال را در خارج از کشور کانادا زندگی می‌کنند، تمامی شرایط و قوانین نیز برقرار می‌باشد. البته ممکن است این افراد از پرداخت مالیات ۱۵ درصدی معاف باشند.

اگر شما نیز شرایط کافی را برای خرید خانه در کانادا دارید، بهتر است در ابتدای امر روش‌های موجود برای اقامت این کشور را بهتر بشناسید، سپس برای خرید ملک اقدامات لازم را انجام بدهید. این کار به شما کمک می‌کند تا از امکان خرید خانه در این کشور بهره‌مند شوید. 

اطلاعات بیشتر در مورد کشور کانادا

اطلاعات بیشتر در مورد کشور کانادا

حال که تصور شما بر این است تا بتوانید برای خرید خانه در کانادا اقدام کنید، بهتر است اطلاعات اندکی در زمینه کشور کانادا نیز کسب کنید. مساحت این کشور حدوداً ۹۹۸۴۶۷۰ کیلومتر مربع می‌باشد که به ‌عنوان دومین کشور پهناور جهان نام گرفته ‌است. میان آمریکا و کانادا بزرگ‌ترین مرز دنیا وجود دارد.

آب‌ و هوای این کشور سردسیر است، پس اگر شما علاقه‌ مند به سرما و باران هستید، می‌توانید کشور کانادا را برای مهاجرت و مقصد خود انتخاب کنید و از طریق خرید خانه در کانادا امکانات بهتری را تجربه کنید.

بزرگ‌ترین منابع آب ‌شیرین در کشور کانادا واقع شده است. نکته مهم این است که قوانین بسیار متعددی برای هر کدام از ایالت‌ها و استان‌های این کشور در نظر گرفته می‌شود که هر فردی با توجه به شرایط خود و میزان بودجه‌ مد نظر می‌تواند اطلاعات دقیق‌تری در زمینه قوانین موجود در آن ایالت را کسب کند تا با آگاهی کافی برای خرید خانه در این کشور اقدام کند.

روز به‌ روز قوانین موجود در این ایالت‌ها تغییر خواهد کرد. بنابراین باید اطلاعات خود را هر روز به روزرسانی کنید.

در حالت کلی تمامی قوانین ارائه‌ شده در این کشور برای کل ایالت‌ها و استان‌ها تحت نظر دولت فدرال می‌باشد. اگر قصد دارید روز به‌ روز آگاهی خود را در زمینه قوانین به روزرسانی کنید، می‌توانید اطلاعات بیشتری از همکاران ما در شرکت الست گروپ دریافت کنید.

شرایط خرید خانه در کانادا چگونه است؟

شرایط خرید خانه در کانادا چگونه است؟

از لحاظ امکانات رفاهی، کشور کانادا فوق ‌العاده مناسب می‌باشد و به دلیل امنیت سرمایه‌گذاری که در این کشور حاکم است، همواره مهاجران بسیار زیادی توجه و علاقه به مهاجرت به این کشور نشان می‌دهند.

اما خریدن خانه در کانادا یکی دیگر از آرزوهای متقاضیان مهاجرت می‌باشد. خبر خوب این است که شرایط خرید خانه در کانادا نیز برای مهاجران فراهم شده‌ است و افرادی که مقیم کشور کانادا نیستند، می‌توانند از این امکان بهره‌مند شوند.

بنابراین هیچ دلیلی برای تابعیت کشور کانادا به منظور خرید خانه وجود ندارد و هر فردی قادر به خرید خانه می‌باشد. بر اساس قوانین در نظر گرفته ‌شده در زمینه خرید خانه در کانادا بهتر است بدانید که نیازی به اخذ اقامت کانادا و مهاجرت به کانادا در زمینه خرید ملک مسکونی یا تجاری وجود نخواهد داشت.

خریداران خارجی امکان خریداری این املاک مسکونی، املاک ویلایی، آپارتمان و املاک تجاری را خواهند داشت و حتی شرایط بسیار خوبی را برای خرید خانه تجربه خواهند کرد.

زیرا امکان اخذ وام از مؤسسات مالی و بانک‌های کانادا نیز برای خرید خانه در این کشور وجود خواهد داشت و افراد غیر کانادایی قادر هستند برای خرید ملک در کانادا حدوداً تا ۶۵ درصد از قیمت کل ملک را وام دریافت کنند. نکته مهم این است که فرد متقاضی موظف است حداقل ۳۵ درصد از هزینه مربوط به خرید خانه را به‌ عنوان پیش‌پرداخت در ابتدای خرید پرداخت کند.

البته بهتر است بدانید که امکان ارائه وام مسکن از طریق بانک‌های خارجی به متقاضیان خارجی وجود خواهد داشت. بر اساس برخی از شرایط و ارائه مدارک خاص، امکان خرید خانه در کانادا به واسطه‌ دریافت وام برای متقاضیان خارجی امکان‌پذیر می‌باشد.

در این زمینه بهتر است اطلاعات کافی در باره شرایط و مدارک لازم داشته باشید تا با آگاهی کامل برای خرید خانه در این کشور اقدام کنید. کمک گرفتن از وکلا و مشاورین رسمی مهاجرت می‌تواند خریدی آسان را پیش پای شما بگذارد. به‌ همین دلیل در صورت نیاز برای کسب تجارب بیشتر و کمک گرفتن از افراد خبره، می‌توانید روی تخصص‌های کارشناسان شرکت مهاجرتی الست گروپ حساب ویژه‌ای باز کنید.

نکات مهم در باره خرید خانه در کانادا

نکات مهم در باره خرید خانه در کانادا

در اغلب مواقع، متقاضیان برای خرید خانه در کانادا از وام‌های بانکی و تسهیلات این‌ چنینی استفاده خواهند داشت. اقساط مربوط به دریافت وام باید طبق دوره‌هایی که بانک برای متقاضی در نظر می گیرد، پرداخت شود.

در نهایت کاملاً طبیعی است که میزان مشخص ‌شده ای از درآمد افراد برای برگرداندن بدهی به بانک صرف خواهد شد. به ‌همین دلیل به این نکته دقت کنید در هنگام دریافت وام، بیش ‌از ۳۰ درصد از درآمد ماهیانه خود را صرف بازپرداخت وام نکنید، زیرا قطعا برای زندگی در کانادا و تامین هزینه‌های دیگر آن ممکن است دچار مشکل شوید.

حقوق کارکنان به واسطه کارفرمایان به حساب‌های بانکی افراد واریز می‌گردد. این شرایط می‌تواند به شما کمک کند تا از موقعیتی مناسب برای سرمایه‌گذاری در بانک‌ها و پس‌انداز و اخذ وام استفاده داشته باشید تا بتوانید صاحب خانه در کانادا شوید.

توصیه می‌کنیم پس ‌اندازهای خود را در حساب‌های TFSA بگذارید. به دلیل این‌ که این دسته از حساب‌ها در هنگام خرید خانه در کانادا برای اولین ‌بار شما را از پرداخت مالیات معاف خواهند کرد.

در صورتی ‌که قصد دریافت وام برای خرید خانه در کانادا را دارید، تحقیق کنید تا بدانید کدام یک از بانک‌ها و مؤسسات در این کشور سود کمتری از شما دریافت می‌کند. به ‌همین دلیل می‌توانید از واسطه‌ها و افرادی که در این زمینه تخصص دارند، کمک بگیرید.

این افراد به شما کمک می‌کنند تا بدانید که از طریق کدام یک از بانک‌ها و مؤسسات، امکان اخذ وام با سود کمتری وجود خواهد داشت. نکته دیگر این است که در هنگام خرید خانه در کانادا، مبلغی را برای کارشناسی منزل در نظر بگیرید و از افراد خبره کمک بخواهید تا در رابطه با نکات مهم خانه به شما مشاوره بدهند تا از سالم بودن بخش‌های متعدد خانه مطمئن شوید. سپس برای خرید آن اقدام کنید.

خرید خانه در کانادا برای تازه واردها

خرید خانه در کانادا برای تازه واردها

شرایط مشابهی برای خرید خانه در کانادا برای شهروندان کانادایی و افراد تازه ‌وارد و مهاجر وجود دارد و هیچ‌ گونه تفاوتی بین این افراد قائل نشده ‌است. تنها نکته‌ که ممکن است باعث تمایز دولت کانادا بین این دو گروه باشد، این است که برای اشخاص غیر مقیم و غیر شهروند، هزینه‌های خرید مسکن اندکی گران‌تر محاسبه خواهد شد.

در رابطه با این ‌موضوع، دولت کانادا تصمیم گرفته ‌است که به دلیل بالا رفتن خرید خانه در مناطقی از شهر تورنتو توسط افراد متقاضی غیر بومی، حدوداً ۱۵ درصد ملک خریداری ‌شده به نسبت افراد عادی گران‌تر برای آن‌ها محاسبه گردد. پیشنهاد ما بر این است که در هنگام ورود به کشور کانادا، فورا اقدام به خرید خانه نکنید.

بهتر است چندین سال اول زندگی خود را بعد از مهاجرت به این کشور در منزل‌های اجاره‌ای زندگی داشته باشید، سپس براساس شرایط و بعد از کسب آشنایی بیشتر در رابطه با محله‌ها و شهرهای مختلف، اقدام به خرید خانه توسط افراد خبره کنید.

البته نکته مهم دیگر این است که اگر فردی دارای اقامت کانادا باشد و حتی تازه ‌وارد در کشور کانادا باشد، امکان خرید خانه را همانند شهروندان کانادایی خواهد داشت و هیچ‌ گونه مشکلی بر سر راه خرید او وجود ندارد. بنابراین هزینه‌های گران‌تری را برای خرید خانه در کانادا پرداخت نخواهد کرد.

این سرمایه‌گذاری برای خرید خانه و دیگر موارد در کانادا باعث می‌شود تا اغلب افراد، علاقه ‌مند به تهیه وام‌های خرید مسکن باشند. به این نکته دقت کنید که برای دریافت این وام‌ها، فرد متقاضی باید اطلاعاتی در زمینه به اثبات رساندن تمکن مالی خود ارائه دهد و بعد از پرداخت کردن حدوداً ۳۵ درصد از مبلغ کل ملک به‌ عنوان پیش‌ پرداخت برای دریافت وام اقدام کند.

اطلاعات بیشتری در زمینه اخذ وام در باره خرید خانه در کانادا وجود دارد که با کمک گرفتن از افراد خبره در این حوزه می‌توانید موفق باشید. می توانید از تجربیات متخصصصین شرکت الست گروپ بهره ببرید.

شرایط خرید آپارتمان در کانادا چگونه است؟

شرایط خرید آپارتمان در کانادا چگونه است؟

تقاضای خرید خانه در کانادا روز به ‌روز در حال افزایش یافتن می‌باشد. شاید یکی از مهم‌ترین دلایل آن طبیعت بکر و تماشایی این کشور در کنار سطح کیفی بسیار بالا برای زندگی می‌باشد. همین‌طور نباید از بازار پررونق املاک در کشور کانادا غافل ماند.

زیرا سرمایه‌گذاری و خرید خانه در کشور کانادا یک راه ‌حل مطمئن و روش خوب برای چند برابر کردن سرمایه شما می‌باشد. خرید خانه و مستغلات آن در کانادا مسئله‌ای است که به نسبت دیگر موارد برای سرمایه‌گذاری مورد توجه مهاجران خارجی قرار خواهد گرفت.

به دلیل این ‌که برای اداره‌ی ملک در قالب آپارتمان در هر کدام از شهرهای کانادا شرایط و هزینه‌های پایین‌تری در نظر گرفته می‌شود و فرد با استفاده از روش‌های آسان‌تر می‌تواند صاحب ملک در کانادا شود. البته ناگفته نماند که پرداخت هزینه‌ها برای خرید خانه و آپارتمان در کانادا از استانی به استان دیگر و یا از منطقه‌ای به منطقه‌ای دیگر بسیار متفاوت می‌باشد.

به‌ طور متوسط هزینه خرید آپارتمان در کانادا حدوداً ۴۰۰ هزار دلار برآورد می‌گردد. البته برای تشخیص دقیق‌تر مبلغ خرید خانه در کانادا، بهتر است به مواردی همچون متراژ، موقعیت مکانی و امکانات آپارتمان نیز دقت داشته باشید.

به خصوص در شهرهای متعدد کانادا هزینه‌های خرید آپارتمان کاملاً متفاوت می‌باشد. طبق شاخص هزینه‌های زندگی که در سال‌های اخیر برای امکانات رفاهی و زندگی کردن در شهرهای ونکوور و ویکتوریا صورت ‌گرفته است، این شهرها در لیست ۳۰ شهر گران دنیا قرار گرفته‌اند.

اما برای خرید ملک در لیست کشورهای مقرون ‌به ‌صرفه، جایگاه 58 از آن کشور کانادا می‌باشد. این امکان باعث می‌شود تا اغلب افراد بر اساس بودجه‌های مد نظر خود اقدام به سرمایه‌گذاری و خرید آپارتمان یا خانه در کشور کانادا کنند. در صورتی ‌که قصد کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید خانه در کانادا را دارید، می‌توانید با کمک گرفتن از مشاوران شرکت الست گروپ در این زمینه موفق باشید.

خرید ملک تجاری در کانادا

خرید ملک تجاری در کانادا

یک پیشنهاد دیگر که برای برخی از متقاضیانی که قصد خرید خانه در کانادا را دارند، خریداری املاک تجاری می‌باشد. البته مهم‌ترین نکته، در نظر گرفتن بودجه شما برای خرید خانه در کانادا می‌باشد. بر اساس این‌ که قوانین خرید ملک، قیمت و شرایط آن با خرید ملک تجاری متفاوت می‌باشد، بهتر است قبل ‌از اقدام به خرید در زمینه ملک‌های تجاری، اطلاعات کافی در این زمینه کسب کنید.

هدف اصلی برای خرید املاک تجاری به وجود آمدن یک جریان درآمد منظم می‌باشد که به عنوان نمونه املاک تجاری همچون ساختمان‌های اداری، پمپ ‌بنزین، سوئیت‌های اجاره‌ای، انبار، هتل و فروشگاه‌های تجاری شمرده می‌شوند.

 قبل ‌از این ‌که برای این مرحله اقدام کنید و دست به خرید یک ملک تجاری در کانادا بزنید، باید جزئیات دقیق‌تر و حقوقی تری در زمینه خرید ملک مسکونی بدانید تا بعدها با برنامه‌ریزی دقیقی برای آینده کاری ملک تجاری و هزینه‌های آن اقدام کنید. زیرا همه ما می‌دانیم که خریداری ملک تجاری در هر کجای دنیا ملزم به فعالیت و پرداخت مالیات می‌باشد. 

در صورتی ‌که فردی شرایط و مدارک لازم را برای اقامت کارآفرینی و سرمایه‌گذاری در کانادا داشته باشد و قصد خرید ملک تجاری در کانادا را نیز داشته باشد، می‌تواند با بهترین امکانات برای دریافت اقامت کانادا و مهاجرت به این کشور اقدام کند و از ملک تجاری خود به ‌عنوان یک روش برای کارآفرینی و سرمایه‌گذاری در این کشور بهره‌ مند شود.

در این زمینه کسب اطلاعات بیشتر به شما کمک می‌کند تا از روش‌های بهینه‌تری برای رسیدن به کانادا و مهاجرت به این کشور استفاده داشته باشید. پس همواره با کمک گرفتن از مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ می‌توانید در این راه موفقیت‌های بسیاری کسب کنید.

شرایط خرید خانه در کانادا با وام

شرایط خرید خانه در کانادا با وام

افرادی که شرایط و توانایی پرداخت مبلغ کامل خرید خانه در کشور کانادا را ندارند، می‌توانند از شرایط دریافت وام مسکن استفاده داشته باشند. این امکان برای افرادی که حتی دارای اقامت کشور کانادا نیستند نیز صورت‌ گرفته است تا بتوانند از دریافت وام مسکن کمک بگیرند.

بانک‌ها و مؤسسات دولتی و خصوصی مختلفی قادر به ارائه وام خرید خانه در کانادا می‌باشند، اما نکته مهم این است که شهروندان مقیم کشور کانادا فقط می‌توانند از شرایط وام توسط مؤسسات خصوصی استفاده داشته باشند.

متقاضیان خرید خانه در کانادا به دو صورت باز و بسته امکان دریافت وام‌ها را خواهند داشت. تفاوتی که در رابطه با این دسته از وام‌ها وجود دارد، این است که بازپرداخت وام بسته در مدت ‌زمان ۱۵ تا ۲۵ سال عمر می‌باشد و با سود تعیین ‌شده‌ای امکان دریافت وام برای افراد وجود دارد.

در این مواقع، فرد متقاضی نمی‌تواند با پرداخت سریع‌تر اقساط خود سود کمتری را بپردازد. در صورتی ‌که تفاوت آن با وام‌های باز این است که فرد متقاضی اگر بعد از مدتی هزینه کافی برای پرداخت اقساط را زودتر از موعد مقرر داشته باشد، می‌تواند آن‌ها را با سود پایین‌تر پرداخت کند.

برای این ‌که از شرایط وام در کشور کانادا بهره‌مند شوید و بتوانید اقدامات مربوط به خرید خانه در این کشور را فراهم سازید، مدارکی مبنی ‌بر پرداخت مالیات بر درآمد و پرداخت اقساط ماهیانه از شما دریافت خواهد شد.

سپس بعد از به اثبات رساندن این موارد به بانک مربوطه می‌توانید از امکان وام به بهترین نحو ممکن استفاده داشته باشید و در خرید خانه در کانادا موفق شوید. اگر نیازمند کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید و قصد دارید بدانید که شرایط وام در کشور کانادا به چه صورت است، می‌توانید از مشاوره‌های همکاران ما در شرکت الست گروپ بهترین نتیجه را دریافت کنید.

مراحل خرید خانه در کانادا چگونه می‌باشد؟

مراحل خرید خانه در کانادا چگونه می‌باشد؟

با بررسی این مسئله، ممکن است این سوال در ذهن شما شکل بگیرد که چگونه می‌توانید برای خرید خانه در کانادا اقدام کنید. هنگامی‌ که قصد خرید داشته باشید، از طریق ویزای توریستی می‌توانید برای سفر به کشور کانادا اقدام کنید.

البته این کار نیز توسط وکیل قانونی شما بدون حضور شما در کشور کانادا امکان‌پذیر می‌باشد و می‌تواند به نمایندگی از شما برای خرید خانه در کانادا اقدام کند.

در کل پیشنهاد ما بر این است برای این‌ که تمامی فرآیندهای مربوط به خرید خانه در کانادا را به ‌درستی انجام بدهید و از صحت آن‌ها مطمئن شوید، از وکلا و مشاورین که اطلاعات کافی در زمینه مسائل حقوقی و مالیاتی دارند، کمک بگیرید تا بتوانند مراحل خرید خانه را برای شما به بهترین نحو ممکن پشت سر بگذارند. حال مهم‌ترین شرایطی که برای خرید خانه در نظر گرفته می‌شود، موارد زیر می‌باشد.

•    در ابتدای امر باید به بررسی و انتخاب ملک مد نظر پرداخت.
•    بعد از آن نوبت به تهیه سند پیشنهاد خرید به فروشنده و پیشنهاد پرداخت حدوداً ده‌ درصد از هزینه ملک به فروشنده می‌باشد.
•    با این شرایط، در رابطه با قیمت توافقاتی بین خریدار و فروشنده صورت خواهد گرفت.
•    سپس توافق‌نامه خریدار و فروشنده انجام می‌شود و یک نسخه از آن برای وکیل متقاضی با در نظر گرفتن تاریخ عقد قرارداد ارسال خواهد شد.
•    ملک باید به واسطه وکیل شما در زمینه عدم سوء پیشینه و یا وجود بدهی‌ها بررسی و ارزیابی شود.
•    به واسطه وکیل، تنظیم سند برای تعیین مبلغ قرارداد و مبالغ پرداختی خریدار به فروشنده صورت خواهد گرفت.
•    سپس نوبت پرداخت کامل مبلغ خانه می‌باشد و شرایط انتقال سند ملک به خریدار صورت خواهد گرفت.
با گذراندن تمامی این مراحل، پروسه خرید خانه در کانادا سپری خواهد شد. البته در این باره باید بسیار هوشمندانه رفتار کنید و حتما از افرادی که در این زمینه خبره و حرفه‌ای می‌باشند، کمک بخواهید.

موارد مذاکره در قرارداد خرید خانه در کانادا

موارد مذاکره در قرارداد خرید خانه در کانادا

مهم‌ترین مواردی که حتما باید در راستای موارد مذاکره در قرارداد خرید خانه در کانادا ذکر کنید، موارد زیر شمرده می‌شود.
•    حتما برای پرداخت به فروشنده قیمت مد نظر خود را تعیین کنید.
•    تعیین کنید که چه مبلغی به ‌عنوان پیش ‌پرداخت به حساب فروشنده واریز می‌کنید.
•    مبلغی که قرار است به‌ عنوان وام از بانک دریافت کنید را نیز تعیین کنید.
•    توافقات مد نظر در رابطه با تخلیه منزل و انعقاد قرارداد را ذکر کنید.
•    مدت ‌زمان اعتبار پیشنهاد برای خرید خانه را نیز تعیین کنید.

نحوه پرداخت هزینه در خرید خانه در کانادا

برای اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه پرداخت هزینه‌ها برای خرید خانه در کانادا، باید بگوییم طبق توافقات در نظر گرفته در ابتدای امر، فروشنده مایل است ۲۰ درصد از مبلغ کل خانه را به ‌عنوان پیش ‌پرداخت دریافت کند. سپس نیاز است در تاریخ مشخص‌ شده، مابقی مبلغ را پرداخت کنید.

البته امکان این‌ که ده ‌درصد از هزینه خانه را با نظر فروشنده در تاریخ دیگری به او بدهید، امکان‌پذیر می‌باشد. در این راستا می‌توانید به فرد فروشنده وثیقه بدهید تا بعد از پرداخت ده‌ درصد باقیمانده هیچ‌ گونه نگرانی در رابطه با پرداخت هزینه‌ها وجود نداشته باشد.

خرید ملک در کانادا با ویزای توریستی

خرید ملک در کانادا با ویزای توریستی

برای ‌این که فردی بتواند مراحل حقوقی مربوط به خرید خانه و دریافت وام را سپری کند، می‌تواند از طریق ویزای توریستی به خاک کشور کانادا وارد شود. راهنمایی‌هایی توسط کارشناسان شرکت الست گروپ در این خصوص برای شما انجام می‌گیرد که به شما کمک می‌کند تا اطلاعات کافی برای وارد شدن با ویزای توریستی به کشور کانادا را کسب کنید.

زیرا قطعا تغییراتی در زمینه قوانین حضور شما در کانادا برای خرید خانه و مرز سپری کردن مراحل آن وجود دارد که استعلام این‌ دست از موارد توسط وکلای حقوقی شما صورت می‌گیرد. با کمک گرفتن از مشاوران شرکت الست گروپ، می‌توانید در زمینه اخذ ویزای توریستی و خرید خانه در کانادا و درخواست وام، بهترین شرایط را تجربه کنید.

شناخت جزئیات حقوقی که در این ‌مورد وجود دارد، بسیار ضروری و مهم می‌باشد. همین‌طور فرد باید مدارکی در زمینه اثبات هدف بازگشت به کشور خود ارائه بدهد. به ‌عنوان نمونه مهم‌ترین دلیل، سند ملکی و فیش‌های حقوقی و یا گواهی اشتغال به تحصیل است که فرد در راستای اخذ ویزای توریستی و خرید ملک در کانادا می‌تواند این اقدامات را در نظر بگیرد.

میانگین قیمت خرید خانه در کانادا چگونه است؟

میانگین قیمت خرید خانه در کانادا چگونه است؟

برای این ‌که بتوانید از امکانات خوبی به منظور خرید خانه در کانادا برخوردار شوید، در ابتدا باید اطلاعات کافی در زمینه میانگین قیمت داشته باشید. کاملاً طبیعی است که در استان‌های مختلف کشور کانادا، تفاوت‌های بسیار زیادی از لحاظ قیمت مشاهده شود.

اما در کل هزینه‌های مربوط به ملک در کانادا به نسبت سال قبل حدوداً ۱۹٫۶ درصد افزایش پیدا کرده ‌است. پس می‌توان گفت که میانگین قیمت خرید خانه در کانادا امروزه حدوداً ۷۲۰٫۸۵۰۰۰۰ دلار می‌باشد. البته رشد تک‌ رقمی قیمت‌های ملک در استان‌های آلبرتا، ساسکاچوان و مینتوبا مشاهده می‌گردد و هزینه‌های مربوط به خرید ملک در استان‌های پرنس ادوارد، نیوفاندلند و لابرادور کاهش پیدا کرده ‌است.

اما گران‌ترین منطقه برای خرید خانه در کانادا استان‌های اونتاریو و بریتیش کلمبیا می‌باشند که در صورت داشتن بودجه کافی می‌توانید برای خرید در این مناطق اقدام کنید. نرخ بیشترین خرید و فروش در زمینه ملک و خانه در کانادا مخصوص به شهر تورنتو و ونکوور می‌باشد.

زیرا تراکنش‌های خرید و فروش ملک در این دو شهر از کانادا بخش بزرگی را از آن خود کرده‌اند. نمودارهای مختلفی در باره خرید و فروش خانه‌ها در کانادا وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها در آن را در ادامه مطلب برای شما آورده‌ایم.

برآورد و شناخت قیمت زمین در کانادا

اهداف اصلی که برای خرید زمین در کانادا در نظر گرفته می‌شود، ساخت ‌و ساز یا فعالیت‌های کشاورزی می‌باشد. ممکن است برخی از سرمایه‌گذاران قصد داشته باشند برای خرید به‌ صورت بلند مدت سرمایه‌گذاری داشته باشند که این کار را می‌توانند با خرید زمین در کانادا انجام بدهد.

البته پیشنهاد ما بر این است که افراد خارجی بهتر است به ‌جای خرید زمین در کانادا، خرید خانه در کانادا را تجربه کنند که شرایط بهتری را برای آن‌ها در بر خواهد داشت.

درست است که فعالیت‌های کشاورزی و خرید زمین‌های کشاورزی در شهرهای آلبرتا، مانیتوبا و ساسکاچوان رونق بسیار زیادی دارد، اما قیمت‌های مختلفی در این مناطق مشاهده خواهد شد. بنابراین ممکن است نسبت ‌به نیاز خریدار، مناطق مختلفی به او پیشنهاد گردد.

در هر صورت به نسبت مناطق شهری، خرید زمین در مناطق روستایی ارزان‌تر می‌باشد و برای هر فوت زمین به ‌صورت متوسط ۵۰ تا ۲۰۰ دلار در نظر گرفته‌ شده است. همین‌طور هزینه مربوط به هر هکتار زمین کشاورزی در این کشور به‌ صورت متوسط ۳۷۰۰ دلار است.

به این نکته نیز دقت داشته باشید که کشاورزی و ساخت ‌و ساز در این کشور نیازمند اجرای قوانین و مجوزهای خاصی می‌باشد که برای دریافت این مجوزها، فرد نیازی به اقامت دائم این کشور نخواهد داشت. اما در صورت امکان می‌توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه از کارشناسان ما در شرکت الست گروپ دریافت کنید.

خرید خانه با قیمت مناسب در کانادا

بر اساس موقعیت و امکانات ملک مد نظر، هزینه‌های متفاوتی از خرید خانه در کانادا تجربه خواهد شد. یکی از مهم‌ترین مسائلی که مورد توجه سرمایه‌گذاران ایرانی می‌باشد، هزینه خرید خانه در کانادا به پول ایران می‌باشد. به‌ همین دلیل بهتر است بگوییم که در برخی از شهرها هزینه‌های مقرون به صرفه‌تری برای خرید ملک در کانادا پرداخت خواهد شد.

یکی از پرطرف‌دارترین شهرها در کانادا مونترال می‌باشد. اصولاً متقاضیانی که علاقه ‌مند به ریسک‌پذیری نیستند و در تلاشند تا سرمایه خود را در منطقه‌ای درست و مناسب سرمایه‌گذاری کنند، شهر مونترال را برای خرید خانه انتخاب خواهند کرد. اما به‌ عنوان میانگین، متوسط هزینه‌های خرید یک آپارتمان در این شهر ۴۵۰ هزار دلار می‌باشد.

البته املاک ویلایی و زمین ‌ها هزینه‌های ارزان‌تری به نسبت خرید آپارتمان در کانادا خواهند داشت. به ‌خصوص اگر آپارتمان‌ها دور از مرکز شهر و کوچک باشند، هزینه‌های کمتری برای پرداخت آن‌ها صورت می‌گیرد و کاملاً نسبت ‌به امکانات ملک، شرایط متفاوت‌تری از خرید آن تجربه خواهد شد.

تورنتو از شهرهای گران و پر طرف‌دار برای خرید ملک می‌باشد که روز به ‌روز هزینه‌های خرید ملک در این شهر افزایش پیدا می‌کند. طبق آخرین برآورد، خرید یک واحد آپارتمان در این شهر حدوداً ۴۰۰ هزار دلار می‌باشد که همچنان هزینه‌های مربوط به خرید خانه رو به ‌افزایش است.

میانگین قیمت خانه‌ در استان‌ های کانادا

به مهم‌ترین بخش این‌ موضوع یعنی کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت خرید خانه در کانادا رسیدیم. در ادامه در تلاشیم تا لیستی در رابطه با هزینه‌های مربوط به خرید خانه و آپارتمان در کانادا را براساس استان‌ها و شهرهای مهم آن برای شما داشته باشیم.

البته در یک ستون جداگانه، در زمینه نرخ رشد و نزول قیمت خانه در کانادا نیز برای شما اطلاعات داریم.  با یک نگاه کلی به این جداول می‌توانید  درک کنید که کاهش و یا افزایش قیمت خرید خانه در برخی از مناطق در سال ۲۰۲۰ متعادل و طبیعی است و روندی اصولی دارد.

استان‌ های کانادا    قیمت متوسط مسکن    تغییرات در سال ۲۰۲۰
میانگین قیمت خانه در کل کانادا    ۴۸۸.۰۰۰ دلار کانادا    – ۱.۳ %
استان بریتیش کلمبیا
۷۳۶.۰۰۰ دلار کانادا    + ۷.۶ %
استان آنتاریو
۵۹۴.۰۰۰ دلار کانادا    – ۳.۲ %
استان آلبرتا
۳۵۳.۰۰۰ دلار کانادا    – ۷.۵ %
استان کبک    ۳۴۰.۰۰۰ دلار کانادا    + ۷.۶ %
استان مانیتوبا
۲۹۵.۰۰۰ دلار کانادا    – ۱.۴ %
استان ساسکاچوان
۲۷۱.۰۰۰ دلار کانادا    – ۳.۸ %
استان نوا اسکوشیا    ۲۶۶.۰۰۰ دلار کانادا    + ۳.۵ %
استان پرنس ادوارد آیلند
۲۴۳.۰۰۰ دلار کانادا    + ۳ %
استان نیوفاندلند و لابرادور
۲۳۶.۰۰۰ دلار کانادا    – ۱.۶ %
استان نیوبرانزویک
۱۸۳.۰۰۰ دلار کانادا    – ۲.۲ %

میانگین قیمت خانه در شهرهای مهم کانادا

در این زمینه برای کسب اطلاعات برای دستورالعمل‌های مربوط به منظور خرید خانه در کانادا، باید از افراد و مشاوران خبره در زمینه مهاجرت کمک بگیرید. توصیه‌های مربوط به خرید املاک توسط کارشناسان شرکت الست گروپ به شما داده خواهد شد تا بتوانید در این راه، موفقیت‌های بهتری کسب کنید.
شهرهای مهم کانادا    قیمت متوسط مسکن    تغییرات در سال ۲۰۲۰
شهر ونکوور
۱.۰۳۶.۰۰۰ دلار کانادا    + ۲.۶۳ %
شهر تورنتو
۸۷۰.۰۰۰ دلار کانادا    + ۱۰.۲ %
شهر اتاوا
۴۷۹.۰۰۰ دلار کانادا    + ۱۵.۴ %
شهر کلگری
۴۱۰.۰۰۰ دلار کانادا    – ۱.۵ %
شهر مونترال
۴۳۵.۰۰۰ دلار کانادا    + ۹.۳ %
شهر هلیفکس
۳۳۱.۰۰۰ دلار کانادا    + ۳.۶ %
شهر رجاینا
۲۵۴.۰۰۰ دلار کانادا    – ۳.۹ %
شهر فردریکتون
۱۹۸.۰۰۰ دلار کانادا    – ۴.۳ %

نحوه پرداخت هزینه خرید خانه در کانادا

نحوه پرداخت هزینه خرید خانه در کانادا

با توجه به این ‌که تحریم توسط کشور ما ایران برای پرداخت هزینه‌های خانه در کانادا وجود دارد، محدودیت‌های بسیار زیادی مشاهده می‌شود. اما امکان این‌ که بتوان از افراد واسطه و معتبر کمک بگیرید، برای شما فراهم‌ شده است.

البته برای این ‌که از هر گونه ضرر و اشتباه جلوگیری شود، بهتر است با افراد خبره در این زمینه مشورت داشته باشید و در هنگام تعیین محدوده قیمت با مشاور املاک های متعددی مشورت کنید. زیرا در برخی مواقع، هزینه‌ها کاملاً مشخص‌ شده نیست و ممکن است پیش‌بینی‌هایی در زمینه هزینه‌های برخی دیگر از موارد نداشته باشید.

به ‌عنوان نمونه برای این که اطلاع بیشتری در زمینه نحوه پرداخت هزینه‌ها در خرید خانه داشته باشید، بهتر است از کارشناسان شرکت الست گروپ کمک بگیرید تا بحث برخی از موارد زیر را برای شما با جزئیات بیشتری شرح بدهند. این دسته از موارد که باید حتما قبل‌ از پرداخت هزینه با فروشنده بررسی شود، عبارت است از:
•    قیمت ملک
•    مالیات نقل ‌و انتقال زمین
•    کارمزد ارزیابی بانک
•    هزینه‌های بررسی ملک
•    بیمه مربوط به ملک
•    هزینه‌های حقوقی
•    مالیات کالا و خدمات و مالیات فروش
•    هزینه‌های دیگر در زمینه مالیات شهری یا گواهی‌های مربوطه دیگر

شرایط اقامت از طریق خرید خانه در کانادا چگونه است؟

شرایط اقامت از طریق خرید خانه در کانادا چگونه است؟

در دهه‌های اخیر، مسیرهای مهاجرتی فراوانی برای رسیدن به کشور کانادا ارائه ‌شده است. البته تغییرات عمده‌ای از سال 2015 در زمینه برنامه‌های مهاجرتی و اقتصادی کانادا شکل ‌گرفته است.

طبق سیاست‌های این کشور و تغییراتی که در رابطه با سرمایه‌گذاری‌های غیر فعال در کانادا صورت ‌گرفته است، افراد خارجی امکان خرید ملک را در کانادا خواهند داشت. اما خریدن ملک نمی‌تواند شرایطی در برابر اقامت افراد در کانادا را به ‌همراه داشته باشد.

پس طی این تغییرات فقط افراد قادر به خریداری خرید خانه در کانادا می‌باشند، اما امکان مهاجرت به این کشور را نخواهند داشت. فقط در صورتی افراد می‌توانند از ملک مد نظر نیز استفاده داشته باشند که مقیم کشور کانادا باشند و ویزای اقامت دائم این کشور را نیز کسب کرده باشند.

به‌ عنوان نمونه در صورتی ‌که فردی تقاضای مهاجرت به کانادا به واسطه روش سرمایه‌گذاری و کارآفرینی را انجام داده باشد، در ابتدای امر برای فرد متقاضی ویزای اقامت دو ساله در نظر گرفته می‌شود.

حال در این بازه زمانی فرد موظف است تا کسب‌ و کار خود را گسترش دهد و در نهایت به‌ مرور زمان به او اجازه داده خواهد شد تا در رابطه با کسب‌ و کار و زندگی شخصی، ملک را براساس نیازهای خود خریداری کند.

اما مالکیت این ملک بدین ‌معنی نیست که فرد متقاضی از اقامت دائم این کشور برخوردار می‌باشد. زیرا فرد باید مسیر مهاجرتی خود را با موفقیت به اتمام برساند تا بتواند به‌ عنوان شهروند کانادا شناخته شود.

سیاست‌های متعدد دولت کانادا

سیاست‌های بسیار زیادی توسط دولت کانادا در نظر گرفته ‌شده است تا باعث جلوگیری از سرمایه شدن ملک و زمین در کانادا برای افراد خارجی باشد. کشور کانادا در تلاش است تا بتواند تمامی سرمایه‌های جذب شده از طریق افراد خارجی را در زمینه اقتصاد و صنایع موجود در گردش قرار بدهد.

به همین دلیل است که رقابت شدیدی در راستای خرید و فروش ملک در کانادا دیده خواهد شد. پس در همه برنامه‌های مهاجرتی اقتصادی برای کشور کانادا از شرایطی همچون خرید و فروش، دلالی و اجاره دهی خانه، خرید و فروش زمین جلوگیری می‌شود.

قیمت خرید خانه برای مهاجران خارجی حدوداً ۳۵ درصد از قیمت کل خانه براساس استان مد نظر بیشتر از شهروندان کانادایی می‌باشد و تمامی این موارد باعث شده است تا خرید خانه در کانادا برای افرادی که مقیم این کشور نیستند، امکان‌پذیر نباشد.

در هر صورت برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط خرید خانه در کانادا و میزان شرایط اقامت افراد در این کشور، می‌توانید از کارشناسان و مشاوران حرفه‌ای شرکت الست گروپ کمک‌های بیشتری دریافت کنید.

مالیات مالکیت خانه در کانادا

مالیات مالکیت خانه در کانادا

بهتر است اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید و بدانید که خریدن خانه، آپارتمان، زمین و در هر صورت املاک در کانادا، رایگان نمی‌باشد. بلکه در کانادا تمکن بر مالکیت یک خانه نیازمند پرداخت مالیات می‌باشد که در مجموع ارزشی بین مبلغی همچون ارزش ۱ تا ۲ درصد کل ملک در طول سال می‌باشد.

البته تغییرات بسیار زیادی در زمینه استان و منطقه مورد نظر برای این مبالغ در نظر گرفته می‌شود. در کنار آن اگر به اجاره ملک خود پرداخته باشید، در کنار مبلغ مالیات بر مالکیت، مبلغ مجزایی به منظور اجاره نیز از فرد مالک دریافت خواهد شد.

این قانون بدین ‌صورت است که هم فرد اجاره ‌دهنده و هم فرد اجاره گیرنده باید به دولت کانادا مالیاتی را پرداخت کنند.

این شرایط بیشتر برای مهاجران خارجی حکم خواهد کرد و از حساسیت بالاتری برخوردار می‌باشد. ممکن است تصور کنید قوانینی که در راستای پرداخت مالیات برای خرید ملک در کانادا وجود دارد، باعث ضرر مالک می‌باشد و میزان سودآوری را برای خرید خانه کاهش خواهد داد. بله این ‌موضوع کاملاً درست است.

برای این ‌که از رکود سرمایه‌ها و اموال مردم جلوگیری شود، دولت کانادا سیاست‌های مالیاتی بسیاری را شکل داده است. به ‌همین دلیل است که فرد با یک حساب کوچک می‌تواند دریابد که سرمایه‌گذاری در بازارهای کانادا می‌تواند به چه اندازه سوددهی داشته باشد.

اطلاعات این ‌موضوع می‌تواند سطح آگاهی شما را در زمینه خرید خانه و شرایط موجود آن در کانادا افزایش دهد. هر چند که اگر تصمیم نهایی خود را برای خرید خانه گرفته باشید، به ‌تنهایی از پس نکات مهم این شرایط برنخواهید آمد و نیاز به راهنمایی و مشاوره گرفتن از افراد خبره‌ای همچون کارشناسان شرکت الست گروپ خواهید داشت.

جمع ‌بندی مطالب

جمع ‌بندی مطالب

به دلیل این‌ که یکی از محبوب‌ترین مقصدها برای مهاجرت، کشور کانادا شناخته‌ شده است، در اغلب مواقع خرید خانه در کانادا مورد توجه متقاضیان قرار می‌گیرد.

پس تلاش کردیم در این مطلب اطلاعات کافی در زمینه قوانین خرید خانه در کانادا را برای شما ذکر کنیم تا به‌ صورت تخصصی و با آگاهی بیشتر در این راه قدم بردارید. در حال حاضر امکان خرید خانه در کانادا برای افراد غیر مقیم نیز وجود خواهد داشت، اما به واسطه خرید خانه، شرایط مهاجرت به کانادا وجود ندارد.

یکی از امن‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری، خرید ملک و خانه در کانادا می‌باشد. اما در صورتی ‌که قصد خرید خانه در این کشور را دارید، باید آن را با ریسک بسیار پایینی انجام بدهید و از افراد متخصص در این زمینه مشاوره بگیرید.

اگر شما نیز قصد مشاوره در زمینه خرید خانه در کانادا را دارید، می‌توانید از کارشناسان ما در شرکت الست گروپ کمک بگیرید و با آن‌ها تماس حاصل کنید. در صورتی‌ که سوالات ذهنی شما در این مطلب برطرف نشده ‌است، می‌توانید در بخش نظرات، سوالات خود را با متخصصین الست گروپ در میان بگذارید.