میزان تمکن مالی برای ویزای فرانسه

در این مقاله به بررسی میزان تمکن مالی برای ویزای فرانسه خواهیم پرداخت.

زندگی در قاره اروپا رویای بسیاری از افراد است.

در این مقاله به بررسی میزان تمکن مالی برای ویزای فرانسه خواهیم پرداخت.

زندگی در قاره اروپا رویای بسیاری از افراد است.

رفاه و سطوح بالای زندگی در کشورهای اروپایی دلیل این پدیده است. در قلب اروپا، کشوری به نام فرانسه وجود دارد که برای قشر جوان به خصوص ایرانیان یک مکان رویایی محسوب می شود.

احتمالا شما که در حال مطالعه این مقاله هستید نیز رویای زندگی در این کشور را در ذهن خود می پرورانید. اما باید بگوییم که بایدها و نبایدهایی وجود دارد که متقاضیان مهاجرت و اخذ ویزای فرانسه ملزم به دانستن و رعایت آن ها هستند. یکی از این موارد “میزان تمکن مالی برای ویزای فرانسه” است.

ما در این مقاله سعی کرده ایم تا این مسئله را به صورت مفصل بررسی کنیم و شما را از چم و خم راه های مهاجرت به این کشور اروپایی آگاه سازیم. همچنین با استفاده از منابع معتبر، اطلاعات بسیار بیشتری از آنچه از عنوان مقاله پیداست را ارائه داده ایم که امیدواریم مطالعه آن ها به برخی از نگرانی هایتان درباره مهاجرت و اخذ ویزای فرانسه پایان بدهد.

اینفوگرافیک میزان تمکن مالی برای ویزای فرانسه

اینفوگرافیک میزان تمکن مالی برای ویزای فرانسه

در این راستا می توانید از تجربیات کارشناسان موسسه الست گروپ بهره مند شوید. شرکت الست گروپ، معتبرترین موسسه مهاجرتی حال حاضر شناخته می شود.

ویدئو میزان تمکن مالی برای ویزای فرانسه

بنابراین توصیه می کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا به جواب سوال های خود دست پیدا نمایید.

فهرست مطالب:
کشور فرانسه برای مهاجرت
مهاجرت به فرانسه از طریق کار 
مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل
تحصیل در فرانسه در مقطع لیسانس
تحصیل در فرانسه در مقطع کارشناسی ارشد
تحصیل در مقطع دکترا در فرانسه
مهاجرت به فرانسه از طریق دوره زبان
مهاجرت به فرانسه از طریق سرمایه گذاری
مهاجرت به فرانسه از طریق ازدواج
مهاجرت به فرانسه از طریق تولد
مهاجرت به فرانسه از طریق پناهندگی
هزینه های زندگی در فرانسه
هزینه های مهاجرت به فرانسه
مزایا و معایب مهاجرت به فرانسه
میزان تمکن مالی برای ویزای فرانسه
روش اثبات تمکن مالی برای ویزای فرانسه
جمع بندی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد میزان تمکن مالی برای ویزای فرانسه با ما همراه باشید.

 

کشور فرانسه برای مهاجرت

کشور فرانسه برای مهاجرت

این کشور که نام رسمی جمهوری فرانسه را به خود اختصاص داده است، کشوری است که در اروپای غربی واقع شده و پایتخت این کشور پاریس است. با آلمان، سوئیس، ایتالیا، اسپانیا، آندورا، بلژیک و لوکزامبورگ مرزهای زمینی دارد.

بعد از آلمان، این کشور پرجمعیت ترین کشور اروپا است. این کشور، تاریخ و فرهنگ غنی دارد و از گذشته، بسیاری از دانشمندان و متفکران را در خود پرورش داده. این کشور موفق شد تعداد زیادی از میراث باستانی را در یونسکو ثبت کند و از این نظر در رده چهارم قرار گرفت.

این کشور به دلیل مناظر زیبا و میراث با تاریخ و تمدن خود، هر ساله افراد زیادی را به سمت خود می کشاند. این کشور، پیشرفته و توسعه یافته است و در زمینه های مختلف علوم پایه، فناوری، هنر، اقتصاد، فرهنگ و سیاست حرفی برای گفتن دارد.

دارای شرایط زندگی مطلوب، امید به زندگی بالا و حتی شاخص های بالایی از توسعه انسانی است. این کشور همچنین عضو ناتو، گروه هشت، گروه بیست، سازمان تجارت و توسعه جهانی است. از نظر شرایط آب و هوایی، این کشور آب و هوای متفاوتی در نقاط مختلف دارد.

دولت فعلی در این کشور یک دولت متمرکز و نیمه ریاستی است و قانون اساسی آن بر اساس همه پرسی ایجاد شده است. در این کشور تاکستان ها، باغ ها و مزارع گل وجود دارد که از آن، عطرهای معروف تولید می شود. 
صنایع مهم این کشور عبارتند از: 
    ماشین آلات
    مواد شیمیایی
    هواپیماسازی
    پتروشیمی
    کشتی سازی
    مواد غذایی
    گندم
    جو
    چغندرقند
    پنیر، ماهی
    گاو 
    خوک
    و ... 
در واقع می توان گفت که کشاورزی و دامپروری است. 
تمامی موارد فوق باعث شده تا بسیاری از متقاضیان، مهاجرت به این کشور را انتخاب کنند. از این رو تصمیم گرفتیم در مقاله “میزان تمکن مالی برای ویزای فرانسه” با کمک مشاورین الست گروپ، شما را با روش های مهاجرت به فرانسه آشنا کنیم تا با دیدی باز، بهترین راه را برای مهاجرت خود انتخاب کنید.

مهاجرت به فرانسه از طریق کار

مهاجرت به فرانسه از طریق کار

چنانچه گفتیم، می خواهیم در بخش های ابتدایی مقاله “میزان تمکن مالی برای ویزای فرانسه” کمی درباره انواع راه و روش های مهاجرت به فرانسه صحبت کنیم. زیرا بحث تمکن مالی و مقدار مکفی آن برای مهاجرت به فرانسه در روش های مختلف یکسان نیست.

به این دلیل باید از هر کدام از این روش ها شناخت داشته باشید. ابتدا در این قسمت به مهاجرت از طریق کار کردن اشاره خواهیم کرد.

افرادی که مایل به مهاجرت کاری به این کشور هستند، باید بدانند که متقاضیان باید از یک کارفرمای معتبر دعوت نامه دریافت کنند. کارفرما می تواند برای یک فرد بین المللی دعوت نامه بفرستد.

در صورتی که ابتدا برای آن کار سه ماه در داخل آگهی دهد و چنانچه فرد مناسبی برای شغل مورد نظر پیدا نشد، باید مجددا به مدت سه ماه در اتحادیه اروپا آگهی کار را انجام دهد. اگر باز هم فرد مناسبی پیدا نشد، می تواند برای یک فرد بین المللی دعوت نامه بفرستد.

متقاضی می تواند از طریق این دعوتنامه وارد کشور شود و پس از 5 سال می تواند برای اقامت دائم و سپس تابعیت این کشور اقدام کند. داشتن مدرک دیپلم و دانش کافی زبان و دریافت پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای معتبر، یکی از مهم ترین شرایط مهاجرت کاری به این کشور از طریق این روش می باشد.

از جمله الزامات دیگری که برای کار در این کشور باید رعایت شود؛ داشتن شرایط سنی، مدارک تحصیلی و سوابق تحصیلی، داشتن سابقه کار و ...  است که در صورت داشتن این شرایط در سطح مطلوب، ویزای کار می تواند بهترین راه برای مهاجرت به این کشور باشد و از این طریق هزینه های مهاجرت به حداقل می رسد.

افرادی که قصد مهاجرت به این کشور با این روش را دارند و می خواهند کارت آبی بگیرند، باید بدانند که برای گرفتن کارت آبی باید مدرک زبان و همچنین مدرک کارشناسی ارشد و یا بالاتر را برای گرفتن شغل حرفه ای داشته باشند. رسیدن به حقوق 53000 یورو در سال از دیگر شرایط است. سایر شرایط ذکر شده در بالا مانند مدرک زبان و غیره نیز باید در نظر گرفته شود.

شما عزیزان می توانید برای مهاجرت از طریق کار و اخذ ویزای کار فرانسه، از تیم الست گروپ که یکی از بزرگ ترین شرکت های مهاجرتی کشور است، کمک بگیرید. در صورت استفاده از نظر و کمک کارشناسان حاضر و فعال در شرکت الست گروپ، می توانید راحت تر و سریع تر به خواسته های خود برسید.

مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل

مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل

تحصیل در این کشور، آرزوی بسیاری از افراد است زیرا می توانند به محیط آموزشی بهتر، سطح علمی بالاتر و شرایط زندگی ایده آل دست یابند.

مقاطع تحصیلی در این کشور به سه دسته تقسیم می شود که در بخش بعدی مقاله “میزان تمکن مالی برای ویزای فرانسه” به آن ها اشاره شده است.

تحصیل در فرانسه در مقطع لیسانس

تحصیل در فرانسه در مقطع لیسانس

در این بخش از مقاله “میزان تمکن مالی برای ویزای فرانسه” از جمله شرایط لازم برای مهاجرت تحصیلی به این کشور در مقطع لیسانس به اختصار ذکر شده است که داوطلبان می توانند از آن استفاده کنند.

دارا بودن دیپلم 12 ساله مبنی بر تحصیل در مقطع ابتدایی و دبیرستان

داشتن مدرک B2 دانش زبان رسمی این کشور

دانشجویان بین‌المللی که در مقطع کارشناسی در این کشور تحصیل می ‌کنند، می ‌توانند 20 ساعت در هفته برای تامین هزینه زندگی خود کار کنند.

البته امکان مهاجرت به این کشور از طریق زبان نیز وجود دارد و داوطلبان می توانند برای رسیدن به سطح B2 مورد نظر در دوره های زبان ثبت نام کنند.

تحصیل در فرانسه در مقطع کارشناسی ارشد

تحصیل در فرانسه در مقطع کارشناسی ارشد

برای تحصیلات تکمیلی در این کشور، داشتن مدرک لیسانس ضروری است.

دانشجویان می توانند زبان تحصیلی را انتخاب کنند، یعنی حق انتخاب بین فرانسوی و انگلیسی را دارند. دانشجویانی که قصد مهاجرت از طریق مقطع کارشناسی ارشد به این کشور را دارند، باید بدانند که می توانند 20 ساعت در هفته کار کنند.

تحصیل در مقطع دکترا در فرانسه

تحصیل در مقطع دکترا در فرانسه

داوطلبانی که مایل به مهاجرت از طریق تحصیل در مقطع دکترا به این کشور هستند، باید بدانند که برای تحصیل در مقطع دکتری، داوطلب باید تاییدیه استاد راهنما را کسب کند.

برای جلب توجه استاد، باید بتوانید یک رزومه علمی قوی ارائه دهید. لازم به ذکر است که دانشجویان بین المللی دکترا مجاز به کار 40 ساعت در هفته هستند.

مهاجرت به فرانسه از طریق دوره زبان

مهاجرت به فرانسه از طریق دوره زبان

خبر خوب در این زمینه این است که دانشجویانی که مایل به ادامه تحصیل در این کشور هستند، می توانند با انجام مراحل خاصی از تحصیل رایگان در این کشور بهره مند شوند. داوطلبان با شرکت در دوره زبان قبل از ورود به دانشگاه ها می توانند با یادگیری زبان به صورت رایگان در این کشور زبان را بیاموزند. یکی دیگر از مزایای این روش مهاجرت این است که برخلاف سایر کشورها، دانشجویانی که قصد ثبت نام در رشته های پزشکی را دارند، نیازی به شرکت در آزمون ورودی ندارند.

به دانشجویانی که پس از تحصیل قصد کار در این کشور را دارند، اقامتی 12 ماهه تعلق می گیرد تا بتوانند در این مدت به دنبال کار باشند. این زمان در کشورهای مختلف متفاوت است، به عنوان مثال در پایان دوره تحصیل در آلمان، فرد برای 18 ماه فرصت پیدا می کند.

برای این که ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تغییر دهید، باید در آن 12 ماه یک پیشنهاد شغلی مرتبط با رشته تحصیلی پیدا کنید و همچنین افراد باید شغلی پیدا کنند که به آن ها حقوق ماهیانه 2300 یورو پرداخت کند.

مهاجرت به فرانسه از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به فرانسه از طریق سرمایه گذاری

هر ساله افراد زیادی خواهان مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت به این کشور هستند. این کشور به دلیل استانداردهای مناسب سرمایه گذاری از جمله ریسک سرمایه گذاری پایین و رشد اقتصادی مثبت، مورد توجه سرمایه گذاران خارجی قرار گرفته است. در زیر خلاصه ای از نحوه سرمایه گذاری و ثبت شرکت در فرانسه آورده شده است.

در خصوص ثبت شرکت در این کشور باید گفت که فرد می تواند با ثبت شرکت با مسئولیت محدود در این کشور سرمایه گذاری کند. این نوع ثبت شرکت به ۲ سهامدار نیاز دارد که البته فرد می تواند شرکت خود را به صورت انفرادی ثبت کند. نکته مهم در این روش، این است که سرمایه خاصی برای این نوع شرکت وجود ندارد و سرمایه مورد نظر با توجه به بیزینس پلن ارسالی شما تعیین می شود. 

ارائه بیزینس پلن برای کسانی که می خواهند یک شرکت ثبت کنند، الزامی است. این الزام به ارائه طرح کسب و کار را می توان یکی از معایب مهاجرت از طریق ثبت شرکت دانست. زیرا ارائه طرح تجاری مورد تایید دولت، مستلزم آگاهی کامل از وضعیت بازار بوده که برای اکثر افرادی که در این کشور زندگی نکرده اند، کار آسانی نیست.

در صورت تایید طرح کسب و کار، ابتدا افرادی که شرکت با مسئولیت محدود را ثبت کرده اند، ویزای یک ساله دریافت می کنند که قابل تمدید است. بعد از 3 سال فعالیت در صورتی که شرکت راضی کننده باشد و رزومه خوبی داشته باشد، می تواند برای اقامت دائم اقدام کند.

در مورد طرح خود کفایتی این کشور باید اضافه کنیم که این روش، یکی از راه های مهاجرت به این کشور می باشد. این روش برای افرادی که منابع مالی دارند، مناسب است. با این روش، افراد می توانند از مزایای بسیاری در کشور بهره مند شوند. از جمله اقامت طولانی مدت و دائم، حق رانندگی، دریافت وام از بانک های داخل کشور و سفر به کشورهای عضو شنگن.

اما شرط اصلی و مهم در این پروسه، اثبات تمکن مالی و همچنین اثبات توانایی زندگی در این کشور بدون نیاز به تجارت در آن می باشد. متقاضیان ابتدا یک اجازه اقامت یک ساله دریافت می کنند که می تواند سال به سال تمدید شود. پس از گذراندن 5 سال، فرد می تواند برای اقامت 10 ساله یا اقامت دائم اقدام کند.

یکی از مزایای مهاجرت به این کشور از طریق خود حمایتی این است که در این روش، خطر از دست دادن سرمایه وجود ندارد. چون هیچ سرمایه ای در کشور خرج نمی کنید و فقط باید دارایی خود را در یک حساب بانکی در ایران ثابت کنید.

نکته مهم در مورد این روش این است که به شما اجازه کار در این کشور را نمی دهند که نقطه ضعف آن نیز محسوب می شود.

توان مالی این روش برای نفر اصلی 40000 یورو، برای همسر 20000 یورو و برای فرزندان 10000 یورو می باشد که می توانید در حساب خود در ایران نشان دهید.

برای کسب آگاهی بیشتر، به شرکت الست گروپ مراجعه نمایید.

مهاجرت به فرانسه از طریق ازدواج

مهاجرت به فرانسه از طریق ازدواج

مهاجرت به این کشور از طریق ازدواج یکی از راه های مهاجرت و اخذ پاسپورت و تابعیت در آن می باشد. افراد می توانند با ازدواج با فردی اهل این کشور یا فردی که اقامت دائم این کشور را دارد، اقامت را دریافت کنند.

 با توجه به مشکلات و سوء استفاده هایی که برای اخذ اقامت این کشور پیش آمده، دولت قوانین و شرایطی را برای متقاضیان مهاجرت از طریق ازدواج در نظر گرفته است تا افراد با رعایت آن ها، صمیمیت ازدواج خود را ثابت کنند.

یکی از شرایط مهاجرت از این طریق، چندین سال زندگی مشترک با همسر می باشد که با این نوع روش مهاجرتی، فرد در ابتدا ویزای 1 ساله دریافت می کند که قابل تمدید است و در صورت 4 سال اقامت، او می تواند برای تابعیت فرانسه درخواست دهد.

مهاجرت به فرانسه از طریق تولد

مهاجرت به فرانسه از طریق تولد

سیستم تولد در کشورهای مختلف به دو دسته تقسیم می شود. این شامل سیستم خون و سیستم خاک است. بسیاری از کشورها از جمله فرانسه از سیستم خون پیروی می کنند. یعنی فرزندی که از پدر یا مادر اهل این کشور متولد شده باشد یا یکی از والدین در این کشور اقامت داشته باشد یا یکی از والدین شهروند آنجا باشد، می تواند اقامت و در نهایت تابعیت و پاسپورت را دریافت کند. 

بر اساس سیستم خون، فرد متولد شده بدون در نظر گرفتن کشور محل تولد، اقامت و تابعیت این کشور را دریافت می کند. به عنوان مثال؛ اگر والدین کودک اقامت دائم یا تابعیت را دریافت کرده باشند و کودک در هر کجا متولد شده باشد، بدون توجه به محل تولدش، او می تواند تابعیت این کشور را دریافت کند.

اخذ اقامت و تابعیت از طریق تولد، شرایط خاص خود را دارد. بنابراین شما دوستانی که می خواهید از شرایط مهاجرت از طریق تولد مطلع شوید، می توانید برای اطلاعات بیشتر و تکمیلی، با کارشناسان تیم الست گروپ تماس حاصل فرمایید.

مهاجرت به فرانسه از طریق پناهندگی

مهاجرت به فرانسه از طریق پناهندگی

مهاجرت به این کشور از طریق پناهندگی یکی از خطرناک ترین روش های مهاجرت است. مردم این کشور نه تنها اعتبار خود را در کشور مقصد از دست می دهند و شهروند درجه یک محسوب نمی شوند، بلکه در این روند پرخطر می توانند مال، جان و حیثیت خانوادگی خود را از دست بدهند.

در نتیجه پیشنهاد کارشناسان شرکت الست گروپ به شما عزیزان، مهاجرت قانونی به این کشور است. پس این قسمت از مقاله را به هیچ عنوان یک توصیه در نظر نگیرید و به آن به عنوان یک مطلب عمومی صرفا برای ارائه اطلاعات به خود نگاه کنید.

شرایط مهاجرت از طریق پناهندگی به این صورت است که ابتدا باید در PADA که یک سازمان مستقل در این کشور است، ثبت نام کنید. این سازمان به افراد کمک می کند، همچنین یکی از کارگزاران این سازمان به پناهجویان در مراحل تهیه مدارک کمک می کند و وضعیت تأهل و نحوه ورود به کشور را از آن ها می پرسد و از آن ها می خواهد که درخواست پناهندگی خود را برای تکمیل به پلیس محلی ارسال کنند.

پس از آن، فرد باید با دو نماینده ملاقات کند که یکی از آن ها وابسته به منطقه اداری و دیگری به اداره مهاجرت است. در ضمن اثر انگشتش را می گیرند. متقاضیان همچنین باید فرم OFPRA را برای حمایت از پناهجویان تکمیل کنند. ارسال مدارک او به OFPRA ، 21 روز طول می کشد.

پس از آن قراری برای او تعیین می شود و در روز قرار که در واقع روز سرنوشت ساز فرد است، نماینده سوالاتی را از فرد می پرسد که برای متقاعد کردن نماینده در مورد دلیل مهاجرت او لازم است. در طول مکالمه، شخص می تواند درخواست مترجم نیز کند. در نهایت نتیجه نهایی از طریق نامه به فرد تحویل داده می شود و تا زمان انتشار نتایج، فرد در کمپ های پناهجویان نگهداری می شود.

هزینه های زندگی در فرانسه

هزینه های زندگی در فرانسه

حال که به مبحث اصلی مقاله “میزان تمکن مالی برای ویزای فرانسه” نزدیک شدیم، باید نگاهی به هزینه زندگی در فرانسه بیندازیم. 

یکی از موضوعات مهم برای افرادی که قصد مهاجرت به این کشور و یا مهاجرت به کشورهای دیگر را دارند، اطلاع از هزینه های زندگی می باشد. هزینه زندگی در هر شهر، ایالت یا منطقه بدون شک متفاوت خواهد بود و به نحوه زندگی مردم بستگی دارد.

بخشی از هزینه های زندگی در این کشور در جدول زیر آمده است و برای اطلاعات بیشتر شما ارائه شده است. متقاضیان مهاجرت به این کشور می توانند با صرف وقت و تحقیق در این زمینه، اطلاعات قبل از مهاجرت خود را ارتقا دهند تا بتوانند با دید بازتری به کشور مورد نظر خود مهاجرت کنند.

به طور کلی، هزینه ماهانه برای یک خانواده چهار نفره، بدون احتساب اجاره، 4151.30 دلار (2893.69 یورو) و برای یک فرد مجرد 1162.31 دلار (810.20 یورو) است. هزینه زندگی در این کشور به طور متوسط 5.96 درصد بیشتر از کانادا و اجاره بها در آن به طور متوسط 25.44 درصد کمتر از کانادا است.
یک قرص نان، 1.2 یورو 
یک وعده غذایی در یک رستوران معمولی، 13 یورو 
یک فنجان کاپوچینو، 2.6 یورو
یک پاکت سیگار، 8 یورو
مک دونالد، 8 یورو
روزنامه، 1 یورو
پنیر، 15 یورو
بلیت سینما، 10 یورو
یک کیلوگرم سیب زمینی، 1.6 یورو
نیم لیتر آب معدنی، 0.6 یورو 
12  عدد تخم مرغ، 2.6 یورو
اینترنت، 17 یورو
1  کیلوگرم استیک، 12 یورو
یک لیتر بنزین بدون سرب، 1.4 یورو
یک کیلوگرم سینه مرغ،  10.5 یورو
بلیت رفت و برگشت پاریس به لیل با قطار سریع السیر، 40 یورو

هزینه زندگی در پاریس

هزینه زندگی در پاریس

پایتخت این کشور یکی از شهرهای جذاب در زمینه های مختلف از جمله فرهنگ، اقتصاد، گردشگری و سرگرمی، مد و علم است.

همچنین یکی از شهرهای دانشجو پسند است که هر ساله دانشجویان زیادی از سراسر جهان به دلیل شهریه مقرون به صرفه، سطح علمی بالا و جاذبه های متعدد، به این شهر زیبا می روند. به طور متوسط، هزینه ماهانه یک خانواده چهار نفره، بدون احتساب اجاره، 4881.02 دلار (3402.34 یورو) است که برای یک فرد مجرد، 1360.58 دلار (948.40 یورو) است. 

هزینه زندگی در مارسی

این شهر دومین شهر بزرگ فرانسه است که عنوان قدیمی ترین شهر این کشور را نیز به خود اختصاص داده است. این شهر یکی از مطلوب ترین شهرها برای خرید ملک و ساخت خانه و همچنین بهداشت و درمان است.

اقوام با فرهنگ های متعدد در این شهر تاریخی زیبا زندگی می کنند. میانگین هزینه ماهانه یک خانواده چهار نفره بدون احتساب اجاره، 4318.69 دلار (3008.76 یورو) است. این هزینه ها بالغ بر 1194.27 دلار (832.03 یورو) برای یک نفر است.

هزینه های مهاجرت به فرانسه

هزینه های مهاجرت به فرانسه

روند و شرایط مهاجرت به این کشور به دلیل تنوع روش های مهاجرت و پیچیدگی آن با پرداخت هزینه هایی همراه است که اغلب ارزان نیستند. زیرا با توجه به نوع ویزا باید مدرکی را ضمیمه کنید که ثابت کند از عهده هزینه های زندگی در آن بر می آیید که به آن سند منابع مالی می گویند. در ادامه، به “میزان تمکن مالی برای ویزای فرانسه” در هر روش مهاجرتی اشاره خواهیم کرد.

اگر قصد دارید با ویزای تحصیلی به این کشور بروید، باید نشان دهید که توانایی پرداخت هزینه های تحصیل و زندگی یک ساله در این کشور را دارید. اگر می‌ خواهید به عنوان سرمایه ‌گذار یا سرمایه ‌دار به این کشور مهاجرت کنید، باید نشان دهید که دارایی کافی برای سرمایه‌ گذاری دارید و می ‌توانید از پس هزینه‌ های زندگی برآیید.

علاوه بر این باید هزینه ویزا، هزینه وکیل مهاجرت و سایر هزینه های جانبی را در نظر بگیرید. بنابراین نمی توان رقم ثابتی برای هزینه مهاجرت در نظر گرفت و بهتر است این مورد را بررسی کنید. شما در این باره می توانید با کارشناسان الست گروپ گفت و گو کنید. ما در زیر چند مورد از فاکتورهای اثرگذار در هزینه مهاجرت به فرانسه را بررسی کرده ایم.

    حمل و نقل از فرودگاه 80 یورو
    اقامت کوتاه 80 یورو
    ویزای کوتاه مدت برای یک بخش یا منطقه خارج از کشور در این کشور 80 یورو
    ویزای اقامت کوتاه مدت برای سرزمین های خارجی 15 یورو
    ویزای دانشجویی 50 یورو 
    سایر ویزاهای بلند مدت 99 یورو
    ویزای بلند مدت برای کودکی که توسط یک شهروند این کشور پذیرفته شده است، 15 یورو
    کودکان متقاضی ویزای کوتاه مدت 40 یورو
    برای اتباع آفریقایی 80 یورو

مزایا و معایب مهاجرت به فرانسه

مزایا و معایب مهاجرت به فرانسه

این کشور یکی از سخت ترین کشورهای دنیا برای خارجی هاست. بر اساس یک نظرسنجی جدید جهانی، صحبت کردن به زبان محلی و عدم امکان دوستی با مردم، یکی از موانع اصلی برای خارجی هایی است که سعی در اقامت در این کشور دارند.

اگرچه برای کسانی که به این کشور مهاجرت می کنند، نکات مثبت زیادی وجود دارد. از جمله این که این کشور امتیاز بالایی برای سلامتی دارد. در بخش زیر می توانید مزایا و معایب زندگی در فرانسه به عنوان مهاجر را مشاهده کنید.

مزایای زندگی در فرانسه:

    مراقبت های بهداشتی عالی 
    تعادل خوب کار و زندگی 
    مقرون به صرفه بودن زندگی 
    مناظر متنوع  
    غذای خوشمزه
    امنیت شغلی 
    تاریخ و فرهنگ غنی 

معایب زندگی در فرانسه:

    اعتصابات زیاد
    هزینه زیاد سفر 
    کمبود شغل 
    مالیات بالا
    زبان به عنوان مانعی دشوار 
    دشواری زیادی تمدید ویزا 
    تشریفات اداری

 

میزان تمکن مالی برای ویزای فرانسه

حداقل تمکن مالی برای دریافت ویزای این کشور تقریباً 200 میلیون به اضافه گردش مالی در 6 ماه گذشته است که باید توسط سفارت تایید شود.

اگر این مبلغ را در حساب خود ندارید، برای دریافت ویزا باید ثابت کنید که درآمد ماهانه مورد نیاز سفارت را دارید. این درآمد بالغ بر 3000 یورو در ماه می باشد که در صورت همراهی همسر و فرزندان، با اخذ ویزای همراه باید 1400 یورو به ازای همسر و 750 یورو به ازای هر فرزند اضافه شود.
کارشناسان الست گروپ، میزان تمکن مالی برای انواع ویزاهای فرانسه را در ادامه بررسی کرده اند. ما را همراهی بفرمایید.

میزان تمکن مالی برای ویزای فرانسه: ویزای تحصیلی

میزان تمکن مالی برای ویزای فرانسه: ویزای تحصیلی

یکی از مدارک مهم برای اخذ ویزای تحصیلی، داشتن منابع مالی می باشد. دانشجویانی که علاقه مند به تحصیل در این کشور هستند، برای اخذ ویزای تحصیلی باید گواهی تمکن مالی را به همراه سایر مدارک لازم به سفارت ارائه دهند. داوطلب باید ثابت کند که می تواند مبلغی در حدود 615 یورو در ماه برای سال اول تحصیل بپردازد. پس در یک سال باید مبلغ 7380 یورو در حساب بانکی دانشجو باشد.

میزان توان مالی فرد متقاضی تحصیل در این کشور حداقل 9000 یورو به اضافه هزینه شهریه یک سال موسسه در حال تحصیل می باشد.

اگر فرزند دارید، برای فرزند زیر 18 سال نیز مدرک توانایی مالی لازم است.
فرد در صورت داشتن بورسیه تحصیلی، باید تاییدیه ای ارائه کند که سازمان مربوطه قادر به تامین هزینه های تحصیل و زندگی وی است. همچنین در صورتی که متقاضی، حامی مالی داشته باشد، باید مدارک زیر را به سفارت تحویل دهد:

مدارک شناسایی حامی مالی، مدارک استخدامی و پرینت صورت حساب بانکی سه ماهه آخر حساب بانکی حامی، رسید آخرین پرداخت مالیات و اسنادی که رابطه بین متقاضی و حامی مالی را ثابت می کند.

میزان تمکن مالی برای ویزای فرانسه: ویزای خود اشتغالی

اگر فردی بخواهد در این کشور کسب و کاری راه اندازی کند، اگر مقیم اتحادیه اروپا نیست، به اجازه اقامت نیاز دارد و باید برای اخذ ویزا، از سفارت یا کنسولگری در کشور مبدا اقدام کند.
امکان افتتاح مغازه یا کسب و کار کوچک در این کشورر وجود دارد اما ابتدا باید حساب های مالی و مالیات بررسی شود و در صورت عدم وجود مشکل در آن زمینه می تواند به کار خود ادامه دهد.

به طور کلی، اگر می خواهید یک کسب و کار جدید راه اندازی کنید، باید بتوانید صرفه اقتصادی پروژه خود را ثابت کنید.

یا اگر می خواهید به عنوان یک فریلنسر یا در یک صنعت از قبل تأسیس شده کار کنید، باید ثابت کنید که منابع مالی کافی معادل حداقل دستمزد قانونی برای یک کارگر تمام وقت دارید. به طور کلی، شما باید حداقل 30000 یورو برای کسب و کار یا پروژه خود سرمایه گذاری کنید. می توانید از مشاورین الست گروپ کمک بگیرید.

میزان تمکن مالی برای ویزای فرانسه: ویزای استارتاپ

دولت قصد دارد با ابتکار بلندپروازانه ای برای راه اندازی یک مرکز پیشرفته، این کشور را به مقصدی جذاب تر برای استعدادهای فناوری بین المللی تبدیل کند. اکوسیستم فناوری این کشور یکی از مدرن ترین و پویاترین اکوسیستم ها در اروپا و جهان است و بسیاری از مردم می خواهند به آن مهاجرت کنند تا ایده های فناوری خود را به عمل تبدیل کنند.

این کشور در این راستا از ویزای استارتاپ استفاده می کند. این ویزاها به افرادی اعطا می شود که ایده های جدید و خلاقانه ای برای راه اندازی و ایجاد کسب و کار دارند.

به طور کلی می توان گفت که اخذ این ویزا ارزان ترین و مطمئن ترین راه مهاجرت و اخذ اقامت این کشور است که بدون نیاز به مدرک زبان انجام می شود. با این ویزا به متقاضی اصلی و همسر و فرزندان زیر 18 سال وی اقامت 4 ساله در این کشور برای مدت کوتاهی داده می شود.

برای دریافت این ویزا، متقاضی باید یک سری شرایط را داشته باشد. از جمله مهمترین آن ها ارائه گواهی تمکن مالی است که باید مطابق با حداقل دستمزد قانونی ملی این کشور باشد. یعنی 19074 یورو در سال. ضمیمه سند مالکیت برای اثبات تمکن مالی الزامی نیست.

به عنوان یک موسس استارت آپ، ابتدا باید یک طرح تجاری کامل و قابل دفاع بر اساس مدل های مخصوص داشته باشید. این پروژه باید توسط یکی از شرکت های اسپانسر و مورد اعتماد دولت تایید شود. همچنین باید نشان دهید که 18500 یورو منابع مالی در یکی از بانک های کشور خود دارید.

میزان تمکن مالی برای ویزای فرانسه: ویزای همراه

میزان تمکن مالی برای ویزای فرانسه: ویزای همراه

این کشور و سایر کشورهای دوستدار مهاجر برای متقاضیان، ویزای همراه صادر می کنند به این شرط که با استفاده از این ویزا، فرد بتواند خانواده خود را که دارای شرایط خاصی هستند، به این کشور بیاورد.

اما برای اخذ این ویزا همانند سایر ویزاها شرایطی وجود دارد که مهمترین آن توان مالی متقاضی اصلی است. به گونه ای که فرد باید بتواند امور مالی خانواده یا همراهان خود را مدیریت کند.
علاوه بر اثبات توانایی مالی مورد نیاز برای خود متقاضی، اثبات توانایی مالی برای فرد همراه (حداقل 4500 یورو) الزامی است.

به عنوان مثال اگر فردی برای همسرش ویزای همراه می گیرد، باید بتواند هزینه های خود و همسرش را طبق قوانین تامین کند یا همسر فرد باید مدارکی ارائه دهد که بتواند هزینه های خود را تامین کند.

به طور کلی برای اثبات تمکن مالی، باید مدارکی در مورد حساب بانکی خود ارائه دهید. به این ترتیب متقاضی باید 40 هزار یورو برای خود، 20 هزار یورو برای همسرش و 10 هزار یورو برای هر فرزند زیر 18 سال داشته باشد.
به عنوان جایگزینی برای موجودی حساب فوق، افراد می توانند مدرکی ارائه دهند که حداقل 3000 یورو از شغل و درآمد منظم ماهانه برای خود، 1400 یورو برای همسر و 750 یورو برای هر یک از فرزندان خود دارند.

میزان تمکن مالی برای ویزای فرانسه: ویزای توریستی

میزان تمکن مالی برای ویزای فرانسه: ویزای توریستی

برای اخذ این نوع ویزا، نیازی به صحبت با افسران ویزای این کشور نیست، بلکه کافی است برای گرفتن اثر انگشت و ارائه مدارک، به سفارت مراجعه کنید. همچنین برای دریافت این ویزا باید بین 1 تا 3 ماه قبل از تاریخ سفر اقدام شود زیرا پاسخ آن 21 روز کاری بعد منتشر خواهد شد.

متقاضیان این نوع ویزا ملزم به ارائه مدارکی به سفارت هستند، از جمله: مدرکی مبنی بر این که توانایی مالی برای پوشش کل هزینه اقامت خود در این کشور را دارند. البته در صورتی که قصد اقامت دارند. 

یکی از دلایل اصلی که گاهی اوقات سفارت از صدور ویزا خودداری می کند، نبود گزارش مالی و اثبات بودجه برای مدت اقامت در منطقه شینگن و برای بازگشت به کشور شما است.

روش اثبات تمکن مالی برای ویزای فرانسه

علاوه بر مدرک تمکن مالی مورد نیاز برای متقاضی، اثبات توانایی مالی برای فرد متقاضی ویزای همراه (حداقل 4500 یورو) نیز لازم است.
 راه های مختلفی برای اثبات توانایی مالی از این طریق و گرفتن ویزا وجود دارد.

 همچنین لازم به ذکر است که منابع درآمدی می تواند از یک مکان یا چند مکان تامین شود. اما کل مبلغ دریافتی از منبع درآمد برای اخذ ویزای منابع مالی باید به مبالغ فوق برسد. به طور کلی می توان از موارد زیر برای اثبات توان مالی مورد نیاز سفارت استفاده کرد:
    سپرده بانکی
    سند ملکی
    سهام شرکت ها، موسسات و کارخانجات
    حقوق بازنشستگی
    پول نقد
    فیش حقوقی
    اثبات اشتغال
    سندی مبنی بر تمایل اسپانسر برای پوشش هزینه های اقامت در طول اقامت
    گواهی اقامت از پیش پرداخت شده
    سند اقامتگاه خصوصی
    اثبات پیش پرداخت حمل و نقل

جمع بندی

جمع بندی

ما در این مقاله در رابطه با میزان تمکن مالی برای ویزای فرانسه صحبت کردیم. در کنار بررسی این مسئله مهم سعی کردیم تا هر یک از روش های مهاجرت به این کشور را نیز واکاوی کنیم و درباره آن ها مطالب مهمی ارائه دهیم که می تواند به کار شما بیاید.

شما عزیزان می توانید درباره سوال های خود که هنوز بی پاسخ و گنگ مانده اند، با کارشناسان الست گروپ مشورت کنید. تیم الست گروپ می تواند در تمام مراحل مهاجرت به کشور فرانسه شما را یاری کند.

در پایان مقاله “میزان تمکن مالی برای ویزای فرانسه” آرزو می کنیم از این مطلب نهایت استفاده را ببرید و بتوانید در اهداف مهاجرتی خود به موفقیت برسید.