مدت زمان سیتیزن شدن در آمریکا

در این مقاله به بررسی مدت زمان سیتیزن شدن در آمریکا خواهیم پرداخت.

مهاجرت به کشور آمریکا و اخذ اقامت رسمی این کشور از جمله مواردی است که ممکن است ذهن بسیاری از افراد را درگیر خود کند.

در این مقاله به بررسی مدت زمان سیتیزن شدن در آمریکا خواهیم پرداخت.

مهاجرت به کشور آمریکا و اخذ اقامت رسمی این کشور از جمله مواردی است که ممکن است ذهن بسیاری از افراد را درگیر خود کند.

بسیاری از افراد تمایل بسیار زیادی برای مهاجرت به آمریکا و اخذ کارت شهروندی این کشور دارند. اما سوال اینجاست که آیا تمایل این افراد به حق می باشد یا صرفا بر اساس عواطف و احساسات مقطعی می باشد؟

در این مقاله سعی شده است تا ضمن بررسی مدت زمان سیتیزن شدن در آمریکا، مهاجرت به کشور آمریکا و شناخته شدن به عنوان یک سیتیزن آمریکایی نیز از تمامی جوانب به خوبی بررسی شود تا افراد مردد در این زمینه برای مهاجرت خود تصمیمات لازم را بگیرند.

ویدئو مدت زمان سیتیزن شدن در آمریکا

بدیهی است که مهاجرت به یک کشور مطرح در دنیا، نیازمند آگاهی از برخی روش های مختلف برای به سرانجام رساندن این عمل می باشد. شرکت مهاجرتی الست گروپ از جمله شرکت های با سابقه ای است که در زمینه ی مهاجرت حرفه ای ایرانیان به کشورهای خارجی از جمله آمریکا فعالیت می کند.

اینفوگرافیک مدت زمان سیتیزن شدن در آمریکا

اینفوگرافیک مدت زمان سیتیزن شدن در آمریکا

در صورتی که پس از خواندن این مقاله تصمیم بر مهاجرت به کشور آمریکا گرفتید، توصیه می کنیم برای انجام امور مهاجرتی خود، هماهنگی های لازم را با مشاوران شرکت الست گروپ به جای آورید.

عناوین مقاله:
مهاجرت به آمریکا؛ آری یا خیر؟
مزایای مهاجرت به آمریکا
نحوه ی مهاجرت به آمریکا
منظور از سیتیزن شدن در آمریکا چیست و چگونه می توانیم به عنوان یک سیتیزن آمریکایی شناخته شویم؟
مدت زمان سیتیزن شدن در آمریکا چقدر طول می کشد؟ 
جمع بندی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدت زمان سیتیزن شدن در آمریکا دیدن کنید.

 

مهاجرت به آمریکا؛ آری یا خیر؟

مهاجرت به آمریکا؛ آری یا خیر؟

قبل از پرداختن به مدت زمان سیتیزن شدن در آمریکا، لازم است در خصوص مهاجرت، مطالبی را ارائه نماییم.

مساله ی مهاجرت به خارج از کشور به خودی خود اهمیت بالایی دارد و در صورتی که فردی قصد مهاجرت به یکی از مطرح ترین کشورهای جهان را داشته باشد، اهمیت این مساله چندین برابر می شود. این که فردی به کشور آمریکا مهاجرت کند یا نه، بستگی به شرایط و دیدگاه او در قبال این کشور دارد. شاید بتوان گفت که پاسخ به این سوال، نسبی خواهد بود.

در واقع این که ما به آمریکا مهاجرت بکنیم یا نه، پاسخی نسبی با توجه به شرایط افراد مختلف دارد. گاهی اوقات ممکن است فردی شرایط خود را در داخل کشور به خوبی بسنجد و به این نتیجه برسد که به سبب مهاجرت به آمریکا می تواند پیشرفت بیشتری در مقایسه با کشور خود داشته باشد.

طیف دیگری از افراد هستند که از شیوه ی زندگی در کشورهایی مانند آمریکا به خوبی مطلع هستند و به یقین رسیده اند که مهاجرت به آمریکا می تواند موجبات ترقی چنین افرادی را فراهم کند.

اما دسته ی دیگری از افراد نیز هستند که بدون هیچ گونه سنجش و مشورت، اقدام به مهاجرت می کنند. باید گفت که این دسته از افراد هرگز نباید خود را با دو دسته ی ابتدایی مذکور مقایسه کنند. اطلاعات، جایگاه ویژه ای در تصمیم گیری افراد برای آینده دارد و به همین دلیل افرادی که در مورد مهاجرت خود به آمریکا دو به شک هستند، باید از تجربیات افراد خارج از کشور و یا مشاوران این عرصه به خوبی استفاده کنند.

ممکن است فردی به قصد تجارت بین المللی اقدام به مهاجرت کند غافل از این که جایگاه تجارت او در کشوری مانند آمریکا به خوبی شناخته نشده است. چنین فردی در صورتی که قصد داشته باشد تا به آمریکا مهاجرت کند و به عنوان یک سیتیزن در این کشور اقامت برگزیند، مطمئنا با شکست مواجه خواهد شد.

البته ممکن است در برخی موارد با شکست قطعی مواجه نشود اما در چنین حالتی نیز مدت زمان سیتیزن شدن در آمریکا به تاخیر خواهد افتاد. پس از آن که فردی به این نتیجه رسید که مهاجرت به کشور آمریکا می تواند در حالت کلی برایش مفید واقع شود، باید به دنبال انجام امور خود در راستای مهاجرت به این کشور باشد.

انجام امور مرتبط با مهاجرت و فراهم کردن مدارک آن را می توان یکی از پیچیده ترین کارها در نظام اداری دانست.

در چنین شرایطی شما با دو طرف ایرانی و آمریکایی درگیر هستید و خواسته های هر دو طرف را به جای می آورید. برای آن که بتوانید این مرحله را نیز با موفقیت پشت سر بگذارید و مساله ی مهاجرت خود را به اتمام رسانده و حتی به عنوان یک سیتیزن آمریکایی شناخته شوید، بهتر است در انجام این امور خود از شرکت های مهاجرتی معتبر بهره جویید.

در حال حاضر شرکت الست گروپ را می توان به عنوان یکی از برترین شرکت های مهاجرتی دانست که می تواند شما را در مسیر انجام امور مهاجرتی خود و شناخته شدن به عنوان یک سیتیزن آمریکایی به خوبی راهنمایی کند.

مزایای مهاجرت به آمریکا

مزایای مهاجرت به آمریکا

بسیاری از افراد ممکن است به دلیل عدم آگاهی کافی از مزایا و معایب مهاجرت و زندگی در آمریکا، مهاجرت به این کشور را کنار بگذارند. در این بخش قصد داریم تا با چندی از مزایا و معایب مختلف زندگی در کشور آمریکا آشنا شویم تا بتوانیم تا حدودی بر اساس این اطلاعات برای مهاجرت خود تصمیم بگیریم.

باید توجه داشت که هرگونه افراط و یا تفریط در مورد اطلاعات ارائه شده ممکن است ما را دچار سردرگمی سازد و در روند تصمیم گیری ما خلل وارد کند. بهتر است در روند تصمیم گیری خود برای مهاجرت، از تجربه ی افراد مهاجر و همچنین مشورت با مشاوران شرکت های معتبری همچون الست گروپ بهره مند شویم. در ادامه با چندی از مزایای مهاجرت به آمریکا آشنا می شویم.

اقتصاد قدرتمند:

کشور آمریکا را می توان یکی از سلاطین اقتصاد در جهان دانست. شاید بتوان گفت بیش از نود درصد کشورهای جهان با استفاده از دلار، اقدام به تجارت می کنند و این امر موجب شده است تا پول ملی این کشور ارزش و اعتبار بالایی نزد جهانیان داشته باشد.

در چنین حالتی، شهروندان آمریکایی تمکن مالی بالایی خواهند داشت چرا که پول ملی این شهروندان حرف اول را در جهان می زند. در صورتی که شما نیز بتوانید به عنوان یک سیتیزن آمریکایی شناخته شوید، می توانید به راحتی از منافع مختلف این واحد پولی ارزشمند در زمینه تثبیت قدرت اقتصادی خود بهره مند شوید.

هر چقدر که مدت زمان سیتیزن شدن شما در آمریکا سریع تر اتفاق بیفتد، بهتر و بیشتر می توانید از مزایای این اقتصاد قدرتمند بین المللی بهره مند شوید.

صنعت و نوآوری مدرن:

کشور آمریکا جزو کشورهای پیشرفته ی جهان محسوب می شود و جدیدترین مکانیزم های اداره ی نوین امور در این کشور دیده می شود. سیستم مخابرات و اینترنت این کشور زبانزد جهانیان می باشد و توسعه یافتگی این سیستم، سبب سیر صعودی پیشرفت این کشور در تکنولوژی شده است.

در حال حاضر کشور آمریکا به عنوان یکی از سردمداران تکنولوژی جهان شناخته می شود و برخی از انحصارات تکنولوژی مختص به این کشور می باشد.

مطمئنا در چنین کشوری، تمامی متدهای اداره ی شهری و زندگی مردم بر اساس تکنولوژی های روز طراحی می شود و شاهد ترویج بیش از پیش تکنولوژی در زندگی مردم این کشور هستیم. شما نیز در صورتی که بتوانید کارت شهروندی این کشور را دریافت کنید، به سادگی از تمامی این امکانات بهره مند خواهید شد.

وجود فرصت های شغلی متنوع:

آمریکا در حال حاضر به عنوان یکی از برترین کشورهای پیشرفته و ثروتمند در جهان محسوب می شود. چنین کشوری دارای طیف وسیعی از فرصت های شغلی مختلف برای شهروندان خود می باشد. واشنگتن جزو شهرهایی است که افرادی از تمامی فرهنگ های جهان در آن گرد هم آمده اند و این یعنی صنایع و فناوری های مختلفی از جای جای جهان در این کشور وجود دارد.

همچنین سیاست های آمریکا به گونه ای است که افراد با استعداد را در صورت نیاز در تمامی رشته های شغلی به داخل کشور خود جذب می کند تا موجبات پیشرفت خود را در رشته ی شغلی مد نظر خود به دست آورد. یکی از مزیت های این امر وجود رضایت شغلی در بین افراد شاغل در این کشور خواهد بود که به مرور زمان سبب پیشرفت این کشور خواهد شد.

مدت زمان سیتیزن شدن در آمریکا نیز تاثیر بسیاری بر یافتن فرصت های شغلی مناسب در این کشور خواهد داشت. در صورتی که شما در مدت کوتاه تری به عنوان یک سیتیزن آمریکایی شناخته شوید، می توانید از این فرصت های شغلی به خوبی استفاده کنید.

سطح سواد بالا:

یکی از مزیت های اصلی کشورهای پیشرفته، وجود سیستم آموزشی معتبر و به روز در این کشورها می باشد. آمریکا جزو کشورهایی است که یکی از اولویت های اصلی آن آموزش می باشد. استاندارد تحصیل و گسترش آن در کشور آمریکا بسیار بالا می باشد و همین امر موجب می شود تا بسیاری از افراد، این کشور را به عنوان مقصد مهاجرت تحصیلی خود انتخاب کنند.

دانشگاه های معتبر کشور آمریکا به عنوان یکی از برترین قدرتمندی های این کشور در عرصه ی علم و آموزش شناخته می شوند و می توان گفت که کشور آمریکا نیمی از پیشرفت خود را مدیون علم و دانش صادره از این دانشگاه ها می باشد.

امروزه تمامی کشورها به این نتیجه رسیده اند که رکن اصلی پیشرفت کشور، اصلاح ریشه ی آموزشی آن می باشد و در کشور آمریکا، آموزش از جمله مواردی است که سرمایه گذاری های فراوانی روی آن انجام می شود. به همین سبب شما نیز در صورتی که شهروند آمریکایی محسوب شوید، می توانید از امکانات آموزشی این کشور برای خود و خانواده ی خود به خوبی بهره ببرید.

آزادی افکار و تنوع فرهنگی:

آزادی افکار و تنوع فرهنگی:

همان طور که قبلا هم گفته شد، کشور آمریکا پذیرای افراد مختلفی از سراسر جهان با فرهنگ های مختلف می باشد. علت این که شهروندان آمریکایی با انواع مختلف اختلافات فرهنگی توانسته اند در یک کشور جمع شوند، وجود آزادی عقاید و افکار در این کشور می باشد. در کشور آمریکا هیچ فردی حق توهین به مقدسات سایر افراد را ندارد و هرگونه بی احترامی به عقاید و مقدسات افراد، جرم محسوب می شود.

همچنین تمامی شهروندان آمریکایی این اجازه را دارند که از هر دین، مذهب، عقیده یا فرهنگی که آسیبی به اجتماع نزند، پیروی کنند. در صورتی که نشر فرهنگ و عقیده در کشور آمریکا در چارچوب قوانین مصوبه و به دور از حاشیه پراکنی و اجبار باشد، مشکلی برای افراد پیش نخواهد آمد. همچنین مخالفت با هرگونه قانون یا سیاست مطرح شده در کشور آمریکا در صورتی که به صورت اعتدال آمیز و به دور از خشونت باشد، اشکالی ندارد.

شهروندان آمریکایی و کسانی که پس از مهاجرت به این کشور به عنوان سیتیزن شناخته شده اند، می توانند در صورت عدم رضایت از کارکرد دولت، اشخاص، سازمان ها و ... و یا در صورت وجود هرگونه خلل در نظام اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و امثال چنین مواردی، اعتراض خود را به صورت کاملا قانونی اعلام نمایند.

همچنین مدت زمان سیتیزن شدن در آمریکا تاثیر بسیاری بر وفق افراد با فرهنگ های متنوع این کشور خواهد داشت و از این بابت، مدت زمان سیتیزن شدن در آمریکا اهمیت بالایی دارد. تنوع فرهنگی و آزادی بیان در آمریکا از جمله مواردی است که افراد را برای مهاجرت به این کشور ترغیب می کند.

میانگین بالای درآمد مالی:

میانگین بالای درآمد مالی:

آمریکا کشوری است که قدرت اقتصادی نسبتا بالایی در مقایسه با کشورهای اروپایی دارد و این امر موجب شده است تا دستمزد شاغلین در این کشور از میانگین جهانی بالا باشد. البته این نکته نیز باید در نظر گرفته شود که هزینه های زندگی در گرانترین شهرهای جهان نیازمند درآمدی بسیار بالا می باشد اما در صورتی که فردی بتواند در شغل خود به صورت حرفه ای فعالیت داشته باشد، می تواند به راحتی از پس هزینه های زندگی در کشور آمریکا برآید.

پیشرفت شغلی مستمر و مداوم:

پیشرفت شغلی مستمر و مداوم:

بسط و گسترش شغل و درآمد را می توان به عنوان یکی از برترین اهداف افراد شاغل دانست. در کشور آمریکا، بستر رونق بخشی سریع به کسب و کار و تجارت فراهم می باشد و دولت آمریکا در باب گسترش اقتصادی مستقل، ملاحظات فراوانی را در مورد مالیات های دریافتی اعمال می کند.

در صورتی که شما در رشته ی شغلی خود تجربه ی کاری کافی را داشته باشید، کشور آمریکا یکی از بهترین گزینه ها برای مهاجرت و گسترش شغل شما می باشد. اگر شما بتوانید کارت شهروندی این کشور را دریافت کنید و به عنوان یک سیتیزن آمریکایی شناخته شوید، می توانید از تمامی امکانات فراهم شده در زمینه پیشرفت شغلی خود برخوردار شوید.

طبیعت متنوع و آب و هوای بکر:

طبیعت متنوع و آب و هوای بکر:

آمریکا به عنوان کشوری چهار فصل شناخته می شود و شما می توانید با توجه به مزاج خود، محل زندگی خود را در این کشور انتخاب کنید. از آنجایی که کشور آمریکا بسیار گسترده و پهناور می باشد، می توان در این کشور هر نوع آب و هوایی را در طول فصول سال پیدا کرد. آب و هوای گرم، سرد، معتدل، خشک، بارانی، برفی، آفتابی و ... در تمامی روزهای سال در کشور آمریکا یافت می شود و این امر یکی از مزایای جغرافیایی آمریکا محسوب می شود.

همچنین طبیعت کشور آمریکا دارای انواع زیبایی های مختلف می باشد که توجه طبیعتگردان را به خود جلب کرده است. کوه های پوشیده از برف و یا جنگل های وسیع و گسترده ی آمریکا در کنار کوه ها و صخره های مختلف به عنوان مقاصد محبوب طبیعتگردان، جهانی شناخته می شود.

این که فردی در چه مدتی بتواند در کشور آمریکا عنوان یکی سیتیزن را بگیرد، عاملی است که موجب می شود تا بتواند با خیالی راحت از این نعمت های الهی بهره مند شود و اینجاست که اهمیت موضوع مدت زمان سیتیزن شدن در آمریکا مطرح می شود.
 
موارد مذکور تنها چندی از مزایای بی حد و حصر کشور آمریکا می باشد. مطمئنا مزایای بسیاری نیز با توجه به شغل و پیشه ی افراد در کشور آمریکا برایشان میسر خواهد بود که اگر بخواهیم به بررسی تک تک این مزایا بپردازیم، از اصل موضوع باز خواهیم ماند.

نکته ی قابل توجه در اینجا این است که مطمئنا در قبال این مزایا و امکانات موجود در کشور آمریکا، معایب خاصی نیز در این کشور وجود خواهد داشت.

در واقع این امر تقریبا محال است که بگوییم مهاجرت به آمریکا فقط برای ما مزیت هایی را در پی خواهد داشت و این مهاجرت هیچ مشکلی برای ما به وجود نخواهد آورد. در این حالت باید با دیدگاه منطقی به قضیه بنگریم و تمامی جوانب را بسنجیم تا بتوانیم بر اساس استدلالات عقلی در مورد مهاجرت خود به کشور آمریکا تصمیم بگیریم.

به عنوان مثال یکی از اصلی ترین معایبی که برای زندگی در کشور آمریکا ذکر می شود، بالا بودن هزینه های زندگی در این کشور می باشد. بالا بودن هزینه های اجاره مسکن و معیشت، نیازمند داشتن درآمد بالا برای اقامت به دور از دغدغه می باشد.

در این حالت شما باید شرایط خود را به خوبی بررسی کنید که آیا می توانید درآمد کافی را برای پرداخت هزینه های معیشتی خود در آمریکا داشته باشید. سنجش این امر بستگی به میزان توانایی شما در تولید ثروت در داخل کشور آمریکا خواهد داشت.

در صورتی که درآمد شما در آمریکا بیش از میانگین تعریف شده باشد، مسلما زندگی در این کشور برای شما عسر و حرجی نخواهد داشت اما در صورتی که درآمد شما صرفا در مقایسه با کشور خودتان افزایش یابد اما از میانگین درآمد در کشور آمریکا کمتر باشد، ممکن است در روند اقامت خود در کشور آمریکا با مشکل مواجه شوید.

هزینه ی خرید مسکن در شهرهای آمریکا بسیار بالا می باشد و این یکی از اصلی ترین معایب زندگی در این کشور می باشد. گاهی اوقات ممکن است برخی از افراد با شغل معتبر نیز در کشور آمریکا اقدام به اجاره منزل کنند و توان خرید خانه را نداشته باشند.

بهتر است پیش از هرگونه اقدام برای مهاجرت خود، تمامی این جوانب را سنجیده و سپس دست به کار شوید. سنجیدن تمامی جوانب کار موجب می شود تا مدت زمان طی شده برای این که بتوانید در کشور آمریکا عنوان سیتیزن را به خود بگیرید، کوتاه تر شود. معمولا یکی از اصولی که پیش از مهاجرت به خوبی در نظر گرفته می شود، مدت زمان سیتیزن شدن در آمریکا می باشد. اطلاعات تکمیلی را از کارشناسان شرکت الست گروپ کسب نمایید.

نحوه ی مهاجرت به آمریکا

نحوه ی مهاجرت به آمریکا

مهاجرت به آمریکا روش های مختلفی دارد که هر کدام از این روش ها با توجه به انگیزه و هدف فرد و همچنین شرایط او مختلف می باشد. مهاجرت و اقسام آن بحث مفصلی است که باید به صورت جدا بررسی شود

اما در ادامه قصد داریم تا چند روش مهاجرتی معمول به آمریکا را بیان کنیم. باید توجه داشت که مهاجرت به آمریکا پروسه ی پیچیده ای دارد و به همین دلیل توصیه می شود انجام امور مهاجرتی خود را به شرکت های فعال در این زمینه بسپارید.

مجموعه ی الست گروپ جزو شرکت هایی است که در زمینه ی مهاجرت ایرانیان به کشور آمریکا فعالیت می کند. شما می توانید با شرح شرایط خود و میزان تمکن مالی خود نزد مشاوران این شرکت، روش مناسب را برای مهاجرت خود به کشور آمریکا برگزینید.

مطمئن باشید که مشورت با مشاوران شرکت الست گروپ می تواند تاثیر بسیار زیادی در تسهیل روند مهاجرتی شما داشته باشد.

چرا که شرکت الست گروپ، سابقه ی درخشانی در امر مهاجرت ایرانیان به کشورهای خارجی دارد و به همین منظور شما را از هرگونه حاشیه و دغدغه در طول انجام امور مهاجرتی به دور نگه خواهد داشت. در ادامه با چندی از روش های مهاجرتی متداول به آمریکا که برای ایرانیان مناسب است، آشنا می شویم.

مهاجرت کاری:

مهاجرت کاری:

این نوع مهاجرت به عنوان یکی از سخت ترین انواع مهاجرت به آمریکا شناخته می شود. در مهاجرت کاری شما باید از سمت یک کارفرمای معتبر در کشور آمریکا پیشنهاد شغلی دریافت کنید و سپس برای مهاجرت خود اقدام کنید.

البته این نکته هم باید بیان شود که کارفرمایان کشور آمریکا اجازه ندارند تا به صورت مستقیم شما را به کشور آمریکا دعوت کنند. بلکه ابتدا باید برای پیشنهاد کاری خود، اطلاعیه های مختلف کاریابی را به مدت سه ماه در سایت های کاریابی آمریکایی و نشریات این کشور منتشر کنند

و در صورتی که در طول این سه ماه نتوانستند فرد مورد نظر خود را پیدا کنند، این اجازه را دارند تا به افراد خارجی جاب آفر ارسال کنند. مطمئنا دریافت جاب آفر از سوی کارفرمایان معتبر آمریکایی امری بسیار سخت و دشوار می باشد و نیازمند استعداد و توانایی فراوان شغلی می باشد.

با این حال هر چند که این روش مهاجرتی را می توان یکی از سخت ترین روش ها در مهاجرت به آمریکا دانست، اما در صورتی که فردی بتواند از طریق جاب آفر به آمریکا مهاجرت کند، می تواند از امکانات بیشتری نسبت به سایر انواع مهاجرت بهره مند شود. همچنین مدت زمان سیتیزن شدن در آمریکا برای چنین افرادی می تواند سریع تر و بهتر طی شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با مشاوران شرکت الست گروپ مشورت نمائید.

مهاجرت سرمایه گذاری:

مهاجرت سرمایه گذاری:

اقتصاد آمریکا به گونه ای است که سرمایه های عظیمی را از خارج آمریکا وارد چرخه ی اقتصادی این کشور می کند. به همین دلیل در کشور آمریکا برای وارد کنندگان سرمایه، مزیت های مختلفی در نظر گرفته می شود تا افراد برای سرمایه گذاری در این کشور ترغیب شوند.

یکی از مزیت هایی که برای وارد کنندگان سرمایه به آمریکا در نظر گرفته شده است، اعطای ویزا از سوی دولت می باشد. میزان سرمایه ی وارده توسط سرمایه گذار در حدود دو میلیون دلار برای مناطق عادی و نهصد هزار دلار برای مناطق محروم می باشد. این سرمایه باید حداقل دو سال در کشور آمریکا در حال گردش باشد تا فرد بتواند برای مهاجرت به آمریکا اقدام کند.

مهاجرت به سبب رابطه ی خانوادگی:

مهاجرت به سبب رابطه ی خانوادگی:

این نوع مهاجرت ویژه ی افرادی است که در کشور آمریکا، فامیل درجه یک داشته باشند. همچنین افرادی که دارای گرین کارت آمریکا باشند، می توانند برای مهاجرت اعضای درجه یک خانواده ی خود به کشور آمریکا اقدام کنند. ویزای خانوادگی انواع مختلفی دارد که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، با کارشناسان شرکت الست گروپ تماس بگیرید.

مهاجرت به سبب تولد:

مهاجرت به سبب تولد:

کشور آمریکا از قانون خاک برای اعطای تابعیت افراد به دنیا آمده پیروی می کند. منظور از قانون خاک این است که اگر فردی در خاک کشور آمریکا به دنیا بیاید، به عنوان یک شهروند آمریکایی شناخته خواهد شد.

ممکن است برخی از افراد برای به دنیا آوردن فرزند خود در آمریکا به این کشور سفر کنند تا تابعیت این کشور را اخذ کنند که این روش در مورد کشور آمریکا مناسب نمی باشد.

علت این امر این است که اگر هدف و انگیزه ی افراد از مهاجرت به آمریکا صرفا به دنیا آوردن کودک باشد، تابعیت این کودک در کشور آمیکا به تایید نمی رسد. حتی گاهی اوقات از اعطای ویزا به خانم های باردار برای مسافرت به آمریکا ممانعت می شود.

شما می توانید برای سنجش شرایط خود و انتخاب روش مناسب برای مهاجرت به کشور آمریکا، با کارشناسان شرکت الست گروپ در این زمینه مشورت نمائید. شرکت الست گروپ جزو شرکت های نمونه ی کشوری می باشد

که در امر مهاجرت ایرانیان به کشورهای خارجی در حال فعالیت می باشد و کارشناسان این شرکت با بررسی شرایط شما و سنجش برخی از معیارهای منتسب به مهاجرت، روش مناسب مهاجرتی را برای شما و خانواده ی شما تعیین می کنند. مطمئن باشید شما می توانید به سبب مشورت با کارشناسان شرکت الست گروپ، امور مهاجرتی خود را به راحتی پیش ببرید و به دور از هرگونه حاشیه و دغدغه برای مهاجرت خود اقدام کنید.

مشورت با این تیم حرفه ای در امر مهاجرت موجب خواهد شد تا مدت زمان سیتیزن شدن شما در آمریکا تا حدودی کاهش یابد و تا زمان دریافت اقامت خود در آمریکا بتوانید از تمامی امکانات شهروندان این کشور بهره مند شوید.

مهاجرت تحصیلی:

مهاجرت تحصیلی:

این روش مهاجرتی یکی از محبوب ترین روش ها برای مهاجرت به آمریکا می باشد. همان طور که از نام این روش نیز پیداست، مهاجرت تحصیلی به منظور ادامه تحصیل صورت می پذیرد و به همین دلیل، این روش مهاجرتی بیشتر برای جوانان متقاضی مهاجرت مناسب می باشد. مهاجرت تحصیلی به آمریکا نیازمند داشتن شرایط ویژه ای است که به خوبی مورد بررسی قرار می گیرد.

تسلط به زبان انگلیسی، دلایل و اهداف، تمکن مالی، توان علمی متقاضی و ... از جمله مواردی است که برای صدور ویزای تحصیلی افراد به خوبی بررسی می شود. دانشگاه های کشور آمریکا جزو برترین و مطرح ترین دانشگاه های جهان می باشند

و به همین دلیل، اخذ مدرک این دانشگاه ها اعتبار ویژه ای برای دانشجویان این دانشگاه ها دارد. بسیاری از مدارک دانشگاه های آمریکا در سراسر جهان، اعتبار بالایی دارند و دارندگان این مدارک دانشگاهی به سادگی می توانند در مسیر استخدام قرار بگیرند.

نکته ی قابل توجه در این مرحله این است که اخذ ویزای تحصیلی کشور آمریکا نیازمند داشتن رزومه ای قوی و علم و دانش فراوان می باشد. از آنجایی که میزان متقاضیان مهاجرت تحصیلی در داخل کشور ما بالا می باشد و این مقدار هر سال بیشتر و بیشتر می شود، داشتن رزومه ی علمی قوی می تواند عاملی در راستای موفقیت فرد برای مهاجرت به حساب بیاید.

مهاجرت از طریق ازدواج:

مهاجرت از طریق ازدواج:

یکی از روش هایی که اداره ی مهاجرت آمریکا در قبال آن ویزای اقامتی را به افراد خارجی اعطا می کند، ازدواج می باشد. ازدواج با یک شهروند آمریکایی و یا دارنده ی گرین کارت می تواند عاملی باشد تا فرد بتواند به کشور آمریکا مهاجرت کند. برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده در این مورد، روش های مختلفی در راستای تشخیص ازدواج ساختگی با ازدواج واقعی در نظر گرفته شده است.

در صورتی که پس از ازدواج دو فرد، مشخص شود که این ازدواج صرفا به خاطر اخذ اقامت صورت پذیرفته است، اداره ی مهاجرت آمریکا این اجازه را دارد تا ویزای اقامت فرد خارجی را در آمریکا باطل کند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد و بررسی شرایط خود برای مهاجرت، با شرکت مهاجرتی الست گروپ همکاری نمائید. انجام امور مهاجرتی در زمینه اخذ ویزای اقامت در آمریکا و شناخته شدن به عنوان یکی سیتیزن آمریکایی، بسیار پیچیده و حاشیه ساز است.

به همین دلیل توصیه می کنیم انجام امور مهاجرتی خود را به شرکت الست گروپ واگذار نمائید. علت این امر، تجربه ی کافی و سابقه ی درخشان این شرکت در امر مهاجرت ایرانیان به کشورهای خارجی می باشد. شما می توانید به سبب همکاری با شرکت الست گروپ، به دور از هرگونه استرس و نگرانی، ویزای اقامتی خود را در کشور مقصد دریافت کنید.

همچنین این مجموعه روش های مختلفی را برای کاهش مدت زمان سیتیزن شدن در آمریکا در نظر دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد و آشنایی با نحوه ی فعالیت این مجموعه می توانید با کارشناسان شرکت الست گروپ تماس بگیرید.

منظور از سیتیزن شدن در آمریکا چیست و چگونه می توانیم به عنوان یک سیتیزن آمریکایی شناخته شویم؟

منظور از سیتیزن شدن در آمریکا چیست و چگونه می توانیم به عنوان یک سیتیزن آمریکایی شناخته شویم؟

سیتیزن از لحاظ لغوی به معنای شهروند است و سیتیزن شدن در کشور آمریکا بدین معنی است که یک سند هویتی از سمت دولت آمریکا به شما ارائه شود تا شما به عنوان یک شهروند آمریکایی شناخته شوید و از تمامی ویژگی های یک شهروند آمریکایی بهره مند شوید.

سند هویتی ارائه شده موجب خواهد شد تا برخی از حقوق، وظایف و مزایای خاصی به شما تعلق بگیرد. بهره مندی از چنین امکانی موجب پیشرفت شما از تمامی جهات در کشور آمریکا خواهد شد. ممکن است فردی تابعیت کشور آمریکا را داشته باشد اما به عنوان سیتیزن آمریکایی شناخته نشود.

علت چنین امری این است که روش های متنوعی برای اقامت در آمریکا وجود دارد که در هر کدام از این روش ها، امکان ابطال اقامت شخص وجود دارد اما افرادی که سند هویتی سیتیزن یا همان کارت شهروندی را دریافت کنند، می توانند به طور دائمی در کشور آمریکا زندگی کرده و کار کنند. سیتیزن شدن در آمریکا مزایای مختلفی همانند اخذ پاسپورت، حق رای، استخدام دولتی و ... را دربر خواهد داشت.

مزایای دریافت کارت شهروندی و شناخته شدن به عنوان یک سیتیزن آمریکایی بسیار بیشتر از مزایای دریافت گرین کارت این کشور می باشد. همچنین اعتبار گرین کارت آمریکا به سبب چندی از عوامل قابل بطلان است اما در مورد کارت شهروندی چنین محدودیت هایی وجود ندارد و یک سیتیزن آمریکایی دقیقا همانند یک شهروند رسمی کشور آمریکا شناخته می شود. برای این که فردی بتواند به عنوان یک سیتیزن آمریکایی شناخته شود

و کارت شهروندی این کشور را دریافت کن،د باید از طریق یکی از روش های مهاجرتی مذکور در بخش قبل، به این کشور مهاجرت کند. پس از آن که فردی به کشور آمریکا مهاجرت کرد، بهتر است ابتدا برای اخذ پاسپورت این کشور اقدام کند.

در صورتی که فردی توانست پاسپورت آمریکایی خود را دریافت کند، این اجازه را خواهد داشت تا به تمامی کشورهایی که از سمت دولت آمریکا به رسمیت شناخته شده اند، مهاجرت کند. داشتن پاسپورت آمریکایی می تواند روند دریافت کارت شهروندی را در کشور آمریکا تا حد زیادی تسهیل کند.

پس از دریافت پاسپورت آمریکایی و تثبیت اقامت فرد در کشور آمریکا، این امکان برای فرد وجود خواهد داشت تا برای دریافت کارت شهروندی خود اقدام کند. البته این را هم باید گفت که در برخی از روش های مهاجرتی به کشور آمریکا، امکان دریافت کارت شهروندی وجود ندارد.

به عنوان مثال فردی که با عنوان یک مهاجر تحصیلی وارد آمریکا شده است، نمی تواند برای اخذ کارت شهروندی در آمریکا و سیتیزن شدن در این کشور اقدام کند. اما در چنین مواردی نیز راه هایی برای حل این مشکل وجود دارد.

معمولا این امکان برای محصلین مهاجر در آمریکا وجود دارد که پس از اتمام تحصیل خود، ویزای تحصیلی خود را تبدیل به ویزای کاری کنند. البته در چنین حالتی باید شاغل بودن این فرد از سوی کارفرمای آمریکایی او به تایید برسد.

پس از آن که ویزای تحصیلی فرد تبدیل به ویزای کاری شود، فرد متقاضی می تواند برای سیتیزن شدن در آمریکا اقدام کند. در صورتی که شما نیز قصد مهاجرت به کشور آمریکا و اخذ پاسپورت و کارت شهروندی این کشور را دارید، بهتر است برای انجام امور مهاجرتی خود با شرکت های فعال در این زمینه همکاری کنید.

یکی از شرکت های مطرح و خوشنام در امر مهاجرت ایرانیان به کشورهای خارجی، شرکت الست گروپ می باشد. کارشناسان و مشاوران شرکت معتبر الست گروپ می توانند با بررسی و تحلیل شرایط شما، بهترین روش ممکن را برای مهاجرت و سیتیزن شدن در آمریکا به شما پیشنهاد دهند. همچنین از آنجایی که کشور آمریکا در ایران سفارت ندارد، بهتر است انجام امور مهاجرتی خود را به شرکت الست گروپ واگذار نمائید.

مدت زمان سیتیزن شدن در آمریکا به سبب مشورت با کارشناسان این مجموعه می تواند تا حدودی برای شما کاهش یابد چرا که روش های مختلفی برای این امر پیش روی شما قرار خواهد گرفت.

کارشناسان شرکت الست گروپ روش های مختلفی را به شما ارائه خواهند داد که شما می توانید به سبب این روش ها و با اخذ پاسپورت یک کشور خارجی، برای مهاجرت به کشور آمریکا اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد و آگاهی از نحوه ی عملکرد کارشناسان در زمینه مهاجرت ایرانیان به کشورهای خارجی، می توانید با شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید.

مدت زمان سیتیزن شدن در آمریکا چقدر طول می کشد؟

مدت زمان سیتیزن شدن در آمریکا چقدر طول می کشد؟

سیتیزن شدن در آمریکا مساله ی مهمی است که نیاز به بررسی آن توسط دولت و کارشناسان مربوطه در تمامی ابعاد می باشد.

معمولا روال بر این است که فرد برای اخذ ویزا و اقامت در آمریکا درخواست می دهد و پس از آن که به کشور آمریکا وارد شد، می تواند سایر امور مربوط به سیتیزن شدن در این کشور را انجام دهد. ممکن است پروسه ی پذیرش مهاجرت فردی به آمریکا یک ماه طول بکشد و در مورد فرد دیگری، این امر تا یک سال نیز پیش برود. به همین دلیل می توان گفت که روند صدور کارت شهروندی نیز در مورد تمامی افراد یکسان نمی باشد.

به عنوان مثال؛ فردی که ویزای کاری آمریکا را دریافت می کند، تا دو سال پس از آن می تواند برای اخذ تابعیت خود اقدام کند اما در مورد فردی که از طریق اعضای فامیل خود برای اخذ تابعیت آمریکا اقدام می کند، مدت زمان کوتاه تری سیر خواهد شد.

پس از آن که متقاضی توانست با توجه به ویزای خود در کشور آمریکا اقامت گزیند، می تواند برای دریافت پاسپورت این کشور اقدام کند. البته اخذ پاسپورت در این مرحله جزو ضروریات نمی باشد اما معمولا داشتن پاسپورت آمریکایی می تواند شما را سریع تر به یک سیتیزن رسمی آمریکا تبدیل کند.

پس از اخذ پاسپورت، متقاضی می تواند برای دریافت کارت شهروندی خود در کشور آمریکا اقدام کند اما همان طور که گفتیم، صدور کارت شهروندی بر اساس برخی از ضوابط و همراه با بررسی کامل صورت می پذیرد. همچنین روند صدور کارت شهروندی برای تمامی مهاجرین به آمریکا یکسان نمی باشد و مسلما تفاوت هایی بین فردی که از طریق تحصیل به آمریکا مهاجرت می کند، با فردی که از طریق سرمایه گذاری وارد این کشور می شود، وجود دارد.

شاید بتوان گفت که پروسه ی دریافت کارت شهروندی با داشتن ویزای سرمایه گذاری در حالت نرمال حدود سه سال طول می کشد اما این مدت برای دارنده ی ویزای تحصیلی بیش از سه سال خواهد بود چرا که مسلما مدت زمان تحصیل فرد و تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری آمریکا زمانبر خواهد بود.

برای آگاهی از جزئیات بیشتر روند صدور کارت شهروندی آمریکا و آگاهی از مدت زمان سیتیزن شدن در آمریکا، می توانید با کارشناسان شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمائید. همچنین برای به دور ماندن از حاشیه و اتلاف وقت در روند مهاجرت خود، می توانید انجام امور مهاجرتی خود را به شرکت الست گروپ واگذار نموده و از راهنمایی های مشاوران این شرکت بهره مند شوید.

جمع بندی

جمع بندی

سیتیزن شدن در کشور آمریکا جزو مواردی است که در بین مهاجرین به این کشور طرفداران زیادی دارد. از آنجایی که سیتیزن های آمریکایی از مزایای بسیار در این کشور بهره مند می شوند، بسیاری از افراد قصد دارند تا به عنوان شهروند آمریکایی شناخته شوند

و به همین دلیل مدت زمان سیتیزن شدن در آمریکا برای مهاجرینی که از سایر کشورهای جهان وارد آمریکا می شوند، اهمیت بالایی دارد. بهتر است این را بدانید که سیتیزن شدن در آمریکا نیازمند طی کردن پروسه ای پیچیده می باشد و ممکن است این پروسه تا بیش از پانزده سال نیز طول بکشد.

در صورتی که قصد دارید تا به کشور آمریکا مهاجرت کنید، بهتر است از راهنمایی افراد مهاجر و همچنین مشاورین شرکت های معتبری همچون الست گروپ بهره مند شوید تا در طی انجام مراحل مهاجرتی خود و اخذ کارت شهروندی آمریکا، با مشکل خاصی مواجه نشوید.

شرکت الست گروپ جزو شرکت های معتبر در سطح کشور می باشد که در زمینه ی مهاجرت ایرانیان به کشورهای خارجی فعالیت می کند و کارشناسان این شرکت می توانند با در نظر گرفتن شرایط شما، روش های مهاجرتی مناسبی را برای مهاجرت فردی یا خانوادگی شما به کشور آمریکا پیشنهاد دهند. مطمئنا مشورت با مشاوران شرکت الست گروپ، بسیاری از شبهات موجود در مورد مهاجرت شما را به آمریکا برطرف خواهد کرد.