مزایای سیتیزن آمریکا

در این مقاله به بررسی موضوع مزایای سیتیزن آمریکا خواهیم پرداخت.

امروزه مبحث مهاجرت و سفر به کشورهای مطرح دنیا برای زندگی، از اهمیت بالایی برخوردار است.

در این مقاله به بررسی موضوع مزایای سیتیزن آمریکا خواهیم پرداخت.

امروزه مبحث مهاجرت و سفر به کشورهای مطرح دنیا برای زندگی، از اهمیت بالایی برخوردار است. سالانه، به تعداد متقاضیان مهاجرت به کشورهای بزرگ و مطرح جهانی افزوده می شود که از جمله کشورهای متقاضی مهاجرت به سایر کشورها، کشور ما محسوب می شود.

یکی از بهترین و محبوب ترین کشورهای جهان که مورد توجه عموم مردم جهان از جمله کشور ما قرار گرفته است، کشور آمریکا می باشد. کشور آمریکا یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت و زندگی می باشد که می توان از طریق روش های مختلفی اقدام به مهاجرت به این کشور نمود. مهاجرت کاری، مهاجرت تحصیلی و ... از جمله روش هایی است که می توان به کشور آمریکا مهاجرت کرد.

مهاجرت های این چنینی، عموما به شکل موقت هستند و نمی توان به صورت دائم در این کشور سکونت داشت.

به همین دلیل بسیاری از افراد در تلاش هستند که بتوانند با کسب تابعیت دائم آمریکا و اخذ شهروندی این کشور، به صورت دائم در این کشور حضور داشته باشند و عملا جزو شهروندان امریکایی محسوب شوند. شهروند آمریکا بودن دارای مزیت های بسیاری می باشد و از طریق روش هایی می توان اقدام به اخذ تابعیت شهروندی این کشور نمود.

ویدئو مزایای سیتیزن آمریکا

ما در این مقاله قصد داریم به صورت مفصل و تخصصی در مورد شهروندی در آمریکا و نحوه کسب تابعیت این کشور مباحثی را ارائه نماییم. یکی از روش های کسب تابعیت کشور آمریکا، اخذ سیتیزن آمریکا می باشد که ما قصد داریم در این مقاله به بررسی این موضوع و مزایای سیتیزن آمریکا بپردازیم.

اینفوگرافیک مزایای سیتیزن آمریکا

اینفوگرافیک مزایای سیتیزن آمریکا

همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به کشور آمریکا و تابعیت شهروندی این کشور و اخذ سیتیزن آمریکا، با کارشناسان زبده شرکت مهاجرتی الست گروپ تماس حاصل فرمایید. شرکت الست گروپ، معتبرترین موسسه مهاجرتی به شمار می آید.

ما در این مقاله به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:
زندگی در آمریکا چیست؟
مزایای زندگی در آمریکا چیست؟
شهروندی آمریکا چیست؟
تابعیت چیست و انواع آن کدامند؟
اعتبار پاسپورت امریکا چقدر است؟
سیتیزن آمریکا چیست؟
قوانين سيتيزن شيپ امريكا شامل چه مواردی می باشد؟
مزایای سیتیزن امریکا چیست؟
روش های دریافت سیتیزن آمریکا چگونه است؟
نتیجه گیری

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایای سیتیزن آمریکا با ما همراه باشید.

 

زندگی در آمریکا

زندگی در آمریکا

کشور آمریکا یکی از بهترین کشورها برای زندگی محسوب می شود. این کشور جزو محبوبترین کشورها در نزد مردم جهان می باشد که می توان با زندگی در ایالات متحده، به آینده و زندگی بسیار بهتر، امیدوار بود.

کشور آمریکا دارای بهترین سیستم های آموزشی، بهترین موقعیت های شغلی و ... می باشد و به نوعی سرزمین فرصت ها محسوب می شود. برخی از افراد با هدف تحصیل و اشتغال، به کشور آمریکا مهاجرت می نمایند و در نهایت موفق به کسب اقامت دائم آمریکا خواهند شد.

کشور آمریکا در طول سالیان سال، همواره جزو کشورهای محبوب در بین ایرانیان بوده و بسیاری از مردم ایران آرزوی این را دارند که بتوانند در کشور آمریکا زندگی کنند. کشور آمریکا سراسر از فرصت و پیشرفت می باشد و افرادی که موفق به کسب مجوز ورود به خاک کشور آمریکا می شوند، می توانند از آینده ای درخشان در زمینه های مختلف برخوردار باشند.

برخی از افراد تصور دارند که مهاجرت به کشور آمریکا امری دشوار و سخت است و کسب اقامت دائم و اخذ تابعیت شهروندی این کشور، امری نشدنی است. اما این گونه نیست. درست است که برای ایرانیان کمی شرایط دشوارتر از سایر کشورها می باشد، اما امری نشدنی نیست و می توان با داشتن شرایط و انجام اقداماتی، به این امر مهم رسید.

کشور بزرگ آمریکا از نظر موقعیت های اقتصادی و اجتماعی، جزو بهترین کشورهای جهان بوده و شاخص اقتصادی این کشور، همیشه رو به رشد بوده است. همچنین از لحاظ شغلی، جزو بهترین کشورهای جهان می باشد که اکثر شغل های این کشور، با درآمدهای بسیار بالایی همراه است.

افرادی که موفق به کسب تابعیت شهروندی این کشور می شوند، می توانند از آینده درخشانی در حوزه های مختلف برخوردار باشند. به همین دلیل ما در این مقاله به بررسی سیتیزن آمریکا و مزایای سیتیزن آمریکا خواهیم پرداخت.

مزایای زندگی در آمریکا

مزایای زندگی در آمریکا

زندگی در کشور آمریکا می تواند مزایای بسیار زیادی برای افراد داشته باشد و افرادی که موفق به مهاجرت به کشور آمریکا می شوند و همچنین تابعیت این کشور را به دست می آورند، می توانند به عنوان شهروند این کشور از مزایای عالی آمریکا استفاده نمایند.

زندگی در کشور آمریکا جزو آرزوهای بسیاری از افراد می باشد. از جمله مزایای زندگی در ایالات متحده آمریکا عبارتند از:

تحصیل در بهترین دانشگاه های دنیا واقع در آمریکا

تحصیل در بهترین دانشگاه های دنیا واقع در آمریکا

کشور آمریکا دارای بهترین دانشگاه های دنیا می باشد و این دانشگاه ها، از قوی ترین و بهترین سیستم های آموزشی دنیا برای آموزش دانشجویان خود استفاده می کند. سطح مدرک تحصیلی و اعتبار علمی دانشگاه های آمریکا بسیار بالا بوده و می توان با طیف وسیعی از رشته های تحصیلی مختلف در مقاطع تحصیلی مختلف دانشگاهی مواجه شد.

با تحصیل در دانشگاه های این کشور می توان از آینده شغلی خود مطمئن بود و از درآمدهای بالایی برخوردار شد. همچنین دانشگاه های آمریکا به دانشجویان واجد شرایط، بورسیه های تحصیلی و کمک هزینه های تحصیلی اعطا می کند که جزو مزیت های مهم تحصیل در آمریکا محسوب می گردد.

مزایای شغلی و کارآفرینی

کشور آمریکا از جمله بهترین کشورهای جهان در حوزه اشتغال و کار میباشد. این کشور جزو بهترین کشورهای جهان از نظر موقعیت های شغلی مختلف می باشد و افرادی که در مشاغل مختلف به خصوص در حیطه های تخصصی مشغول به فعالیت می شوند، می توانند از درآمدهای بسیار بالا و نجومی برخوردار باشند و هر کسی که بتواند با تلاش و کوشش در این کشور فعالیت نماید، می تواند به تمامی آرزوهای خود از نظر زندگی مالی و ... برسد.

موقعیت های شغلی و کاری در کشور آمریکا به حدی بالا می باشد که می توان با طیف وسیعی از مشاغل مختلف بر اساس رشته های تحصیلی روبرو شد. درآمد در کشور آمریکا بالاست و درآمدها به شیوه دلاری کسب می شود و یک مزیت عمده برای مهاجران می باشد.

همچنین با فعالیت در مشاغل مختلف در آمریکا می توان تحت پوشش رایگان بیمه درمانی قرار گرفت و عملا تمامی هزینه های درمانی، جراحی و ... در این کشور برای فرد به صورت رایگان خواهد بود. افرادی که موفق به کسب سیتیزن آمریکا و کسب تابعیت شهروندی این کشور می شوند، می توانند از چنین مزایایی برخوردار شوند که ما در قسمت مزایای سیتیزن آمریکا به آن خواهیم پرداخت.

سیستم مالیاتی

یکی از مهمترین مزایای زندگی در کشور آمریکا، سیستم مالیاتی این کشور می باشد. مالیات در کشور آمریکا بر اساس شرایط هر فردی مشخص می شود و همچنین هر ایالتی در این کشور، قوانین خاص مالیاتی خود را دارد و به صورت مجزا در این زمینه عمل می کند.

برخی از ایالت های این کشور به نسبت سایر ایالت ها، مالیات بر درآمد کمتری را از افراد اخذ می کند که این مورد می تواند به عنوان یک مزیت برای افراد محسوب شود.

به طور کلی می توان گفت که در کشور آمریکا، میزان مالیات های دریافتی از مردم، به نسبت سایر کشورهای مطرح جهان، کمتر بوده است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت مالیات در کشور آمریکا با کارشناسان شرکت مهاجرتی الست گروپ تماس حاصل فرمایید.

بیمه و خدمات درمانی

یکی از بهترین مزایای زندگی در کشور آمریکا و کسب تابعیت شهروندی این کشور این است که شهروندان این کشور، تحت پوشش رایگان بیمه درمانی قرار دارند و چنانچه در هر نقطه از کشور آمریکا در بیمارستانی بستری شوند، می توانند از خدمات پزشکی و جراحی رایگان آن استفاده نمایند.

این مزیت جزو بهترین مزیت های کشور آمریکا بوده و عملا در دنیا معروف می باشد. به دلیل بالا بودن سطح پزشکی و درمانی در کشور آمریکا و همچنین رایگان بودن درمان در این کشور، بسیاری از مردم جهان در تلاش هستند که بتوانند تبعه این کشور شوند که یکی از بهترین راه های آن کسب سیتیزن آمریکا می باشد و جزو مزایای سیتیزن آمریکا محسوب می گردد.

فرهنگ و اجتماع

وجود آزادی بیان در کشور آمریکا، باعث شده که این کشور جزو آزادترین کشورهای جهان محسوب شود. کمتر کشوری در جهان وجود دارد که چنین ویژگی هایی را داشته باشد.

در کشور آمریکا این فرهنگ نهادینه شده است که هر کس، همان طور که هست باید به وی احترام گذاشت و احترام به عقاید جزو فرهنگ های کشور آمریکا محسوب می شود. ممکن است این مزیت زمانی به یک عیب و نقص تبدیل شود، اما ماهیت آن جزو مزیت های کشور آمریکا می باشد.

وجود فرهنگ ها و نژادهای مختلف در آمریکا باعث شده که افرادی که موفق به مهاجرت به این کشور می شوند و در این کشور مشغول به زندگی و فعالیت می گردند، می توانند با انواع فرهنگ ها و آداب و رسوم مختلف آشنا گردند. نژادپرستی در کشور آمریکا بسیار کم می باشد و جزو بهترین کشورهای جهان از لحاظ پذیرش مهاجر از هر قشر و فرهنگ و ملیتی می باشد.

همچنین کشور آمریکا دارای موقعیت های جغرافیایی بی نظیر و مناطق بکر و دیدنی می باشد که می توان از این مناظر و مناطق دیدن کرد و لذت برد. کشور آمریکا از لحاظ تنوع جغرافیایی، جزو پرتنوع ترین کشورهای جهان می باشد و چهار فصل سال را می توان در این کشور تجربه کرد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزیت های زندگی در آمریکا و همچنین انجام امور مهاجرتی و همچنین اطلاع از شرایط تابعیت دائم کشور آمریکا، با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

حال که با مزیت های زندگی در کشور آمریکا آشنا شده ایم، به سراغ شهروندی در کشور آمریکا خواهیم رفت و همچنین به بررسی دقیق سیتیزن آمریکا که روشی برای کسب تابعیت دائم است، خواهیم پرداخت و از مزایای سیتیزن آمریکا، سخن خواهیم گفت.

شهروندی آمریکا

شهروندی آمریکا

یکی از آرزوهای هر فردی که خواهان مهاجرت به آمریکا می باشد، کسب اقامت دائم و شهروندی کشور آمریکا می باشد. شهروند بودن در آمریکا می تواند مزایای بسیار متعددی برای فرد داشته باشد. برای کسب شهروندی آمریکا می توان از دو روش اقدام کرد. یک روش، اخذ گرین کارت آمریکا و روش دیگری که بهتر از گرین کارت می باشد، اخذ سیتیزن آمریکا می باشد.

گرین کارت در واقع نوعی کارت شناسایی محسوب می شود که در این کارت، تمامی اطلاعات و ویژگی های فرد نوشته شده است. رنگ این کارت به رنگ سبز بوده و دلیل نام گذاری گرین کارت، به خاطر همین رنگ کارت می باشد.

گرین کارت یکی از انواع کسب شهروندی در آمریکا می باشد و می تواند به عنوان یک شهروند آمریکایی در این کشور زندگی نماید. اما داشتن گرین کارت و زندگی نمودن در این کشور، شرایط و ضوابط سختی دارد و در صورت مشاهده موارد غیر قانونی از فرد مهاجر مانند دزدی، قتل یا انواع کارهای غیر قانونی، گرین کارت وی باطل خواهد شد و از کشور آمریکا اخراج می شود.

گرین کارت همان کارت شناسایی بوده که مشخصات فرد را نشان می‌دهد.  زمانی که موفق به مهاجرت و دریافت اقامت دائم آمریکا شوید، یک گرین کارت برای شما صادر می‌شود که نشاندهنده اقامت قانونی در کشور آمریکا است.

گرین کارت نشاندهنده اقامت قانونی در کشور آمریکا می باشد که در آن مشخصات و هویت فرد نوشته شده است. گرین کارت به دلیل داشتن برخی محدودیت های قانونی و سختگیری های مختلف، می تواند برای فرد بسیار مشکل ساز باشد، اما به هر حال جزو محبوب ترین روش های شهروندی در آمریکا محسوب می گردد.

از طرفی دیگر، یکی دیگر از روش های اخذ شهروندی دائم در آمریکا، اخذ سیتیزن آمریکا می باشد. داشتن سیتیزن آمریکا می تواند مزایای بیشتر و بهتری را برای فرد داشته باشد که از گرین کارت هم بهتر خواهد بود.

افرادی که موفق به کسب سیتیزن آمریکا می شوند، می توانند از کمک های دولتی آمریکا در شرایط مختلف و گوناگون استفاده نمایند. در واقع سیتیزن آمریکا برای افرادی صادر می شود که به مقررات شهروندی آمریکا پایبند بوده و از مدت ها قبل جزو شهروند این کشور محسوب می شوند.

فردی که دارای سیتیزن آمریکا می باشد، حتی می تواند اقوام خود را به کشور آمریکا دعوت نماید و همچنین از کشور اخراج نخواهد شد. 

شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را برای اخذ شهروندی آمریکا و کسب سیتیزن آمریکا به متقاضیان ارائه دهد و همچنین با کمک مشاورین شرکت الست گروپ، می توانید از انواع مزایای سیتیزن آمریکا با خبر شوید.

تابعیت چیست و انواع آن کدامند؟

تابعیت چیست و انواع آن کدامند؟

تابعیت، فرایندی می باشد که طی انجام آن می توان در کشوری دیگر اقامت دائم به دست آورد و عملا شهروند آن کشور شد. به عنوان مثال اگر کسی موفق شود شهروند کشور آمریکا شود، در واقع تبعه این کشور شده و مانند شهروند آمریکایی با او رفتار خواهد شد و از مزایای مختلف این کشور بهره مند خواهد شد. 

تابعیت در واقع به معنای وظیفه و حق و حقوق فرد در قبال جامعه سیاسی می باشد که مهمترین مفهوم و مزیت آن این است که با کسب تابعیت یک کشور، دولت آن کشور از فرد محافظت خواهد کرد و در قبال دولت های دیگر، از او حفاظت به عمل خواهد آورد.

تابعیت دارای سه نوع می باشد که شامل زیر است:
۱ - تابعیت شخص حقیقی
۲ - تابعیت حقوقی شرکت
۳-  تابعیت اشیا مانند هواپیما، کشتی و ... 
تابعیت خاک و تابعیت خون از انواع تابعیت می باشد که می توان از طریق این دو قانون اقدام به اخذ تابعیت در کشورهای مختلف از جمله کشور آمریکا نمود که ما در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

تابعیت خاک چیست؟

تابعیت خاک چیست؟

هر فردی که در یک کشور متولد شود، بدون توجه به این که پدر و مادر وی از چه ملیتی می باشد، به عنوان تابعیت خاک محسوب می شود و شهروند کشور متولد شده به شمار می رود.

تابعیت خون چیست؟

تابعیت خون چیست؟

فردی که در هر کجای دنیا از والدینی متولد شده باشد که تابعیت کشوری دیگر را داشته باشند، فرزند وی جزو تابعیت خون محسوب خواهد شد و می تواند تابعیت کشور والدین خود را داشته باشد.

از هر دو تابعیت گفته شده می توان برای اخذ تابعیت و شهروندی یک کشور استفاده کرد. کشورهایی مانند کشور بزرگ آمریکا، اغلب از تابعیت خون استفاده می نمایند.

اعتبار پاسپورت امریکا

حال قبل از آن که به بررسی مزایای سیتیزن آمریکا بپردازیم، ابتدا از اعتبار پاسپورت آمریکا خواهیم گفت. یکی از مهمترین دلایلی که بسیاری از افراد اقدام به مهاجرت به آمریکا می نمایند و اقدام به اخذ تابعیت این کشور می کنند، داشتن پاسپورت این کشور می باشد. پاسپورت آمریکا دارای ارزش و اعتبار بسیار بالایی می باشد.

پاسپورت ایالات متحده آمریکا یکی از معتبرترین پاسپورت های جهان بوده و جزو 10 پاسپورت برتر جهان محسوب می شود. ارزش و اعتبار پاسپورت کشور آمریکا به حدی بالا می باشد که توسط آن می توان به بیش از 80 کشور جهان مسافرت نمود، بدون آن که ویزای آن کشور را دریافت کرد. علاوه بر آن می توان با داشتن پاسپورت آمریکا، اقدام به سفر به بیش از 40 کشور در جهان با اخذ ویزای فرودگاهی نمود.

با این اوصاف می توان دریافت که ارزش پاسپورت آمریکا بسیار بالا می باشد. کشور آمریکا دارای روابط سیاسی و اجتماعی و اقتصادی بسیار خوبی با اغلب کشورهای جهان می باشد که این امر باعث خواهد شد که افراد دارای تابعیت این کشور می توانند از مزایای بسیار خوب پاسپورت آمریکا استفاده نمایند و می توانند آزادانه به اغلب کشورهای جهان سفر نمایند.

کسب سیتیزن آمریکا باعث می شود که بتوان اقدام به کسب پاسپورت آمریکا نمود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت پاسپورت آمریکا و همچنین کسب سیتیزن آمریکا و استفاده از مزایای سیتیزن آمریکا، با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید.

سیتیزن آمریکا چیست؟

سیتیزن آمریکا چیست؟

سیتیزن آمریکا با گواهی تابعیت تفاوت دارد. تفاوت آن بیشتر در قوانین آن می باشد که توسط دولت آمریکا وضع شده است.

گواهی تابعیت می تواند برای افراد زیر 18 سال که والدین آن ها تابعیت آمریکا را دارند، صادر شود ولی نمی توان اقدام به دریافت سیتیزن نمود. زیرا مهمترین شریط برای دریافت سیتیزن آمریکا، داشتن سن بالای 18 سال می باشد.

بعد از گذشت 18 سال از سن فرد، متقاضی می تواند گواهی تابعیت خود را به گواهی سیتیزن آمریکا تغییر دهد. شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم برای دریافت سیتیزن آمریکا را در اختیار متقاضیان قرار دهد.

قوانين سيتيزن شيپ امريكا

همان طور که در موارد بالا گفته شد، سیتیزن آمریکا یک نوع سندی می باشد که نشاندهنده هویت فرد بوده که تابعیت کشور آمریکا و شهروندی این کشور را مشخص می نماید.

سیتیزن آمریکا برای افرادی صادر خواهد شد که شرایط لازم را داشته باشند و تابعیت آمریکا را کسب نموده باشند. یعنی پیش زمینه کسب سیتیزن آمریکا، داشتن تابعیت این کشور می باشد. از جمله قوانین مربوط به دریافت سیتیزن کشور آمریکا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

فرد متقاضی باید حداقل سن قانونی یعنی 18 سال را داشته باشد تا بتواند اقدام به دریافت سیتیزن نماید.
از تاریخ صدور گرین کارت فرد یا داشتن تابعیت فرد در آمریکا باید حداقل 4 سال و 9 ماه گذشته باشد.
فرد متقاضی باید حداقل به مدت 2 سال و نیم در کشور آمریکا حضور داشته باشد.
اگر فرد متقاضی که تابعیت آمریکا را داشته باشد ولی به مدت بیشتر از 6 ماه از خاک آمریکا خارج شده باشد، مشمول دریافت سیتیزن آمریکا نخواهد شد.
فرد متقاضی باید در آزمونی به نام آزمون تاریخ دولت آمریکا شرکت نماید تا بتواند سیتیزن آمریکا را دریافت نماید.
متقاضی باید تسلط کامل به زبان انگلیسی را داشته باشد.

شرکت مهاجرتی الست گروپ که از جمله بهترین شرکت های مهاجرتی در زمینه مهاجرت به آمریکا و کسب اقامت دائم و کسب سیتیزن آمریکا محسوب می شود، می تواند راهنمایی های لازم را برای دریافت شهروندی دائم این کشور ارائه دهد.

حال به بررسی موضوع اصلی مقاله یعنی مزایای سیتیزن آمریکا خواهیم پرداخت.

مزایای سیتیزن امریکا

کسب سیتیزن آمریکا، شامل مزایای متعددی می باشد و به همین دلیل از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. از جمله مزایای سیتیزن آمریکا عبارتند از:

داشتن حق رای

افرادی که شهروند کشور آمریکا می باشند، این حق و امتیاز را دارند که بتوانند در انواع انتخابات این کشور شرکت نمایند و حق رای دادن آن ها در تمامی انتخابات ها شامل انتخابات محلی، ایالتی، فدرال و ... خواهد بود. این مزیت باعث می شود که فرد حق تصمیم گیری در تصمیمات مهم کشور را داشته باشد. تمامی افراد شهروند کشور امریکا از جمله افراد دارای سند سیتیزن آمریکا که بالای 18 سال هم دارند، این حق را دارند که بتوانند در تمامی انتخابات این کشور شرکت داشته باشند.

حمایت از اعضای خانواده

افرادی که شهروند آمریکا محسوب می شوند و عملا جزو مردم آمریکا می باشند، می توانند از تمام اعضای خانواده خود از جمله والدین، همسر، فرزندان، خواهر و برادر و ...، حمایت مالی نمایند. این امر می تواند باعث شود که فرد دارای سیتیزن آمریکا، بتواند به اقوام درجه اول خود دعوتنامه ارسال نماید و با حمایت مالی خود، آن ها را در کشور آمریکا مورد حمایت خود قرار دهد.

تابعیت فرزند به تبعیت والدین

امکان انتقال حق شهروندی در آمریکا به فرزندان نیز وجود دارد. افرادی که دارای امتیاز سیتیزن آمریکا می باشند، می توانند حق و حقوق شهروندی و امتیاز سیتیزن خود را به فرزندان خود انتقال دهند. با این تفاسیر، کودکی که از پدر و مادری که شهروند آمریکا محسوب می شود متولد شود، می تواند شهروند آمریکا باشد و بعد از گذشتن سن فرد از 18 سال، می تواند اقدام به کسب سیتیزن آمریکا نماید و در نهایت می تواند پاسپورت کشور آمریکا را داشته باشد.

استخدام فدرال و ایالتی برای شهروندان آمریکا

یکی از مهمترین مزایای سیتیزن آمریکا، این است که افراد می توانند با داشتن این سند، اقدام به استخدام فدرالی و ایالتی در ادارات مختلف نمایند و می توانند با طیف گسترده ای از مشاغل دولتی این کشور روبرو شوند و بر اساس شرایط و تخصص خود، استخدام رسمی شوند.

برخی از مشاغل در کشور آمریکا، فقط به شهروندان آمریکایی سپرده می شود و افرادی که دارای اقامت موقت هستند، نمی توانند توسط ویزای کاری آمریکا در این مشاغل مشغول به کار شوند. سیتیزن آمریکا این امکان را فراهم می نماید که به عنوان یک شهروند آمریکایی در چنین مشاغلی مشغول به فعالیت شوند.

دریافت بورسیه و کمک مالی

همان طور که در ابتدای مقاله گفته شد، کشور آمریکا دارای بهترین دانشگاه های جهان می باشد که از سیستم آموزشی نوین و پیشرفته نیز پیروی می نماید و به عنوان یکی از مقاصد محبوب دانشجویان سراسر جهان به شمار می رود. هزینه های تحصیلی در کشور آمریکا گاهی می تواند برای دانشجویان سنگین باشد.

یکی از مزایای بسیار مهم و کلیدی سیتیزن آمریکا این است که می توانند توسط این سند، اقدام به اخذ انواع بورسیه ها و کمک های مالی نمایند. برخی از بورسیه های دانشگاه های آمریکا صرفا به دانشجویان تبعه کشور آمریکا اعطا می شود که دارای مزیت های بیشتری نسبت به حالت عادی می باشد. بنابراین افرادی که دارای سیتیزن آمریکا می باشند، می توانند از این بورسیه های تحصیلی استفاده نمایند.

حق داشتن پاسپورت

از اعتبار پاسپورت کشور آمریکا، مطالبی گفته شد و متوجه شدیم که تا چه اندازه از اعتبار و رتبه جهانی برخوردار است. یکی از مزایای سیتیزن آمریکا که بسیار هم مهم می باشد، اخذ پاسپورت کشور آمریکا توسط افراد دارای سیتیزن آمریکا می باشد. دارندگان پاسپورت کشور آمریکا می توانند به بیش از صدها کشور جهان بدون ویزا سفر نمایند و این امکان برای افرادی که دارای سیتیزن آمریکا هستند، فراهم شده است.

حق داشتن تابعیت مضاعف

یکی از مزایای سیتیزن آمریکا، این است که می توان توسط آن تابعیت دوگانه داشت. برخی از افراد که قصد تابعیت دائم آمریکا را دارند، می خواهند که تابعیت کشور دیگری را هم داشته باشند و آن تابعیت از بین نرود. قوانین سیتیزن آمریکا این امکان را به فرد می دهد که می تواند تابعیت کشور دیگری را نیز به همراه تابعیت آمریکا داشته باشد و این یک امتیاز محسوب می شود.

حق سفر به خارج از آمریکا بدون محدودیت زمانی

حق سفر به خارج از آمریکا بدون محدودیت زمانی

یکی از مزیت های بسیار خوب داشتن سیتیزن آمریکا این است که می توان بدون هیچ محدودیت زمانی، از خاک آمریکا خارج شد و سپس وارد این کشور شد. افرادی که دارای گرین کارت آمریکا می باشند، این مشکل را دارند که نمی توانند بیشتر از 6 ماه خارج از آمریکا باشند.

زیرا دولت آمریکا این موضوع را تلقی می کند که فرد اقامت خود را ترک کرده و فرد را سلب امتیاز از شهروندی آمریکا می نماید. سیتیزن آمریکا این امکان را فراهم آورده است که بدون هیچ محدودیت زمانی می توان از آمریکا خارج شد و بدون مشکل دوباره وارد این کشور شد و هیچ منع قانونی وجود نخواهد داشت.

ورود مجدد آسان تر برای شهروندان آمریکا

ورود مجدد آسان تر برای شهروندان آمریکا

از دیگر مزایای سیتیزن آمریکا این است که شهروندان این کشور در صورت داشتن یک سفر خارجی و بین المللی، برای بازگشت خود هیچ گونه معطلی در صف های گمرک نخواهند داشت و امکان ورود راحت و بدون دردسر به آمریکا نیز برای این افراد وجود دارد. زیرا این افراد دارای شهروندی دائم آمریکا بوده و نباید منع قانونی شوند.

حق الحاق خانواده به شهروند آمریکا

یکی از مزیت های مهم شهروندی آمریکا توسط اخذ سند سیتیزن آمریکا این است که افراد می توانند خانواده خود اعم از والدین، خواهر و برادر و فرزندان متاهل خود را به کشور آمریکا دعوت نمایند و بدون مشکل در این کشور حضور داشته باشند.

همچنین این امکان فراهم است که فرد متقاضی، برای همسر خود و فرزند زیر 21 سال خود، اقامت دائم کسب نماید و عملا بعد از گذشت مدت زمانی می تواند شهروند کشور آمریکا شود.

موارد بالا تعدادی از مزایای سیتیزن آمریکا می باشد که به همین دلیل از محبوبیت بالایی برخوردار است.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه کسب سیتیزن آمریکا و اطلاع از قوانین کامل آن، با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید.

روش های دریافت سیتیزن آمریکا

روش های دریافت سیتیزن آمریکا

حال که با مزایای سیتیزن آمریکا آشنا شدیم، به این موضوع خواهیم پرداخت که چگونه می توان اقدام به دریافت سیتیزن آمریکا نمود.

به طور کلی برای این که اقدام به اخذ سیتیزن آمریکا نمود، باید به این نکته توجه داشت که در ابتدا فرد باید تابعیت آمریکا را داشته باشد تا بتواند اقدام به دریافت سیتیزن این کشور نماید. ما در روش های زیر عنوان خواهیم کرد چگونه در ابتدا می توان اقدام به مهاجرت به امریکا و اخذ پاسپورت آمریکا را انجام داد و در نهایت اقدام به دریافت سیتیزن آمریکا نمود.

دریافت تابعیت و سیتیزن آمریکا از طریق کار

دریافت تابعیت و سیتیزن آمریکا از طریق کار

یکی از روش هایی که برای دریافت تابعیت آمریکا رایج است و از طرفداران زیادی برخوردار است، تابعیت و دریافت پاسپورت این کشور از طریق اخذ ویزای کاری آمریکا می باشد.

برای این کار در ابتدا نیازمند است که فرد متقاضی از طرف یک کارفرمای آمریکایی، پیشنهاد کاری دریافت نماید. برای دریافت چنین پیشنهادی، لازم است با کارفرمایان متعددی در امریکا وارد مذاکره شویم و برای آنان رزومه ارسال کنیم و از شرایط کاری و نحوه دریافت حقوق و مزایای کاری آن باخبر شویم.

بعد از به توافق رسیدن با کارفرما، پیشنهاد کاری از طرف کارفرما برای فرد ارسال خواهد شد و بعد از دریافت آن می توان اقدام به اخذ ویزای کاری آمریکا نمود.

طبق قوانین آمریکا، افرادی که به عنوان مهاجر کاری به این کشور مهاجرت می نمایند، می توانند بعد از گذشت مدت زمانی، اقدام به اخذ پاسپورت و تابعیت آمریکا نمایند و به مراتب می توانند روند قانونی اخذ سیتیزن آمریکا را طی نمایند و در نهایت با دریافت سیتیزن آمریکا، از شهروندی دائم خود در آمریکا نهایت استفاده را ببرند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه کسب ویزای کاری و پیشنهاد کاری از کارفرمایان امریکایی و در نهایت تابعیت دائم و سیتیزن آمریکا، با شرکت مهاجرتی الست گروپ تماس حاصل فرمایید. 

دریافت تابعیت و سیتیزن امریکا از طریق تحصیل

دریافت تابعیت و سیتیزن امریکا از طریق تحصیل

یکی از پرطرفدارترین و محبوبترین روش های دریافت تابعیت کشور آمریکا، از طریق تحصیل در دانشگاه های این کشور می باشد که فرصتی استثنایی برای علاقه مندان به تحصیل و همچنین علاقه مندان به کسب سیتیزن آمریکا می باشد.

البته راه رسیدن به سیتیزن، طولانی می باشد ولی می توان به آن رسید. یکی از مزیت های تحصیل در آمریکا این است که می توان در حین تحصیل، اقدام به شاغل شدن نمود و می توان با کارفرمایان زیادی در آمریکا وارد مذاکره شد و از آنان پیشنهاد کاری دریافت کرد.

همچنین بعد از اتمام دوره تحصیل خود می توانید با مدرک معتبری که از دانشگاه های این کشور به دست می آورید، اقدام به مشغول شدن به کار در حیطه تخصصی خود نمایید.

در این مرحله، ویزای تحصیلی به ویزای کار تبدیل شده و از این طریق می توان اقامت دائم کشور آمریکا را کسب کرد و برای بهره مندی کامل از مزایای شهروندی دائم آمریکا می توان اقدام به اخذ سیتیزن آمریکا طبق قوانین این کشور نمود.

از آنجایی که مزایای سیتیزن آمریکا بسیار مورد توجه عموم قرار دارد، ارزش این را دارد که بتوان مراحل قانونی آن را طی کرد و اقدام به دریافت سیتیزن نمود.
برای کسب اطلاعات بیشتر، با کارشناسان مجرب شرکت الست گروپ در ارتباط باشید.

تابعیت و سیتیزن آمریکا از طریق سرمایه گذاری

تابعیت و سیتیزن آمریکا از طریق سرمایه گذاری

بسیاری از افراد می توانند در صورت داشتن توانایی مالی بسیار خوب، اقدام به سرمایه گذاری در بخش های مختلف در آمریکا نمایند و از این طریق اقدام به دریافت پاسپورت این کشور نمایند. برای این که بتوان پاسپورت آمریکا را از روش سرمایه گذاری به دست آورد، چندین روش وجود دارد.

برخی از این ویزاهای سرمایه گذاری، جنبه مهاجرتی داشته و در همان ابتدای ورود فرد به خاک آمریکا، به فرد مورد نظر، اقامت دائم اعطا خواهد شد که از این طریق می تواند بعد از گذشت مدت قانونی تابعیت آمریکا، اقدام به اخذ سیتیزن آمریکا نمود.

 در صورتی که فرد متقاضی سیتیزن، 5 سال از اقامت خود در آمریکا را گذرانده باشد، می تواند علاوه بر خود، اقدام به همراه نمودن همسر و فرزندان خود نماید و می تواند برای آنان شهروندی دائم آمریکا را دریافت کند.

تابعیت و سیتیزن امریکا از طریق تولد

یکی از روش های دریافت سیتیزن کشور آمریکا این است که فرد در خاک کشور آمریکا متولد شده باشد. یعنی فرد متقاضی از همان دوران تولد و کودکی تا دوران جوانی خود، تابعیت خاک را داشته باشد. چنین قانونی باعث می شود که به راحتی فرد بتواند اقدام به اخذ سیتیزن آمریکا نماید.

چنین قانونی برای افرادی که تابعیت دائم آمریکا را ندارند و اقدام به فرزندآوری و به دنیا آوردن آن در آمریکا می نمایند، بسیار مناسب است.

زیرا از این طریق می توانند فرزند خود را بعد از اتمام سن 18 سالگی خود، دارای سیتیزن آمریکا نمایند و همچنین خود والدین هم می توانند به صورت دائم در این کشور اقامت داشته باشند. شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را در این مورد برای شما عزیزان انجام دهد.

تابعیت و سیتیزن امریکا از طریق ازدواج

تابعیت و سیتیزن امریکا از طریق ازدواج

یکی از روش های دریافت سیتیزن آمریکا این است که اقدام به ازدواج با شهروند آمریکایی نمایید. البته این موضوع به این راحتی نخواهد بود. در ابتدای امر، فرد متقاضی باید اقدام به اخذ ویزای موقت 6 ماهه آمریکا نماید که این ویزا به ویزای نامزدی آمریکا معروف است.

بعد از اخذ این ویزا، لازم است که فرد در مدت 6 ماه حضور خود در آمریکا اقدام به ازدواج با تبعه آمریکایی نماید. سپس برای دریافت تابعیت خود در آمریکا باید به مدت 3 سال از ازدواج شما گذشته باشد و بعد از آن می توان اقدام به کسب تابعیت آمریکا کرد.

در نهایت امر می توان بعد از گذشت مدت زمان مشخص، اقدام به کسب سیتیزن آمریکا نمایید. این روش از پیچیدگی های خاصی برخوردار است که می توانید برای کسب اطلاعات دقیق تر، با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید.

نتیجه گیری

نتیجه گیری

ما در این مقاله به بررسی دقیق شهروندی آمریکا و مزایای آن پرداختیم. یکی از بهترین روش های استفاده از مزیت های شهروندی دائم آمریکا، کسب سیتیزن آمریکا می باشد. زندگی در آمریکا دارای مزیت های بسیار فراوانی است که ما در این مقاله به این موضوع پرداختیم.

همچنین به توضیح موضوع اصلی مقاله یعنی مزایای سیتیزن آمریکا پرداخته شد و متوجه شدیم که کسب سیتیزن آمریکا چه مزیت های فراوانی دارد. شهروند بودن در آمریکا می تواند آرزوی هر فردی باشد و چه بهتر که کسی اقدام به اخذ سیتیزن آمریکا نماید. زیرا سیتیزن، مزیت ها و فواید بیشتری نسبت به گرین کارت آمریکا دارد که در این مقاله به این موضوع نیز اشاره شد.

حال شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت تابعیت آمریکا و کسب پاسپورت معتبر این کشور و همچنین نحوه اخذ سیتیزن آمریکا و برخورداری از مزایای سیتیزن آمریکا، با شرکت مهاجرتی الست گروپ تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی ها و مشاوره های کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ برخوردار شوید.