مدت زمان جواب سفارت کانادا

قصد داریم در این مطلب در رابطه با مدت زمان جواب سفارت کانادا برای شما اطلاعاتی داشته باشیم. ما را همراهی نمایید

قصد داریم در این مطلب در رابطه با مدت زمان جواب سفارت کانادا برای شما اطلاعاتی داشته باشیم. ما را همراهی نمایید.

امروزه معضل متقاضیان بسیار زیادی برای مهاجرت، پیگیری ویزای کانادا می‌باشد تا بتوانند هرچه سریع‌تر جواب درستی در رابطه با اخذ ویزا دریافت کنند. به دلیل این ‌که تعداد بسیار زیادی از متقاضیان آگاهی کافی در زمینه مهاجرت ندارند و با سیستم سفارت کانادا آشنا نیستند، امکان دارد باعث مشکلات متعددی برای دریافت جواب سفارت کانادا داشته باشند.

حال با توجه به این‌که مهم‌ترین الزامات وارد شدن به تعداد بسیار زیادی از کشورها به خصوص کانادا اخذ ویزا می‌باشد، فرد باید هرچه سریع‌تر دراین باره اقدام کند. شهروندان ایرانی لازم دارند تا برای کار، تحصیل یا مهاجرت‌های سفری، در ابتدا درخواست خود را برای اخذ ویزا انجام بدهند.

حال ممکن است شرایط خاصی برای دریافت هر کدام از ویزاها در نظر گرفته شود و متقاضی نیازمند ارسال مدارک مرتبط با آن می‌باشد. بعد از این ‌که تمامی فرآیند اخذ ویزا صورت گرفت و فرد مدارک خود را ارسال کرد، نیاز دارد تا مدت ‌زمانی منتظر بماند تا جواب از سفارت کانادا برای او در نظر گرفته شود.

ویدئو مدت زمان جواب سفارت کانادا

حال این بازه زمانی برای هرکدام از ویزاها متفاوت می‌باشد. در این مطلب قصد داریم تا براساس تخصص‌های مشاوران شرکت الست گروپ، اطلاعاتی در زمینه مدت ‌زمان جواب سفارت کانادا داشته ‌باشیم.

اگر نیازمند کسب اطلاعات بیشتر دراین‌ خصوص هستید، می‌توانید با مشاوره از کارشناسان تخصصی شرکت الست گروپ کمک بگیرید. الست گروپ، بهترین و معتبرترین موسسه مهاجرتی محسوب می شود.

اینفوگرافیک مدت زمان جواب سفارت کانادا

اینفوگرافیک مدت زمان جواب سفارت کانادا

مطالبی که در ادامه این مقاله بررسی خواهیم کرد، عبارتند از:
انواع ویزاهای مختلف کانادا شامل چه مواردی خواهد شد؟
اخذ ویزای توریستی
اخذ ویزای تحصیلی
اخذ ویزای کاری موقت
اخذ ویزا برای مهاجرت کاری
اخذ برنامه‌های مهاجرتی استانی
اخذ اکسپرس اینتری
ثبت ‌نام آنلاین ویزای کانادا به چه صورت می‌باشد؟
پرداخت هزینه دریافتی ویزا
مدارک مربوطه برای کارگزاری کانادا
جواب سفارت کانادا
پیگیری جواب ویزای کانادا چگونه امکانپذیر است؟
زمان صدور ویزای کانادا
دلایل رد شدن درخواست ویزای کانادا
چه عواملی در تسریع مدت ‌زمان جواب سفارت کانادا تاثیر دارد؟
کشور مبدا
نوع کاربرد
تکمیل بودن اسناد و مدارک
مدت ‌زمان جواب سفارت کانادا چقدر است؟
سخن آخر

 

پیشنهاد می کنیم از پست مدت زمان جواب سفارت کانادا دیدن کنید.

 

انواع ویزاهای مختلف کانادا شامل چه مواردی خواهد شد؟

انواع ویزاهای مختلف کانادا شامل چه مواردی خواهد شد؟

قبل از این که اطلاعات گسترده‌ای در زمینه مدت ‌زمان جواب سفارت کانادا در اختیار شما قرار دهیم، نیاز است تا انواع مختلف ویزای کانادا را بهتر بشناسید. زیرا مواردی همچون ویزای تحصیلی، ویزای توریستی، ویزای کاری ویژه، ویزای کارآفرینی، ویزای سرمایه‌گذاری، ویزای نخبگان، ویزای خانوادگی و دیگر موارد، به ‌عنوان مهم‌ترین این ویزاها برای ورود به کانادا می‌باشند.

حال در ادامه بر اساس تخصص‌های مشاورین شرکت الست گروپ، اطلاعاتی در رابطه با هر یک از این ویزاها در اختیار شما قرار خواهیم داد. به دلیل این‌ که یکی از الزامات بسیار مهم برای ورود به کشورهای مختلف به خصوص کانادا، داشتن ویزا می‌باشد.

حال شهروندان ایرانی که قصد دارند به دلایل مختلفی همچون کار، تحصیل، سفر یا مهاجرت به کانادا بروند، در ابتدا باید درخواست خود را برای ویزای مربوطه وارد کنند. هر یک از این ویزاها شرایط مخصوصی برای خود دارد و فرد موظف است که مدارک مربوطه خود را ارسال کند و از طریق یکی از دفاتر سفارت کانادا در کشورهای همسایه همچون ترکیه یا امارات، فرایند تکمیل و ارسال مدارک را برعهده بگیرد.

بعد از این‌ که تمامی مدارک ارسال شد، مدت ‌زمان معینی برای فرد در نظر گرفته می‌شود تا نتایج حاصل‌ شده از این درخواست برای افراد ارائه گردد. این بازه زمانی برای هر کدام از ویزاهای مختلف متفاوت می‌باشد. پس برای شناخت مدت ‌زمان جواب سفارت کانادا در ابتدا باید انواع مختلف ویزای کانادا را بیشتر بشناسید.

اخذ ویزای توریستی

اخذ ویزای توریستی

یکی از انواع ویزاهایی که برای کانادا در نظر گرفته می‌شود، ویزای توریستی می‌باشد. تعداد بسیار زیادی از افراد که قصد دارند برای گردشگری و شرکت در دوره‌های کوتاه‌ مدت و یا موارد دیگری همچون بازدید از دوستان و اعضای خانواده به کشور کانادا سفر کنند، می‌توانند از شرط ویزای توریستی استفاده داشته باشند.

بر اساس شرایط پرونده افراد و کشور محل سکونت،  تفاوت‌هایی بین مدت ‌زمان ویزای توریستی کانادا و جواب آن از سفارت وجود دارد. اما طبق بررسی‌های انجام‌ شده توسط متخصصین شرکت الست گروپ در این زمینه، برای شهروندان ایرانی که پرونده‌های اخذ ویزای توریستی را در نظر می‌گیرند، مدت‌ زمان جواب سفارت کانادا حدوداً ۲۵۹ روز به طول می‌انجامد.

اما همچنان بر اساس شرایط متقاضی ممکن است این زمان کمتر و یا بیشتر در نظر گرفته شود.

البته به این نکته توجه داشته باشید که ویزای توریستی طبق قوانینی که در زمان شیوع بیماری کرونا در نظر گرفته‌ شده است، فقط برای اعضای خانواده صادر می‌گردد و در حال حاضر به دلیل پیدایش این بیماری، سفر به دلایل گردشگری به کانادا به تعویق درآمده است و کاملاً محدود می‌باشد. هرچند اگر در این راستا نیازمند اطلاعات بیشتر هستید، می‌توانید از مشاورین شرکت الست گروپ کمک بگیرید.

اخذ ویزای تحصیلی

اخذ ویزای تحصیلی

یکی دیگر از اصلی‌ترین دلایلی که مهاجران قصد اخذ ویزا دارند، برای تحصیل در کشور کانادا می‌باشد. سالانه متقاضیان بسیار زیادی در مقطع دانش‌آموزی و دانشجویی برای تحصیل در کانادا اقدام می‌کنند. مهم‌ترین موضوع برای مهاجرت تحصیلی افراد به کشور کانادا، اخذ ویزای تحصیلی می‌باشد.

اغلب شهروندان ایرانی علاقه بسیار زیادی به تحصیل در کشور کانادا دارند.

اما پروسه اخذ ویزای تحصیلی برای کانادا می‌تواند حدوداً ۱۵ هفته به طول بیانجامد. البته امکان دارد همچنان این مدت‌ زمان بر اساس پرونده متقاضی و رزومه‌ی او متفاوت باشد و برای برخی از افراد کمتر یا بیشتر در نظر گرفته شود .

پرونده‌های ویزای تحصیلی با پیدایش بیماری کرونا دو مرحله‌ای شده ‌است، حال شرایطی در نظر گرفته‌ شده است تا دانشجویان در مرحله اولیه به‌ صورت آنلاین بتوانند تأییدیه آغاز تحصیل خود را دریافت کنند. سپس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از ماه اکتبر، اداره مهاجرت کانادا توانست دانشگاه‌هایی که مورد تأیید این کشور می‌باشند را اعلام کند.

سپس با بررسی پرونده، ویزای تحصیلی افراد برای دانشجویان بین‌المللی دانشگاه‌های مختلف در دستور کار قرار گرفت. اما برای ‌این که افراد بتوانند ویزای تحصیلی دریافت کنند نیز مدت‌ زمان جواب سفارت کانادا متفاوت در نظر گرفته می‌شود که با کمک کارشناسان شرکت الست گروپ به ‌عنوان بهترین شرکت مهاجرتی می‌توانید اطلاعات دقیق‌تری در رابطه با مدت ‌زمان جواب سفارت کانادا برای ویزای تحصیلی دریافت کنید.

اخذ ویزای کاری موقت

اخذ ویزای کاری موقت

افرادی که قصد کار در کانادا را دارند، در ابتدای امر باید پروسه اخذ ویزای کاری موقت را پشت سر بگذارند و از طریق آن وارد کشور کانادا شوند. این افراد بعد از گذشت چندین سال می‌توانند از روش‌های مختلف دیگری برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند.

اما حال مدت‌ زمانی که برای بررسی پرونده این دسته از افراد صورت می‌گیرد، به ‌صورت رسمی حدوداً ۲۴ هفته می‌باشد تا پرونده ویزای کاری موقت برای شهروندان ایرانی در این بازه زمانی براساس شأن صورت بگیرد. البته همچنان براساس شرایط متقاضی، ممکن است مدت‌ زمان متغیر باشد.

اخذ ویزا برای مهاجرت کاری

اخذ ویزا برای مهاجرت کاری

یکی از راهکارهای رایج برای این که افراد بتوانند به کشور کانادا مهاجرت داشته باشند و اقامت دائم خود را از این طریق نیز دریافت کنند، از طریق پایلوت آتلانتیک می‌باشد. طبق این برنامه مهاجرتی که بر اساس قوانین استان‌های جزیره پرنس ادوارد آتلانتیک کانادا یعنی نیوفاندلند و لابرادور، نیوبرانزویک، نوا اسکوشیا در نظر گرفته می‌شود، افراد می‌توانند از مهاجرت کاری استفاده داشته باشند.

اما همچنان برای بررسی مدت زمان جواب سفارت کانادا باید بدانید که شهروندان ایرانی برای اخذ ویزای مربوط به مهاجرت کاری حدوداً ۶ ماه زمان نیاز دارند که با توجه به شرایط متقاضی، ممکن است تغییراتی در این مدت ‌زمان صورت بگیرد.

اخذ برنامه‌های مهاجرتی استانی

اخذ برنامه‌های مهاجرتی استانی

یکی از شرایط مهم دیگر در کشور کانادا این است که به‌ صورت مستقل، هر کدام از استان‌های کانادا برنامه‌های مهاجرتی ویژه‌ای برای متقاضیان خود دارند، حال این شرایط سبب می‌شود تا متقاضیان اقدامات خاص خود را بر اساس این برنامه‌های مهاجرتی صورت بدهند.

حال با توجه به این ‌که شرایط مخصوص برای هر کدام از برنامه‌ها در نظر گرفته می‌شود، امکان دارد مدت‌ زمان بررسی پرونده و ویزای افراد متغیر باشد. اما به‌ صورت متوسط می‌توان گفت که مدت ‌زمان بررسی پرونده ویزای افراد بین ۱۵ تا ۲۱ ماه می‌باشد.

اخذ اکسپرس اینتری

اخذ اکسپرس اینتری

پرکاربردترین و رایج‌ترین روش برای مهاجرت به کانادا اخذ ویزا از طریق سیستم اکسپرس اینتری می‌باشد. استفاده از این سیستم می‌تواند فرایندی برای متقاضیان ایجاد کند که بر اساس این روش امتیاز بندی شده، متقاضیان بتوانند از سرتاسر جهان به کانادا مهاجرت داشته باشند.

البته معیارهایی برای دریافت این نوع اقامت در نظر گرفته می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها دانش زبان انگلیسی، تحصیلات، سوابق کاری، سن و دیگر موارد می‌باشد. تمامی این معیارها باعث امتیاز گذاری متقاضی خواهد شد و می‌تواند بهترین اقامت دائم برای کانادا را به افراد اعطا کند.

در راستای شناخت و مدت‌ زمان جواب سفارت کانادا برای ویزای اکسپرس اینتری، امکان دارد ۶ ماه تا یک‌ سال الی سه سال طول بکشد. طبق این پروسه می‌توان فرآیند اخذ این ویزا را برای کانادا در نظر گرفت.

ثبت ‌نام آنلاین ویزای کانادا به چه صورت می‌باشد؟

ثبت ‌نام آنلاین ویزای کانادا به چه صورت می‌باشد؟

قبل ‌از این ‌که در رابطه با موضوع مدت ‌زمان جواب سفارت کانادا برای شما اطلاعات داشته ‌باشیم، لازم است بدانید که چگونه می‌توانید به‌ صورت آنلاین به ثبت ‌نام ویزای کانادا بپردازید.

زیرا آشنایی با این‌ موضوع می‌تواند سطح اطلاعات شما را نیز افزایش دهد تا در راستای مهاجرت به کانادا و اخذ ویزاهای مختلف از این کشور، موفق‌تر باشید. اما مسئله مهم این است که سفارت کانادا در ایران از سال 2012 به بعد غیر فعال شده‌ است و هیچ ‌گونه فعالیتی نداشته ‌است.

به ‌همین دلیل شهروندان ایرانی که قصد مهاجرت و اخذ ویزای کاری کانادا را دارند، باید به‌ صورت آنلاین اقدام کنند و از طریق وب‌ سایت دولت کانادا امور ویزای خود را پیگیری کنند. به ‌همین دلیل است که بهترین گزینه پیشنهادی برای اغلب شهروندان ایرانی، ثبت ‌نام آنلاین می‌باشد.

این نوع ثبت ‌نام بدین‌گونه صورت می‌گیرد که افراد باید در ابتدا به وب‌سایت اصلی کشور کانادا مراجعه کنند و با درست کردن یک حساب کاربری برای خود، مراحل اخذ ویزای درخواستی خود را انجام بدهند. سپس با انتخاب نوع ویزای درخواستی می‌توانند کپی مدارک ترجمه‌ شده آن‌ها را در حساب کاربری آپلود نمایند.

پرداخت هزینه دریافتی ویزا

پرداخت هزینه دریافتی ویزا

با گذراندن این مرحله، نوبت آن است که متقاضی هزینه‌های مربوطه برای ویزای درخواستی خود را پرداخت کند و سپس انگشت‌نگاری بیومتریک برای او صورت بگیرد.

حال با توجه به این‌ که در داخل کشور ما امکان دسترسی به مرکز خدمات ویزای کانادا وجود نخواهد داشت، متقاضی موظف است از طریق یکی از کشورهای همسایه اقدام کند و با مراجعه به سفارت‌های کانادا در کشورهایی همچون ترکیه، امارات و ارمنستان، ادامه روند اخذ ویزا را انجام بدهد.

برهمین اساس فرد موظف است تا یک وقت سفارت هم به واسطه اینترنت رزرو کنند و با مراجعه به یکی از مراکز خدماتی در کشورهای دیگر، مراحل انگشت ‌نگاری و عکس بیومتریک را سپری کند.

مدارک مربوطه برای کارگزاری کانادا

مدارک مربوطه برای کارگزاری کانادا

هنگامی‌ که متقاضی قصد مراجعه به کارگزاری‌های مختلف کشور کانادا در کشورهای همسایه را داشته باشد، نیاز است تا نامه تأییدیه سفارت کانادا را همراه داشته باشد. همین‌طور اصل پاسپورت متقاضی و ایمیل تأیید وقت از الزامات این پروسه می‌باشد. مرحله آخر، بخش عکس بیومتریک و پروسه انگشت ‌نگاری می‌باشد که با گذراندن آن‌ها، پاسپورت آماده تحویل به متقاضی خواهد شد.

حال گذراندن تمامی مراحل در صورتی‌ که با ویزای کانادا و درخواست متقاضی موافقت گردد، فرد باید دوباره به کشور همسایه‌ای که از طریق آن مراحل انگشت‌ نگاری و عکس بیومتریک خود را سپری کرده است، سفر کند و پاسپورت خود را به مراکز کارگزاری وی اف‌اس برساند تا بتواند با دریافت برچسب ویزای کانادا، این پروژه را با موفقیت پشت سر بگذارد.

البته شرایط دیگری که وجود دارد این است که از طریق خدمات پیکاپ ویزا بدون این ‌که متقاضی مجدداً به کشور واسط هسفر کند، می‌توان تمامی این فرایند را به انتها رساند. حال با مطالعه این مطلب دریافتید که چگونه می‌توانید از خدمات ثبت‌نام آنلاین ویزای کانادا استفاده داشته باشید.

اما ممکن است همچنان در رابطه با مدت‌ زمان جواب سفارت کانادا سوالاتی داشته باشید. در ادامه این مبحث طبق بررسی‌هایی که همکاران ما در شرکت الست گروپ انجام داده‌اند، جواب درستی در این زمینه در اختیار شما قرار خواهیم داد تا بدانید چه زمانی جواب سفارت کانادا برای شما صادر خواهد شد.

جواب سفارت کانادا

جواب سفارت کانادا

در صورتی‌ که تمامی فرآیندهای انجام‌ شده برای ثبت‌نام آنلاین درخواست ویزای کانادا را به‌ درستی انجام بدهید، نوبت بررسی زمان پاسخ‌گویی کنسولگری می‌باشد. طبق تصمیمات و ارزیابی‌های این سفارت، درباره پرونده شما نتیجه‌گیری خواهد شد. البته عوامل بسیار زیادی می‌تواند در راستای زمان پاسخ‌دهی کنسولگری در راستای پرونده شما تاثیرگذار باشد.

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که می‌تواند در راستای جواب‌دهی سفارت تاثیر داشته باشد، درخواست فرد متقاضی است و این مسئله می‌تواند ثابت کند که در تعداد بسیار زیادی از موارد، مدت زمان جواب سفارت کانادا برای ویزای سوپر کانادا و یا ویزای توریستی آن متفاوت می‌باشد.

اما اگر بخواهیم یک جمع‌بندی کلی در رابطه با مدت‌ زمان جواب سفارت کانادا داشته‌ باشیم، طبق بررسی‌های شرکت الست گروپ، بر اساس هر نوع ویزا متفاوت و متغیر است اما ۴۰ تا ۱۵۰ روز کاری ممکن است این نتایج برای متقاضی در نظر گرفته شود.

البته تعداد بسیار زیادی از عوامل بازدارنده همانند پیدایش بیماری کرونا توانسته ‌است که باعث تاخیر بسیار زیادی در راستای رسیدگی به پرونده‌های درخواست ویزایی به وجود بیاورد و این مسئله باعث می‌شود تا به نسبت دیگر موارد، مدت ‌زمان جواب سفارت  کانادا اندکی به طول بیانجامد.

به‌ همین دلیل در راستای اطلاعات بیشتر برای شناخت مدت‌ زمان جواب سفارت کانادا توصیه‌هایی برای شما خواهیم داشت تا بتوانید زودتر به نتیجه برسید. همچنان اگر بتوانید تحت نظر کارشناسان شرکت الست گروپ در این ‌راستا اقدام کنید، قطعا نتایج بهتری دریافت خواهید کرد.

پیگیری جواب ویزای کانادا چگونه امکانپذیر است؟

پیگیری جواب ویزای کانادا چگونه امکانپذیر است؟

همان ‌طور که در قسمت های قبلی گفتیم، متقاضیان ایرانی شرایط مراجعه حضوری به سفارت کانادا را در ایران نخواهند داشت.

حال به ‌همین دلیل عدم دسترسی متقاضیان ایرانی، بهترین راهکاری که از نظر کارشناسان شرکت الست گروپ می‌تواند در پیگیری جواب ویزای کانادا برای افراد مفید واقع شود، از طریق حساب کاربری ایجاد شده افراد در وب ‌سایت اداره مهاجرت کانادا و درخواست‌های افراد از طریق اینترنت می‌باشد.

در واقع فرایند آنلاین برای ثبت ‌نام ویزای کانادا به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید با آپلود مدارک خود و همین ‌طور کامل کردن فرم درخواست ویزای کانادای خود، درخواست خود را برای ویزای کانادا به ثبت برسانید. همین ‌طور با پرداخت هزینه ارزی، این فرآیند به بهترین نحو ممکن برای شما به سرانجام خواهد رسید.

زمان صدور ویزای کانادا

زمان صدور ویزای کانادا

حال در صورتی‌ که مدت ‌زمان اعلام‌ شده که توسط سفارت کانادا برای شما صورت‌ گرفته است، گذشته باشد؛

برای این‌ که ارزیابی‌های کافی برای پرونده خود انجام دهید، با مراجعه به وب ‌سایت سفارت کانادا می‌توانید کد پیگیری مربوطه خود را وارد کنید و در کنار آن با ارائه‌ی تاریخ تولد خود می‌توانید آخرین وضعیت پرونده را در جریان جواب ویزای کانادا مشاهده می‌کنید.

دلایل رد شدن درخواست ویزای کانادا

دلایل رد شدن درخواست ویزای کانادا

در برخی مواقع ممکن است این رد شدن جواب سفارت کانادا باعث به طول انجامیدن این پروسه شود. این اتفاق در راستای اخذ ویزای کانادا بسیار رایج است و برای تعداد بسیار زیادی از متقاضیان ممکن است که پیش بیاید و دریافت آن‌ها را برای مدت ‌زمانی غیرممکن خواهد ساخت.

این دسته از افراد باید قبل ‌از این‌ که درخواست خود را ارائه دهند، تمامی دلایل ریجکت را بشناسند تا قبل ‌از این‌ که برای ویزا اقدامات لازم را فراهم کنند، به دلایل آن آگاه باشند.

در حالت کلی، سفارت کانادا در صورت وجود هر گونه تردید بنا بر دلایل ارائه ‌شده در موارد زیر می‌تواند حکم ریجکت ویزای متقاضی را صادر کند و مانع از سفر او به کشور کانادا گردد. مهم‌ترین این دلایل به شرح زیر می‌باشند.
•    عدم برخورداری از سوابق مسافرتی مناسب به دیگر کشورها
•    عدم بازگشت متقاضی به کشور خود بعد از به پایان رسیدن مدت اعتبار ویزا
•    نداشتن علت و انگیزه کافی و هدف فرد برای اخذ ویزا
•    عدم برخورداری از تمکن مالی برای مهاجرت به کشور کانادا
•    ایجاد هر گونه نقص در مدارک و دارایی متقاضی

چه عواملی در تسریع مدت ‌زمان جواب سفارت کانادا تاثیر دارد؟

چه عواملی در تسریع مدت ‌زمان جواب سفارت کانادا تاثیر دارد؟

با تمامی نکات گفته‌ شده در راستای مدت ‌زمان جواب سفارت کانادا، طبق تجربیات وکلای حرفه‌ای ما در مجموعه الست گروپ به ‌عنوان بهترین شرکت گروه مهاجرتی، عوامل بسیار زیادی می‌تواند سرعت دریافت جواب سفارت کانادا را برای شما بیشتر کند و باعث می‌شود که پردازش ویزای متقاضی بعد از عملیات انگشت‌نگاری با سرعت بهتری اتفاق بیفتد.

در ادامه به برخی از این عوامل خواهیم پرداخت.

کشور مبدا

بعد از این ‌که مراحل پردازش برای اخذ ویزای کانادا انجام شد، برای فرد متقاضی با توجه به کشور محل اقامت خود ممکن است مدت ‌زمان جواب سفارت کانادا متفاوت در نظر گرفته شود. در این ارتباط، ما ایرانیان از کشورهایی شناخته می‌شویم که در راستای روند دریافت جواب سفارت کانادا بعد از انگشت‌نگاری و بیومتریک ممکن است تاخیر بسیاری صورت بگیرد.

زیرا برای این‌ که مدارک متقاضیان ایرانی بررسی شود و صحت اسناد آن‌ها ثابت شود، ممکن است چندین هفته تا چندین ماه زمان نیاز داشته باشد. اما به‌ هر حال برای این ‌که پردازش برنامه مهاجرتی خود را بر اساس جواب سفارت کانادا تنظیم کنید، می‌توانید به دفاتر سفارت کانادا مراجعه کنید و اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب کنید.

البته همچنان وکلای ما در شرکت الست گروپ در کنار شما هستند تا بتوانید پاسخ درستی از جواب سفارت کانادا دریافت کنید و به نسبت دیگر ویزاهای مختلف متقاضیان ایرانی بتوانند در مدت ‌زمان کمتری از جواب سفارت کانادا بهره‌ مند شوید. در هر صورت کاملاً مشخص است که تمامی تلاش سفارت کانادا این است که در سرتاسر جهان برنامه‌های پردازش مهاجرت را برای افراد با سرعت بیشتری انجام بدهد.

نوع کاربرد

یک مسئله مهم دیگر که می‌تواند تاثیر شایانی روی مدت‌ زمان جواب سفارت کانادا داشته باشد، نوع ویزای دریافتی و مجوز اقامت افراد در کانادا می‌باشد. به ‌عنوان نمونه اگر فردی درخواست ویزای کاری یا تحصیلی داشته باشد، مدت‌ زمان در نظر گرفته‌ شده از طریق سفارت کانادا متفاوت می‌باشد.

همین ‌طور تعداد داوطلبانی که در دسته ‌بندی درخواست‌های اخذ ویزای مربوطه در حال پردازش می‌باشند، تاثیر زیادی بر مدت ‌زمان جواب سفارت کانادا خواهد داشت. یعنی دو گزینه نوع کاربرد ویزا و تعداد داوطلبان درخواست آن می‌تواند روی پروسه زمان جواب سفارت کانادا نقش داشته باشند.

تکمیل بودن اسناد و مدارک

یک مسئله مهم دیگر که به‌ عنوان یکی از عوامل بسیار مهم برای نتایج سفارت کانادا در نظر گرفته می‌شود، اسناد و مدارک متقاضی است. در صورتی ‌که متقاضی مدارک کافی نداشته باشد، کاملاً طبیعی است که سفارت، درخواست فرد را ریشه ‌یابی کند و دوباره این فرصت را برای فرد فراهم کند تا اطلاعات خود را تکمیل کند و مجدداً برای تهیه ویزای خود درخواست ارائه کند.

حال این پروسه می‌تواند تاخیر بسیار زیادی در راستای پردازش جواب سفارت کانادا داشته باشد و فرد در مدت ‌زمان طولانی‌تری به ویزای خود خواهد رسید. هر چند که تمامی عوامل گفته‌ شده به‌ عنوان نکات مهم برای اخذ ویزای کانادا شمرده می‌شود.

اما در هر صورت اگر با افراد متخصص در این راستا مشاوره داشته باشید، قطعا در پیگیری جواب سفارت کانادا موفق‌تر خواهید بود. مشاوران کاربلد شرکت الست گروپ همواره در کنار شما خواهند بود تا بتوانید در کمترین زمان ممکن به دریافت جواب سفارت کانادا برسید.

مدت ‌زمان جواب سفارت کانادا چقدر است؟

مدت ‌زمان جواب سفارت کانادا چقدر است؟

طبق تجربه‌ای که مشاورین و کارشناسان شرکت الست گروپ در زمینه مهاجرت به کانادا کسب کرده‌اند، با توجه به نوع درخواست ویزای متقاضی، مدت ‌زمان جواب سفارت کانادا بعد از گذراندن مرحله انگشت ‌نگاری در نظر گرفته خواهد شد.

البته این نکته نیز مهم می‌باشد که درخواست مهاجرت به کدام یک از کشورها را دارید. زیرا در زمینه پردازش برنامه‌های مهاجرتی سفارت کانادا، سرعت‌عمل بالاتری دارد و می‌تواند امکانات بهتری برای متقاضیان در نظر گرفته شود.

اما در صورتی‌ که فرد درخواست آنلاین خود را هرچه سریع‌تر برای انجام انگشت‌نگاری به ثبت رسانده باشد، قطعا می‌تواند با سرعت بهتری به جواب سفارت کانادا دست پیدا کند. حال اگر قصد دارید که هیچ‌ گونه تاخیر طولانی ‌مدتی در راستای پروسه نتایج سفارت کانادا نداشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم از دستورالعمل‌های مربوطه که متخصصان شرکت الست گروپ برای شما خواهند داشت، پیروی کنید.

اگر نگاهی به دیگر سایت‌های مختلف که در زمینه مهاجرت به کانادا تخصص دارند، بیندازید؛ خواهید دریافت که تمامی آن‌ها در راستای شناخت مدت ‌زمان جواب سفارت کانادا این‌ گونه نوشته‌اند که مهاجری که قصد اخذ ویزای بازدید کننده یا ویزای توریستی کانادا، ویزای تحصیلی کانادا یا ویزای کار در کانادا را دارد، فقط باید بر اساس عملیات بیومتریک که در این پروسه انجام می‌دهد، به درک درستی از مدت‌ زمان صدور ویزا برسد. با در نظر گرفتن زمان لازم برای عملیات بیومتریک می‌توان دریافت که مدت ‌زمان جواب سفارت کانادا چقدر می‌باشد.

تعداد بسیار زیادی از متقاضیان که برای اقامت دائم کانادا اقدام کرده‌اند، مواردی همچون زمان مصرف ‌شده برای انجام عملیات‌های بیومتریک، پردازش برنامه‌های مختلف در نظر گرفته‌اند تا بتوانند به حدس درستی در رابطه با مدت ‌زمان جواب سفارت کانادا برسند.

پس با این ‌وجود اگر شما نیز از افرادی می‌باشید که برای اقامت دائم کانادا اقدام کرده‌اید، برای این‌ که اطلاعات دقیق‌تری در زمینه تاریخ صدور ویزای خود کسب کنید، می‌توانید از متخصصین ما در شرکت مهاجرتی الست گروپ برای کسب اطلاعات بیشتر کمک بگیرید.

سخن آخر

سخن آخر

در این مطلب تلاش کردیم تا اطلاعاتی در زمینه مدت ‌زمان جواب سفارت کانادا برای شما فراهم سازیم. حال در این زمینه کارشناسان شرکت الست گروپ مفتخر هستند تا بتوانند شما را در این شرایط راهنمایی نموده تا بتوانید با رضایت کامل به مقصد خود راهی شوید.

اما اگر ۰ تا ۱۰۰ مهاجرت فرآیند مهاجرت خود را به وکلا و مشاوران متعهد الست گروپ بسپارید، قطعا در این راستا موفق‌تر خواهید بود و هیچ‌ گونه نگرانی بابت دریافت جواب سفارت کانادا نخواهید داشت.

زیرا این افراد اطلاعات و تجربیات گسترده‌ای در این زمینه دارند که با پیگیری‌های بیش‌ از اندازه می‌توانند مدت‌ زمان جواب سفارت کانادا را به حداقل برسانند. با شناخت این دسته از مسائل می‌توانید از مشاوران تخصصی شرکت الست گروپ کمک بگیرید تا در کمترین زمان ممکن، نتیجه موفقیت‌آمیزی از سفارت کانادا برای اخذ ویزاهای مختلف دریافت کنید.