بهترین کشورها برای سرمایه گذاری

آیا می‌دانید بهترین کشورها برای سرمایه‌گذاری کدامند؟ برای درک بیشتر این موضوع با ما در ادامه همراه باشید.

این روزها افراد بسیار زیادی علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در کشورهای مختلف می‌باشند و از این ‌موضوع استقبال می‌کنند.

آیا می‌دانید بهترین کشورها برای سرمایه‌گذاری کدامند؟ برای درک بیشتر این موضوع با ما در ادامه همراه باشید.

این روزها افراد بسیار زیادی علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در کشورهای مختلف می‌باشند و از این ‌موضوع استقبال می‌کنند.

هر فردی که دارای بخشی سرمایه می‌باشد، درصدد است تا بتواند آن را در کشورهای دیگر توسعه دهد و به سوددهی کافی برسد. البته مهم‌ترین موضوع، اهداف افراد است که می‌تواند شرایط سرمایه‌گذاری برای آن‌ها را تعیین کند. به ‌همین دلیل است که باید اطلاعات بسیار زیادی در رابطه با کشوری که قصد سرمایه‌گذاری در آن را دارید، کسب کنید.

در کل یکی از روش‌های مهاجرت، سرمایه‌گذاری در کشورهای خارجی می‌باشد. این افراد در ازای پولی که به کشور خارجی پرداخت می‌کنند و در آن کشور سرمایه خود را سرمایه‌گذاری می‌کنند، نیازمند کسب اقامت و حق شهروندی در آن کشور می‌باشند. این فرصت یک راه ‌حل طلایی است که برای افراد در نظر گرفته می‌شود تا بتوانند از ویزای سرمایه‌گذار،ی بهترین استفاده را ببرند.

ویدئو بهترین کشورها برای سرمایه گذاری

به همین دلیل است که در تلاشیم با تجربه های کارشناسان شرکت الست گروپ، اطلاعاتی در زمینه شناخت بهترین کشورها برای سرمایه‌گذاری در این مطلب برای شما داشته باشیم. شرکت الست گروپ، معتبرترین موسسه مهاجرتی در این زمینه معرفی می شود.

اینفوگرافیک بهترین کشورها برای سرمایه گذاری

اینفوگرافیک بهترین کشورها برای سرمایه گذاری

طبق بررسی‌ها و ارزیابی‌های جهانی؛ برای ما ایرانیان، بهترین روش سرمایه‌گذاری از طریق استارت آپ‌ها در کشورهای مختلفی همچون کانادا و آلمان می‌باشد که خطرپذیری کمتری را در بر خواهد داشت. در ادامه مقاله، به بررسی این‌ موضوع خواهیم پرداخت.

مطالبی که در این مقاله بررسی می‌کنیم، عبارتند از:
بهترین کشورها برای سرمایه‌گذاری کدامند؟
رتبه بندی بهترین کشورها برای سرمایه‌گذاری
شرایط سرمایه‌گذاری در کشور آلمان چگونه است؟
روش‌های اخذ اقامت آلمان با سرمایه‌گذاری
حداقل سرمایه‌گذاری در آلمان برای دریافت اقامت
مراحل دریافت اقامت آلمان با سرمایه‌گذاری
دریافت اقامت دائم و تابعیت آلمان با سرمایه‌گذاری
مزایای اخذ اقامت آلمان از طریق سرمایه‌گذاری
مدارک برای اخذ اقامت آلمان با سرمایه‌گذاری
شرایط تمدید اقامت آلمان از طریق سرمایه‌گذاری
شرایط سرمایه‌گذاری در کشور کانادا چگونه است؟
شرایط اخذ ویزای سرمایه‌گذاری کانادا
6 روش برای اخذ ویزای سرمایه‌گذاری کانادا
کمترین مبلغ سرمایه‌گذاری در کانادا
شرایط اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه‌گذاری
تفاوت روش های سرمایه‌گذاری در کانادا
سرمایه‌گذاری با ثبت شرکت در کانادا
مزایای سرمایه‌گذاری در کانادا
شرایط سرمایه‌گذاری در کشورهای جهان چگونه است؟
سخن پایانی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین کشورها برای سرمایه گذاری با ما همراه باشید.

 

بهترین کشورها برای سرمایه‌گذاری کدامند؟

بهترین کشورها برای سرمایه‌گذاری کدامند؟

برای این ‌که به شناخت بهترین کشورها برای سرمایه‌گذاری در جهان برسید، تحقیقات و نظرسنجی‌های گسترده‌ای انجام‌ شده است و رتبه‌بندی در رابطه با بهترین کشورها برای سرمایه‌گذاری تعیین‌ شده است. مهم‌ترین شرایطی که باعث می‌شود برخی از کشورها در رتبه اول برای سرمایه‌گذاری شناخته شوند، مواردی همچون فساد اقتصادی، نقدینگی و میزان دریافت مالیات بر نیروی کار می‌باشد.

در حالت کلی امکان سرمایه‌گذاری در تمامی حالات مختلف در کشورهای دنیا وجود دارد، اما این ‌که تشخیص دهید بر اساس شرایط شما کدام یک از کشورها بهترین شرایط برای سرمایه‌گذاری را ارائه می‌دهند، بسیار مهم و حیاتی می‌باشد. معیارهای همکاران و کارشناسان ما در شرکت الست گروپ در زمینه شناخت بهترین کشورها برای سرمایه‌گذاری به شرح زیر می‌باشد:

•    حداقل هزینه برای سرمایه گذاری  (Minimum cost to invest)
•    امنیت کشور مقصد برای سرمایه گذاران  (Investment security)
•    دریافت تسهیلات و مزایای شهروندی  (Citizenship facilities)
•    دریافت اقامت دائم در کشور مقصد (permanent residency)
•    رسیدن به سود سرمایه گذاری (Profitable investment) 
•    سهولت اخذ ویزای مقصد

رتبه بندی بهترین کشورها برای سرمایه‌گذاری

رتبه بندی بهترین کشورها برای سرمایه‌گذاری

در حالت کلی به‌ صورت خلاصه‌وار در ادامه این مبحث به رتبه‌بندی کشورهای خوب برای سرمایه‌گذاری در جهان خواهیم پرداخت.

بر اساس اولویت ‌بندی ما، لیستی از بهترین کشورها برای سرمایه‌گذاری مشاهده خواهید کرد که در ادامه این مطلب می‌توانید اطلاعات بیشتری در رابطه با سرمایه‌گذاری در این کشور کسب کنید.

البته همچنان اگر نیازمند کسب اطلاعات بیشتر هستید، می‌توانید از مشاوران و کارشناسان ما در شرکت الست گروپ کمک بگیرید.
1.    آلمان (Germany)
2.    کانادا (Canada)
3.    استرالیا (Australia)
4.    پرتغال (Portugal)
5.    اتریش (Austria)
6.    یونان (Greece)
7.    اسپانیا (Spain)
8.    عمان  (Oman)
9.    امارات  (United Arab Emirates)
10.    ترکیه  (Turkey)
11.    انگلستان (The United Kingdom)

شرایط سرمایه‌گذاری در کشور آلمان چگونه است؟

شرایط سرمایه‌گذاری در کشور آلمان چگونه است؟

برای این‌ که اطلاعات دقیق‌تری در رابطه با بهترین کشورها برای سرمایه‌گذاری داشته باشید، همواره می‌توانیم نام کشور آلمان را در صدر این لیست به میان بیاوریم. طبق قوانینی که در این کشور وجود دارد، اتباع خارجی نیز می‌توانند به ‌سادگی برای سرمایه‌گذاری در این کشور اقدام کنند.

هر فردی در این کشور براساس سرمایه مد نظر خود می‌تواند کسب ‌و کار خود را راه‌اندازی کند و امکاناتی نیز در این قبیل دریافت کند.

البته روش‌های مختلفی برای دریافت اقامت آلمان از طریق سرمایه‌گذاری وجود دارد که توانسته امتیاز مربوط به سرمایه‌گذاری در کشور آلمان را به نسبت دیگر کشورها بیشتر کند. حال در ادامه، طبق بررسی‌های کارشناسان شرکت الست گروپ، بیشتر در رابطه با شرایط سرمایه‌گذاری در کشور آلمان برای شما خواهیم گفت.

روش‌های اخذ اقامت آلمان با سرمایه‌گذاری

روش‌های اخذ اقامت آلمان با سرمایه‌گذاری

در حالت کلی ۴ روش مختلف برای دریافت اقامت به سرمایه‌گذاری در کشور آلمان وجود دارد که شامل موارد زیر می‌شوند.

ثبت شرکت مسئولیت محدود در آلمان

اگر شما مالک یک شرکت فعال و معتبر در ایران هستید، اما قصد دارید سرمایه‌گذاری خاصی را در کشور آلمان داشته باشید، می توانید شرکت مشابهی همچون شرکت خود در کشور آلمان تاسیس کنید و فعالیت‌های اقتصادی خود را از این طریق آغاز کنید. حداقل سرمایه لازم برای تاسیس این دسته از شرکت‌ها ۲۵ یورو برآورد شده‌ است. این شرکت کاملاً مستقل می‌باشد، اما مسئولیت‌های محدودتر از شرکت فعال خواهد داشت.

راه‌اندازی یک کسب ‌و کار براساس حرفه‌ افراد

اگر فردی تخصص کافی در زمینه فعالیت‌های مختلف همچون تاسیس فروشگاه مواد غذایی، تأسیس رستوران، تاسیس کافی‌شاپ، فروشگاه پوشاک و دیگر موارد را داشته باشد، قادر است بدون این ‌که شرکتی را به ثبت برساند، با اخذ جوازهای صنفی مربوطه شرایط سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی را در این کشور داشته باشد و از مزیت‌های آن بهره‌مند شود. به همین دلیل است که همواره نام کشور آلمان به ‌عنوان یکی از بهترین کشورها برای سرمایه‌گذاری به میان می‌آید.

ثبت شرکت تضامنی

همه شرایطی که برای ثبت این نوع شرکت در کشور آلمان به‌ عنوان یک سرمایه‌گذاری و اقامت در نظر گرفته می‌شود، همانند شرکت مسئولیت محدود است. اما تنها تفاوت آن در نوع ثبت شرکت می‌باشد. در واقع میزان اعتبار شرکت و مسئولیت‌های سهامداران تفاوت عمده و اساسی این روش ثبت شرکت می‌باشد.

تاسیس دفتر نمایندگی یا شعبه

در صورتی‌ که شما مالک یک مجموعه بزرگ و تولیدی هستید و یا دارای یک شرکت بازرگانی در ایران می‌باشید، بر اساس قوانینی که در راستای سرمایه‌گذاری در کشور آلمان در نظر گرفته‌ شده است، شما به‌ عنوان یک بیزینس من یا تاجر کامل شناخته شده‌اید و قادر هستید اقدام به تاسیس شرکت خود و یک شعبه فعال در آلمان کنید.

حداقل سرمایه‌گذاری در آلمان برای دریافت اقامت

مسئله مهم دیگری که باعث می‌شود همواره نام کشور آلمان به ‌عنوان یکی از بهترین کشورها برای سرمایه‌گذاری به میان آید، این است که حداقل سرمایه‌گذاری برای این کشور و اخذ اقامت، ۲۵ هزار یورو برآورد شده‌ است.

البته این ‌موضوع را از خاطر نبرید که به ‌غیر از حداقل سرمایه، فرد باید هزینه‌های سالانه اداره شرکت را نیز به دولت آلمان پرداخت کند. به ‌عنوان نمونه؛ مخارجی که برای اداره‌ی یک شرکت و به ثبت رساندن برای سرمایه‌گذاری در کشور آلمان برآورد می‌شود، در طول یک‌ سال شامل موارد زیر خواهد بود:

•    هزینه اجاره ۱ دفتر به مدت یک‌ سال
•    پرداخت حقوق ۱۲ ماه از شخص به ‌عنوان مدیر عامل شرکت
•    پرداخت حقوق یک‌ سال کارمندان استخدام ‌شده
•    دیگر هزینه‌های مختلف مانند خرید تجهیزات و تبلیغات
با شناخت این دسته از مسائل می‌توانید به یک برآورد کلی در رابطه با سرمایه‌گذاری در کشور آلمان برای اخذ اقامت دائم برسید. البته اگر نیازمند کسب اطلاعات بیشتر در این ‌مورد می‌باشید، کارشناسان و مشاوران ما در شرکت الست گروپ همواره در کنار شما خواهند بود و با جزئیات بیشتری این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که در آلمان به‌ عنوان یکی از بهترین کشورها برای سرمایه‌گذاری موفق باشید.

مراحل دریافت اقامت آلمان با سرمایه‌گذاری

مراحل دریافت اقامت آلمان با سرمایه‌گذاری

با توجه به این ‌که آلمان به‌ عنوان یکی از بهترین کشورها برای سرمایه‌گذاری شناخته می‌شود، همواره بهتر است اطلاعات دقیقی برای دریافت اقامت این کشور با سرمایه‌گذاری داشته باشید. در ابتدا نیاز دارید تا مدارک ترجمه‌ شده خود را برای تایید به سفارت آلمان بفرستید.

علاوه ‌بر طرح توجیهی، مدارک تأیید شده شما نیز باید برای وکلای آلمانی ارسال شود تا برای ثبت شرکت‌ها در ایالت مورد نظر آلمان اجازه فعالیت‌های اقتصادی به شما داده شود. بعد از آن مدارک لازم به ایران ارسال می‌شوند تا بتوانید بر اساس سفارت و کشور ایران درخواست خود را به ثبت برسانید و برای سرمایه‌گذاری در کشور آلمان آماده شوید.

نکته بسیار مهمی که وجود دارد، این است که کشور آلمان امکان اقامت سرمایه‌گذاری را برای افراد به ‌گونه‌ای در نظر گرفته ‌است که شخص مد نظر بتواند اعضای خانواده را نیز با خود همراه خود ببرد. در واقع اقامت نیز برای اعضای خانواده و تمامی افراد تحت تکفل فرد اعم از همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال او تعلق خواهد گرفت و می‌توانند زندگی خوبی را در حیطه‌ای سرمایه‌گذاری در این کشور آغاز کنند.

دریافت اقامت دائم و تابعیت آلمان با سرمایه‌گذاری

دریافت اقامت دائم و تابعیت آلمان با سرمایه‌گذاری

یکی دیگر از پوئن‌های بسیار مثبتی که برای سرمایه‌گذاری در کشور آلمان به ‌عنوان یکی از بهترین کشورها برای سرمایه‌گذاری دیده می‌شود، این است که با دریافت اقامت دائم، شرایط اخذ تابعیت آلمان و پاسپورت این کشور نیز برای فرد سرمایه‌گذار صورت خواهد گرفت.

پس ‌از گذشت یک دوره سه‌ ساله و موفقیت در حیطه شرکت راه‌اندازی شده، فرد می‌تواند اقامت موقت خود را به اقامت دائم تبدیل کند و سپس از طریق آن برای اخذ پاسپورت و تابعیت آلمان اقدام کند. اما البته شرایطی برای موفقیت‌های شرکت راه‌اندازی شده و سرمایه‌گذاری در آلمان وجود دارد که مهم‌ترین نکات در نظر گرفته ‌شده موارد زیر می‌باشند:

•    تا حدود بسیار زیادی فعالیت‌های اقتصادی متقاضی براساس طرح‌های ارائه ‌شده اولیه بررسی می‌گردد.

•    در صورتی ‌که شرکت راه‌اندازی شده برای ۳ سال آینده چشم ‌انداز قابل ‌قبولی داشته باشد، مدیر آن قادر به دریافت اقامت دائم می‌باشد.

•    در صورتی ‌که تمام پرداختی‌های قانونی این شرکت از جمله بیمه و مالیات به‌ موقع پرداخت‌ شده باشد و از لحاظ مالی نتیجه‌های مثبتی را داشته باشد، قطعا شرایط دریافت اقامت دائم و پاسپورت کشور آلمان را خواهد داشت.

البته در صورتی ‌که شما نیز علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در کشور آلمان به‌ عنوان یکی از بهترین کشورها برای سرمایه‌گذاری می‌باشید، نیازمند کسب اطلاعات بیشتر هستید. همواره کارشناسان شرکت الست گروپ در کنار شما خواهند بود تا با اطلاعات دقیق‌تری در زمینه سرمایه‌گذاری در کشور آلمان، بتوانید به اهداف خود در این زمینه دست پیدا کنید.

مزایای اخذ اقامت آلمان از طریق سرمایه‌گذاری

مزایای اخذ اقامت آلمان از طریق سرمایه‌گذاری

قطعا هنگامی اهمیت سرمایه‌گذاری در کشور آلمان شناخته خواهد شد که بتوانید به مزایای دریافت اقامت این کشور پی ببرید. حال در ادامه، کارشناسان مجرب شرکت الست گروپ اطلاعاتی در زمینه مزایای دریافت اقامت کشور آلمان از طریق سرمایه‌گذاری برای شما فراهم ساخته‌اند تا بدانید به چه دلیل همواره نام کشور آلمان به‌ عنوان یکی از بهترین کشورها برای سرمایه‌گذاری به میان می‌آید. مهم‌ترین مزایای اقامت این کشور عبارت است از:
•    اقامت در کشور آلمان از طریق سرمایه‌گذاری نیاز به ارائه مدرک زبان نخواهد داشت.
•    اقامت از طریق سرمایه‌گذاری در آلمان در مدت‌ زمان بسیار اندکی انجام خواهد شد و فرد قادر به دریافت اقامت این کشور می‌باشد.
•    به دلیل این ‌که راه‌اندازی کسب ‌و کار یکی از پویاترین و امن‌ترین اقتصادهای جهان است، در کشور آلمان نیز امکان دریافت اقامت از این طریق آسان‌تر است.
•    از طریق سرمایه‌گذاری نه ‌تنها اقامت خودتان، بلکه اقامت خانواده‌تان را نیز خواهید داشت.
•    به دلیل پیمان‌نامه کشورهای حوزه شینگن، امکان زندگی در آلمان و تمامی این کشورها را خواهید داشت.
•    قادر به دریافت حقوقی تقریباً مشابه با شهروندان اتحادیه اروپا خواهید بود.
•    برای راه‌اندازی کسب‌ و کار، نیاز به ثبت شرکت در کشور آلمان نخواهید داشت.

با شناخت این دسته از مزایا، شما نیز در صورت سرمایه‌گذاری در کشور آلمان می‌توانید به ‌سادگی از اقامت آلمان بهره‌مند شوید و از مزایا و ویژگی‌های آن استفاده داشته باشید.

البته نکته مهم دیگر این است که بدانید فرایند دریافت اقامت آلمان به واسطه سرمایه‌گذاری در این کشور حدوداً بین ۷ تا ۱۰ ماه به طول می‌انجامد که در مقایسه با دیگر روش‌های مهاجرت، بسیار زمان محدودتری است و افراد می‌توانند هر چه سریع‌تر برای مهاجرت به کشور آلمان از این طریق به نتیجه برسند.

مدارک برای اخذ اقامت آلمان با سرمایه‌گذاری

مدارک برای اخذ اقامت آلمان با سرمایه‌گذاری

اگر شما نیز از علاقه مندان به سرمایه‌گذاری در کشور آلمان و دریافت اقامت این کشور می‌باشید، قطعا باید مدارک مختلفی را در این راه ارائه دهید. حال طبق بررسی‌هایی که کارشناسان شرکت الست گروپ به عنوان بهترین شرکت در زمینه مهاجرت سرمایه‌گذاری انجام داده‌اند، مهم‌ترین مدارکی که برای اخذ اقامت آلمان از طریق سرمایه‌گذاری از متقاضیان دریافت خواهد شد، شامل موارد زیر می‌باشند.

•    مدارک شناسایی متقاضی به عنوان مهم‌ترین مدرک شناخته می‌شود.

•    مدارک مالی متقاضی که نشاندهنده سرمایه کافی برای راه‌اندازی کسب ‌و کار مد نظر می‌باشد، اهمیت دارد.

•    متقاضی باید مجوزهای کسب‌ و کار را برای روش راه‌اندازی کسب ‌و کار خود داشته باشد.

•    متقاضی باید مدارک شرکت فعال خود در ایران را که دارای فعالیت‌های معتبر حداقل یک ‌ساله باشد، برای به ثبت رساندن شرکت و تاسیس دفتر و نمایندگی ارائه دهد.

تمامی مدارکی که برای دریافت اقامت آلمان از طریق سرمایه‌گذاری در نظر گرفته می‌شود، همین چندین نکته است که البته با پیگیری‌های افراد متخصص و مشاوران با تجربه الست گروپ می‌توانید راه آسان‌تری را برای رسیدن به اقامت آلمان از طریق سرمایه‌گذاری سپری کنید.

شرایط تمدید اقامت آلمان از طریق سرمایه‌گذاری

شرایط تمدید اقامت آلمان از طریق سرمایه‌گذاری

در صورتی ‌که قصد دارید اقامت خود را در آلمان از طریق روش سرمایه‌گذاری همواره تمدید کنید و در این کشور اقامت داشته باشید، نیاز به ثابت کردن برخی از نکات دارید. به‌ عنوان نمونه مهم‌ترین شرایطی که در این راستا در نظر گرفته می‌شود، موارد زیر می‌باشند.
•    موظف هستید به‌ صورت سالیانه و در موقع مقرر، پرداخت مالیات را انجام بدهید.
•    نیاز است تا سودآوری کسب ‌شده کسب ‌و کار راه‌اندازی شده را احراز کنید.
•    بایستی توان پرداخت حقوق و بیمه یک‌ سال آینده خودتان و کارمندان را احراز کنید.
•    لازم است صحت فعالیت‌های اقتصادی انجام‌ شده را بر اساس طرح‌های اولیه به اثبات برسانید.

طبق این دسته‌بندی‌ها در صورتی ‌که شرایط لازم برای تمدید اقامت آلمان از طریق سرمایه‌گذاری داشته باشید، قطعا می‌توانید در این کشور پیشرفت کنید و آینده‌ درخشانی را داشته باشید. پس با این توضیحات دریافتید که یکی از بهترین کشورها برای سرمایه‌گذاری، کشور آلمان می‌باشد که با در نظر گرفتن جزئیات و شرایط مد نظر این کشور، همواره می‌توانید اقامت دائم این کشور را نیز کسب کنید.

البته اگر نیازمند کسب اطلاعات بیشتر هستید، می‌توانید از افراد خبره و حرفه‌ای در این زمینه کمک بگیرید. کارشناسان شرکت الست گروپ همواره در کنار شما خواهند بود تا به بهترین نحو ممکن بتوانید برای اخذ اقامت در کشور آلمان در راستای سرمایه‌گذاری موفق باشید.

شرایط سرمایه‌گذاری در کشور کانادا چگونه است؟

شرایط سرمایه‌گذاری در کشور کانادا چگونه است؟

در پی شناخت بهترین کشورها برای سرمایه‌گذاری، همواره می‌توان نام کشور کانادا را به میان آورد. زیرا از مزایای مختلفی برای مهاجرت از طریق ویزای سرمایه‌گذاری برخوردار می‌باشد و به دلیل این‌ که شرایط اقتصادی آزاد و در حال رشدی در این کشور وجود دارد، افراد متقاضی قادر هستند تا همه خانواده خود را برای اقامت دائم این کشور همراهی کنند.

اگر شما نیز علاقه‌مند هستید تا از طریق سرمایه‌گذاری در کشور کانادا به اقامت این کشور برسید، بهتر است بگوییم که در حال‌ حاضر برنامه‌هایی که توسط فدرال سرمایه‌گذاری در کانادا صورت می‌گیرد، هیچ روشی برای دریافت اقامت و مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری وجود ندارد.

اما روش‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری در کانادا دیده می‌شود که کمک می‌کند تا اقامت افراد از طریق ایالت‌ها و دولت‌های محلی در این کشور صورت بگیرد.

به‌ عنوان نمونه در حال‌ حاضر ایالت‌هایی همچون منیتوبا، ساسکاچوان، جزایر پرینس ادواردز و کبک، برنامه‌های کافی را برای دریافت اقامت از طریق سرمایه‌گذاری ارائه خواهند داد که در ادامه به بررسی شرایط این دسته از ایالت‌ها در کشور کانادا برای سرمایه‌گذاری خواهیم پرداخت.

شرایط اخذ ویزای سرمایه‌گذاری کانادا

در صورتی ‌که به فکر سرمایه‌گذاری در کشور کانادا می‌باشید، به شما تبریک می‌گوییم. به دلیل این‌ که کانادا به‌ عنوان یکی از بهترین کشورها برای سرمایه‌گذاری شناخته‌ شده است و طبق آمار به‌ عنوان ۱۰ کشور برتر در زمینه نبود فساد اداری و اقتصادی شناخته‌ شده است.

بانک های کشور کانادا از امن‌ترین بانک‌های جهان می‌باشند و همکاری که بین سازمان‌های مختلف این کشور وجود دارد، باعث توسعه اقتصادی شده ‌است. بنابراین کانادا محبوب‌ترین کشور برای کارآفرینان و افرادی که قصد سرمایه‌گذاری و اخذ اقامت دائم را دارند، شناخته می‌شود.

البته شرایط و مراحلی برای دریافت اقامت کانادا در زمینه سرمایه‌گذاری وجود دارد که ممکن است در نگاه اول اندکی پیچیده باشد، اما در صورتی‌ که از افراد کارکشته‌ای همچون کارشناسان شرکت الست گروپ کمک بگیرید، قطعا متوجه می‌شوید که هیچ‌ گونه پیچیدگی در این‌ مورد وجود ندارد و به سادگی می‌توانید از طریق شرایط معرفی ‌شده برای سرمایه‌گذاری در کشور کانادا اقدام کنید.

در اولین قدم لازم است که حتما برای دریافت مدرک زبان خود اقدام کنید. زیرا اغلب برنامه‌هایی که برای اقامت کانادا از طریق سرمایه‌گذاری در نظر گرفته می‌شود، نیازمند کسب مهارت نمره زبان در حد نمره ۵ می‌باشد. برخی از این برنامه‌ها نیز نیازمند مدرک لیسانس هستند.

در کنار این‌ موضوع باید به اثبات برسانید که سوابق کار در اداره یک شغل در کشور محل سکونت خود داشته‌اید و به‌ عنوان مدیر یک بیزینس شناخته می‌شوید. در این ‌راستا نیازمند ارائه مدارک شغلی خود همچون ارائه جواز کسب، سوابق شغلی، آگهی رسمی روزنامه، تغییرات شرکت و دیگر موارد می‌باشید تا بتوانید پرونده خود را برای اخذ ویزای سرمایه‌گذاری در کانادا تکمیل کنید.

برنامه‌های اقامت کانادا از طریق سرمایه‌گذاری به‌ گونه‌ای است که فرد در ابتدا باید تمکن مالی خود را ثابت کند و نشان بدهد که دارای سرمایه کافی برای سرمایه‌گذاری در این کشور می‌باشد و در صورتی ‌که دارای اسناد ملکی قابل ارائه است، می‌تواند آن‌ها را با مدارک مالی و بانکی خود برای اخذ ویزای کانادا از طریق سرمایه‌گذاری ارائه دهد.

طبق ارزیابی‌های انجام‌ شده برای سرمایه‌گذاری در این کشورف حداقل تمکن مالی ۳۵۰ هزار دلار کانادا برآورد شده‌ است.

6 روش برای اخذ ویزای سرمایه‌گذاری کانادا

طبق بررسی‌ها دریافتیم که دولت کانادا متنوع‌ترین روش‌ها را برای سرمایه‌گذاری در این کشور دارد. اما به‌ صورت خلاصه و مفید از ۶ راه ‌حلی که می‌توانید به واسطه سرمایه‌گذاری برای اقامت کشور کانادا تلاش کنید را در ادامه این مطلب برای شما آورده‌ایم.
•    سرمایه‌گذاری استانی
•    سرمایه‌گذاری از طریق کارآفرینی
•    سرمایه‌گذاری از طریق استارتاپ
•    سرمایه‌گذاری از طریق ثبت شرکت
•    سرمایه‌گذاری از طریق خرید بیزینس
•    سرمایه‌گذاری از طریق خوداشتغالی

کمترین مبلغ سرمایه‌گذاری در کانادا

کمترین مبلغ سرمایه‌گذاری در کانادا

در مقایسه با دیگر کشورهای جهان، مبلغی که برای سرمایه‌گذاری و مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری در کشور کانادا در نظر گرفته می‌شود، بسیار پایین‌تر است. به ‌همین دلیل است که این کشور به‌ عنوان یکی از بهترین کشورها برای سرمایه‌گذاری شناخته‌ شده است. به ‌عنوان نمونه افراد می‌توانند فقط با ۱۰۰ تا ۳۵۰ هزار دلار و برای سرمایه‌گذاری در این کشور اقدام کنند.

حال اگر فرد بتواند به اثبات برساند که دارایی کافی برای سرمایه‌گذاری و اقامت در کانادا را دارد، در مرحله بعد باید براساس شرایط و قوانین یکی از ایالت‌های کانادا اقدام به سرمایه‌گذاری کند. البته لازم است بدانید که برای سرمایه‌گذاری در هر ایالت، مبلغ سرمایه‌گذاری متفاوت می‌باشد.

به ‌عنوان نمونه برای شهر وینی پگ مبلغ ۲۵۰ هزار دلار کانادا برای سرمایه‌گذاری در نظر گرفته می‌شود. اما اگر قصد سرمایه‌گذاری در یکی از شهرهای اطراف وینی پگ را داشته باشید، حدوداً مبلغ ۱۵۰ هزار دلار کانادا لازم دارید تا بتوانید از شرایط سرمایه‌گذاری در کشور کانادا برخوردار شوید و اقامت آن را نیز کسب کنید.

شرایط اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه‌گذاری

شرایط اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه‌گذاری

بهتر است بدانید طی بررسی‌هایی که کارشناسان ما در شرکت الست گروپ در زمینه شناخت بهترین کشورها برای سرمایه‌گذاری داشتند، دریافتیم که هیچ کدام از برنامه‌های مهاجرتی که برای سرمایه‌گذاری در کانادا شناخته می‌شوند، به‌ صورت مستقیم امکان اخذ اقامت را نخواهند داشت. در ابتدای امر، سرمایه‌گذار باید ویزای سرمایه‌گذاری دریافت کند و در ایالت مورد نظر به مدت ۲ سال اقامت داشته باشد.

بعد از گذراندن این ۲ سال، شرایط اخذ اقامت دائم کانادا را خواهد داشت. حال در این ۲ سالی که ساکن ایالت مذکور می‌باشد، نیازی به اداره‌ کردن کسب ‌و کار و سوددهی ندارد، اما باید به‌ صورت منظم گزارشات کسب‌ و کار خود را به اداره مهاجرت و اداره ایالت مد نظر بدهد و در مدت این ۲ سال نمی‌تواند ایالتی که در آن زندگی می‌کند را ترک کند و مجدداً به ایران سفر کند.

این کار باعث باطل شدن اقامت کانادا برای فرد متقاضی خواهد شد. البته با مشاوره‌هایی که در رابطه با سرمایه‌گذاری در بهترین کشورهای جهان از کارشناسان شرکت الست گروپ خواهید داشت، قطعا این نکات را به شما یادآور خواهند شد.

تفاوت روش های سرمایه‌گذاری در کانادا

تفاوت روش های سرمایه‌گذاری در کانادا

مسئله مهم دیگر این است که روش‌های سرمایه‌گذاری تفاوت‌های عمده و اساسی را در کشور کانادا دارند و هر کدام از آن‌ها نیازمند حداقل سرمایه لازم و شرایط سنی می‌باشند.

حال در جدول زیر قصد داریم تا در رابطه با انواع روش‌های سرمایه‌گذاری و حداقل سرمایه مورد نیاز آن‌ها در کشور کانادا برای شما اطلاعاتی داشته باشیم تا با درک این‌ موضوع بدانید که به چه علت کانادا به‌ عنوان یکی از بهترین کشورها برای سرمایه‌گذاری شناخته ‌شده است.
روش سرمایه گذاری    حداقل سرمایه لازم    شرایط سنی    تحصیلات    سیستم امتیازبندی
استارتاپ    ۳۰ هزار دلار    حداکثر ۵۵ سال    حداقل کارشناسی    نیاز دارد
کارآفرینی    ۱۰۰ هزار دلار    حداکثر ۵۵ سال    حداقل کارشناسی    نیاز دارد
استان کبک    ۲ میلیون دلار    حداکثر ۵۵ سال    نیاز ندارد     نیاز ندارد

سرمایه‌گذاری با ثبت شرکت در کانادا

یکی از روش‌های معقولی که برای سرمایه‌گذاری در کشور کانادا در نظر گرفته می‌شود، ثبت شرکت در این کشور می‌باشد. در این شرایط باید یک شرکت به نام متقاضی به ثبت برسد و مبلغ مد نظر در حساب ایالت مذکور در کانادا سپرده‌گذاری شود.

بعد از آن که کسب و کار مد نظر راه‌اندازی شد، باید گزارش‌هایی به ‌صورت متوالی به اداره مهاجرت کانادا ارسال شود و فرد متقاضی توضیحات کافی را در رابطه با روند کسب ‌و کار خود به این اداره بدهد. این شرایط باعث می‌شود تا فرد متقاضی به مدت ۲ سال دارای ویزای کار و سرمایه‌گذاری در کشور کانادا باشد.

بنابراین می‌تواند خانواده خود را نیز به کشور کانادا آورده و به ‌عنوان یک فرد خارجی، اجازه تحصیل در این کشور را داشته باشند. همچنین امکان برخورداری از بیمه و مزایای بین‌المللی برای این‌ دست از افراد فراهم می‌باشد. بنابراین، از طریق سرمایه‌گذاری با ثبت شرکت در کانادا می‌توانید با کمک متخصصین الست گروپ، به موفقیت‌های چشمگیری در این کشور دست پیدا کنید.

مزایای سرمایه‌گذاری در کانادا

مزایای سرمایه‌گذاری در کانادا

با ارائه تمامی نکات دریافتید که به چه دلیل همواره نام کشور کانادا به‌ عنوان یکی از بهترین کشورها برای سرمایه‌گذاری به میان می‌آید و همین موضوع باعث شده است تا کشور کانادا برای راه‌اندازی کسب ‌و کارها یک قطب اقتصادی در جهان شناخته شود.

مزایای بسیار زیادی در حیطه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری برای مهاجران وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها را در ادامه این مبحث ذکر خواهیم کرد:

•    شرایط مناسب شغلی، زندگی، تحصیل و امکانات، یکی از مهم‌ترین مزایای سرمایه‌گذاری در کانادا می‌باشد.
•    دریافت اقامت دائم برای فرد متقاضی و خانواده او از دیگر مزایا و ویژگی‌های سرمایه‌گذاری در کانادا است.
•    امکان تحصیلات رایگان برای فرزندان کمتر از ۱۸ سال متقاضی به‌ عنوان یکی از مزایای سرمایه‌گذاری در کانادا شمرده می‌شود.
•    فرد متقاضی با سرمایه‌گذاری در کشور کانادا قادر به برخورداری از خدمات بیمه به ‌صورت رایگان می‌باشد.
•    فرد متقاضی نیازی به ارائه مدارک تحصیلی بالا برای سرمایه‌گذاری در کانادا نخواهد داشت.
•    فرد متقاضی باید از سوابق و تجربه کاری و مدیریت کافی و همچنین سرمایه به منظور سرمایه‌گذاری در کشور کانادا برخوردار باشد.
ا    فرد متقاضی باید مهارت معمولی در زبان‌های انگلیسی و فرانسه داشته باشد تا بتواند از طریق سرمایه‌گذاری در این کشور اقامت داشته باشد.

تمامی این مزایا در کنار یکدیگر باعث می‌شوند تا همواره افراد به فکر سرمایه‌گذاری در کشور کانادا به ‌عنوان یکی از بهترین کشورها برای سرمایه‌گذاری باشند و از امکانات منحصر به‌ فرد آن استفاده کنند.

البته در این راه پر پیچ‌ و خم، نیاز به راهنمایی و مشاوره افراد خبره و باتجربه خواهید داشت. کارشناسان ما در شرکت الست گروپ همواره در کنار شما هستند تا بتوانید برای سرمایه‌گذاری در کشور کانادا به هدف‌های خود دست پیدا کنید.

شرایط سرمایه‌گذاری در کشورهای جهان چگونه است؟

شرایط سرمایه‌گذاری در کشورهای جهان چگونه است؟

به‌ غیر از کشورهای کانادا و آلمان که به ‌عنوان بهترین کشورها برای سرمایه‌گذاری در رتبه‌های اولیه شناخته ‌شده اند، کشورهای دیگری نیز ممکن است شرایط خوبی برای سرمایه‌گذاری داشته باشند. اما همچنان تاکید ما روی سرمایه‌گذاری در کشورهای آلمان و کانادا می‌باشد.

اما در صورتی ‌که نیاز به اطلاعات بیشتر دارید، در جداول زیر اطلاعات خلاصه ‌شده ای در رابطه با سرمایه‌گذاری در دیگر کشورها داشته باشید. برای راهنمایی بیشتر، می‌توانید از کارشناسان ما در شرکت الست گروپ به ‌عنوان بهترین شرکت در زمینه مهاجرت کمک بگیرید.

سرمایه‌گذاری در استرالیا (Australia)

یکی از کشورهای ثروتمند جهان، استرالیا می‌باشد که از شرایط خوبی برای سرمایه‌گذاری برخوردار می‌باشد و رتبه 7 جهانی در کارآفرینی را از آن خود کرده است.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری و کارآفرینی بسیار زیادی در این کشور وجود دارند که شما نیز به‌ عنوان یک مهاجر خارجی بر اساس میزان سرمایه خود می‌توانید برای ویزای این کشور اقدام کنید و بعد از گذشت ۳ سال، برای اقامت دائم این کشور اقدامات لازم را انجام بدهید.

کسب ‌و کارهای نوپا و استارتاپ ها بهترین حمایت را در کشور استرالیا خواهند شد. مهم‌ترین نکات در نظر گرفته ‌شده برای سرمایه‌گذاری در کشور استرالیا به ‌عنوان یکی از بهترین کشورهای جهان برای سرمایه‌گذاری در جدول زیر شرح داده شده ‌است.

شرایط سرمایه گذاری در استرالیا

رتبه جهانی استرالیا در اقتصاد    13
GDP    1.4  تریلیون دلار
نحوه سرمایه گذاری در استرالیا    ویزای نوآوری و سرمایه گذاری تجاری (موقت)
بهترین روش سرمایه گذاری استرالیا    ویزای سرمایه گذاری
نوع ویزا    ویزای 188
میزان سرمایه گذاری    حداقل 800000 دلار استرالیا
اخذ اقامت دائم    بله
امکان همراهی با خانواده    بله
مدرک زبان    ندارد
دریافت اقامت دائم    پس از 3 سال

سرمایه‌گذاری در پرتغال (Portugal)

پرتغال به‌ عنوان یکی دیگر از کشورهای عضو شینگن می‌باشد که برنامه‌های طلائی برای سرمایه‌گذاری دارد تا جایی‌ که رتبه این کشور بین ۱۹۰ کشور برتر جهان برای سرمایه‌گذاری بسیار بالا می‌باشد. روش‌های متنوعی برای سرمایه‌گذاری در این کشور وجود دارد که در ادامه بیشتر در جدول زیر در رابطه با مشخصات سرمایه‌گذاری در این کشور خواهیم گفت.
شرایط سرمایه گذاری در پرتغال
رتبه جهانی در اقتصاد    34
GDP    240  میلیون دلار
نحوه سرمایه گذاری    خرید املاک و مستغلات - صندوق سرمایه‌گذاری - انتقال سرمایه - تشکیل شرکت - حمایت مالی
بهترین روش سرمایه گذاری    خرید ملک - تمکن مالی
نوع ویزا    ویزای طلایی
میزان سرمایه گذاری    حداقل 250,000 یورو پرتغال
اخذ اقامت دائم    بله
امکان همراهی با خانواده    بله
مدرک زبان    ندارد

سرمایه‌گذاری در اتریش (Austria)

قوانین شهروندی بسیار سختگیرانه ای‌ در کشور اتریش برقرار می‌باشد. اتریش نیز به‌ عنوان یکی دیگر از بهترین کشورها برای سرمایه‌گذاری شناخته شده ‌است که می‌تواند بر اساس شرایط مهاجرین، امکانات بسیاری را برای آن‌ها فراهم کند. مهم‌ترین شرایط سرمایه‌گذاری در اتریش به ‌شرح زیر می‌باشد.
شرایط سرمایه گذاری در اتریش
رتبه جهانی در اقتصاد    26
GDP    490 میلیون دلار
نحوه سرمایه گذاری    خرید املاک و مستغلات - ثبت شرکت - سرمایه گذاری در تجارت و صندوق سرمایه گذاری
بهترین روش سرمایه گذاری    خرید ملک
نوع ویزا    ویزای طلایی
میزان سرمایه گذاری    -
اخذ اقامت دائم    بله
امکان همراهی با خانواده    بله
مدرک زبان    ندارد
دریافت اقامت دائم    پس از 10 سال
سرمایه‌گذاری در یونان (Greece)
یکی دیگر از کشورهای عضو شینگن یونان می‌باشد که به ‌عنوان ارزان‌ترین کشور اروپایی می‌باشد و بستر مناسبی به منظور سرمایه‌گذاری برای مهاجران خارجی فراهم کرده است. ایرانیان می توانند در زمینه املاک و موارد دیگری همچون راه‌اندازی شرکت‌های مختلف تجاری و کارآفرینی اقدام کنند و از شرایط سرمایه‌گذاری در این کشور نیز بهره‌مند شوند. مهم‌ترین ویژگی‌هایی که برای سرمایه‌گذاری در کشور یونان برآورد می‌شود، موارد زیر است.
شرایط سرمایه گذاری در یونان
رتبه جهانی در اقتصاد    51
GDP    211  میلیون دلار
نحوه سرمایه گذاری    خرید ملک و شرکت تجاری - ثبت شرکت و کارآفرینی - تمکن مالی
بهترین روش سرمایه گذاری    خرید ملک - تمکن مالی
نوع ویزا    ویزای طلایی
میزان سرمایه گذاری    حداقل ۲۵۰ هزار یورو
اخذ اقامت دائم    بله
امکان همراهی با خانواده    بله
مدرک زبان    ندارد
دریافت اقامت دائم    پس از 7 سال
رتبه جهانی در اقتصاد    51

سرمایه‌گذاری در اسپانیا (Spain)

کشور اسپانیا نیز به‌ عنوان یکی دیگر از بهترین کشورها برای سرمایه‌گذاری شناخته می‌شود که حداقل ۵۰۰ هزار یورو برای سرمایه‌گذاری در املاک نیاز دارد که متقاضیان می‌توانند از روش تمکن مالی استفاده داشته باشند. البته ویژگی‌های دیگر سرمایه‌گذاری در این کشور به‌ شرح زیر می‌باشد.
شرایط سرمایه گذاری در اسپانیا
رتبه جهانی در اقتصاد    39
GDP    1.39  تریلیون دلار
نحوه سرمایه گذاری    خرید اوراق قرضه دولتی - خرید درصدی از سهام شرکت اسپانیایی - تمکن مالی - ثبت شرکت - خرید ملک و مستغلات
بهترین روش سرمایه گذاری    خرید ملک - تمکن مالی
نوع ویزا    ویزای طلایی
میزان سرمایه گذاری    حداقل 500 هزار یورو
اخذ اقامت دائم    بله
امکان همراهی با خانواده    بله
مدرک زبان    ندارد
دریافت اقامت دائم    پس از 5 سال

سرمایه‌گذاری در عمان (Oman)

اقامت در عمان به‌ صورت پنج‌ ساله و ده ‌ساله می‌باشد. زیرا عمان به‌ عنوان یکی از کشورهای ثروتمند خاورمیانه است و مسیر همواری را برای اتباع خارجی فراهم ساخته ‌است تا بتوانند از طریق سرمایه‌گذاری به اقامت این کشور دست پیدا کنند. البته شروط مختلفی برای سرمایه‌گذاری در این کشور وجود دارد. به ‌صورت خلاصه در ادامه این مطلب در رابطه با شرایط و ویژگی‌های سرمایه‌گذاری در این کشور خواهیم گفت.
شرایط سرمایه گذاری در عمان
رتبه جهانی در اقتصاد    67
GDP    379.277  تریلیون دلار
نحوه سرمایه گذاری    خرید اوراق قرضه - تأسیس شرکت - خرید ملک
بهترین روش سرمایه گذاری    تأسیس شرکت
نوع ویزا    ویزای سرمایه گذاری
میزان سرمایه گذاری    حداقل 250,000 ریال عمان
اخذ اقامت دائم    5  ساله و 10 ساله
امکان همراهی با خانواده    بله
مدرک زبان    ندارد
دریافت اقامت دائم

سرمایه‌گذاری در امارات (United Arab Emirates)

شرایط امارات نیز به ‌عنوان یکی دیگر از بهترین کشورها برای سرمایه‌گذاری شناخته می‌شود و اقامت موقت حداکثر ۳ سال را برای افراد ارائه خواهد داد و این امکانات را فراهم خواهد ساخت تا بتوانند کسب‌ و کار خود را راه‌اندازی کنند و یا با استفاده از یک ملک در امارات، سرمایه‌گذاری داشته باشند. فواید و ویژگی‌های بسیار زیادی برای زندگی در امارات وجود دارد. مهم‌ترین نکاتی که برای سرمایه گذاری و اخذ ویزا در این کشور وجود دارد، به شرح زیر می‌باشد.
شرایط سرمایه گذاری در امارات
رتبه جهانی در اقتصاد    29
GDP    421  میلیون دلار
نحوه سرمایه گذاری    صندوق سرمایه گذاری (باید 10000 درهم یا 20000 درهم باشد.)
خرید ملک(خرید ملکی به مبلغ حداقل 1 میلیون درهم)
بهترین روش سرمایه گذاری    تأسیس شرکت
نوع ویزا    ویزای سرمایه گذاری
میزان سرمایه گذاری    حداقل 10,000 درهم
اخذ اقامت دائم    خیر ( 5 و 10 ساله)
امکان همراهی با خانواده    بله
مدرک زبان    ندارد
دریافت اقامت دائم    تمدید 3 سال یک ‌بار

سرمایه‌گذاری در ترکیه (Turkey)

با گذشت 3 تا ۶ ماه کشور ترکیه نیز به ‌عنوان یکی دیگر از بهترین کشورها برای سرمایه‌گذاری امکان شهروندی را به افراد خواهد داد. افراد باید حداقل ۲۵۰ هزار دلار در این کشور سرمایه‌گذاری کنند. برنامه‌های ویژه این کشور به ‌گونه‌ای است که می‌توانید به ۱۲۵ کشور جهان سفر کنید و خانواده خود را نیز به‌ همراه داشته باشید.
شرایط سرمایه گذاری در ترکیه
رتبه جهانی در اقتصاد    20
GDP    845  میلیون دلار
نحوه سرمایه گذاری    خرید ملک و مستغلات
بهترین روش سرمایه گذاری    روش خرید ملک
نوع ویزا    ویزای سرمایه گذاری
میزان سرمایه گذاری    حداقل 250000 دلار
اخذ اقامت دائم    خیر
امکان همراهی با خانواده    بله
مدرک زبان    ندارد
دریافت اقامت دائم

سرمایه‌گذاری در انگلستان (The United Kingdom)

برای افرادی که بودجه‌ لازم را برای سرمایه‌گذاری دارند، کشور انگلستان نیز یک فرصت بسیار مناسب می‌باشد. حداقل سرمایه‌گذاری در این کشور ۲ میلیون پوند می‌باشد که براساس قوانین این کشور باید در مؤسسات مالی تنظیم‌ شده نگهداری شوند. ویژگی‌هایی که برای سرمایه‌گذاری در این کشور وجود دارد، در جدول زیر آمده است.
شرایط سرمایه گذاری در انگلستان
رتبه جهانی در اقتصاد    7
GDP    522  میلیون دلار
نحوه سرمایه گذاری    صندوق سرمایه گذاری
بهترین روش سرمایه گذاری    صندوق سرمایه گذاری
نوع ویزا    ویزای طلایی
میزان سرمایه گذاری    حداقل2,000,000 پوند
اخذ اقامت دائم    بله
امکان همراهی با خانواده    بله
مدرک زبان    دارد
دریافت اقامت دائم    -
با تمامی مطالب گفته‌ شده دریافتید که بهترین کشورها برای سرمایه‌گذاری کدامند. هر چند که همچنان تاکید می‌کنیم کشورهایی که در رتبه اول و دوم قرار دارند، یعنی کشور آلمان و کانادا شرایط بهتری را برای سرمایه‌گذاری خواهند داشت.

اگر همچنان نیازمند کمک بیشتر برای سرمایه‌گذاری در بهترین کشورهای دنیا می‌باشید، می‌توانید از وکلای مهاجرتی ما در شرکت الست گروپ کمک بگیرید تا با مشاوره‌های تخصصی بتوانید بهترین کشور را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنید و از خدمات آن بهره‌مند شوید.

سخن پایانی

سخن پایانی

در این مقاله تلاش کردیم تا به معرفی بهترین کشورها برای سرمایه‌گذاری بپردازیم. زیرا امروزه افراد بسیار زیادی از طریق سرمایه‌گذاری قصد اقامت در کشورهای مختلف جهان را خواهند داشت. در هر صورت می‌توان گفت کشورهایی همچون آلمان و کانادا شرایط و موقعیت بهتری را برای سرمایه‌گذاری خواهند داشت و می‌توانند امکانات بیشتری در اختیار مهاجران قرار بدهند.

البته نمی‌توانید برای سرمایه‌گذاری در کشورهای مختلف بی‌گدار به آب بزنید و بهتر است اطلاعات دقیق‌تری از افراد خبره و کارکشته در این زمینه دریافت کنید. به‌ همین دلیل است که کارشناسان الست گروپ از مشاوره تا اقامت در کنار شما هستند تا بتوانید بهترین شرایط را برای سرمایه‌گذاری در بهترین کشورهای دنیا تجربه کنید. برای مشاوره بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما در الست گروپ تماس حاصل فرمایید.