تبدیل ویزای مالتیپل کانادا به اقامت

در این مقاله سعی داریم به بررسی موضوع تبدیل ویزای مالتیپل کانادا به اقامت بپردازیم. چنان چه شما از علاقمندان به مهاجرت به کشور کانادا می باشید و به دنبال راهی برای دستیابی به اقامت دائم این کشور هستید، مطالب ذکر شده در این مقاله برای رساندن شما به این هدف، مفید واقع خواهد شد.

در این مقاله سعی داریم به بررسی موضوع تبدیل ویزای مالتیپل کانادا به اقامت بپردازیم. چنان چه شما از علاقمندان به مهاجرت به کشور کانادا می باشید و به دنبال راهی برای دستیابی به اقامت دائم این کشور هستید، مطالب ذکر شده در این مقاله برای رساندن شما به این هدف، مفید واقع خواهد شد.

اینفوگرافیک تبدیل ویزای مالتیپل کانادا به اقامت

اینفوگرافیک تبدیل ویزای مالتیپل کانادا به اقامت

چنان چه شما نیز علاقمند به مهاجرت به کشور کانادا می باشید
 با ما تا انتهای مقاله تبدیل ویزای مالتیپل کانادا به اقامت همراه شوید
 
آن چه در این مقاله به آن پرداخته ایم:
انواع ویزای توریستی
تبدیل ویزای مالتیپل کانادا به اقامت دائم
فواید اخذ ویزای مالتیپل کشور کانادا
تبدیل ویزای مالتیپل کانادا به اقامت
چگونگی تبدیل ویزای مالتیپل کانادا به اقامت
تبدیل ویزای مالتیپل کانادا به اقامت دائم از طریق ویزای کار
تبدیل ویزای مالتیپل کانادا به اقامت دائم از طریق ویزای تحصیلی
تبدیل ویزای توریستی مالتیپل به اقامت دائم
کلام آخر

 

تمامی افرادی که تمایل به رفتن به کشور کانادا را دارند، می بایست ویزا یا همان اجازه ورود به این کشور را دریافت نمایند. در این میان، کشور کانادا انواع مختلفی از ویزا را ارائه کرده است. یکی از محبوب ترین روش های اخذ ویزای کشور کانادا، دریافت ویزای توریستی این کشور می باشد.

اما سؤالی که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است، این است که:

آیا می توان ویزای توریستی کشور کانادا را به اقامت دائم در این کشور تبدیل کرد؟

آیا می توان ویزای توریستی کشور کانادا را به اقامت دائم در این کشور تبدیل کرد؟

برای پاسخ به این سؤال، از شما دعوت می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه شوید. 
در همین راستا به معرفی شرکت مهاجرتی الست گروپ خواهیم پرداخت. مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ با بهره گیری از تجارب خود در زمینه اخذ انواع ویزای کشور کانادا، می توانند بهترین خدمات را به متقاضیان ورود به کشور کانادا و اخذ اقامت دائم این کشور، از طریق ویزای توریستی، ارائه دهند.

دولت کشور کانادا، برای جلوگیری از سوء استفاده و حفظ منافع و امنیت خویش، فرآیند اخذ ویزا را از هر نوع، برای برخی از کشورهای جهان، بسیار دشوار کرده است. کشور ما ایران نیز، متاسفانه از جمله این کشورها به شمار می رود. اما با وجود این دشواری ها، همچنان روزنه های امیدی نیز وجود دارد. 

درست است که در قوانین مهاجرتی کشور کانادا، چیزی با عنوان تبدیل ویزا امری تعریف نشده و ناشناخته می باشد. اما از طرف دیگر، ذکر این نکته بسیار مهم می باشد که کشور کانادا یک کشور مهاجر پذیر می باشد و تمایل بسیاری به جذب مهاجر از خود نشان می دهد.

در سال های اخیر، کشور کانادا راه هایی را برای امکان اخذ اقامت دائم این کشور از طریق اخذ انواع ویزا چه از نوع توریستی و چه از انواع کاری و یا تحصیلی، ارائه کرده است. از انواع این ویزاها، می توان به ویزای توریستی از نوع مالتیپل کشور کانادا نیز اشاره نمود.

به بیان ساده تر، می توان با اخذ ویزای توریستی مالتیپل کشور کانادا، اقامت دائم این کشور را دریافت نمود. البته این امر پروسه ای دشوار می باشد و برای رسیدن به هدف اقامت از طریق ویزای مالتیپل، مراحل بسیار و پیچیده ای را می بایست طی نمود. 

مشاوران مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ، می توانند متقاضیان عزیز دریافت اقامت دائم کشور کانادا را از طریق ویزای مالتیپل این کشور، راهنمایی و کمک نمایند.

در این مقاله به بررسی موضوع تبدیل ویزای مالتیپل کانادا به اقامت پرداخته ایم. چنان چه شما نیز به این موضوع علاقمند می باشید، ما را تا انتهای این مقاله همراهی نمایید.

انواع ویزای توریستی

انواع ویزای توریستی

یکی از انواع ویزاهایی که برای ورود به کشور کانادا می توان از آن بهره گرفت، ویزای توریستی این کشور می باشد. ویزای توریستی، نوعی از ویزا می بایست که به فرد اجازه حضور در کشور کانادا را برای مدت محدودی، می دهد. به طور کلی سه نوع ویزای توریستی برای کشور کانادا وجود دارد. در ذیل به انواع این ویزا اشاره نموده ایم:

ویزای سینگل

ویزای سینگل

با بهره گیری از این نوع ویزا، فرد می تواند تنها یک بار به خاک کانادا وارد شود. لازم است بدانیم که فرد با دریافت این ویزا، پس از خروج از کشور کانادا، در صورتی که تمایل داشته باشد مجدداً وارد خاک این کشور شود، می بایست مجدداً اقدام به اخذ ویزا نماید.
با داشتن ویزای سینگل، فرد متقاضی، تنها می تواند 6 ماه در کشور کانادا اقامت داشته باشد و پس از پایان این مدت زمان، می بایست خاک کشور کانادا را ترک نماید.

ویزای مالتیپل

ویزای مالتیپل

با استفاده از ویزای والتیپل، به فرد اجازه داده می شود که به دفعات، به کشور کانادا وارد و از آن خارج شود. مدت زمان اعتبار ویزای مالتیپل کشور کانادا برای ایرانیان 5 سال می باشد. خوب است بدانیم که این مدت زمان برای سایر کشورها، 10 سال می باشد.

به سبب آنکه ویزای کشور کانادا برای ایرانیان اعتبار 5 ساله دارد، در ایران به نام ویزای 5 ساله نیز، شناخته می شود. نکته حائز اهمیت در این زمینه این است که، زمانی که فرد برای دریافت ویزای توریستی کشور کانادا، درخواست ارائه می دهد، درخواست وی در ابتدا به صورت اتومات وار، به صورت ویزای مالتیپل ثبت می گردند. 

سفارت کانادا، پس از بررسی شرایط فرد، تصمیم نهایی را اتخاذ می نماید که آیا برای فرد متقاضی اخذ ویزا، ویزای سینگل را صادر نماید و یا ویزای مالتیپل را صادر کند.

سوپر ویزا

سوپر ویزا

سوپر ویزای توریستی برای کشور کانادا، نوع دیگری از انواع توریستی می باشد. سوپر ویزا در ایران با نام ویزای والدین شناخته می شود. این ویزا برای افرادی مناسب می باشد که والدین و یا پدربزرگ و مادربزرگ اشخاصی می باشند که، اقامت دائم کشور کانادا را داشته و سن ایشان بالای 18 سال می باشد.

برای دریافت سوپر ویزای کشور کانادا، می بایست فرزند این افراد و یا نوه آنها، برای متقاضی اخذ ویزا، دعوت نامه ارسال نماید.
سوپر ویزای کشور کانادا، اعتباری 10 ساله دارد. این افراد بدون داشتن هیچ گونه محدودیتی می توانند بارها به کشور کانادا سفر نمایند و در هر بار که به این کشور عزیمت می کنند، اجازه اقامت 2 ساله را دارند.

همان طور که به آن اشاره شد،تفاوت در انواع این ویزاها، مدت اعتبار آنها و نیز تعداد دفعاتی می باشد که فرد متقاضی عزیمت به کشور کانادا، می تواند به این کشور وارد و یا از آن خارج گردد.

در این مقاله به بررسی موضوع " تبدیل ویزای مالتیپل کانادا به اقامت " پرداخته ایم.

در این راستا به معرفی شرکت مهاجرتی الست گروپ به عنوان یک شرکت مهاجرتی معتبر و با تجربه، در امر اخذ انواع ویزای کشور کانادا و به خصوص ویزای مالتیپل کشور کانادا پرداخته ایم. چنان چه تا به اینجای مقاله برای شما مفید بوده است، با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید. 

تبدیل ویزای مالتیپل کانادا به اقامت دائم

تبدیل ویزای مالتیپل کانادا به اقامت دائم

دریافت ویزای توریستی کشور کانادا از نوع مالتیپل، کاری بس پیچیده و دشوار می باشد. از همین رو فرد می بایست برای موفقیت در اخذ ویزای مالتیپل کشور کانادا، از مشاورانی مجرب و کاردان بهره بگیرد. 

در همین راستا، مشاوران و وکلای مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ با داشتن سال ها تجربه و هزاران پرونده موفق در زمینه اخذ ویزای توریستی کشور کانادا از نوع مالتیپل، می توانند راهنمایی های لازم را از ابتدای امر تا اخذ ویزای توریستی مالتیپل، به عزیزان علاقمند به دریافت این ویزا، ارائه دهند.

همان طور که به آن اشاره شد، دریافت ویزای مالتیپل کشور کانادا، کار آسانی نمی باشد و می بایست فرد متقاضی کارهای اداری بسیاری را در این زمینه انجام دهد. علاوه بر آن، به مدارک بسیاری نیز نیاز است. نقص هر یک از این مدارک، منجر به رد درخواست از طرف سفارت کانادا می گردد.
شرایط دشوار اخذ ویزای توریستی کشور کانادا از نوع مالتیپل، بسیاری از افراد را به این فکر وا می دارد که در دنباله اقداماتی که برای اخذ ویزای مالتیپل کشور کانادا انجام می دهند، آن را به اقامت دائم این کشور تبدیل نمایند. 
از همین رو، بسیاری از افرادی که اقدام به اخذ ویزای مالتیپل می نمایند، در فکر تبدیل آن به اقامت دائم در کشور کانادا می باشند. همچنین، به سبب آنکه اخذ ویزای تحصیلی و کاری نیز دارای پروسه ای بسیار پیچیده و دشوار می باشد، بسیاری از افراد به فکر اخذ ویزای تحصیلی و یا کاری پس از دریافت ویزای مالتیپل می باشند که پس از دریافت این ویزا، اقدام به  اخذ ویزای تحصیلی و یا کاری نموده و در نهایت، به اقامت دائم کشور کانادا دست یابند.

آیا به راستی امکان تبدیل ویزای مالتیپل کشور کانادا به اقامت دائم در این کشور وجود دارد؟

آیا به راستی امکان تبدیل ویزای مالتیپل کشور کانادا به اقامت دائم در این کشور وجود دارد؟

جواب شرکت مهاجرتی الست گروپ به این سوال این است :
 بله.. این امکان وجود دارد
مشاوران و وکلای مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ با کادر مجرب و حرفه ای خود، 
تبدیل ویزای توریستی مالتیپل کانادا به اقامت دائم کشور  کانادا را 
امکان پذیر ساخته اند.
 
بسیاری از افرادی که با ویزای توریستی مالتیپل وارد کشور کانادا می شوند، در ابتدا از اجازه کار و یا ادامه تحصیل، برخوردار نمی باشند. همان طور که به آن اشاره شد، بسیاری از افرادی که جویای کار در کشور کانادا می باشند، ابتدا اقدام به اخذ ویزای مالتیپل کانادا می نمایند تا بتوانند از داخل خاک کانادا، اقدام به اخذ ویزای کار بنمایند. 

همچنین بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان نیز به امید ادامه تحصیل در این کشور، اقدام به اخذ ویزای مالتیپل می نمایند تا بتوانند ابتدا وارد خاک کشور کانادا شده و سپس اقدام به اخذ ویزای تحصیلی و بهره گیری از امکانات خود تحصیلی این کشور نمایند.

اما در این میان بسیاری از افراد به دنبال راهی برای تبدیل ویزای مالتیپل خود به اقامت دائم این کشور می باشند. این کار امکان پذیر است اما با یک پروسه خاص و حرفه ای که توسط وکلای حرفه ای انجام گیرد.

شرکت الست گروپ با بهره گیری از سال ها تجربه خود، می تواند این امکان را برای علاقمندان به اخذ اقامت دائم کشور کانادا، فراهم آورد.

در این مقاله به بررسی موضوع " تبدیل ویزای مالتیپل کانادا به اقامت " پرداخته ایم. لطفاً تا پایان این مطلب با ما همراه شوید.

فواید اخذ ویزای مالتیپل کشور کانادا

فواید اخذ ویزای مالتیپل کشور کانادا

افرادی که موفق به اخذ ویزای مالتیپل کشور کانادا می شوند، می توانند به کمک این ویزا، وارد کشور کانادا شوند. حضور در کشور کانادا، خود دریچه ای برای تسهیل اقامت دائم در این کشور به شمار می رود.
نکته حائز اهمیت در این مورد این است که، این افراد نمی توانند تا زمانی که در خاک کشور کانادا می باشند، ویزای خود را تبدیل به اقامت دائم در این کشور بنمایند.

لذا، شروع اقدامات از داخل کشور کانادا انجام شده و سایر مراحل، در خارج از این کشور و در کشور خود فرد، پیگیری خواهد شد.

حضور در کشور کانادا، خود این امکان را برای فرد فراهم می آورد که بتواند از داخل کشور کانادا اقدام به شروع مراحل اخذ اقامت دائم کشور کانادا بنماید که این امر خود، یک مزیت بزرگ برای فرد به شمار می رود.

تبدیل ویزای مالتیپل کانادا به اقامت

تبدیل ویزای مالتیپل کانادا به اقامت

در قسمت های پیشین به این امر اشاره شد که، امکان تبدیل ویزای مالتیپل کانادا به اقامت دائم وجود ندارد. اما دریافت ویزای مالتیپل کشور کانادا، این امکان را برای فرد ایجاد می نماید که در مدت زمان اقامت خود در کشور کانادا با ویزای توریستی مالتیپل، اقدام به شروع و پیگیری مراحل اخذ ویزای کار و یا ویزای تحصیلی کشور کانادا بنماید.

پروسه اخذ ویزای تحصیلی و یا ویزای کاری و پیگیری پیشرفت روند کار، کاری بسیار زمان بر می باشد. لذا در این مدت زمان، فرد متقاضی نمی تواند تا زمان اقامت خود در این کشور، ویزای کار یا تحصیل خود را دریافت نماید. 

لذا عموماً ادامه پیگیری های روند پیشرفت پرونده، از کشور خود فرد، دنبال می گردد. این روش به فرد کمک می کند تا از طریق تبدیل ویزای مالتیپل خود به نوعی از ویزا که به اقامت دائم این کشور منجر می گردد، دست یابد.

مشاوران و وکلای مجرب و حرفه ای شرکت مهاجرتی الست گروپ، می توانند افراد متقاضی اخذ ویزای مالتیپل و تبدیل ویزای مالتیپل کانادا به اقامت را در این زمینه راهنمایی نمایند. این افراد با بهره گیری از گروه حرفه ای شرکت مهاجرتی الست گروپ، می توانند از اقامت دائم خود در کشور کانادا اطمینان حاصل نمایند و درصد شانس خود را افزایش دهند.

در مقاله ای که پیش روی شماست به بررسی موضوع تبدیل ویزای مالتیپل کانادا به اقامت پرداخته ایم. از علاقمندان به دریافت اخذ اقامت دائم کشور کانادا، دعوت می کنیم تا انتهای مطلب با ما همراه شوند.

همان طور که به آن اشاره کردیم، چیزی به اسم تبدیل ویزا، در کشور کانادا، وجود ندارد و این یک واژه کاملاً نا آشنا برای این کشور به شمار می رود.

لذا ذکر عناوینی همچون تبدیل ویزای مالتیپل کانادا به ویزای تحصیلی و یا ویزای کاری، به صورت کلی واژه هایی نادرست می باشند.

اما، دریافت ویزای مالتیپل کانادا، راه را برای اخذ اقامت دائم این کشور باز می نماید که این خود تنها یکی از محاسن دریافت ویزای مالتیپل کانادا، به شمار می رود.

چگونگی تبدیل ویزای مالتیپل کانادا به اقامت

چگونگی تبدیل ویزای مالتیپل کانادا به اقامت

افرادی که با بهره گیری از ویزای مالتیپل کانادا به کشور کانادا وارد می شود، به هیچ عنوان اجازه کار و یا تحصیل در کشور کانادا را ندارند. همچنین این افراد نمی توانند برای اخذ ویزای دائم کشور کانادا اقدام کنند. اما این به معنای پایان کار نیست!

اخذ ویزای مالتیپل کانادا راهی به سوی دریافت اقامت دائم کشور کانادا به شمار می رود. افرادی که به با ویزای مالتیپل کانادا در این کشور اقامت دارند، می توانند در کشور کانادا درخواست دریافت ویزای تحصیلی و یا کاری بدهند. ذکر این نکته نیز بسیار مهم می باشد که افرادی که با ویزای مالتیپل در کانادا هستند، حتی به صورت داوطلبانه، اجازه کار را به هیچ عنوان ندارند. 

کشور کانادا به کسانی که به صورت توریستی در کشور کانادا می باشند، بر اساس قوانین این کشور، تنها می توانند حداکثر 6 ماه را در این کشور سپری کنند. پس از گذشت 6 ماه، فرد می بایست خاک کشور کانادا را ترک نماید.

البته نکته حائز اهمیت در این مرحله این است که، مدت زمان اقامت در این کشور به دیدگاه افیسر پرونده نیز بستگی مستقیم دارد. همچنین، در هنگام ورود به کشور کانادا، چنان چه به نظر برسد که شخص تمایل به اقامت طولانی مدت در کشور کانادا را دارد، می تواند از ورود وی به این کشور، جلوگیری نماید.

نکته بسیار مهم در این زمینه این است که، داشتن ویزای توریستی از نوع مالتیپل نمی تواند تضمینی برای دریافت اقامت دائم کشور کانادا باشد، فردی که به کمک ویزای توریستی وارد خاک کانادا می شود، تنها در موارد خاصی می تواند اجازه کار در کشور کانادا را دریافت کند.

از جمله این موارد می توان به این مورد اشاره کرد که فردی که به صورت توریستی وارد کشور کانادا می شود می بایست همسرش در کشور کانادا اجازه کار داشته باشد. همچنین اگر همسر فرد، دارای اقامت تحصیلی کشور کانادا باشد نیز، می تواند تضمینی برای اجازه کار فرد به شمار آید.

از طرف دیگر، چنان چه نوع حرفه و کاری که فرد تمایل به انجام آن را دارد، از نظر قانونی، نیازی به مجوز کار نداشته باشد نیز، می تواند اقدام به کار کردن در کشور کانادا، بنماید.

از جمله موارد دیگری که فرد ممنوعیت برای کار کردن در کشور کانادا ندارد، این است که فرد موفق به کسب اقامت دائم کشور کانادا شده باشد و تا زمان طی شدن مراحل قانونی و اداری برای دریافت کارت PR، تمایل به کار کردن در کشور کانادا را دارد.

مواردی که در بالا ذکر شد، تنها مواردی هستند که فرد همراه با ویزای توریستی می تواند مشغول به کار در کشور کانادا شود. 
 
در مقاله ای که پیش روی شماست به بررسی موضوع تبدیل ویزای مالتیپل کانادا به اقامت  پرداخته ایم. در این بخش از مقاله تصمیم داریم به بررسی راه های دریافت اقامت دائم کشور کانادا از طریق ویزای توریستی بپردازیم. این عمل در کشور ما به عنوان " تبدیل ویزای مالتیپل به اقامت " شناخته می شود. 

با ما همچنان تا انتهای این مقاله همراه باشید

شرکت مهاجرتی الست گروپ با داشتن گروهی مجرب از وکلا و مشاوران خبره در امر مهاجرت به کشور کانادا و اخذ ویزای مالتیپل و اخذ اقامت دائم کشور کانادا از طریق ویزای مالتیپل این کشور، آماده ارائه هرگونه خدمات در امر مهاجرت به مراجعه کنندگان گرامی می باشد.

تبدیل ویزای مالتیپل کانادا به اقامت دائم از طریق ویزای کار

تبدیل ویزای مالتیپل کانادا به اقامت دائم از طریق ویزای کار

بهترین و اولین گزینه برای هر شخصی که دارای ویزای مالتیپل کشور کانادا می باشد و تمایل به اقامت دائم در این کشور را دارد، اقدام به اخذ ویزای کار این کشور می باشد. دولت کانادا به هر شخصی که دارای شرایط کار در کشور کانادا باشد و تمایل به اشتغال به کار در این کشور را داشته باشد، اجازه کار کردن را می دهد.

لذا برای کسب اقامت دائم کشور کانادا، پس از دریافت ویزای مالتیپل و عزیمت به کشور کانادا، می بایست فرد اقدام به کسب اجازه کار در این کشور بنماید. اخذ اجازه کار در کشور کانادا به عنوان گام نخست برای کسب اقامت دائم این کشور به شمار می رود.

برای کسب اجازه کار در کشور کانادا، فرد می بایست از یک کارفرمای کانادایی، پیشنهاد کار برای استخدام داشته باشد. فرد در مدت زمانی که در کشور کانادا اقامت دارد می تواند به شرکت ها و یا مؤسسات مختلف مراجعه کرده و از نزدیک فرصت های شغلی در این مکان ها را مورد بررسی دقیق قرار دهد.

در همین راستا فرد می تواند با کارفرمایان شرکت ها و صاحبان کسب و کارهای مختلف ارتباط برقرار نموده و در زمینه فرصت های شغلی که در دست دارند، با ایشان به صحبت و مذاکره بنشیند.

نکته حائز اهمیت در این مرحله این است که، قبل از بستن هر نوع قرارداد کاری، می بایست کارفرما این فرصت شغلی را به مدت دو هفته تا یک ماه، بسته به نظر اداره ارزیابی و کار کانادا، در روزنامه های کثیرالانتشار این کشور و یا جراید، آگهی کرده باشد. 

این کار به این دلیل انجام می گیرد که همیشه شهروندان کانادایی در اولویت فرصت های شغلی به شمار می آیند. در این مدت زمان که کارفرما این فرصت شغلی را آگهی کرده است، چنان چه یک شهروند کانادایی برای این شغل، اعلام آمادگی نماید، آن فرصت شغلی می بایست طبق قوانین کانادا، به آن فرد داده شود.

اما چنان چه پس از گذشت این مدت زمانی 15 روزه تا یک ماه، کسی برای این فرصت شغلی اعلام آمادگی ننماید، کارفرمای کار می تواند مجوز ارائه کار به فرد را از اداره ارزیابی کشور کانادا دریافت نماید.

پس از دریافت این نامه و دریافت مجوز، کارفرما می تواند اقدام به اخذ قرارداد بنماید. البته همان طور که به آن اشاره شد، می بایست کارفرما ثابت کند که هیچ فرد دیگری که مناسب انجام این شغل باشد، برای این شغل داوطلب نشده است.

البته لازم به ذکر است که اخذ ویزای کار کانادا، یک فرآیند زمان بر می باشد و ممکن است تا زمانی که فرد در کشور کانادا اقامت دارد، موفق به اخذ ویزای کار خود نشود. از همین رو، ممکن است که فرد مجبور به ترک خاک کانادا شده و ادامه روند پروسه ویزای کار خود را از کشور خود و یا کشور دیگری پیگیری نماید.
 
در صورت کسب هر گونه اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ ویزای کار کشور کانادا و اقامت دائم این کشور و شرایط تبدیل ویزای مالتیپل کانادا به اقامت، با مشاوران و وکلای مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ مشورت نمایید.

در این مقاله به بررسی موضوع " تبدیل ویزای مالتیپل کانادا به اقامت " پرداخته ایم. چنان چه تا به اینجای مقاله برای شما مفید واقع شده است، از شما دعوت می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

همان طور که به صورت کامل به آن پرداختیم، تبدیل ویزای مالتیپل کانادا به اقامت به صورت مستقیم امکان پذیر نمی باشد. اما فرد متقاضی اخذ اقامت دائم کشور کانادا، می تواند نخست تلاش به تغییر ویزای توریستی خود به ویزای کاری بنماید.

پس از اخذ ویزای کاری کشور کانادا، فرد می تواند پس از 3 تا 5 سال کار در کشور کانادا، اقامت دائم این کشور را کسب نماید.

لذا افرادی که به هدف دریافت اقامت دائم اقدام به اخذ ویزای مالتیپل کانادا می نمایند، می بایست در جستجوی شغلی باشند که در لیست مشاغل مورد نیاز در سیستم ناک کانادا وجود داشته باشند. از جمله این مشاغل، شغل هایی که در دسته A  و دسته B قرار دارند، در اولویت این مشاغل می باشند.

بر اساس سیستم ناک کانادا، مشاغل مورد نیاز کشور کانادا در 5 دسته مختلف تعریف می گردند. فرد برای اخذ ویزای کاری کشور کانادا، می بایست در یکی از این مشاغل، از یک کارفرمای کانادایی پیشنهاد کاری دریافت نماید.

اگر فرد بتواند از یک کارفرمای کانادایی پیشنهاد کاری دریافت نماید، می تواند به صورت مستقیم اقدام به اخذ اقامت دائم کشور کانادا، بنماید. برای انجام این نوع از اقامت، می توان از سیستم اکسپرس اینتری یا ورود سریع به کشور کانادا استفاده نمود. 

برنامه مهاجرتی به این شیوه متشکل از 4 برنامه متفاوت می باشد که در این بخش به این موارد اشاره خواهیم کرد.

برنامه نخست
برنامه نیروی کار متخصص فدرال یا اسکیل ورکر
برنامه دوم
برنامه نیروی متخصص فنی فدرال یا اسکیل ترید
برنامه سوم
برنامه تجربه کار کانادایی
برنامه چهارم
برنامه مهاجرت استانی کانادا

بدون تردید هر یک از این برنامه ها، شرایط متفاوتی را شامل می شوند. جالب است بدانید که، این برنامه ها و شرایط آنها، بسته به هر ایالت، متفاوت می باشد.
 
تبدیل ویزای مالتیپل کانادا به اقامت، تنها در صورتی امکان پذیر می باشد که فرد متقاضی دریافت اقامت دائم کشور کانادا، بتواند یک پیشنهاد شغلی از کارفرمای کانادایی دریافت نماید. 
در این زمینه، برای کسب اطلاعات بیشتر و شرایط هر استان، با مشاوران مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ اقدام به مشاوره بنمایید. مشاوران و وکلای مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ با بهره گیری از تجارب خود در زمینه تبدیل ویزای مالتیپل کانادا به اقامت دائم کشور کانادا، می توانند عزیزان علاقمند به این کار را، به درستی راهنمایی نمایند.

در این مقاله به بررسی مبحث " تبدیل ویزای مالتیپل کانادا به اقامت " می پردازیم. چنان چه شما نیز قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارید، خواندن مطالب این مقاله، برای شما مفید خواهد بود.

همان طور که به آن اشاره شد، چنان چه تا زمان دریافت ویزای کاری کشور کانادا، مدت زمان اعتبار ویزای توریستی فرد به پایان برسد، می بایست فرد به سفارت کشور کانادا در کشور دیگری مراجعه نماید. این سفارت می تواند در کشور مبدا و یا یکی از کشورهای همسایه، قرار داشته باشد.

از همین رو، فرد می بایست از خاک کانادا خارج شده و از سفارت کشور کانادا در کشور دیگری اقدام به پیگیری مراحل کاری خود بنماید.

در این زمینه، بهتر است پیش از انجام هر اقدامی با مشاوران مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ مشورت نمایید تا از شرایط نحوه تبدیل ویزای مالتیپل به اقامت دائم اطلاع حاصل نمایید.

تبدیل ویزای مالتیپل کانادا به اقامت دائم از طریق ویزای تحصیلی

تبدیل ویزای مالتیپل کانادا به اقامت دائم از طریق ویزای تحصیلی

راه های دیگری نیز برای تبدیل ویزای مالتیپل کانادا به اقامت دائم کشور کانادا وجود دارد. راه دیگری که مشاوران مجرب شرکت الست گروپ پیشنهاد می کنند، اخذ ویزای تحصیلی کشور کانادا می باشد.
دریافت ویزای تحصیلی کشور کانادا پروسه ای بسیار پیچیده و دشوار می باشد. از همین رو، دریافت ویزای مالتیپل، برای افرادی که تمایل به ادامه تحصیل در کشور کانادا را دارند، گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود.
کشور کانادا دارای دانشگاه های بسیار مدرن و معتبری می باشد که دارای رتبه های خوبی در سطح جهانی به شمار می روند. داشتن یک مدرک دانشگاهی معتبر از یکی از دانشگاه های خوش نام کشور کانادا، می تواند به عنوان فرصت های شغلی بسیاری در آینده به شمار رود. از همین رو، بسیاری از افراد تمایل به ادامه تحصیل در دانشگاه های کشور کانادا را دارند.

دریافت ویزای مالتیپل کشور کانادا، این شانس را برای این افراد بوجود می آورد که بتوانند از نزدیک با مؤسسات و دانشگاه های کانادا در تماس باشند. در همین راستا فرد می تواند از نزدیک با محیط دانشگاه ها و شرایط تحصیل در این دانشگاه ها مطلع شده و دانشگاه مورد نظر خود را از نزدیک انتخاب نماید.

سپس فرد متقاضی دریافت ویزای تحصیلی کشور کانادا، پس از انتخاب دانشگاه مورد نظرش، می تواند اقدام به اخذ پذیرش در دانشگاه مورد نظر خود، بنماید. چنان چه فرد موفق به اخذ پذیرش از دانشگاه مربوطه بشود، می تواند برای اخذ ویزای تحصیلی کشور کانادا، اقدام نماید.

تحصیل در کشور کانادا شامل دوره های کوتاه مدت و بلند مدت می شود. معمولاً دوره های کوتاه مدت 6 ماه یا کمتر طول می کشند. معمولاً برای افرادی که علاقمند به گذراندن دوره های کوتاه مدت در این کشور می باشد، نیازی به اخذ ویزای تحصیلی و یا دانشجویی وجود ندارد.

این افراد می توانند با استفاده از همان ویزای توریستی خود، دوره مورد نظر خود را سپری نمایند.
 
در این مقاله به بررسی موضوع تبدیل ویزای مالتیپل کانادا به اقامت پرداخته ایم. از عزیزان علاقمند به این موضوع، دعوت می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه شوند.

تبدیل ویزای توریستی مالتیپل به اقامت دائم

تبدیل ویزای توریستی مالتیپل به اقامت دائم

همان طور که در بخش های پیشین به آن اشاره شد، امکان تبدیل ویزای مالتیپل کانادا به اقامت دائم از طریق اخذ ویزای تحصیلی و یا کاری و در پی آن اخذ اقامت دائم کشور کانادا وجود دارد. در این میان، ذکر این نکته خالی از لطف نیست که در برخی از موارد خاص، می توان اقدام به تبدیل ویزای توریستی از نوع مالتیپل به اقامت دائم کشور کانادا نمود.

البته در قبل به این امر اشاره کردیم که

تبدیل ویزای مالتیپل به اقامت دائم، کار بسیار دشواری می باشد 
اما، شدنی است!!

در این زمینه مشاوران مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ، می توانند از شروع مراحل اخذ ویزای توریستی مالتیپل کانادا تا دریافت اقامت دائم این کشور، عزیزان علاقمند به مهاجرت به کشور کانادا را همراهی و راهنمایی نمایند.
 
در مواردی که فرد در شرایط ذیل قرار داشته باشد، می تواند اقدام به اخذ اقامت دائم این کشور بنماید:

فرد متقاضی اخذ اقامت دائم کشور کانادا، در خاک کشور کانادا باشد و واجد شرایط یکی از برنامه های مهاجرتی که در قسمت ویزای کاری به آن اشاره کردیم، باشد. به عنوان نمونه، فرد متقاضی شامل یکی از برنامه های نیروی متخصص کشور کانادا باشد و از کارفرمایی کانادایی، پیشنهاد شغلی دریافت کرده باشد. البته، ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که وجود فرد در کشور کانادا، امتیاز ویژه ای را برای فرد و پذیرفته شدن پرونده وی، به همراه نخواهد داشت.

در مدت زمانی که فرد در خاک کشور کانادا می باشد، با فردی کانادایی ازدواج کرده و فرد کانادایی پذیرفته است که تمامی هزینه های فرد را متقبل شده و از وی حمایت خواهد کرد.

فرد متقاضی اخذ اقامت دائم کشور کانادا، پیش از سفر به کشور کانادا، اقدام به اخذ اقامت دائم این کشور نموده است و در مدت زمانی که فرد در کشور کانادا می باشد، متوجه شده است که با درخواست اقامت دائم وی، موافقت شده است.

در این صورت فرد می تواند اقدام به تبدیل ویزای توریستی خود به اقامت دائم بنماید.

همسر فرد متقاضی، توسط ویزای کاری و یا تحصیلی در کشور کانادا اقامت داشته باشد.

تمامی این موارد، جزو شرایطی به شمار می روند که فرد چنان چه شامل یکی از این شرایط باشد، می تواند اقدام به تبدیل ویزای مالتیپل خود به اقامت دائم بنماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاوران و وکلای مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ، مشاوره نمایید.
 
در این مقاله به بررسی موضوع " تبدیل ویزای مالتیپل کانادا به اقامت " پرداخته ایم. از تمامی علاقمندان به امر مهاجرت به کشور کانادا، دعوت می کنیم 
تا انتهای این مقاله با ما همراه شوند.

کلام آخر

کلام آخر

در این مقاله به بررسی موضوع " تبدیل ویزای مالتیپل کانادا به اقامت " دائم کشور کانادا پرداختیم و این موضوع را به صورت کامل مورد بررسی دقیق قرار دادیم. در این مقاله به این امر اشاره شد که تبدیل ویزای توریستی از نوع مالتیپل به اقامت دائم کشور کانادا، کاری بسیار سخت و دشوار می باشد.

اما این امر نشان دهنده آن نیست که کاری نشدنی است. ولی می بایست در این راه از مشاورانی مجرب و کارآزموده بهره گرفت. مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ آماده ارائه هرگونه خدمات به علاقمندان به مهاجرت به کشور کانادا می باشند.

تبدیل ویزای مالتیپل کشور کانادا به اقامت دائم این کشور، امکان پذیر است اما در شرایط خاص. در این مقاله به این شرایط اشاره شد. همچنین علاوه بر شرایط خاص ذکر شده برای تبدیل ویزای مالتیپل به اقامت دائم، فرد متقاضی اقامت دائم کشور کانادا، می تواند از طریق اقدام برای اخذ ویزای تحصیلی و یا کاری نیز، اقدام به اخذ این ویزا ها بنماید و در پی آن اقدام به اخذ اقامت دائم کشور کانادا بنماید.

برای دریافت اقامت دائم کشور کانادا از طریق اخذ ویزای کاری این کشور، فرد می بایست از این امر که می تواند از یک کارفرمای کانادایی پیشنهاد کاری بگیرد، اطمینان داشته باشد. چنان چه فرد از این موضوع اطمینان داشته باشد، این مسیر، روشی مناسب برای اخذ اقامت دائم کانادا به شمار می رود. 

البته همان طور که اشاره شد، این پروسه زمان بر می باشد و امکان دارد که تا زمانی که فرد در کشور کانادا به صورت توریستی حضور دارد، موفق به کسب این ویزا نگردد. لذا، امکان دارد که مجبور شود از کشور کانادا خارج شده و پس از دریافت ویزای کاری، مجدداً به کشور کانادا باز گردد.
برای تبدیل ویزای مالتیپل به اقامت دائم کشور کانادا، فرد می بایست علاوه بر جاب آفر یا همان پیشنهاد کاری، توانایی ارائه مدرک زبان معتبر را نیز داشته باشد.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تبدیل ویزای مالتیپل کانادا به ویزای کاری، با مشاوران مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ، اقدام به اخذ مشاوره نمایید.

روش دیگری که می توان از طریق ویزای مالتیپل کانادا، اقامت دائم این کشور را کسب نمود، اخذ ویزای تحصیلی این کشور می باشد. در این مقاله به صورت کامل و مفصل در این زمینه صحبت شد. 

اما نکته بسیار مهم در زمینه اخذ ویزای تحصیلی کشور کانادا، این است که اخذ این نوع از ویزا به تنهایی نمی تواند دلیلی بر، دریافت اقامت دائم این کشور باشد. افرادی که از طریق ویزای تحصیلی در کشور کانادا می باشند، تنها در صورتی موفق به اخذ اقامت دائم این کشور می شوند که از یک کارفرمای کانادایی پیشنهاد کاری دریافت کنند.

نکته حائز اهمیت در این زمینه، ارائه مدرک زبان از طرف متقاضی اخذ ویزای تحصیلی اجباری می باشد و وجود فرد در کشور کانادا، هیچ گونه مزیتی را برای فرد در این زمینه، به دنبال نخواهد داشت.

برای کسب هر گونه اطلاعات بیشتر در زمینه تبدیل ویزای مالتیپل کانادا به اقامت دائم، لطفاً از مشاوران و وکلای مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ، یاری بجویید.

در این مقاله  به بررسی موضوع " تبدیل ویزای مالتیپل به اقامت " پرداختیم. 
در همین راستا، از تمامی علاقمندان به امر مهاجرت به کشور کانادا، دعوت می نماییم تا با مشاوران با تجربه شرکت مهاجرتی الست گروپ، ارتباط برقرار نموده و اقدام به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بنمایند.

 مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ با بهره گیری از مشاوران مجرب و وکلای حرفه و آشنا با قوانین کشور کانادا، می توانند راهنمایانی مفید به شمار آیند.

 گروه مهاجرتی الست گروپ از ابتدای امر تا رساندن عزیزان علاقمند به هدف اقامت دائم کشور کانادا، قدم به قدم همراه این عزیزان خواهد بود.