راحت ترین کشور برای مهاجرت

بسیاری از هموطنان عزیز ایرانی که تصمیم به مهاجرت به کشور دیگری را دارند، همواره این سؤال برایشان پیش می آید که راحت ترین کشور برای مهاجرت کدام کشور می باشد؟ اگر شما نیز در فکر مهاجرت به یک کشور دیگر هستید و به دنبال راحت ترین کشور برای مهاجرت می گردید، خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم. با ما باشید.

بسیاری از هموطنان عزیز ایرانی که تصمیم به مهاجرت به کشور دیگری را دارند، همواره این سؤال برایشان پیش می آید که راحت ترین کشور برای مهاجرت کدام کشور می باشد؟ اگر شما نیز در فکر مهاجرت به یک کشور دیگر هستید و به دنبال راحت ترین کشور برای مهاجرت می گردید، خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم. با ما باشید.

مهاجرت کردن و ترک موطن اصلی به هدف بهبود کیفیت سطح زندگی و استفاده از امکانات بهتر، همواره ذهن بسیاری از هموطنان عزیزمان را به خود مشغول کرده است. بسیاری از افراد، در هر سن و سال و موقعیت مالی و مکانی، فکر مهاجرت به کشوری بهتر را همواره در ذهن خود می پرورانند.

در سرتاسر این دنیای پهناور، کشورهای بسیاری وجود دارند که اقدام به پذیرش مهاجر می کنند. البته هر یک از این کشورها برای خود قوانین خاصی را برای مهاجرت اتباع خارجی در نظر می گیرند.

ویدئو راحت ترین کشور برای مهاجرت

در میان تمامی این کشورها، برخی از آن ها کلاً جزو  کشورهای مهاجرپذیر به شمار می آیند. از جمله این کشورها می توان به کانادا و استرالیا اشاره کرد. به عنوان نمونه، کشور کانادا سالانه 300 هزار مهاجر را پذیرا می باشد. از طرفی مهاجرت به کشورهای توسعه یافته مانند سوئیس، بسیار دشوار می باشد. این کشور قوانین بسیار سفت و سختی را برای مهاجرت در نظر گرفته است.

لذا اگر شخصی به دنبال کشوری می باشد که مهاجرت به آن نسبتاً آسان باشد، مطمئناً کشور سوئیس را به عنوان مقصد مهاجرتی خود در نظر نمی گیرد. البته در برخی از موارد، شرایط افراد حتی با این کشورها نیز هماهنگ می باشد و موفق به اخذ اقامت می گردند.

همان طور که گفتیم، کشور سوئیس جزو کشورهای سخت، از لحاظ اخذ ویزا و اقامت می باشد. این دشواری تا به جایی می باشد که حتی برای دریافت ویزای توریستی کشور سوئیس نیز می بایست پروسه طولانی را طی کرد.

اینفوگرافیک راحت ترین کشور برای مهاجرت

اینفوگرافیک راحت ترین کشور برای مهاجرت

لذا این کشور را نمی توان در لیست راحت ترین کشورها برای مهاجرت قرار داد. در این راستا می توانید با کارشناسان موسسه الست گروپ در ارتباط باشید. موسسه مهاجرتی الست گروپ، از بهترین و معتبرترین شرکت های مهاجرتی حال حاضر شناخته می شود.

در این مقاله می خوانیم:
چرا به دنبال راحت ترین کشور برای مهاجرت هستید؟
مهاجرت به کشور کانادا
مهاجرت به کشور آلمان
مهاجرت به کشور ترکیه
سخن پایانی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راحت ترین کشور برای مهاجرت با ما همراه باشید.

 

چرا به دنبال راحت ترین کشور برای مهاجرت هستید؟

چرا به دنبال راحت ترین کشور برای مهاجرت هستید؟

خدشه دار شدن روابط بین المللی ما با سایر کشورهای جهان، عمل مهاجرت را برای ایرانیان بسیار دشوار ساخته است. این چالش بزرگ تا به آنجا گسترده می شود که از میان تمامی کشورهای جهان، تنها چندین کشور اقدام به پذیرش ایرانیان می کنند و این امر انتخاب های ما را بسیار محدود ساخته است. 

اما سؤالی که ذهن بیشتر ایرانیان را به خود مشغول کرده است، این است که با توجه به شرایط موجود، کدام کشور، راحت ترین کشور برای مهاجرت می باشد؟ ایرانیانی که تمایل به مهاجرت به کشور دیگری را دارند، اولین مساله ای که مورد نظر قرار می دهند، قوانینی می باشد که کشور مقصد برای مهاجرت وضع کرده است.

از طرفی بسیاری از کشورها در حال حاضر از پذیرش ایرانیان به عنوان مهاجر سر باز می زنند که این امر، کشورهای مقصد مهاجرت را برای ایرانیان، بسیار محدود کرده است. از طرف دیگر هزینه های مهاجرت نیز از مسائل دیگری می باشد که می بایست مد نظر قرار گیرد. مهاجرت به برخی از کشورها بسیار پر هزینه می باشد و این از عهده بسیاری از افراد، خارج است.

از موارد دیگری که می بایست مد نظر قرار گیرد، شانس موفقیت در اخذ ویزای کشور مقصد و دریافت اقامت دائم آن کشور می باشد. 
مدت زمان انتظار پذیرش درخواست و دریافت ویزا نیز از دیگر مواردی است که ذهن بسیاری از ایرانیان را به خود مشغول کرده است. همچنین پروسه مهاجرت در کشور مقصد نیز از دیگر مسائل مهم در امر مهاجرت به شمار می رود.

تمامی این مسائل و بسیاری دیگر از مشغولیت های ذهنی در زمینه کشوری مناسب برای مهاجرت، این سؤال را در ذهن افراد ایجاد می کند که چه کشوری راحت ترین کشور برای مهاجرت ما ایرانیان می باشد؟ بدون تردید پیش از هر اقدامی و انتخاب کشور مقصد، بهتر است از قوانین آن کشور مطلع شد و از مشاورانی مجرب و کاردان مشورت گرفت.

شرکت الست گروپ با تکیه بر سال ها تجربه خود و بهره گیری از گروهی کاردان و آشنا با قوانین کشورهای گوناگون، آماده ارائه هر گونه مشاوره به عزیزان متقاضی مهاجرت می باشد.

در ادامه  مقاله "راحت ترین کشور برای مهاجرت" به بررسی شرایط و قوانین مهاجرت مرتبط با برخی از کشورهای گوناگون مهاجرپذیر دنیا پرداخته ایم.  

چنانچه شما نیز قصد مهاجرت دارید و در زمینه کشور مقصد مردد هستید، خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم. ما را همراهی نمایید.

مهاجرت به کشور کانادا

مهاجرت به کشور کانادا

کانادا به عنوان یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا، همیشه به عنوان یکی از مقاصد پرطرفدار در میان ایرانیان بوده و هست. در اینجا به این نکته اشاره می کنیم که مهاجرت به کشور کانادا، به نسبت از سایر کشورهای جهان راحت تر می باشد. اما ذکر این نکته نیز اساسی است که رزومه فرد متقاضی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است و امکان انتخاب کشوری بهتر با توجه به رزومه ای که فرد ارائه می کند، وجود دارد.

به طور کلی کشور کانادا یک کشور مهاجرپذیر است. بیش از 20 درصد از ساکنان کشور کانادا را مهاجران تشکیل می دهند که این امر سبب می گردد تا فردی که به کانادا مهاجرت می نماید، دچار مشکلات قومی و نژادی نگردد. این کشور دارای سطح مطلوب و مناسبی از لحاظ رفاه اجتماعی می باشد. این کشور دارای اقتصادی ثابت و پایدار است که این امر خود می تواند امنیت شغلی و زندگی فرد را به صورت دائمی تامین نماید.

قوانین مهاجرتی کشور کانادا، برای ایرانیان متقاضی مهاجرت به این کشور نسبت به بسیاری از کشورهای جهان زیاد سختگیرانه نمی باشد. این کشور، راه های بسیاری را برای مهاجرت، پیش پای متقاضیان قرار داده است که آزادانه و با توجه به شرایط خود، یکی از روش ها را انتخاب کرده و در صورت داشتن صلاحیت های لازم، موفق به اخذ ویزا و در ادامه آن، اقامت دائم کشور کانادا شوند. در این بخش از مقاله "راحت ترین کشور برای مهاجرت" به بررسی برخی از این روش ها می پردازیم.

مهاجرت از طریق اخذ ویزای تحصیلی کشور کانادا

مهاجرت تحصیلی به کشور کانادا، یکی از محبوب ترین روش های مهاجرت به این کشور به شمار می رود. این روش در میان ایرانیان نیز بسیار پرطرفدار و محبوب می باشد. کشور کانادا در سال های اخیر، قوانین مهاجرت تحصیلی به این کشور را بسیار ساده کرده است و شرایط خوب و آسانی را پیش پای متقاضیان تحصیل در این کشور قرار داده است.

ویزای تحصیلی کشور کانادا، از طرف اداره مهاجرت این کشور صادر می گردد. لذا برای اخذ ویزای تحصیلی، می بایست در ابتدا از این امر که شرایط اخذ این ویزا را دارا می باشید یا خیر، مطلع شوید. مشاوران شرکت الست گروپ، آماده ارائه خدمات مشاوره در زمینه مهاجرت تحصیلی به کانادا می باشند و با بررسی رزومه فرد، امکانپذیری اخذ این ویزا و یا عدم امکان ذیری آن را به فرد متقاضی اطلاع می دهند.

مهاجرت از طریق اخذ ویزای کاری کشور کانادا

کشور کانادا یک کشور در حال پیشرفت می باشد. از همین رو این کشور به شدت نیازمند نیروی متخصص می باشد. این کشور سالانه تعداد زیادی تکنیسین و افرادی با تجربه کاری بالا را جذب می نماید.

اخذ ویزای کاری کشور کانادا، محاسن و مزایای بسیاری را برای فرد دارنده ویزا به همراه خواهد داشت که مهم ترین آن، اخذ اقامت دائم کشور کانادا می باشد. به همین سبب، مهاجرت کاری به کشور کانادا، یکی از پرطرفدارترین طرق مهاجرت در میان ایرانیان می باشد.

کشور کانادا برای افرادی که قصد مهاجرت به کشور کانادا را از طریق اخذ ویزای کاری دارند، روش های متنوعی را در نظر گرفته است که هر یک از افراد با توجه به شرایط خویش، بتوانند از یکی از این طرق، اقدام به اخذ ویزای کاری کشور کانادا بنمایند.

در این بخش به روش های مهاجرت به کشور کانادا از طریق اخذ ویزای کاری اشاره می کنیم:
    اخذ ویزای کاری از نوع اسکیل ترید
    اخذ ویزای کاری از نوع اسکیل ورکر
    اخذ ویزای کاری از نوع جاب آفر
    اخذ ویزای کاری به روش برنامه های استانی
    اخذ ویزای کاری از نوع خود اشتغالی 

همان طور که به آن اشاره شد، هر شخص با توجه به رزومه خود می تواند برای اخذ ویزای کار کانادا، اقدام نماید.
برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط و قوانین هر یک از روش های اخذ ویزای کاری کشور کانادا، با مشاوران مجرب شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید.

شرکت الست گروپ با بهره گیری از گروهی مجرب، متشکل از مشاوران و وکلای خبره در زمینه اخذ انواع ویزای کشور کانادا، می تواند راهنمایی قابل اعتماد برای متقاضیان مهاجرت به کشور کانادا به شمار رود. در مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع "راحت ترین کشور برای مهاجرت" پرداخته ایم. چنانچه شما نیز قصد عزیمت و مهاجرت به  کشوری جدید را دارید، ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

مهاجرت از طریق اخذ ویزای سرمایه گذاری کشور کانادا

مهاجرت از طریق اخذ ویزای سرمایه گذاری کشور کانادا

کشور کانادا روش های متفاوتی را برای سرمایه گذاری در این کشور پیش روی علاقه مندان به مهاجرت به این کشور، از طریق اخذ ویزای سرمایه گذاری قرار داده است. از این روش ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
    ویزای استارتاپ کانادا
    ویزای سرمایه گذاری غیر فعال
با توجه به این امر که کشور کانادا متشکل از چندین استان و ایالت می باشد، قوانین هر یک از این بخش ها در زمینه مهاجرت، متفاوت می باشد.

از همین رو، پیش از هرگونه اقدامی می بایست فرد متقاضی مهاجرت، از قوانین و شرایط مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در آن ایالت اطلاع حاصل نماید. کشور کانادا، روش سرمایه گذاری استانی را یکی از راه های اخذ اقامت دائم این کشور قرار داده است.

لذا فرد متقاضی مهاجرت به کشور کانادا، می تواند با سرمایه گذاری در یکی از بخش های مورد نظر اداره مهاجرت کانادا، موفق به اخذ اقامت دائم این کشور شود. 
البته اخذ این ویزا شرایط و قوانین خاص خود را دارد و برای آگاهی از این قوانین می بایست از افراد با تجربه و مطلع، کمک گرفت.

شرکت الست گروپ، دارای مشاورین و وکلای کاردان و آشنا به قوانینی می باشد که با توجه به شرایط افراد، بهترین شیوه مهاجرت را به ایشان معرفی می نمایند. همچنین گروه مهاجرتی الست گروپ، با توجه به رزومه ارائه شده توسط هر فرد، بهترین گزینه از لحاظ کشور و روش مهاجرت را به وی معرفی می نماید. در این مقاله به بررسی موضوع "راحت ترین کشور برای مهاجرت" می پردازیم. با ما همچنان تا انتهای این مقاله همراه باشید.

مهاجرت از طریق اخذ ویزای اسپانسرشیپ کشور کانادا

اسپانسر، شخصی است که در کشور کانادا اقامت دائم داشته و یا شهروندی کشور کانادا را دارد. این فرد می تواند به عنوان اسپانسر یکی از اعضای خانواده خود و یا اقوام، خود را به اداره مهاجرت کانادا معرفی نماید. این فرد می پذیرد که می تواند هزینه های اقامت فرد متقاضی ورود به کشور کانادا را بر عهده بگیرد.

این روش، یکی از آسان ترین روش های مهاجرت و اخذ اقامت کشور کانادا برای افرادی می باشد که فردی را در کشور کانادا دارند که اقامت دائم این کشور را دارد. اداره مهاجرت کانادا، کمترین میزان سختگیری را در میان سایر کشورهای جهان در زمینه اخذ ویزای اسپانسرشیپ دارد. به نوعی می توان گفت که این کشور راحت ترین کشور برای مهاجرت از طریق اخذ ویزای اسپانسرشیپ می باشد.

مهاجرت از طریق ازدواج

یکی از روش های مهاجرت به کشور کانادا، ازدواج می باشد. اما این روش به آن راحتی که همه فکر می کنند، نیست. این روش شرایط و ویژگی های خاص خود را دارد و از همین رو تا از تمامی چالش های آن اگاهی پیدا نکرده اید، این راه را انتخاب نکنید.

اداره مهاجرت کانادا در زمینه این روش مهاجرت، بسیار سختگیرانه برخورد می نماید. زیرا بسیاری از افراد از طریق ازدواج های صوری، اقدام به مهاجرت به کشور کانادا می نمایند. از همین رو، کشور کانادا شرایط ویژه ای را برای این ویزا پیش پای افراد قرار داده است. از جمله این شرایط می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    همسر فرد متقاضی می بایست حتماً شهروند قانونی کشور کانادا باشد.
    همسر فرد متقاضی می بایست تمکن مالی داشته باشد و اثبات نماید که می تواند هزینه های اقامت فرد متقاضی را پرداخت نماید.
    اسناد ازدواج می بایست به صورت قانونی، تایید شده باشد.
یکی از موارد مهم در زمینه این روش مهاجرتی، این است که فرد متقاضی پس از ورود به کشور کانادا، در همان لحظه شهروند کانادایی حساب نمی شود. آن فرد می بایست حداقل به مدت 3 سال با شهروند کانادایی زندگی کرده و پس از آن، می تواند تقاضای اقامت دائم کشور کانادا را به اداره مهاجرت این کشور ارائه دهد.

مهاجرت از طریق فرزند آوری

بر اساس قوانین کشور کانادا، چنانچه یک فرد خارجی در کشور کانادا صاحب فرزند شود، کودک تابعیت کشور کانادا را دریافت خواهد کرد. اما تابعیت کودک، هیچ گونه ارتباطی به والدین وی ندارد. تنها در شرایطی که کودک 18 سال تمام داشته باشد، می تواند به عنوان اسپانسر، اقامت دائم را برای والدین خود اخذ نماید.

در این مقاله به بررسی موضوع "راحت ترین کشور برای مهاجرت " پرداخته ایم. تا این قسمت از نوشتار، به شرایط مهاجرت به کشور کانادا پرداختیم.

در ادامه مقاله به بررسی برخی از کشورهای مناسب مهاجرت برای ایرانیان خواهیم پرداخت.  در صورتی که تا این بخش از مقاله برای شما مفید بوده است، از شما دعوت می کنیم تا ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

مهاجرت به کشور آلمان

مهاجرت به کشور آلمان

کشور آلمان سال هاست که به عنوان یکی از کشورهای مورد علاقه ایرانیان برای مهاجرت شناخته می شود. این کشور با توجه به آن که در قاره اروپا واقع شده است، انتظار می رود که شرایط بسیار سخت و ویژه ای را برای مهاجرت به این کشور داشته باشد. اما در حقیقت می توان گفت که مهاجرت به کشور آلمان، راحت ترین کشور برای مهاجرت و اخذ اقامت دائم قاره اروپا به شمار می رود. هر ساله ایرانیان بسیاری به کشور آلمان مهاجرت می کنند.

کشور آلمان، همواره در جذب نیروی متخصص بسیار فعال عمل کرده است. به طوری که امروزه، تقریباً هر نیروی متخصصی در کشورمان،به هدف رفتن به کشور آلمان، اقدام به یادگیری زبان آلمانی می نماید. به صورت تقریبی، 12 درصد از جمعیت آلمان را مهاجران تشکیل می دهند که تعداد بسیاری از این افراد، از  ایرانیان می باشند. 

جمعیت آلمان با توجه به رشد منفی آن، بیشتر تمایل به جذب نیروی جوان و فعال و متخصص دارد. از همین رو، این کشور یک کشور ایده آل با شرایط مهاجرتی آسان، برای افراد متخصص به شمار می رود. در این بخش از مقاله "راحت ترین کشور برای مهاجرت" به روش های مهاجرت به کشور آلمان خواهیم پرداخت. همراه ما بمانید.

مهاجرت از طریق اخذ ویزای تحصیلی کشور آلمان

مهاجرت از طریق اخذ ویزای تحصیلی کشور آلمان

امروزه دانشجویان ایرانی، تمایل بسیاری به ادامه تحصیل در کشور آلمان از خود نشان می دهند. کشور آلمان، نسبت به سایر کشورهای قاره اروپا، پذیرش راحت تری را برای تحصیل دانشجویان و دانش آموزان فراهم آورده است. از طرفی نظام تحصیلی رایگان کشور آلمان با کیفیتی عالی و بی نظیر، یکی دیگر از جذابیت های تحصیل این کشور به شمار می رود. 

از دیگر مزایای تحصیل در کشور آلمان، دو زبانه بودن مراکز آموزشی این کشور می باشد. در کشور آلمان، به هر دو زبان انگلیسی و آلمانی، آموزش انجام می گیرد. البته نکته حائز اهمیت در زمینه اخذ ویزای تحصیلی کشور آلمان این است که تحصیل در این کشور، نمی تواند اقامت دائم این کشور را برای فرد به ارمغان آورد.

از قوانین کشور آلمان در زمینه تحصیل در این کشور این است که چنانچه فرد تحصیلش در کشور آلمان به اتمام رسیده باشد و پس از گذشت هجده ماه یا همان یک سال و نیم، موفق به یافتن شغل نشده باشد، دیگر اجازه اقامت در کشور آلمان را نخواهد داشت و می بایست کشور را ترک نماید.

برای کسب اطلاع بیشتر در زمینه اخذ ویزای تحصیلی کشور آلمان، با مشاوران مجرب شرکت الست گروپ، مشورت نمایید. در این مقاله به بررسی موضوع " راحت ترین کشور برای مهاجرت " پرداخته ایم. از شما علاقه مندان به این موضوع، دعوت می کنیم تا انتهای این مقاله، ما را همراهی نمایید.

مهاجرت از طریق اخذ ویزای کاری کشور آلمان

مهاجرت از طریق اخذ ویزای کاری کشور آلمان

کشور آلمان، همیشه درهای خود را به روی متخصصان جوان گشوده است. به همین دلیل، می توان این کشور را بهترین کشور برای مهاجرت نیروی متخصص به شمار آورد. البته پذیرش این افراد نیز شامل شرایط خاصی می شود و رزومه فرد می بایست به طور دقیق بررسی شده تا مشخص گردد که آیا صلاحیت ورود به کشور آلمان را دارد یا خیر.

کشور آلمان، به دو صورت اقدام به ارائه ویزای کاری می نماید. این دو روش در زیر آمده اند:
    ویزای کاری از نوع  جاب آفر
فرد دارای یک پیشنهاد کاری از یک کارفرما در کشور آلمان می باشد.
    ویزای کاری از نوع  جاب سیکر
    ویزای کاری از نوع  آوسبیلدونگ

مهاجرت از طریق اخذ ویزای سرمایه گذاری کشور آلمان

مهاجرت از طریق اخذ ویزای سرمایه گذاری کشور آلمان

کشور آلمان یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهان به شمار می رود. آلمان یک کشور توسعه یافته است و اقتصاد این کشور، رو به رشد می باشد. شرایط اخذ ویزای آلمان و در پی آن اقامت در این کشور، شامل شرایط دشواری می باشد.

از این رو، نمی توان کشور آلمان را کشوری راحت برای مهاجرت، از لحاظ سرمایه گذاری به شمار آورد. البته اداره مهاجرت این کشور، شرایطی برای سرمایه گذاری افرادی که تمایل به اقامت در این کشور دارند را از طریق ثبت شرکت و سرمایه گذاری روی آن فراهم آورده است.

از این طریق می توان به اقامت دائم این کشور، دست پیدا کرد. برای ثبت شرکت در کشور آلمان، فرد می بایست سرمایه اولیه ای معادل 25 هزار یورو داشته باشد. البته برای ثبت شرکت، فرد می بایست طرحی را به اداره مهاجرت آلمان ارائه کند.

در صورت پذیرفته شدن طرح، وی می تواند اقدام به ثبت شرکت کند. البته لازم به ذکر است که بررسی طرح ها برای کشور آلمان بسیار سختگیرانه انجام می گیرد و تعداد طرح های مورد قبول این کشور، بسیار اندک می باشد. 

برای این روش مهاجرت، کشور همسایه آلمان، اتریش از شرایط بهتری برخوردار می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت به کشور اتریش و شرایط کسب اقامت دائم این کشور، با مشاوران مجرب شرکت الست گروپ مشاوره نمایید.

مقاله ای که پیش روی شماست، به هدف بررسی موضوع "راحت ترین کشور برای مهاجرت" به رشته تحریر در آمده است. چنانچه تا این قسمت از مقاله برای شما جذاب بوده است، از شما دعوت می کنیم تا انتهای مقاله نیز با ما همراه باشید.

مهاجرت از طریق پناهندگی در کشور آلمان

مهاجرت از طریق پناهندگی در کشور آلمان

یکی از راه هایی که می توان به کشور آلمان عزیمت نمود، پناهندگی می باشد. اما روش پناهندگی یکی از خطرناک ترین راه های ممکن برای مهاجرت به کشور آلمان می باشد. افراد به دلایل مختلفی اقدام به اخذ پناهندگی در کشور آلمان می نمایند.

 از جمله این موارد می توان به شرایط سیاسی، احساس خطر و نا امنی برای فرد متقاضی اشاره نمود. چنانچه فرد اثبات کند که در کشور مبداً شرایط دشوار و خطرناکی دارد، می تواند به عنوان پناهنده به کشور آلمان مهاجرت نماید.

کشور آلمان برای متقاضیان پناهندگی این کشور، خدمات و شرایط نسبتاً خوبی را فراهم می نماید. به عنوان نمونه، این کشور هزینه های مرتبط با زندگی این افراد را اعم از خوراک و پوشاک و مسکن، فراهم می کند. اما متخصصین موسسه الست گروپ، هرگز چنین روشی را پیشنهاد نمی دهند.

مهاجرت از طریق ازدواج و فرزند آوری به کشور آلمان

مهاجرت از طریق ازدواج و فرزند آوری به کشور آلمان

کشور آلمان برای اخذ اقامت از طریق ازدواج در این کشور، قوانین بسیار سرسختانه ای دارد. بسیاری از افراد تنها به هدف اخذ اقامت کشور آلمان، اقدام به انجام ازدواج های صوری می نمایند که این امر سبب شده است تا اداره مهاجرت آلمان، در این زمینه قوانین سفت و محکمی را صادر نماید.

از جمله قوانینی که برای اخذ اقامت دائم کشور آلمان از طریق ازدواج گذاشته شده است، می توان به موارد زی، اشاره کرد:

    ازدواج می بایست با سند معتبر باشد و به صورت کاملاً رسمی، ثبت شده باشد.
    همسر فرد می بایست دارای یک شغل ثابت باشد. به طوری که بتواند هزینه زندگی فرد متقاضی اقامت در این کشور را فراهم نماید.
    فرد متقاضی می بایست دارای مدرک زبان آلمانی سطح A1 باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ اقامت کشور آلمان و شرایط و ضوابط مرتبط با آن، با مشاوران مجرب شرکت الست گروپ مشورت نمایید.

مشاوران و وکلای مجرب شرکت الست گروپ، پس از بررسی رزومه شما، بهترین و راحت ترین کشور برای مهاجرت را به شما پیشنهاد خواهند داد و در این راه، تا اخذ اقامت دائم آن کشور، همواره گام به گام همراه شما خواهند بود.

در این بخش از مقاله "راحت ترین کشور برای مهاجرت" به بررسی شرایط اخذ اقامت در کشور همسایه، ترکیه می نماییم. چنانچه شما نیز تصمیم به مهاجرت دارید، خواندن این مقاله را به شما، توصیه می کنیم.

مهاجرت به کشور ترکیه

مهاجرت به کشور ترکیه

کشور ترکیه در فاصله بسیار کمی از کشور ایران و در همسایگی این کشور قرار دارد. فرهنگ کشور ترکیه، به کشور ایران بسیار نزدیک می باشد. همچنین هزینه ها در کشور ترکیه، تقریباً برابر با کشور ایران و در برخی از موارد، ارزانتر از ایران می باشد. به این دلایل و بسیاری دلایل دیگر، بسیاری از ایرانیان، امروزه تصمیم به مهاجرت کردن به کشور ترکیه دارند.

با توجه به مسافت کوتاهی که بین کشور ما و ترکیه قرار دارد، چنانچه فرد اقامت دائم این کشور را اخذ نماید، به راحتی می تواند در کمترین زمان، به ایران بازگشته و از اقوام و نزدیکان دید و بازدید نماید. یکی از مهم ترین فاکتورهای زندگی در ترکیه، دانستن زبان ترکی می باشد. با توجه به این که بسیاری از ایرانیان با این زبان آشنایی داشته و یا به راحتی با این زبان صحبت می کنند، ترکیه می تواند مقصدی مطلوب برای ایشان باشد.

کشور ترکیه، می تواند راحت ترین کشور برای مهاجرت ایرانیان به شمار رود. البته این امر به رزومه فرد نیز بستگی دارد. مشاوران شرکت الست گروپ با بررسی و ارزیابی رزومه فرد متقاضی مهاجرت، بهترین و راحت ترین گزینه را به وی پیشنهاد خواهند داد.

مهاجرت از طریق اخذ ویزای تحصیلی کشور ترکیه

مهاجرت از طریق اخذ ویزای تحصیلی کشور ترکیه

نکته مهم در زمینه دانشگاه های ترکیه، سطح پایین مراکز آموزش عالی این کشور می باشد. البته تحصیل در این کشور کاملاً آسان و بدون هیچ کنکوری می باشد. همچنین تحصیل در ترکیه و زندگی در این کشور می تواند شما را به اقامت دائم این کشور برساند.

البته نکته بسیار مهم در زمینه زندگی و تحصیل در کشور ترکیه، تسلط کامل متقاضی اقامت در این کشور بر زبان ترکی استانبولی می باشد. چنانچه فرد متقاضی اخذ ویزای تحصیلی ترکیه، رزومه تحصیلی خوبی را به همراه مدرک زبان ترکی قابل قبولی ارائه کند، می تواند از امکان بورسیه تحصیلی برخوردار شود.

مهاجرت از طریق اخذ ویزای کاری کشور ترکیه

مهاجرت از طریق اخذ ویزای کاری کشور ترکیه

کشور ترکیه، کشوری با آمار بسیار زیاد بیکاری می باشد. از همین رو نمی توان این کشور را به عنوان کشوری مناسب از لحاظ مهاجرت کاری در نظر گرفت.

البته در شرایطی که فرد متقاضی اخذ ویزای کاری، بتواند به صورت روان به زبان ترکی استانبولی صحبت نماید، می تواند موفق به یافتن شغلی مناسب در کشور ترکیه شود. ابتدا فرد می بایست با کارفرمای ترکیه ای توافق کرده و اقدام به امضای توافق نامه خود بنمایند. سپس این توافق نامه می بایست به وزارت کار کشور ترکیه ارائه شود و بر اساس آن، ویزای کاری برای فرد متقاضی صادر گردد.

در این مقاله به بررسی موضوع "راحت ترین کشور برای مهاجرت" پرداخته ایم. در این راستا به معرفی شرکت مهاجرتی الست گروپ به عنوان بهترین مشاور در زمینه اخذ ویزا پرداخته ایم. چنانچه تا این بخش از مقاله برای شما مفید بوده است، ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کشور ترکیه

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کشور ترکیه

یکی از پرطرفدارترین راه های مهاجرت به کشور ترکیه، سرمایه گذاری در این کشور می باشد. یکی از سیاست های کشور ترکیه، جذب سرمایه گذار می باشد. در این میان، رایج ترین نوع سرمایه گذاری در کشور ترکیه در میان ایرانیان، خرید ملک می باشد.

ترکیه این امکان را برای خریداران ملک در این کشور فراهم آورده است که با خرید آن، بتوانند اقامت دائم این کشور را دریافت نمایند. همچنین با خرید یک خانه در کشور ترکیه، سود سرمایه گذاری به فرد تعلق می گیرد که این خود نیز از دیگر موارد مشوق خرید ملک در کشور ترکیه برای ایرانیان به شمار می رود.

مهاجرت از طریق ازدواج و فرزند آوری در کشور ترکیه

مهاجرت از طریق ازدواج و فرزند آوری در کشور ترکیه

چنانچه فرزند فرد در کشور ترکیه متولد شود، تابعیت کشور ترکیه را نخواهد گرفت. از طرفی افرادی که تمایل به مهاجرت و اخذ اقامت دائم این کشور از طریق ازدواج را دارند، باید توجه داشته باشند که 3 تا 5 سال بعد از زندگی مشترک خود، می توانند  اقامت دائم این کشور را دریافت نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قوانین و شرایط مهاجرت به کشور ترکیه، با مشاوران مجرب و با تجربه شرکت الست گروپ مشورت نمایید.

گروه مهاجرتی الست گروپ، پس از بررسی رزومه شما، بهترین کشور را برای مهاجرت به شما پیشنهاد می دهند. در ادامه مبحث "راحت ترین کشور برای مهاجرت" به بررسی شرایط مهاجرت به کشور اتریش خواهیم پرداخت. با ما همچنان تا پایان این مقاله، همراه باشید.

سخن پایانی

سخن پایانی

انتخاب کشوری به عنوان راحت ترین کشور برای مهاجرت، کاری بسیار دشوار می باشد. برای انتخاب کشور مناسب، می بایست در ابتدا رزومه فرد متقاضی به دقت بررسی گردد. در راستای بررسی هایی که روی رزومه شخص انجام می گیرد، مشخص می گردد که کدام کشور با شرایط شخص، بهترین سازگاری را داشته و فرد با کمترین مشکل و دشواری می تواند اقدام به مهاجرت به کشور مربوطه نماید.

از همین رو توصیه می کنیم که پیش از هر اقدامی، ابتدا با مشاورین مجرب و کاردان در این زمینه مشورت نموده و سپس اقدام به تصمیم گیری نمایید.

گروه مهاجرتی الست گروپ، با بهره گیری از کادری مجرب در زمینه اخذ انواع ویزا و با توجه به آشنایی کاملی که با شرایط و قوانین مهاجرتی کشورهای دیگر دارند، می توانند بهترین گزینه را با توجه به رزومه شما، به شما پیشنهاد کنند و تا پایان راه و کسب اقامت دائم کشور مربوطه، قدم به قدم همراه شما باقی خواهند ماند.

در این مقاله سعی کردیم به بررسی موضوع "راحت ترین کشور برای مهاجرت" برای ایرانیان، بپردازیم. امید است که اطلاعات ذکر شده در این مقاله، برای شما عزیزان علاقه مند به مهاجرت، مفید واقع شده باشد.