بهترین کشور برای داروسازان

در این مقاله به بررسی موضوع بهترین کشور برای داروسازان می پردازیم. با شما هستیم.

بهترین کشور برای داروسازان، کشوری است که شرایط مهاجرتی آن آسان و بدون دردسراست.

در این مقاله به بررسی موضوع بهترین کشور برای داروسازان می پردازیم. با شما هستیم.

بهترین کشور برای داروسازان، کشوری است که شرایط مهاجرتی آن آسان و بدون دردسراست. همچنین از لحاظ درآمدی و امکانات رفاهی زندگی در موقعیت خوبی باشد.

رشته داروسازی یکی از رشته های پولساز در دنیا است و همه جای دنیا از داروسازان استقبال می شود. در این راستا می توانید با کارشناسان شرکت الست گروپ در ارتباط باشید. موسسه مهاجرتی الست گروپ، از معتبرترین شرکت ها در این زمینه می باشد.

اینفوگرافیک بهترین کشور برای داروسازان

اینفوگرافیک بهترین کشور برای داروسازان

برای این که بدانید بهترین کشور برای مهاجرت داروسازان کدام کشور است، ما را تا انتها همراهی کنید:

عناوین مقاله:
بهترین کشورهای اروپایی و آمریکایی برای مهاجرت داروسازان کدام کشور است؟
بهترین کشورهای آسیایی برای مهاجرت داروسازان کدام کشور است؟
دانشگاه های برتر رشته داروسازی در دنیا، کدام دانشگاه ها هستند؟
آینده شغلی داروسازی در خارج از کشور به چه شکل است؟
درآمد داروسازان در خارج از کشور چقدر است؟
زندگی در آلمان به عنوان یک داروساز به چه شکل است؟
کار در استرالیا به عنوان یک داروساز به چه شکل است؟
راحت ترین کشور برای مهاجرت داروسازی کدام کشور است؟
سطح زندگی در سوئد به عنوان یک داروساز چطور است؟
تحصیل در رشته داروسازی در ترکیه به چه شکل است؟
ارزان ترین کشور برای تحصیل در رشته داروسازی کدام کشور است؟
مهاجرت تحصیلی به روسیه در رشته داروسازی به چه شکل است؟
ایرلند برای تحصیل داروسازان چطور است؟
داروسازی در آمریکا؛ آری یا خیر؟
روش مهاجرت از طریق داروسازی به چه شکل است؟
سخن پایانی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین کشور برای داروسازان با ما همراه باشید.

 

بهترین کشورهای اروپایی و آمریکایی برای مهاجرت داروسازان کدام کشور است؟

بهترین کشورهای اروپایی و آمریکایی برای مهاجرت داروسازان کدام کشور است؟

هر ساله میلیون ها میلیون مهاجرت در دنیا انجام می شود که طیف وسیعی از مهاجران را کسانی تشکیل می دهد که حیطه فعالیت آن ها در بخش بهداشت و درمان است. داروسازی نیز جزء یکی از رشته هایی است که هرساله برای مهاجرت از این طریق اقدام می شود.

ویدئو بهترین کشور برای داروسازان

 

در ادامه، لیست بهترین کشور برای داروسازان آورده شده است:

آلمان

یکی از انتخاب های داروسازان برای مهاجرت، کشور آلمان است. از آنجایی که این کشور با کمبود نیروی داروساز روبرو است، شرایط مهاجرت را برای داروسازان آسان تر در نظر گرفته است و حقوق و مزایای خوبی به داروسازان اعطا می کند. درآمد داروسازان در آلمان برای هر یک ماه به طور میانگین 4600 یورو است.

کانادا

دیگر کشوری که با آغوش باز پذیرای داروسازان است، کشور کانادا می باشد. چرا که این کشور همیشه با کمبود نیروی کار مواجه است. طی تحقیقات انجام شده، استان های انتاریو، ساسکاچوان، نیوبرانزویک و بریتیش کلمبیا قطب داروسازی کانادا در ده سال آینده خواهند شد. میزان دستمزد یک داروساز به ازای هر ماه چیزی در حدود 41 دلار کانادا تا 75 دلار متغییر است.

سوئد

یکی دیگر از بهترین کشورها برای مهاجرت داروسازن، سوئد است. یکی از مزیت های مهاجرت به سوئد این است که میزان مالیات به نسبت درآمد کم است. کشور سوئد به داروسازانی که 5 سال در این کشور مشغول به کار باشند، پاسپورت سوئدی اهدا می کند. میزان درآمد داروسازی در سوئد به صورت ماهیانه به طور میانگین، 7000 دلار است.

انگلیس

انگلیس یکی دیگر از مقاصد مهاجرتی داروسازان است. شرایط و امکانات خوب زندگی در انگلیس و همچنین درآمد بالای داروسازی، باعث شده است که داروسازان، این کشور را برای کار کردن ترجیح دهند. میزان دستمزد برای داروسازان چیزی بین 53000 دلار تا 57000 دلار متغیر است

سوئیس

یکی دیگر از کشورهایی که می تواند انتخاب خوبی برای مهاجرت داروسازان باشد، سوئیس است.  به دلیل کمبود نیروی کار متخصص، راه برای ورود داروسازان به این کشور باز است. درآمد سالانه داروسازان در سوئیس چیزی در حدود 90 هزار فرانک سوئیس است.

فرانسه

یکی دیگر از کشورهایی که مقصد داروسازان است، کشور فرانسه است. موقعیت خوب اقتصادی این کشور و همچنین سطح کیفی زندگی مردم باعث شده است که این کشور یکی از گزینه های مهاجرتی داروسازان باشد.

اگر شما هم داروساز هستید و یا در حال تحصیل علم داروسازی بوده و به فکر مهاجرت به کشورهای اروپایی هستید، از هم اکنون به راهنمایی و مشاوره احتیاج دارید و می توانید با متخصصان با تجربه تیم مهاجرتی الست گروپ در تماس باشید.

بهترین کشورهای آسیایی برای مهاجرت داروسازان کدام کشور است؟

در بین افرادی که به مهاجرت فکر می کنند، افرادی نیز وجود دارند که به مهاجرت به کشورهای آسیایی فکر می کنند. در ادامه، لیست بهترین کشور برای داروسازان در آسیا آورده شده است. 

چنان چه تمایل به مهاجرت دارید و نمی دانید که کدام کشور برای مهاجرت بهتر است، می توانید با شرکت مهاجرتی الست گروپ در تماس باشید تا مشاوران زبده الست گروپ، با توجه به شرایط شما و همچنین ایده آل های شما، بهترین کشور برای مهاجرت را به شما معرفی کنند.

سنگاپور

یکی از کشورهای مدرن آسیایی، کشور سنگاپور است.امکان تحصیل در رشته داروسازی و همچنین گرفتن ویزای کاری با عنوان داروساز در این کشور وجود دارد. داروسازان به نسبت دستمزد خوبی دریافت می کنند. حقوق داروسازان در سنگاپور به طور میانگین چیزی در حدود 4014 دلار است.

ژاپن

کشور دیگری که می تواند انتخاب مناسب دیگری برای مهاجرت داروسازان باشد، ژاپن است. ژاپنی که همیشه تعریف از امکانات و پیشرفت این کشور بوده است. در ژاپن، داروسازان از حقوق و مزایای خوبی برخوردارند. میزان حقوق یک داروساز بین 368000 تا 1030000 ین می باشد.

امارات

امارات کشوری است که به دلیل کمبود نیروی کار متخصص، نیرو می پذیرد. طبق سیاست هایی که حاکم دبی تعیین کرده است، این شهر قرار است تا به قطب داروسازی و دندانپزشکی تبدیل شود. بنابراین داروسازان می توانند به راحتی به این کشور مهاجرت کنند. میزان دستمزد، در حدود 24800 دلار است.

مالزی

مالزی یکی دیگر از کشورهای در حال پیشرفت است که می تواند انتخاب مناسبی برای داروسازان باشد. این کشور پذیرای متخصصان در حوزه درمان به خصوص داروسازی است. میانگین دستمزد یک داروساز در مالزی 59000 رینگت در ماه است.

روسیه

روسیه به منظور پهناوری و وسعتی که دارد، در دو قاره اروپا و آسیا قرار گرفته است. این کشور دارای فرصت های شغلی خوبی در زمینه پزشکی و همچنین داروسازی است. میزان حقوق یک دارو ساز بین 60.600 تا 112000 روبل روسیه متفاوت است. 

در این قسمت، لیستی از چند کشور آسیایی مطرح شد که می تواند گزینه مناسبی برای داروسازان باشد. مبالغی که به عنوان دستمزد برای داروسازان بیان شد، بستگی به شرایط کاری، مهارت داروساز، میزان تحصیلات و سابقه می تواند متغیر باشد.

دانشگاه های برتر رشته داروسازی در دنیا کدام دانشگاه ها هستند؟

دانشگاه های برتر رشته داروسازی در دنیا کدام دانشگاه ها هستند؟

تحصیل در بهترین دانشگاه های دنیا در رشته داروسازی، آرزوی خیلی از افراد علاقه مند به رشته داروسازی است. بهترین کشور برای داروسازان از نظر آن ها کشوری است که دانشگاه های آن کشور از اعتبار جهانی برخوردار باشد و سطح علمی آن دانشگاه بالا باشد.
این که بر چه اساسی این دانشگاه ها رتبه بندی می شوند، سوالی است که ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد. در واقع معیارهایی که بر اساس آن دانشگاه ها را رتبه بندی می کنند، عبارتند از:
•    تعداد دانشجویان 
•    تعداد اساتید دانشگاهی
•    تعداد جوایز دریافت شده دانشگاه مانند جایزه نوبل
•    تعداد کنفرانس ها و مقاله های ارائه شده جهانی
•    تعداد دانشجویان و اساتید بین المللی
•    تحقیقات علمی صورت گرفته
•    تحصیل چهره های سرشناس در دانشگاه
در ادامه، لیست چند دانشگاه برتر جهان در رشته داروسازی بیان شده است:

دانشگاه آکسفورد

این دانشگاه که در کشور انگلیس است، قدیمی ترین دانشگاه انگلیسی زبان دنیاست. در این دانشگاه 602/22 دانشجو در حال تحصیل هستند و این دانشگاه از 38 دانشکده تشکیل شده است.

دانشگاه موناش ملبورن

دانشگاه موناش ملبورن یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی است که در کشور استرالیا واقع شده است. در حال حاضر 66000 دانشجو دارد که در این بین دانشجوهای بین الملل نیز دیده می شود.

دانشگاه هاروارد

دانشگاه هاروارد که یکی از قدیمی ترین دانشگاه های آمریکاست و افراد سرشناس زیادی مانند زاکربرگ، بنیانگذار فیسبوک، باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا، بیل گیتس بیانگذار مایکروسافت، ماروین مینسکی پدر هوش مصنوعی و خیلی از افراد مشهور دیگر در این دانشگاه تحصیل کرده اند.

دانشگاه تورنتو

دانشگاه تورنتو کانادا بزرگترین و معتبرترین دانشگاه این کشور است و تعداد دانشجویان این دانشگاه بیش از 62000 نفر تخمین زده شده است.

دانشگاه ملی سنگاپور

دانشگاه ملی سنگاپور قدیمی ترین دانشگاه سنگاپور است. افرادی مانند خانم چان از افراد سازمان جهانی بهداشت، دومین نخست وزیر سنگاپور، در این دانشگاه تحصیل کرده اند. 

دانشگاه توکیو

دانشگاه توکیو ژاپن معتبرترین دانشگاه ژاپن است که جزو صد دانشگاه معتبر دنیاست. حدود 30000 دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند که حدود 2100 نفر از آنان، دانشجویان بین المللی هستند.

موسسه کارولینسا

موسسه کارولینسا که در سوئد واقع شده است، یکی از بزرگترین دانشگاه های پزشکی اروپاست که هر ساله برنده جایزه نوبل در رشته فیزیولوژی و پزشکی را معرفی می کند.

دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیانس مونیخ

دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیانس مونیخ یکی از معتبرترین و قدیمی ترین دانشگاه های آلمان است که حدود 15 درصد از دانشجویانش را دانشجویان بین المللی تشکیل داده است و دارای 36 جایزه نوبل است.

آینده شغلی دارو سازی در خارج از کشور به چه شکل است؟

آینده شغلی دارو سازی در خارج از کشور به چه شکل است؟

خیلی از افرادی که به دنبال مهاجرت هستن،د به این فکر می کنند که آینده شغلی داروسازی در خارج از کشور به چه شکل است و بهترین کشور برای داروسازان کدام کشور است. در پاسخ می توان گفت که این سوال، سوال خیلی کلی است.

بستگی دارد که شما به عنوان یک داروساز و یا دانشجویی که به فکر تحصیل در رشته داروسازی در خارج از کشور است، چه ملاک و معیارهایی برای خود دارد.
بهتر است ملاک و معیارهای خود را مشخص کنید که اهداف شما از مهاجرت چیست و چه انتظاراتی از کشوری که قرار است مهاجرت کنید، دارید.

 سطح علمی دانشگاه های آن کشور برای شما مهم است یا درآمد بالا؟ یا به دنبال این هستید که در کشوری مشغول به تحصیل در رشته داروسازی شوید و در همان کشور استخدام شوید؟ آیا هزینه های تحصیل برای شما مهم است یا خیر.
با توجه به شرایط شما و همچنین اهداف شما برای مهاجرت، می توانید بهترین کشور را برای خود انتخاب کنید.              

در پاسخ می توان گفت که کشورهای زیادی هستند که با کمبود نیروی کار متخصص روبرو هستند و افرادی که دارای تحصیلات در زمینه داروسازی باشند و یا قصد تحصیل در رشته داروسازی را دارند، جذب می کنند و در مقابل، شرایط خوبی برای زندگی کردن به آن ها اعطا می کنند و پس از چند سال به ایشان اقامت دائم می دهند. 

اگر شما هم قصد مهاجرت را دارید ولی نمی دانید که مراحل مهاجرت کردن از طریق رشته داروسازی چیست و یا در انتخاب کشور مقصد دچار سردرگمی شده اید، با متخصصان کاربلد شرکت مهاجرتی الست گروپ در تماس باشید.

موسسه الست گروپ شرایط شما را بررسی می کند و با توجه به شرایط شما و ایده ال های شما، بهترین کشور برای مهاجرت کردن را به شما پیشنهاد می دهد و در طی مسیر مهاجرت، همراه شما خواهد بود.

درآمد داروسازان در خارج ازکشور چقدر است؟

درآمد داروسازان در خارج ازکشور چقدر است؟

بهترین کشور برای داروسازان کشوری است که از لحاظ درآمدی بسیار خوب و پر سود باشد. به هر حال این افراد از دانش و تخصص خود به منظورارتقای سلامت عمومی مردم کمک می گیرند و در این راستا کمک بزرگی به دولت می کنند.
اما میزان دستمزد داروسازان به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه بررسی می کنیم:

مقطع تحصیلی

مقطع تحصیلی

این که شما دانش آموخته کدام مقطع تحصیلی هستید، بر میزان دستمزد شما تاثیرگذار است. اگر مقاطع تحصیلی خود را ادامه دهید، می توانید ترفیع شغلی بگیرید که این مورد می تواند حقوق شما را افزایش دهد.

مهارت کاری

مهارتی که در کار خود به خرج می دهید، می تواند بر میزان حقوق شما اثرگذار باشد. چنان چه در طی کار، مهارت های بیشتری کسب کنید، می توانید انتظار افزایش حقوق داشته باشید.

اعتبار دانشگاهی که از آن فارغ التحصیل شده اید

یکی از عواملی که می تواند دستمزد شما را افزایش دهد، اعتبار دانشگاهی است که در آن تحصیل کرده اید و مدرک دانشگاهی دارید.

سابقه کار

داشتن سابقه کاری می تواند به شما کمک کند تا واجد شرایط بهتری برای دریافت دستمزد بیشتر باشید. هر چقدر که سابقه کاری شما بیشتر باشد، دستمزد شما متناسب با آن بیشتر می شود.

عنوان شغلی

این که شما به چه عنوانی در رشته داروسازی مشغول به کار هستید، می تواند عاملی باشد که بر میزان درآمد شما موثر باشد.

همان طور که متوجه شدید، میزان دستمزد بر اساس عوامل مشخصی تعیین می شود و نمی توان برای آن مقدار مشخصی در نظر گرفت. چنان چه میزان حقوق شما به نسبت کم بود، نگران نباشید. چرا که می توانید با انجام کار با کیفیت، میزان حقوق خود را افزایش دهید.

زندگی در آلمان به عنوان یک داروساز به چه شکل است؟

زندگی در آلمان به عنوان یک داروساز به چه شکل است؟

در صدر لیست بهترین کشور برای داروسازان، آلمان قراردارد. از آنجایی که آلمان نیروی کار کافی در رشته های پزشکی و پیراپزشکی ندارد، فرصت برای کار و زندگی داروسازان در این کشور فراهم است.
با اوج شیوع کرونا در آلمان و کمبود نیروی کار، ایده جذب نیروهای کادر درمانی کلید خورد و امروزه با کاهش بیماری کرونا، فرصت برای مهاجرت فراهم شده است.

برای افرادی که عضو اتحادیه اروپا نیستند، هم ارز کردن مدارک شغلی و تحصیلی در آلمان کمی پیچیده تر است اما به محض دریافت مجوز، بدون توجه به مدرک و یا ملیت، می توانید کار خود را به عنوان داروساز در عناوین مختلف شغلی شروع کنید.

در آلمان، داروسازان وظیفه تهیه و تولید داروها را برعهده دارند. همچنین کارآمدی داروها بسیار مهم است. بر اساس کاری که داروسازان انجام می دهند، حقوق دریافت می کنند.
میانگین حقوق برای داروسازان 4600 یورو در ماه است.

اما می تواند از 2100 یورو تا 6500 یورو نیز متغیر باشد. بیشترین موردی که می تواند روی میزان دستمزد اثرگذار باشد، سابقه کاری است. اما کمترین حقوق نیز می تواند نیازهای زندگی مانند مسکن، حمل و نقل، خورد و خوراک و ... را به راحتی تامین کند.

همان طور که گفته شد، مهاجرت برای داروسازانی که  کشورشان جزو اتحادیه اروپا نیست، مجوز کار با سختگیری های بیشتری داده می شود. برای پیگیری مراحل هم ارز کردن مدارک دانشگاهی خود می توانید با مشاوران کار آزموده الست گروپ در ارتباط باشید.

کار در استرالیا به عنوان یک داروساز به چه شکل است؟

کار در استرالیا به عنوان یک داروساز به چه شکل است؟

یکی از روش هایی که می توان اقامت دائم استرالیا را به دست آورد، مهاجرت به این کشور از طریق ویزای کاری است. با این که گرفتن ویزای کاری در این کشور کمی دشوار به نظر می رسد، اما حقوق و مزایایی که در مقابل به داروسازان ارائه می شود، ارزش پیگیری های مداوم برای مهاجرت به این کشور را دارد و بنابراین استرالیا می تواند از این نظر، بهترین کشور برای داروسازان باشد.

طبق نکاتی که گفته شد، مهاجرت به استرالیا به دلیل وجود تنوع ویزاها کمی دشوار به نظر می رسد. بنابراین وجود یک همراه آگاه در طی پروسه مهاجرت می تواند کمک شایانی برای مهاجران باشد. شرکت مهاجرتی الست گروپ همان همراه آگاهی است که می توانید مسیر مهاجرتی خود را به این شرکت بسپارید و با خیالی آسوده برای مهاجرت مهیا شوید.

از آنجایی که در دوره کرونا، کمبود نیروی کاری فعال در حوزه بهداشت و درمان بسیار به چشم آمد، بنابراین کشور استرالیا از مهاجرانی که در زمینه درمانی به خصوص داروسازی تخصص دارند، بسیار استقبال می کند و امکانات خوبی را در اختیار ایشان قرار می دهد.

یکی دیگر از راه های مهاجرت به استرالیا، مهاجرت تحصیلی است. تحصیل در رشته داروسازی در استرالیا می تواند در نهایت به گرفتن اقامت دائم این کشور منجر شود.

شرایط کار بعد از تحصیل در این کشور به این صورت است که بتوانید نمره های خوب و قابل قبولی را در دوره های تحصیلی کسب کنید و سپس یک سال را به عنوان کارآموز در این کشور مشغول به فعالیت شوید و بعد از آن، مجوز کار در استرالیا به عنوان یک داروساز برای شما صادر می شود.

هزینه تحصیل برای دانشجویانی که تابعیت استرالیایی ندارند، چیزی در حدود 16000 دلار استرالیا تا 35000 دلار به صورت ماهیانه متغیر است. میزان درآمد داروسازان در استرالیا به صورت ساعتی بین 40 تا 50 دلار برآورد شده است.

راحت ترین کشور برای مهاجرت داروسازان کدام کشور است؟

راحت ترین کشور برای مهاجرت داروسازان کدام کشور است؟

یکی از راحت ترین کشورها برای مهاجرت داروسازان، کشور کانادا است. چرا که این کشور از لحاظ نیروی کار متخصص به خصوص در زمینه درمانی، با کمبود نیرو مواجه است.
با آمدن کرونا و فراگیر شدن آن، کشورهایی مثل کانادا که با کمبود نیروی کار روبرو بودند، جذب نیروی متخصص را در برنامه خود قرار دادند.
برای این که بتوانید در کانادا به عنوان داروساز فعالیت داشته باشید، باید شرایط زیر را داشته باشید:

مدرک تحصیلی مرتبط

اولین شرطی که برای ورود به کانادا باید داشته باشید، داشتن مدرک تحصیلی مرتبط با رشته داروسازی است.

سابقه کار در داروخانه

دومین شرط لازم این است که شما تجربه کاری داشته باشید تا بتوانید بهتر کار کنید. با این حال مدتی بعد از استخدام نیز باید زیر نظر یک داروساز مشغول به فعالیت شوید تا با تکنیک های کار داروسازی به خوبی آشنا شوید.

داشتن مجوز کار

مورد مهم دیگر که حتما باید آن را داشته باشید، این است که مجوز کار داشته باشید. این مجوز باید در هر سه ایالت و ده استان کانادا دارای اعتبار باشد.

از آنجایی که رشته داروسازی در کانادا در ردیف شغلی گروه A قرار می گیرد و نیروی کار در این کشور کم است، بهترین کشور برای مهاجرت داروسازان می تواند کانادا باشد. چرا که قوانین مهاجرتی برای کسانی که دارای مدرک مرتبط با رشته های بهداشت و درمانی هستند، آسان تر در نظر گرفته می شود.

علاوه بر این موارد، از آنجایی که این کشور، یک کشور مدرن و امروزی است و امکانات رفاهی برای زندگی زیاد است، همچنین حقوق و مزایای داروسازان در این کشور به نسبت خوب است، بنابراین کانادا یکی از گزینه های خوب مهاجرتی برای داروسازان است.

شرکت مهاجرتی الست گروپ که یکی از بهترین شرکت های مهاجرتی است، می تواند همراه و یار شما در پروسه مهاجرت باشد و راه مهاجرت را برای شما هموار و شیرین کند.

سطح زندگی در سوئد به عنوان یک داروساز چطور است؟

سطح زندگی در سوئد به عنوان یک داروساز چطور است؟

سوئد دیگر کشوری است که با کمبود نیروی داروساز مواجه است. به همین دلیل داروسازان در سوئد از موقعیت شغلی و اجتماعی خوبی برخوردار هستند. دولت سوئد به ازای خدماتی که داروسازان انجام می دهند، حقوق خوبی ارائه می دهد.

سوئد با داشتن شرایط عالی برای زندگی و همچنین رفاه و امنیت اقتصادی؛ بهترین کشور برای داروسازان است. دولت سوئد به داروسازانی  که 4 سال در سوئد مشغول به کار باشند، اقامت دائم اعطا می کند.

موسسه کارولینسا سوئد که یکی از معتبرترین دانشگاه های سوئد است، می تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که قصد دارند تا در زمینه داروسازی تحصیل کنند و سپس به کار مشغول شوند.

هزینه تحصیل در رشته داروسازی این دانشگاه برای مقطع کارشناسی 200000 کرون و برای کارشناسی ارشد 180000 کرون می باشد. البته برای سوئدی ها و کشورهای عضو اتحادیه اروپا، تحصیل رایگان است. 

حقوق داروسازان در سوئد از 200/28 کرون شروع می شود و ممکن است به 200/92 کرون هم برسد. میزان حداقل حقوق ها طوری تعیین می شود که فرد بتواند از عهده خرج و مخارج زندگی به راحتی بربیاید. بیشتر داروسازان سوئدی حدود 62000 کرون به صورت ماهیانه دریافت می کنند. با دریافت ماهیانه این مبلغ، می توانند زندگی خوب و نسبتا با رفاهی را داشته باشند.

تحصیل در رشته داروسازی در ترکیه به چه شکل است؟

تحصیل در رشته داروسازی در ترکیه به چه شکل است؟

ترکیه یکی دیگر از مقصدهایی است که دانشجویان داروسازی به آن فکر می کنند. یکی از بزرگترین مزیت های تحصیل در ترکیه، نزدیک بودن به ایران است و همین امر می تواند علتی باشد تا برخی از دانشجویان آن را بهترین کشور برای داروسازان بدانند.

مزیت های مهم دیگری که تحصیل در ترکیه دارد، یکی مقرون به صرفه بودن خدمات تحصیلی در این کشور است و دیگر مزیت این است که مدارک دانشگاهی ترکیه از اعتبارات خوبی در سطح دنیا برخوردار است. همچنین به دلیل وجود دیگر مهاجران ایرانی در این کشور، احساس دلتنگی و غریبی نخواهید داشت.

در ادامه نوشتار، لیست بهترین دانشگاه های ترکیه برای رشته داروسازی آورده شده است:
•    دانشگاه آنکارا
•    دانشگاه استانبول
•    دانشگاه کوچ
•    دانشگاه حاجت تپه
•    دانشگاه یدی تپه
•    دانشگاه بیلکنت
از بین اسامی دانشگاهی که مطرح شد، دانشگاه یدی تپه یک دانشگاه خصوصی است و مابقی همه دانشگاه دولتی هستند.

شهریه رشته داروسازی در ترکیه نیز بر اساس عوامل مختلفی، متغیر است. معمولا شهریه دانشگاه دولتی ترکیه بین 2000 تا 17000 لیر می باشد و شهریه در دانشگاه های خصوصی ترکیه از 5000 لیر تا 30000 لیر نیز می رسد.

پس از فارغ التحصیلی نیز خیالتان از بابت شغل و درآمد در این کشور راحت باشد. چرا که در ترکیه مراکز تحقیقاتی زیادی وجود دارد که می تواند گزینه خوبی برای کار کردن باشد. درآمد داروسازان در ترکیه بین 5000 لیر تا 10000 لیر به صورت ماهیانه می باشد.

ارزان ترین کشور برای تحصیل در رشته داروسازی کدام کشور است؟

ارزان ترین کشور برای تحصیل در رشته داروسازی کدام کشور است؟

تحصیل در رشته داروسازی جزو علایق خیلی از افراد است. اما در این میان، هستند افرادی که به دنبال مهاجرت تحصیلی بوده و به دنبال بهترین کشور برای داروسازان می گردند.

بهترین کشور برای یک داروساز، کشوری است که در آنجا حقوق و مزایای خوبی به داروسازان تعلق بگیرد و دانشگاه های آن کشور از لحاظ علمی در لیست برترین دانشگاه ها باشد و همچنین هزینه تحصیل در آن کشور ارزان باشد.
در ادامه مبحث، لیست چند کشور که تحصیل در آن کشورها ارزان است، آورده شده است:

جمهوری چک

یکی از کشورهایی که هزینه زندگی و تحصیل در آن رایگان است، جمهوری چک است. به علاوه جمهوری چک دارای دانشگاه های خوبی است که از رنکینگ علمی بالایی برخوردار هستند. هزینه تحصیل در جمهموری چک چیزی در حدود 7000 تا 8000 یورو در سال است.

اتریش

یکی دیگر از کشورهایی که رشته داروسازی در آن کشور پرطرفدار است، اتریش است. با این که هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی اتریش گران است، اما تحصیل در دانشگاه های دولتی اتریش ارزان است. هزینه تحصیل در اتریش به صورت سالانه بین 4500 تا 6500 دلار متغییر است.

استرالیا

یکی دیگر از مقصد دانشجویانی که تمایل به تحصیل در رشته داروسازی دارند، کشور استرالیا است. دانشگاه سیدنی و موناش جزء بهترین دانشگاه ها هستند که در دنیا نیز از اعتبار خوبی برخوردار هستند. هزینه تحصیل در استرالیا به صورت سالیانه بین 18000 تا 22000 یورو است.

ایتالیا

یکی دیگر از گزینه های ارزان قیمت تحصیلی، کشور ایتالیا است. دانشگاه های ایتالیا از اعتبار خوبی در جهان برخوردارند. شاهدی بر این امر می تواند دانشگاه بولونیا باشد که قدیمی ترین دانشگاه دنیاست.

دانشگاه میلان و پادوا جزء بهترین دانشگاه های ایتالیا در رشته داروسازی است. هزینه تحصیل در این کشور به صورت سالیانه بین 2000 تا 6000 یورو است. 

در قسمت بالا، هزینه تحصیل در 4 مورد از دانشگاه های ارزان در رشته داروسازی بیان شد. اگر قصد تحصیل در رشته داروسازی در کشور خاصی را دارید، می توانید با مشاوران متخصص موسسه مهاجرتی الست گروپ، برای بررسی هزینه های زندگی و تحصیل در ارتباط باشید.

مهاجرت تحصیلی به روسیه در رشته داروسازی به چه شکل است؟

مهاجرت تحصیلی به روسیه در رشته داروسازی به چه شکل است؟

روسیه یکی از کشورهایی است که می تواند به عنوان بهترین کشور برای داروسازان در نظر گرفته شود. چرا که اولا دارای دانشگاه هایی است که در سطح دنیا از اعتبارات خوبی برخوردار هستند و دوما کشور روسیه یک کشور پهناور است و موقعیت شغلی در این کشور زیاد است. 

در کشور روسیه، تحصیل در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری که عالی ترین درجه تحصیلات این رشته است، وجود دارد. دانشجویان به محض تمام کردن دروس خود در مقطع کارشناسی و گذراندن دوره های کارآموزی، می توانند در داروخانه ها و یا مراکز خصوصی مشغول به کار شوند.

تحصیل در روسیه از چند جنبه مزیت دارد: 

•    هزینه تحصیل در رشته داروسازی به نسبت مناسب است. 
•    روسیه دارای دانشگاه هایی است که از اعتبار جهانی برخوردارند.
•    برنامه های آموزشی بسیار گسترده است.
•    تحصیل به زبان انگلیسی ممکن است.
•    نداشتن آزمون ورودی

تحصیل در مقطع کارشناسی حدودا 5 سال طول می کشد و شهریه دوره داروسازی به زبان انگلیسی در حدود 7800 دلار در سال هزینه بر است.

کمترین میزان حقوق برای داروسازی در روسیه 19200روبل است و بیشترین مبلغ 82500 روبل می باشد. میزان حقوق یک داروساز بر اساس موارد مختلفی تعیین می شود و امکان افزایش حقوق با بالا رفتن سابقه کار وجود دارد.

اگر شما هم قصد تحصیل در کشور روسیه را دارید، می توانید با مشاوران متخصص در زمینه انواع مهاجرت در شرکت الست گروپ در تماس باشید.

ایرلند برای تحصیل داروسازان چطور است؟

ایرلند برای تحصیل داروسازان چطور است؟

بهترین کشور برای داروسازان می تواند ایرلند باشد. بسیاری از افراد تمایل دارند که اقامت ایرلند را داشته باشند. اخد اقامت ایرلند از طریق مهاجرت تحصیلی در این کشور می تواند یک گزینه بسیار مناسب باشد.
برای تحصیل در رشته داروسازی، افراد باید پایه قوی در درس های ریاضی، شیمی، فیزیک و زیست شناسی داشته باشند.

همین طور نمره زبان از اهمیت زیادی برخوردار است. دانشگاه های معتبر زیادی در ایرلند وجود دارد که هزینه تحصیل در این دانشگاه ها به دولتی یا خصوصی بودن دانشگاه و این که دانشجو از کدام کشور آمده است، بستگی دارد. دانشجویانی که از کشورهای عضو اتحادیه اروپا آمده اند، هزینه تحصیل آن ها در مقابل دانشجویانی که از کشورهایی غیر از اتحادیه اروپا برای تحصیل به ایرلند آمده اند، کمتر است.

هزینه تحصیل در دوره کارشناسی که معمولا 4 سال طول می کشد، برای دانشجویانی که شهروند کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیستند، بین 45000 یورو تا 5450 یورو می باشد. همچنین هزینه تحصیل در دوره کارشناسی ارشد بین 4000 تا 48000 یورو متغیر است.

یکی از شرایطی که متقاضی تحصیل در ایرلند باید داشته باشد، این است که می تواند هزینه های زندگی در ایرلند را بپردازد. با این که امکان کار کردن به صورت نیمه وقت برای دانشجویان فراهم است، اما دانشجو باید منبع مالی غیر از این داشته باشد و نباید تمام هزینه های تحصیل و زندگی وی از همین کار کردن نیمه وقت، تامین شود.با این که هزینه تحصیل در ایرلند می تواند مقادیر متفاوتی داشته باشد، اما به طور میانگین هزینه زندگی دانشجویی در سال بین 7000 تا 12000 یورو می باشد.

ذکر این نکته خارج از لطف نیست که دانشجویان نمی توانند همراهی از طریق اقامت تحصیلی داشته باشند و دیگر نکته این که معمولا 23 تا 25 سالگی بهترین سنی است که می توان برای مهاجرت تحصیلی در ایرلند اقدام کرد.

اگر شما هم تمایل دارید که برای تحصیل در رشته داروسازی به ایرلند بروید، بهتر است ابتدا با مشاوران متخصص موسسه مهاجرتی الست گروپ در ارتباط باشید تا ابتدا از شرایط مهاجرتی آگاه شوید و مهلت کافی برای ارائه مدارک داشته باشید.

داروسازی در آمریکا؛ آری یا خیر؟

داروسازی در آمریکا؛ آری یا خیر؟

بهترین کشور برای داروسازان می تواند آمریکا باشد. تحصیل در رشته داروسازی در کشور آمریکا می تواند یکی از راه های مهاجرتی به آمریکا باشد که از این طریق اخذ اقامت دائم فراهم می شود.
تحصیل در رشته داروسازی در آمریکا یک دوره 14 ساله و یک دوره 2 ساله بابت مدرک دکترا، طول می کشد.

روش تحصیل در رشته داروسازی در این کشور نیز به این صورت است که دانشجو ابتدا باید در یکی از رشته های پایه مانند زیست شناسی و یا شیمی به مدت دو سال تحصیل کند و سپس در سال سوم، در آزمون ورودی شرکت کند. اگر بتواند نمره خوب و قابل قبولی در این آزمون کسب کند، وارد مقاطع بعدی تحصیلی می شود.

دلیل این سختگیری و مدت زمان بالای تحصیل در این کشور این است که دانشگاه های آمریکا از اعتبار جهانی برخوردار هستند و افراد سرشناس زیادی در این دانشگاه ها تحصیل کرده اند. بنابراین مدرکی که دانشگاه ارائه می دهد، مورد قبول بیشتر کشورهای جهان است. حتی اگر تمایل به کار کردن به عنوان یک داروساز را در این کشور نداشته باشید، با ارائه مدرک معتبر تحصیلی خود می توانید در سایر کشورها نیز مشغول به کار شوید.

مورد مهم دیگری که علاوه بر استعداد باید داشته باشید، این است که از تمکن مالی خوبی نیز برخوردار باشید.

چرا که بیشتر افراد ساکن آمریکا ثروتمند هستند و هزینه های زندگی در این کشور بسیار بالاست. در مقابل، میزان دستمزد نیز بالا است. میانگین درآمد سالانه داروسازان در آمریکا تقریبا 114600 دلار است.

روش مهاجرت از طریق داروسازی به چه شکل است؟

روش مهاجرت از طریق داروسازی به چه شکل است؟

همان طور که گفته شد، از طریق مهاجرت کاری و یا تحصیلی رشته داروسازی می توان به کشورهای زیادی مهاجرت کرد. 
هر کشوری قوانین مهاجرتی مخصوص به خودش را دارد اما کشورهایی مثل کانادا و یا آلمان که با کمبود نیروی کار داروساز مواجه هستند، قوانین مهاجرتی برای داروسازان را آسان تر در نظر می گیرند و همچنین به ازای چند سال خدمتی که تعیین می کنند، اقامت دائم به فرد می دهند.

برای آن که بتوانید مهاجرت خوبی داشته باشید و بهترین کشور را برای مقصد انتخاب کنید، در ابتدا باید شرایط خود را مشخص کنید و همین طور بدانید که هدف شما از مهاجرت چیست؟ سپس طبق ایده آل هایی که دارید، یک کشور را برای مقصد انتخاب کنید. و سپس به بررسی شرایط مهاجرتی آن کشور بپردازید.

قبل از هر چیز برای مهاجرت به همراهی یک شرکت معتبر و با تجربه مهاجرتی احتیاج دارید که در تمامی مراحل و با ارائه مشاوره های صحیح در طول مسیر مهاجرت، با شما همراه باشد.

یکی از شرکت های مهاجرتی که بسیار معتبر است، شرکت مهاجرتی الست گروپ است. این شرکت مهاجرتی با ارائه مشاوره و همچنین بررسی شرایط شما، بهترین کشوری که باید به آن مهاجرت کنید را به شما معرفی می کند. تمام قوانین مربوط به کار و زندگی در آن کشور را برای شما توضیح می دهد و شما را برای یک زندگی جدید در یک کشور جدید آماده می کند.

این موضوع خیلی مهم است که شما در ابتدای کار با قوانین زندگی در کشور مقصد آشنا باشید، چرا که احتمال خطای شما را کاهش می دهد و این امر باعث می شود که بتوانید کارت اقامت خود را زودتر دریافت کنید.

شرکت الست گروپ با مشاوره هایی که تا کنون انجام داده است، توانسته است در راه دراز و ناهموار مهاجرت، همراه با مسافران زیادی باشد که به آسانی توانستند کارهای اقامت خود را در کشور مقصد انجام دهند و یک مهاجرت مطمئن و بدون دردسر را تجربه کنند.

سخن پایانی

سخن پایانی

بهترین کشور برای داروسازان کشوری است که در آنجا به عنوان یک مهاجر دچار تبعیض نژادی نشوند و همانند یک شهروند عادی با آن ها برخورد شود. به علاوه در آن کشور بتوانند از حقوق و مزایای خوبی برخوردار باشند تا بتوانند هزینه های زندگی را تامین کنند.

کانادا، سوئیس، سوئد، سنگاپور، ایسلند و آلمان را می توان مقصد خوبی برای مهاجران ایرانی در نظر گرفت. اما با این حال نمی توان برای همه نسخه یکسان پیچید. با توجه به شرایط خود فرد و همچنین قوانین مهاجرتی، می توان بهترین کشور را برای مهاجرت انتخاب کرد.

شرکت مهاجرتی الست گروپ، یکی از بهترین شرکت های مهاجرتی است و شما عزیزان می توانید سوالات خود را در خصوص مهاجرت کاری داروسازان و یا مهاجرت تحصیلی در رشته داروسازی از مشاوران مجرب الست گروپ، در زیر همین مقاله بپرسید. از این که تا پایان همراه ما بودید، از شما متشکریم.