اخذ ویزای توریستی دانمارک

در این مقاله سعی داریم تا درباره اخذ ویزای توریستی دانمارک اطلاعات جامع و کاملی را در اختیار شما قرار دهیم. همراه شما هستیم.

یکی دیگر از کشورهای پیشرفته عضو اتحادیه شینگن که به عنوان مناسب ترین مقاصد برای زندگی شناخته می شود، دانمارک است.

در این مقاله سعی داریم تا درباره اخذ ویزای توریستی دانمارک اطلاعات جامع و کاملی را در اختیار شما قرار دهیم. همراه شما هستیم.

یکی دیگر از کشورهای پیشرفته عضو اتحادیه شینگن که به عنوان مناسب ترین مقاصد برای زندگی شناخته می شود، دانمارک است. دانمارک به دلیل معماری و بافت بسیار زیبا، همه ساله افراد بسیاری را به منظور بازدید از این کشور اروپایی ترغیب می کند.

گسترش صنعت گردشگری سبب گردیده که این کشور سالانه از لحاظ اقتصادی با روند صعودی همراه شود.

ویدئو اخذ ویزای توریستی دانمارک

با ما همراه باشید تا در مورد گرفتن ویزای شینگن دانمارک کاملترین مطالب را ارائه کنیم و شما را با الست گروپ به عنوان معتبرترین تیم مهاجرتی، آشنا کنیم.
فهرست:

دانمارک

شرایط اخذ ویزای توریستی دانمارک

انواع ویزای توریستی دانمارک

مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی دانمارک

مدارک شغلی برای اخذ ویزای توریستی دانمارک

مزایا و نکات مهم درباره اخذ ویزای توریستی دانمارک

بهترین شهرهای توریستی دانمارک

پروسه اقدام گذرنامه شینگن دانمارک

اخذ ویزای توریستی دانمارک از طریق الست گروپ

ویزای شینگن

مراحل دریافت ویزای شینگن

نتیجه گیری

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ ویزای توریستی دانمارک با ما همراه باشید.

 

دانمارک

دانمارک

به طور معمول گردشگران به منظور تعیین مقصدی مناسب برای گردشگری، در وهله نخست، کشورهای متعددی را از جوانب مختلف مانند هزینه های مورد نیاز برای بلیت سفر و هزینه رستوران، فرهنگ مردم، آب و هوا، اماکن هنری، فرهنگی و سنتی و سایر موارد دیگر بررسی های لازم را انجام می دهند.

البته لازم به توضیح است که اخذ ویزای توریستی دانمارک برای رسیدن به اهداف دیگری به منظور درخواست کننده صادر می گردد که در این مقاله به صورت دقیق به آن خواهیم پرداخت. متقاضیانی که بنا به دلایل متعدد، مانند ملاقات با آشنایان، حضور در کنفرانس های متعدد و غیره قصد سفر به دانمارک را دارند، بایستی نسبت به وصول گذرنامه فوق اقدامات لازم را انجام دهند.

لازم به توضیح است که هزینه هایی نظیر اقامت کوتاه مدت در هتل، رزرو بلیت هواپیما و یا سایر موارد برای سفر به دانمارک بسیار هنگفت بوده و فقط برای اشخاصی که از توان مالی مناسبی برخوردار هستند، گزینه مناسبی در نظر گرفته می شود.

دانمارک به علت برخورداری از مردمانی متمدن، آب و هوای متعادل، اماکن دیدنی بسیار و سیستم حمل و نقل به صرفه، به منظور مسافرت گزینه مناسبی محسوب می شود و زندگی بسیار با کیفیتی را برای تبعه خود تامین می کند.

متقاضیانی که مایل به اخذ ویزای توریستی دانمارک و یا بهره مندی از جاذبه های دیدنی این کشور می باشند، بایستی به این موضوع که دانمارک به عنوان یکی از گران قیمت ترین کشورهای عضو اتحادیه اروپا به حساب می آید و باید هزینه های گزافی را برای زندگی در این کشور متقبل شوند، دقت بسیار داشته باشند.

شرایط اخذ ویزای توریستی دانمارک

شرایط اخذ ویزای توریستی دانمارک

همان طور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، این گذرنامه از معتبرترین پاسپورت های دنیا شناخته می شود که این امکان را برای اشخاص متعدد فراهم می کند تا اقامتی کوتاه مدت را در این کشور بسیار زیبا تجربه کنند. دانمارک به علت تمدن غنی و آثار باستانی بر جای مانده بسیار، سالانه توریست های فراوانی را از سایر کشورها به خود جذب می کند.

اگر بنا به دلایل متعدد می خواهید ویزای شینگن این کشور را دریافت کنید و یا در دیگر بخش های این محدوده، سفر به یاد ماندنی را تجربه کنید، اخذ ویزای شینگن دانمارک گزینه مناسبی در نظر گرفته می شود.

به بیان دیگر، گذرنامه ای که توسط دولت این کشور صادر می گردد، بسیار معتبر است و با بهره مندی از آن می توانید به سایر مناطق دیگر در این محدوده سفر کنید.

انواع ویزای توریستی دانمارک

انواع ویزای توریستی دانمارک

استفاده از گذرنامه شینگن دانمارک این امکان را برای دارندگان ویزای فوق ایجاد می کند تا به راحتی و بدون هیچ محدودیتی به دیگر مناطق این محدوده سفر کنید. ویزای فوق با هدف کنترل اشخاصی که به این کشور تردد دارند، صادر می گردد که بسیار موثق است.

لازم به ذکر است که گذرنامه فوق فقط برای گردشگران کاربردی نیست، بلکه برای افرادی که تمایل به ملاقات از دوستان و یا اعضای خانواده خود و یا حضور در کنفرانس های مهم دارند، بسیار حائز اهمیت است. این ویزا برای اقامت طولانی مدتی در کشور دانمارک توصیه نمی شود.

دقت داشته باشید که شهروندان کشورهای رومانی، قبرس و بلغارستان برای سفر به این کشور اروپایی به پاسپورت توریستی دانمارک نیاز ندارند و این فرصت را دارند که به مدت پنج روز در کشور دانمارک علاوه بر دیدن مکان های دیدنی، اقامت خاطره انگیزی را تجربه کنند. دارندگان این ویزا برای سفر به این منطقه از قاره اروپا، نخست بایستی در دانمارک حضور داشته باشند.

ویزای توریستی دانمارک دارای اعتبار نود روزه (سه ماهه) بوده که پس از اتمام این زمان، شخص درخواست کننده بایستی مجدداً به کشور مبدا بازگردد و یا با مراجعه حضوری به کنسولگری دانمارک برای تمدید گذرنامه شینگن خود اقدامات اولیه را انجام دهد.

ویزای فوق در چهار نوع (D)، (C)، (B)، (A) دسته بندی می شود که هر شخص بر اساس انگیزه اصلی خود از سفر و یا سایر موارد متعدد که از طریق مشاوره با وکلای حقوقی مجموعه مهاجرتی الست گروپ به دست آورده است، بایستی برای اخذ ویزای توریستی دانمارک اقدام کنند.

مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی دانمارک

مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی دانمارک

تهیه کلیه مدارک مرتبط، از مهمترین مراحل وصول گذرنامه فوق است که به متقاضیان در اخذ سریع و آسان پاسپورت فوق کمک بسیار می کند. مناسب ترین شیوه به منظور آگاهی از مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای توریستی کشور دانمارک، مشاوره با وکلای حقوقی مجموعه مهاجرتی الست گروپ و یا مراجعه حضوری به کنسولگری این کشور و گفت و گو با مدیران مجموعه فوق است. این مدارک به این شرح است:

·       پرکردن فرم تقاضای گذرنامه توریستی و یا همان ویزای شنگن و تایید آن ها از جمله مدارکی است که متقاضیان برای ورود به خاک این کشور بایستی به کنسولگری دانمارک ارائه دهند.

·       عکس رنگی در ابعاد (3.5*4.5) با پس زمینه سفید (دوقطعه) که بایستی مرتبط به شش ماه اخیر بوده و با عکس گذرنامه همخوانی نداشته باشد.

·       ترجمه گذرنامه مستند با اعتبار نود روزه از زمان سفر و همچنین دو صفحه خالی از دیگر مدارک مورد نیاز برای دریافت پاسپورت فوق در نظر گرفته می شود.

·       صفحه نخست گذرنامه (کپی) به همراه دیگر گذرنامه های توریستی پیشین و یا پاسپورت سایر کشورهای معتبر از مدارک مرتبط به منظور وصول گذرنامه شینگن دانمارک است.

·       ترجمه مدارک توان مالی که مشتمل بر گواهی تعیین از بانک بوده که بایستی ممهور از سوی بانک و ترجمه شده به زبان انگلیسی به انضمام حساب گردش مالی سه الی شش ماهه شخص درخواست کننده باشد نیز یکی دیگر از مدارک مورد نیاز است. لازم به توضیح است که چنان چه فرد متقاضی دعوتنامه فردی برای حضور در کشور دانمارک را دراختیار دارد، ارائه مدارک اقامتی و یا مالی فرد دعوت کننده نیز برای تکمیل مدارک ضروری است.

·       از دیگر مدارک مرتبط برای وصول پاسپورت فوق می توان به ترجمه سند ازدواج، کارت ملی و شناسنامه شخص متقاضی اشاره کرد.

·       علاوه بر ارائه رزرو بلیت رفت و برگشت فرد، درخواست کننده بایستی دعوتنامه موثق را که مشتمل بر محل سکونت در حین سفر است و یا رزرو هتل را به کنسولگری کشور دانمارک برای اخذ گذرنامه شینگن ارائه دهد.

·       یکی از مهمترین مدارک لازمه بیمه مسافرتی برای ویزای شینگن است که سقف پوشش آن تا زمان اقامت حداقل به مبلغ سی هزار یورو است که معادل سی و چهار هزار دلار می باشد.

·       متقاضیان رده سنی کمتر از هجده سال برای وصول گذرنامه فوق به ترجمه کارت شناسایی والدین و همچنین گواهی محضری مجوز خروج از کشور به انضمام ارائه کپی ویزای والدین نیاز دارند. (چنان چه یکی از والدین فوت کرده باشد و یا از هم جدا شده باشند، درخواست کننده بایستی گواهی فوت و یا طلاق نامه را به کنسولگری این کشور ارائه دهد).

مدارک شغلی برای اخذ ویزای توریستی دانمارک

مدارک شغلی برای اخذ ویزای توریستی دانمارک

کارمندان برای تکمیل مدارک خود بایستی حکم کارگزینی، گواهی اشتغال، فهرست بیمه دو ماهه پایانی و گواهی مرخصی برای زمان سفر را ترجمه نموده و پیوست سایر مدارک به سفارتخانه این کشور ارائه دهند.
روزنامه رسمی که شامل آخرین تغییرات و آگهی تاسیس می باشد، همراه با توان مالی کمپانی مرتبط به شش ماه گذشته و همچنین اظهارنامه مالیاتی از جمله مدارک مرتبط برای مدیران در نظر گرفته می شود.

تجار علاوه بر مدارک نامبرده، بایستی تاییدیه اتاق بازرگانی، کارت بازرگانی، فهرست بیمه پرداختی همراه با آخرین فهرست مالیات پرداختی را ترجمه نموده و برای تکمیل مدارک به سفارت این کشور ارائه دهند.
مهندسین به ترجمه جواز ساخت و نظام مهندسی و معاهده نامه های طرح نیاز دارند.

ترجمه جواز بهره برداری و پروانه کسب به انضمام سیاهه بیمه پرداختی و آخرین فهرست پرداخت مالیات از مدارکی است که کسبه و یا کارخانه داران برای کامل کردن مدارک لازم به کنسولگری دانمارک بایستی پیوست مدارک خود کنند.

بازنشستگان هم برای تکمیل مدارک مرتبط به ترجمه فیش حقوقی سه ماهه پایانی و حکم کارگزینی نیاز دارند.

مزایا و نکات مهم درباره اخذ ویزای توریستی دانمارک

مزایا و نکات مهم درباره اخذ ویزای توریستی دانمارک

منظره زیبا و دیدنی این کشور سبب گردیده که سالانه اغلب افراد برای سیاحت، زندگی، درمان و یا ادامه تحصیل به دانمارک سفر کنند. وصول گذرنامه شینگن کشور دانمارک این امکان را برای متقاضیان فراهم می کند تا بتوانند به راحتی به کلیه مناطق عضو اتحادیه اروپا وارد شده و از مزیت های موجود در آن بهره مند شوند.

چنان چه شخصی از گذرنامه گردشگری این کشور برخوردار باشد، به راحتی می تواند گذرنامه گردشگری سایر کشورها را با توجه به ضوابط موجود وصول کند. دولت این کشور، مدرک فوق را به منظور رسیدگی بیشتر به تردد متقاضیان در دانمارک در نظر می گیرد. به این ترتیب:

-       دارندگان ویزای فوق می توانند سفری به یادماندنی را به سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا به همراه داشته باشند و به طور کامل از امکانات رفاهی آن بهره مند شوند.

-       افرادی که اجازه ورود به سایر بخش های منطقه شینگن را دارند، بایستی نود روز پیش از ورود به دانمارک برای وصول گذرنامه شینگن، اقدامات لازم را انجام دهند.

-       شهروندان تبعه کشورهای کرواسی، بلغارستان، رومانی و قبرس برای سفر به این کشور به اخذ ویزای توریستی دانمارک نیاز ندارند و این اجازه را دارند تا به مدت پنج روز در کشور دانمارک اقامت کوتاه مدت را تجربه کنند.

-       اشخاصی که برای وصول گذرنامه فوق اقدام می کنند، بایستی طوری برنامه ریزی کنند تا در موعد یک ماهه گرفتن گذرنامه فوق، با هیچ مشکلی همراه نشوند.

-       با اخذ گذرنامه دانمارک برای سفر به کشور اروپایی فوق، متقاضیان می توانند گذرنامه توریستی سایر کشورها را به راحتی وصول کنند.

-       درخواست کنندگانی که به وسیله گردشگری به این کشور سفر می کنند، در بازه نود روز سکونت خود در دانمارک، اجازه فعالیت ندارند.

-       اشخاصی که برای تمدید گذرنامه شینگن دانمارک اقدامات اولیه را انجام می دهند، بایستی در یک بازه زمانی نود روزه، خاک این کشور را ترک نموده و مجدداً بعد از آن برای وصول گذرنامه فوق اقدام کنند.

در ادامه مبحث اخذ ویزای توریستی دانمارک، باید اشاره ای به گذرنامه گردشگری فوق داشته باشیم. لازم به توضیح است که پاسپورت فوق با عناوین متعددی صادر می شود که براساس نوع گذرنامه درخواستی و انگیزه کلی شما از سفر به این کشور اروپایی می توانید با عرضه کلیه مدارک لازم به منظور اخذ ویزای توریستی دانمارک و همچنین سفر به آن، اقدامات لازم را انجام دهید.

از انواع گذرنامه شینگن می توان به:

ویزای گردشگری:

ویزای گردشگری:

Denmark با بالغ بر چهارصد جزیره و جاذبه های گوناگون تاریخی، طبیعی، فرهنگی و تفریحی، تنوع زیادی برای توریست ها فراهم نموده است. دانمارک از لحاظ مقیاس جغرافیایی، کوچک است اما بایستی متذکر شد که در تنوع بی نیاز است. اغلب بخش های تفریحی و دیدنی دانمارک با یک تردد کوتاه مدت به راحتی امکانپذیر است.

به هر بخش از دانمارک که سفر داشته باشید، می توانید از مناظر بسیار زیبای دریا که کاملاً قابل مشاهده است، دیدن کنید. براساس مشخصه های ذکر شده، هر ساله اشخاص زیادی برای اخذ ویزای توریستی دانمارک و گردش به آن اقدام می کنند.

ویزای ملاقات با اعضای خانواده:

چنان چه یکی از اعضای خانواده و یا بستگان، مقیم این کشور اروپایی باشند، با وصول دعوتنامه از آن ها و آماده کردن کلیه مدارک درخواستی لازم به منظور ارائه به کنسولگری دانمارک برای دیدار با خانواده، اقدامات لازم را انجام دهید.

ویزای حضور در سمینار و یا کنفرانس:

این کشور اروپایی به عنوان یکی از کشورهای مترقی در عضو اتحادیه اروپا محسوب می شود. توسعه قابل توجه کشور دانمارک در حوزه های متعدد به خصوص در سال های گذشته، کاملا نمایان است.

به همین دلیل همه ساله کنفرانس و گردهمایی های بسیاری با نگرش به پیشرفت سطح تخصصی و علمی اشخاص در دانمارک برگزار می شود. برای حضور در جلسات فوق با اخذ دعوتنامه از نهاد مربوطه برگزار کننده، شما از این فرصت برخوردارید تا به منظور وصول گذرنامه گردشگری این کشور اقدام کنید.

ویزای تجاری:

اقتصاد این کشور پیشرفته، متعدد و تکیه بر صادرات است. اصلی ترین صنایع دانمارک مانند حمل و نقل دریایی، کشتی سازی، محصولات کشاورزی، تجهیزات الکترونیکی، داروسازی و غیره می تواند به عنوان مهمترین منابع درآمد این کشور در نظر گرفته شود.

براساس جاری نمودن سیاست های مالی درست و تشکیل بستری مطلوب به منظور سرمایه گذاری و همچنین اجرای فعالیت های اقتصادی معقول، همه ساله اشخاص بسیاری برای برآورد موقعیت به منظور تاسیس کسب و کار و دستیابی به مناسب ترین موقعیت های شغلی با دریافت ویزای شینگن به این کشور سفر می کنند.

تمامی موارد ذکر شده در این بخش از انواع اخذ ویزای توریستی دانمارک است.

بهترین شهرهای توریستی دانمارک

بهترین شهرهای توریستی دانمارک

این کشور اروپایی در جنوبی ترین بخش کشور اسکاندیناوی واقع شده است که در حقیقت می توان بیان کرد Scandinavia از Denmark آغاز می شود. پیوسته کشور دانمارک مورد توجه توریست ها و مهاجران بسیاری از کل دنیا قرار گرفته است.

افرادی که به دنبال اخذ ویزای توریستی دانمارک هستند، می توانند از معروف ترین شهرهای این کشور عضو اتحادیه اروپا مانند آلبورگ، آرهوس و کپنهاگ دیدن نموده و سفری به یادماندنی را از طریق شرکت مهاجرتی الست گروپ تجربه کنند.

مدت درخواست ویزای شینگن دانمارک

به منظور دریافت گذرنامه فوق لازم است چندین ماه پیش از موعد زمانی که مایل به سفر به کشور دانمارک هستید، برای تقاضای پاسپورت خود اقدامات لازم را انجام دهید. موعد ارائه تقاضا در کنسولگری این کشور اروپایی تا صدور گذرنامه به طور معمول سی روز به طول می انجامد. معمولا در ماه های پرازدحام که از بهار آغاز شده و تا پایان تابستان ادامه دارد، پروسه درخواست متقاضیان برای سفر به دانمارک بسیار افزایش می یابد.

با برآوردهای صورت گرفته با توجه به موضوع فوق و انجام دقیق ترین برنامه ریزی ها برای رفتن به کنسولگری دانمارک، اقدامات لازم را انجام دهید. توجه داشته باشید که فرد متقاضی برای رزرو زمان کنسولگری بایستی حداقل از نود روز پیش اقدامات لازم را برای بهره مندی از جاذبه های دیدنی و تاریخی این کشور و همچنین مزایای ویزای شینگن انجام دهد.

تمدید گذرنامه فوق به چه صورت است؟

تمدید گذرنامه فوق به چه صورت است؟

چنان چه گذرنامه شینگن دانمارک مورد تایید دولت این کشور قرار گیرد، نخست در یک بازه زمانی کمتر از سی روز برای متقاضیان صادر می گردد. در صورتی که برای بار دوم است که به منظور گذرنامه توریستی این کشور اقدامات مورد نیاز را انجام می دهید، شما می توانید تقاضای گذرنامه مولتی را به سفارت این کشور ارائه دهید که تا مدت سه الی شش ماه برای فرد صادر می گردد.

به تدریج در دفعات بعدی، شما از این فرصت برخوردارید تا تقاضای پاسپورت یک ساله را به سفارت مربوطه ارائه دهید.

علاوه بر این، برای اخذ گذرنامه شینگن Multiple از کنسولگری کشور دانمارک، ارائه دعوتنامه توسط یکی از اعضای خانواده درجه یک و یا تجاری، امری الزامی محسوب می شود. همین طور تعداد دفعاتی که به این کشور اروپایی سفر می کنید و آخرین زمان وارد شدن به دانمارک و خروج از آن توسط مقامات این کشور، مورد رسیدگی بیشتر قرار می گیرد.

پروسه اقدام گذرنامه شینگن دانمارک

دریافت گذرنامه فوق لازمه پروسه ای است که درخواست کننده ویزای فوق باید بسیار دقیق مراحل آن را سپری کند و در زمان تعیین شده انجام دهد. مراحل زیر:

1)    قصد سفر به کشور دانمارک  2) آگاهی از کلیه مدارک لازم برای سفر گردشگری به منطقه شنگن و تهیه آن ها 3) مدارک لازم برای ارائه به کنسولگری که بایستی به زبان دانمارکی ترجمه شود. 4) ارائه گردش حساب بانکی 5) اقدام به منظور وصول گذرنامه 6) تقاضای زمان مصاحبه از کنسولگری 7) پرداخت هزینه های مرتبط به زمان گذرنامه و سفارت 8) تکمیل فرم تقاضای گذرنامه شینگن 9) چیدمان درست کلیه مدارک لازم 10) مراجعه حضوری در موعد مقرر در کنسولگری 11) و در انتها انجام پروسه انگشت نگاری یا بیومتریک در کنسولگری دانمارک

از مراحل فرآیند اخذ ویزای توریستی دانمارک است که متقاضیان برای سفر به این کشور اروپایی بایستی تمامی این مراحل را به طور دقیق و با کامل کردن مدارک مرتبط، پشت سر بگذارند.

ریجکت شدن گذرنامه توریستی دانمارک

ریجکت شدن گذرنامه توریستی دانمارک

پاسپورت فوق به نشان دادن مدارک مورد نیاز و موقعیت مالی مطلوب شخص درخواست کننده نیاز دارد که بایستی کلیه مدارک فوق به طور صحیح چیدمان و به زبان دانمارکی ترجمه شود. مرتب کردن مدارک برای وصول گذرنامه شینگن امری بسیار حائز اهمیت به شمار می آید.

به منظور دوری از هر گونه اشتباه از چیدمان و تهیه مدارک فوق، بهتر است با کارشناسان حقوقی مجموعه مهاجرتی الست گروپ مشاوره های لازم را انجام دهید. به این ترتیب به هر اندازه که مدارک ارائه شده شما دقیق و منظم چیدمان شده باشد، درصد ریجکت شدن گذرنامه درخواستی شما تا حد قابل توجهی کاهش می یابد.

متخصصان مجرب در الست گروپ، مدارک درخواستی مورد نیاز را به منظور وصول پاسپورت، مورد رسیدگی بیشتر قرار می دهند و چنان چه هر موردی که سبب رد شدن گذرنامه شینگن شما می شود را مشاهده نمایند، از پرونده شما خارج می کنند.

برای وصول گذرنامه فوق بایستی افسر پرونده خود را قانع کنید که تنها به منظور گردش به این منطقه از اتحادیه شنگن سفر می کنید و تمایلی برای اقامت طولانی مدت و یا غیر قانونی در این کشور را ندارید. اگر با ریجکت شدن پاسپورت توریستی خود همراه شوید، وکیل حقوقی شما از این فرصت برخوردار است تا نسبت به رد گذرنامه شما اعتراض نموده و دلایلی که سبب ریجکت شدن پاسپورت شما شده است را رفع کند و دوباره تقاضای رسیدگی گذرنامه شینگن این کشور را ارائه دهد.

توصیه ما به شما برای جلوگیری از رد شدن گذرنامه توریستی دانمارک، اقدام از طریق شرکت مهاجرتی الست گروپ است تا بدین وسیله شانس پذیرش پاسپورت توریستی شما برای ورود به کشور دانمارک افزایش یابد. به این ترتیب از اصلی ترین مواردی که سبب ریجکت شدن تقاضای گذرنامه فوق در کنسولگری کشور دانمارک می شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سابقه کیفری از جمله مواردی است که سبب ریجکت شدن ویزای شینگن دانمارک می شود.

برخی از افراد با نشان دادن مدارک جعلی به کنسولگری این کشور، درصد این که با رد شدن ویزای توریستی همراه شوند، بسیار است.

آسیب فیزیکی و یا دستکاری شدن و فقدان مدارک مورد نیاز به منظور وصول گذرنامه فوق از دیگر موارد ریجکت شدن ویزای توریستی کشور دانمارک است.

از مهمترین موارد در رد شدن ویزای شینگن این کشور، هدف اصلی شما از سفر و یا عدم انگیزه برای گردشگری به دانمارک است.

موفق نشدن در متقاعد کردن آفیسر به منظور انگیزه شما از سفر به این کشور برای دولت دانمارک، مورد دیگر در ریجکت شدن پاسپورت فوق است.

نشان ندادن مدارکی دال بر تایید برگشت شما به کشور و همچنین نداشتن توان مالی برای پرداخت کلیه مخارج سفر می تواند در رد شدن ویزای شما تاثیرگذار باشد.

نداشتن محل سکونت کوتاه مدت معین و عدم بیمه نامه سفر از دیگر عوامل موثر در ریجکت شدن ویزای توریستی کشور دانمارک است.

اخذ ویزای توریستی دانمارک از طریق الست گروپ

اخذ ویزای توریستی دانمارک از طریق الست گروپ

در حال حاضر دریافت گذرنامه فوق با درخواست بسیاری روبرو است و گزارش می شود که متقاضیان با مشکلات بسیاری در پروسه وصول آن همراه خواهند شد. مهمترین دلیل مشکلاتی که ممکن است درخواست کنندگان در این مسیر با آن همراه شوند، عدم اطلاعات کافی در خصوص دستیابی به اخذ مدارک فوق است.

به این ترتیب شما برای تسریع در پروسه دریافت گذرنامه و سهولت در انجام آن می توانید از مشاوران حقوقی شرکت مهاجرتی الست گروپ کمک بگیرید.

 

اینفوگرافیک اخذ ویزای توریستی دانمارک

اینفوگرافیک اخذ ویزای توریستی دانمارک

به بیان دیگر وکلای این مجموعه با برخورداری از سابقه شغلی درخشان و وصول گذرنامه های شینگن بسیار برای سایر درخواست کنندگان، بهترین انتخاب را برای متقاضیانی که تمایل به دریافت گذرنامه توریستی برای اقامت کوتاه مدت و با پرداخت کمترین هزینه دارند، در نظر می گیرد.

در صورتی که شما هم مانند اغلب درخواست کنندگان در پی انجام بهترین مشاوره های حقوقی به منظور وصول گذرنامه فوق هستید، ما به شما الست گروپ را توصیه می کنیم.

ویزای شینگن

ویزای شینگن

برای وارد شدن به حوزه شینگن و یا مناطق عضو اتحادیه اروپا، شما به Schengen visa یا همان ویزای شینگن نیاز دارید. شما با دریافت گذرنامه فوق می توانید به بیست و شش کشور در این محدوده، اقامت کوتاه مدت داشته باشید. همین طور دارندگان این پاسپورت می توانند برای زمان و موقعیت معینی به کشور مورد نظر که جزء این بخش از منطقه شینگن است، سفر به یادماندنی را تجربه کنند.

انگیزه و همچنین ماهیت شخص درخواست کننده از سفر، تعیین کننده موعد و نوع گذرنامه فوق است. به این صورت که هدف اصلی شما برای حضور در تورهای گردشگری است یا بهره مندی از فعالیت های تجاری و یا حتی برای یک توقف چندین ساعته در این منطقه، زمان اعتبار و یا نوع گذرنامه شما مشخص خواهد شد.

این ویزا می تواند از سوی هر یک از بخش های عضو اتحادیه اروپا برای متقاضیان صادر گردد و با تبعیت از بعضی ضوابط موجود، دارندگان می توانند در موعد اعتبار گذرنامه، به راحتی به هر یک از مناطق کشورهای عضو پیمان رفت و آمد داشته و از مزیت های آن بهره مند شوند.

از بهترین گزینه های عضو اتحادیه اروپا بر مبنای شرایط مالی و شغلی شخص درخواست کننده، می توان به فنلاند، آلمان، جمهوری چک، ایتالیا، نروژ، اسپانیا، دانمارک، فرانسه، یونان، سوئیس، پرتغال، اتریش و هلند اشاره کرد.

انواع ویزای شینگن

انواع ویزای شینگن

همان طور که در بخش قبلی متذکر شدیم، ماهیت و هدف اصلی شخص متقاضی از سفر، تعیین کننده نوع گذرنامه توریستی فوق است. البته نوع گذرنامه فوق، اعتبار گذرنامه فوق را مشخص می کند. به این ترتیب انواع گذرنامه های فوق مهمترین مورد در رابطه با موقعیت و شیوه حضور شما در این محدوده است. سه دسته کلی ویزای شینگن شامل:
1)    Uniform Schengen visa یا ویزای اتحادیه شنگن USV
2)    Limited Territorial Validity Visa یا گذرنامه با اعتبار محدود منطقه LTV
3)    National visa (ویزای ملی)

در حقیقت ویزای فوق همان گذرنامه گردشگری (توریستی) اروپا است. دارندگان گذرنامه فوق این حق را دارند که یک بار در هر شش ماه به مدت سه ماه، با اقامت کوتاه مدت در کشور مورد نظر، سفر خاطره انگیزی را تجربه کنند.

البته مدت مجاز سکونت در این محدوده براساس زمان وارد شدن شخص درخواست کننده به کشور مقصد برآورد می شود.

برمبنای هدف کلی فرد از سفر به این محدوده، گذرنامه توریستی اروپا (شنگن) به سه دسته:

1)  (A) 2)  (B)  3) (C) تقسیم بندی می شود.
با توجه به این که ویزای توریستی اروپا از نوع (C) است، باید در این بخش شما را با گذرنامه فوق بیشتر آشنا کنیم. در حقیقت پاسپورت فوق، ویزای کوتاه مدت برای سفر به این منطقه است که دارندگان آن می توانند در بازه زمانی مشخص شده به منظور اهدافی مانند رویدادهای ورزشی، فرهنگی، گردشگری و یا ملاقات با بستگان در یکی از مناطق نامبرده، اقامت کوتاه مدت را داشته باشند. به این ترتیب گذرنامه فوق با توجه به موقعیت و اهداف شخص درخواست کننده از سفر به:

1)    Single-entry (گذرنامه یک بار ورود) 2) Double-entry (دو بار ورود) 3) Multiple-entry (چندین بار ورود) تقسیم بندی می شود.

شرایط دریافت Schengen Visa

شرایط وصول این گذرنامه بیانگر این است که شخص درخواست کننده معیار و موقعیت مورد نیاز برای تقاضای پاسپورت گردشگری اروپا را داراست. کنسولگری هر کشور به منظور صدور گذرنامه شینگن، شرایط خاصی را در نظر می گیرد. اما در اغلب موارد، شرایط لحاظ شده به منظور وصول گذرنامه به محدوده شینگن مشابه بوده است. از اساسی ترین موردی که مشاوران حقوقی الست گروپ با هدف رسیدگی به موقعیت درخواست کننده برای وصول گذرنامه توریستی اروپا در نظر می گیرند:

1)    مدارک شخص درخواست کننده 2) سوابق سفر شخص درخواست کننده 3) شرایط سنی فرد 
می باشد.

کنسولگری های اروپایی در برابر اشخاص مجرد رده سنی کمتر از سی سال که هیچ سفری به کشورهای اروپایی نداشته اند، بیشترین سختگیری ها را انجام می دهد.
البته بایستی بیان کرد که رسیدگی های صورت گرفته سبب افزایش شانس شخص درخواست کننده برای وصول ویزای شینگن است که ممکن است در برخی موارد برای تقاضای شخص هیچ منعی وجود نداشته باشد.

به عنوان مثال فرد مجرد که در رده سنی کمتر از سی سال قرار دارد و تا به حال به این محدوده سفر نداشته است و مدارک مالی متقاعد کننده ای برای ارائه به سفارت این کشور ندارد، هر چند ممکن است بتواند به راحتی این گذرنامه را دریافت کند،

اما شانس وی برای دریافت تقاضای فوق تا حد بسیار تقلیل می یابد. لذا، رسیدگی شرایط سفر شخص درخواست کننده، به منظور افزایش درصد موفقیت وی برای دریافت گذرنامه شینگن است. بنابر ضوابط مشخص شده، چنان چه مواردی که در ادامه متذکر می شویم تایید شود، شخص متقاضی، واجد شرایط وصول گذرنامه توریستی اروپا مولتیپل خواهد بود:

-       بایستی انگیزه از سفر پیاپی و یا به صورت مقطعی به گونه ای باشد که برای سفارت این کشور موجه باشد.
-       سابقه شما مطمئن و کاملاً صحیح باشد یا به عبارتی از گذرنامه های دارای اعتبار محدود و یا یکپارچه پیشیین منطقه بر مبنای ضوابط، در نظر گرفته شده باشد.
-       موقعیت اقتصادی کشورتان برای سفارت این کشور مورد قبول باشد.
-       نیت حقیقی شما از خروج از منطقه شنگن قبل از اتمام موعد اعتبار گذرنامه، قابل تایید و موجه باشد.

مراحل دریافت ویزای شینگن

مراحل دریافت ویزای شینگن

گام نخست:

در این گام بایستی دقت داشته باشید که شما برای سفر به منطقه شنگن به چه ویزایی احتیاج دارید. با توجه به انگیزه شما از مهاجرت به این محدوده، گذرنامه های متعددی صادر می گردد.

به عنوان مثال پاسپورت فعالیت های فرهنگی، ورزشی، گذرنامه تحصیل شینگن، پاسپورت رسمی، دیدار با اعضای خانواده، ویزای تجاری و یا کاری، گذرنامه توریستی شینگن و یا علمی از جمله پاسپورت هایی است که از طریق آن ها می توانید به یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا سفر کنید. لذا، بایستی برای تسریع در امور، نوع گذرنامه درخواستی و از همه مهمتر هدف کلی شخص از این سفر به طور کامل مشخص شود.

گام دوم:

در این مرحله بایستی کشور مقصد مشخص شود. پس به منظور مشخص شدن منطقه مورد نظر به وسیله کنسولگری این کشور برای اخذ ویزای توریستی دانمارک، اقدامات لازم را انجام دهید. البته شما به منظور سفر به این منطقه بایستی توسط سفارتخانه دانمارک برای وصول گذرنامه اقدام کنید. اما چنان چه مایلید به کشورهای متعددی در این محدوده سفر داشته باشید، بایستی تقاضای خود را به کنسولگری کشوری که روزهای بیشتری را در آن اقامت کوتاه مدت دارید، ارائه دهید.

اما در صورتی که زمان سکونت شما در کشورهای این منطقه از اتحادیه اروپا برابر و یا مشخص نباشد، شما از این فرصت برخوردارید تا وصول گذرنامه شینگن را به کنسولگری کشوری که نخست تمایل به حضور در آن را دارید، ارائه دهید.

گام سوم:

بهترین موعد را برای ارائه تقاضای گذرنامه پیدا کنید. براساس این که پروسه وصول گذرنامه بسیار زمان گیر است، شما بایستی مناسب ترین زمان را برای دریافت گذرنامه انتخاب کنید. به این ترتیب هر چه برای وصول گذرنامه سریعتر اقدام کنید، به طور قطع دستیابی شما به ویزا و سفر به این منطقه بهتر صورت می گیرد.

اما مناسب ترین موعد برای ارائه تقاضای گذرنامه شینگن، نود روز پیش از سفر است و حداکثر زمان، پانزده روز پیش از سفر است. شرکت مهاجرتی الست گروپ بهترین زمان برای صدور ویزای شینگن را بیست و یک روز پیش از مهاجرت به کشور مقصد توصیه می کنند.

گام چهارم:

دریافت زمان از کنسولگری دانمارک، از دیگر مراحل وصول گذرنامه توریستی اروپا است. به منظور ادامه فرآیند این گذرنامه، شما بایستی در این مرحله از سفارتخانه مورد نظر، وقت بگیرید. در حال حاضر در بعضی از کنسولگری ها برای تسریع در پروسه فوق، وقت را به شکل آنلاین برای متقاضیان در نظر می گیرند اما بعضی دیگر تنها مراجعه حضوری را برای وقت لحاظ می کنند.

گام پنجم:

بعد از طی کردن مراحل ذکر شده در این گام از پروسه وصول گذرنامه شینگن، شما بایستی اقدام به تکمیل درخواست خود کنید. برای انجام این امر، شما می توانید آخرین فرم درخواستی از سوی کنسولگری را از سفارت دانمارک تهیه نموده و یا آن را دانلود کنید. لازم به توضیح است که بعد از تکمیل کلیه بخش های فرم درخواستی، بایستی آن را در دو نسخه چاپ و سپس آن را امضاء کنید.

گام ششم:

برای وصول ویزای توریستی دانمارک، در این مرحله نیاز است تا کلیه مدارک لازم را تهیه نموده و آن ها را به زبان دانمارکی و یا انگلیسی ترجمه کنید. این مدارک عبارتند از:
1)    مدارک شناسایی 2) بیمه سفر 3) دو قطعه عکس رنگی با پس زمینه سفید 4) رزرو بلیت هواپیمایی 5) فرم تقاضای گذرنامه 6) تایید محل اقامت 7) گذرنامه معتبر 8) تایید اعتبار مالی طی سفر 

گام هفتم:

پس از سپری کردن کلیه مراحل نامبرده، برای شما از سوی کنسولگری کشور مقصد، زمان مصاحبه تعیین می شود که بایستی در موعد مقرر به کنسولگری آن کشور مراجعه کنید. البته در این روز علاوه بر این که شما بایستی ترجمه کلیه مدارک مورد نیاز را به ماموران سفارت ارائه دهید، بایستی به تمامی سوالاتی که از شما پرسیده می شود، صادقانه پاسخ دهید.

گام هشتم:

در این مرحله شما بایستی برای دریافت گذرنامه شینگن، هزینه ای را متقبل شوید. هزینه وصول پاسپورت توریستی دانمارک که ممکن است براساس موقعیت و سن شخص درخواست کننده متفاوت باشد، از سوی اعضای شینگن تایید شده و به هیچ عنوان تغییر نمی یابد.

مرحله پایانی:

شما بایستی برای تایید تقاضای دریافت گذرنامه، منتظر نتیجه از سوی کنسولگری کشور مقصد باشید. معمولا رسیدگی های لازم در خصوص تقاضای شما از سوی کنسولگری، پانزده روز زمان نیاز دارد که این مدت برای هر شخص متغیر است و شاید به زمان بیشتری نیاز داشته باشید.

بنابراین می توان بیان کرد که در یک بازه پانزده الی سی روزه، شما می توانید نتیجه تقاضای خود به منظور اقامت کوتاه مدت در حوزه شینگن را دریافت کنید.

نتیجه گیری

نتیجه گیری

شما برای حضور در این کشور اروپایی که به عنوان یکی از مناطق محدوده شنگن در نظر گرفته می شود، بایستی کلیه مدارک و شرایط مورد نیاز به منظور اخذ ویزای توریستی دانمارک را تهیه نموده و به زبان دانمارکی ترجمه کرده و به سفارت این کشور ارائه دهید.